Αναφέρομαι σε όλα αυτά τα σύγχρονα SUV που δεν έχουν κεντρικό διαφορικό, κατά βάση είναι προσθιοκίνητα και έχουν κάποιο σύστημα (ηλεκτρικό ή υδραυλικό ή δεν ξέρω τι άλλο) για να μεταφέρουν την κίνηση στον πίσω άξονα όταν αυτό απαιτηθεί.
Κατά κανόνα σε 4κίνητα αυτού του είδους (και για την χρήση για την οποία προορίζονται) δεν απαιτείται συχνά η μεταφορά της ροπής και στον πίσω άξονα και όταν αυτό γίνετε θα γίνει για μικρό χρονικό διάστημα. Σωστά?
Τί συμβαίνει όμως όταν κάποιος θελήσει να κινηθεί για πολύ ώρα σε άμμο (ή και σε άλλες παρόμοιες συνθήκες) οπου χρειάζεται συνεχής μεταφορά της ροπής και στους 2 άξονες? Μπορούν τα συστήματα αυτά να υποκαταστήσουν το κεντρικό διαφορικό και να κινηθούν επί μακρόν με κίνηση και στους 4 τροχούς χωρίς να δημιουργηθεί πρόβλημα?
Μπορεί πχ κάποιος με τέτοιο όχημα να πάει να διασχίσει μία έρημο?