από karka » 16 Οκτ 2006, 16:00
λοιπον, αφου ακουσες μερικες κοτες που λιγο πιο πριν κακαριζαν, μεσα απο κατι πατζεροτσεροκι που "ειχαν η εχουν", ακου τωρα πραγματικα πως εχουν τα πραγματα.
τα πατζερο συμορφωνονται μονο αν κανεις την κλασικη μεταροπη και βαλεις τριλιτρο v6 στο 2,6 αλλα μετα πρεπει να βρεις και ενα περιορισμενης πισω απο L 400 κατα προτιμιση που ειναι αρκετα σφικτο και παει "κουτι" στο βημα του 2,6. δεν πρεπει να βαλεις τα διαφορικα απο το τριλιτρο γιατι δεν μπενει το περιορισμενης. ομως ειναι μονοδρομος αν θελεις να βαλεις ΑRΒ μιας και μονο για το βημα του τριλιτρου υπαρχει τετοιο. επισης για μπροστα η μοντα κανα LSD, η τριλιτρο και ARB αλλα καθε βολτα και ημιαξονιο.
με αλλα λογια πολυ κακο για το τιποτα. πολλα λεφτα σε μοντες και παραμενει ενα πατζερο.
υπαρχει φιλος αιμοδοτης και μαθαμε μαζι με αυτον και ολη η παρεα. (κανα δυο γκαρσονιερες υπολογιζει σε "διδακτρα")
για το αμερικλανικο χλομο. στα λεφτα που συμφερει η αγορα του για μια καλη μετατροπη συνηθως εχει κανει πανω απο 200,000 χλμ. οποτε φλαντζες κεφαλης και σασμανοκιβωτια ειναι σε πρωτη ζητηση.
ΟΜΩΣ, πραγματικα ειναι το μονο που βρισκεις ετοιμες λυσεις και σε ποικιλια χρηματων.
αν διαλεξεις προσεκτικα μπορει να σταθεις τυχερος.
παντως να ξερεις οτι το επιπεδο εχει ανεβει σχεδων "ξαφνικα" μεσα σε λιγοτερο απο 2 χρονια.
αν διαβασεις περιοδικο του χωρου δυο χρονια πριν θα δεις χαρακτηριζε ενα αυτοκινητο με δυο μπλοκε και 5 ποντους σηκωμα ετοιμο να πρωταγωνιστησει στο τραϊαλ και διαπρεψει στα raid. κατι που τωρα απλα γελας διαβαζωντας το.
για να φτιαξεις πια ενα καλο αυτοκινητο πρεπει να χαλασεις πολα λεφτα και το κυριοτερο να ξερεις τι θες και πως να το "παρεις" με τα λιγοτερα χρηματα, γιατι οπως ολα τα χομπι ετσι και αυτο ειναι ενα βαρελι που δεν εχει πατο. οσα και να του πεταξεις μεσα δεν γεμιζει.
τελος ασε της "βολτες" στην ακρη. οι αγωνες ειναι αυτοι που ανοιγουν δρομο στην εξελιξη. παγκοσμια και αποκλειστικα.