Γεια και χαρά,
Έχω ένα HYUNDAI TUCSON και εδώ και καιρό αν το αυτοκίνητο μείνει για λίγο στο ρελαντί (δηλαδή πάνω από 2') αρχίζει ένας έντονος κραδασμός, ο οποίος μεταφέρεται και μέσα στο θάλαμο των επιβατών (δηλ. το αισθάνομαι έντονα και στο κάθισμα και στα πλαστικά - σαν ταρίφας ένα πράγμα ! - και ενώ αρχικά δεν παρουσίαζε τέτοιο πρόβλημα). Αν πατήσω γκάζι σταματάει, αντίστοιχα και όσο είναι ενεργοποιημένο το τσοκ (ή το όχημα είναι σε κίνηση - εννοείται όσο είναι πια ζεστό - ), ενώ επανέρχεται μετά από 2-3' αναμονής και σε στάση (το ίδιο και στα φανάρια φυσικά). Κάποιοι μου είπαν ότι μπορεί να είναι θέμα βενζίνης : προσπάθησα να γεμίσω με 100άρες (και ΒΡ και SHELL) αλλά το πρόβλημα δεν λύθηκε. Βέβαια, παλιότερα χρησιμοποιούσα απλή 95άρα (πάντα όμως από ΒΡ ή SHELL). Τι μπορεί να φταίει για αυτό και εν πάσει περιπτώσει πως μπορεί λα λυθεί ; Με αλλαγή μπέκ, αλλαγή φίλτρου καυσίμου ή κάτι τελείως άσχετο ;
Ευχαριστώ πολύ,
Υ.Γ. Έχω βάλει K&N φίλτρο (για καλύτερη κατανάλωση) και πριν λίγο καιρό είχε εντοπισθεί πρόβλημα στον αισθητήρα air-flow (αλλάχθηκε). Καταρχάς, η αλλαγή φίλτρου με το πρόβλημα στο air-flow (αισθητήρα) που μου είχε παρουσιαστεί σχετίζονται ; (είχε ανάψει το check engine και μετά την αλλαγή του αισθητήρα όλα ήταν οκ). Έπειτα, είχε γίνει και μία αλλαγή σωλήνα καλοριφέρ (που επίσης αλλάχθηκε). Νομίζω από τότε άρχισε να το παρουσιάζει αυτό. Υπάρχει περίπτωση να έχει σχέση το σωληνάκι αυτό ; (κακή εγκατάσταση, κάτι δεν έχουν σφίξει καλά κλπ κλπ κλπ ; )