4litrakaidenftanoun έγραψε:Προχθές με τη βροχούλα είπα να πάω μια βολτίτσα στην Πάρνηθα.Προσπαθώντας σε κάποια φάση να περάσω ένα λασπωμένο βάλτο,με χαμηλή ταχύτητα,κόλλησα.Ευτυχώς που λίγο παραπέρα κάνανε πικ-νικ κάτι Αλβανοί (νάναι καλά οι άνθρωποι) οι οποίοι χώθηκαν μέχρι τα γόνατα στη λάσπη για να με σπρώξουν να ξεκολλήσω.Αυτό που ήθελα να ρωτήσω είναι το εξης: Εχω cherokee 4.0 HO auto του 97.Ξεκίνησα την διαδρομή με part-time μέχρι που κόλλησα.Την ώρα που ήμουν κολλημένος προσπάθησα να βάλω low αλλά νομίζω ότι δεν μπήκε (βλέπετε η φωτεινή ένδειξη για part time kai low είναι η ίδια)Γιατί δεν μπήκε το low oeo?Μηπως για να μπει πρέπει να έχουν την ίδια πρόσφυση και οι 4 τροχοί?Στην περιπτωσή μου (ολομόναχος) τι άλλο μπορούσα να κάνω (εκτός από το να φωνάζω Αλβανούς) για να ξεκολλήσω?
Βασικά πρέπει να έχεις υπόψη σου τα εξής:
1. Ποτέ δεν πας μόνος σου off-road, ειδικά αν σκοπεύεις να δοκιμάσεις δύσκολα ή άγνωστα περάσματα.
2. Πάντα επιλέγεις part-time ή/και low πριν από κάθε δύσκολο ή άγνωστο πέρασμα, συνήθως όταν κολλήσεις είναι πλέον αργά γι' αυτό. Αν βρει για τα καλά η κοιλιά του αυτοκινήτου κάτω (λάσπη, πάγος χιόνι, άμμος) τότε είναι σίγουρο ότι θα κολλήσεις.
3. Φρόντισε να έχεις μαζί σου τουλάχιστον ένα ιμάντα με 2 ναυτικά κλειδιά και ένα φτυάρι όταν σχεδιάζεις off-road εξορμήσεις. Καλό θα είναι να έχεις και το κινητό φορτισμένο (ή φορτιστή αυτοκινήτου ακόμα καλύτερα) για να μπορέσεις να ειδοποιήσεις κάποιον (μπορεί να χρειαστεί να περπατήσεις μέχρι να βρεις σημείο που να πιάνει το κινητό).
Γενικότερα, η συνεχής τριβή, οι βόλτες με άλλους πιο έμπειρους και η συχνή ενασχόληση είναι η καλύτερη λύση, καλές βόλτες...