από karka » 18 Οκτ 2006, 20:04
Για το trooper με είχαν αποτρέψει όταν το έψαχνα κυρίως λόγω δυσκολίας εύρεσης ανταλλακτικών. Αν πάρεις αξίζει μόνο το injection και για offroad ισχύουν όσα έγραψα και για το pajero
ναι πραγματι τα πατζερο πουληθικαν πολυ περισοτερο εκεινο τον καιρο.
αυτο δεν σημαινει οτι ηταν καλυτερα απο το τρουπερ απλως η ισουζου δεν ειναι και πολυ "μαχημη" εδω στην ελλαδα.
τωρα αν συγκρινεις δυο ιδιας κατηγοριας αυτοκινητα 2,6L το πατζερο σε πραγματικα νουμερα χανει κατα κρατος. ξαναλεω: mpi διπεταλουδο, δισκοφρενα μπρος πισω, αυτοματος πιλοτος, αιρκοντισιον, ανακυκλωτη καυσαεριων, κοντυτερο αργο, σφικτο περιορισμενης πισω, δυνατοτερος κινητηρας, οικονομικο ακομα και με τα σημερινα στανταρ, τα 120 χλμ τα εχει στης 3000 στρ. με 110 στης 2800 δεν ανοιγει η δευτερη πεταλουδα.
ολα αυτα ομως ειχαν και το κοστος τους που αν δεν κανω λαθος ηταν περιπου στα 2-3 εκατομυρια διαφορα απο το πατζερο.
απο αξιοπηστια δεν το συζηταμε, εκτος απο γιαπονεζικο ειναι και ισουζου. το εχω σκισει πραγματικα και δεν μου εχει ζητησει τιποτα.
μονο το κλασικο προβλημα ολων αυτων τον γιαπονεζικων. πλημνες μπροστα. βαζεις γουορν και της ξεχνας.
χρονολογια: απο επισημη αντιπρωσοπεια μεχρι το 1992 ισως και μερικα το 93. παγκοσμια το 91 τελειωσε η παραγωγη του.
τα τελευταια απο τον πετροπουλο εδω ηταν με αμερικανικες προδιαγρ. εξου και ο αυτομ. πιλοτος.
υπαρχει και σε 2,8 v6 αλλα μαλων δεν το ειδαμε ποτε εδω.
τιμη οπως ολα αυτα γυρω στα 5000 αναλογα την κατασταση.
Α! υπαρχει και το μακρυ που ειναι ιδιο με το κοντο αλλα στην ιταλια του κανανε μια μοντα και το μακρυνανε 80 ποντους περιπου με προσθικη πισω. σε αυτο ειναι ολο πολυεστερικο το πισω μερος απο της πορτες και μετα.
αυτο ειδικα στην αδεια του εχει οφελιμο 37 κιλα παραπανω απο το L200 το σημερινο μοντελο με της δυο πορτες και οχι το τετραπορτο, το κανονικο αγροτικο 4χ4 δηλαδη που ξερομε ολοι με την μιαμιση καμπινα.