Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Πρόβλημα με έντονο κραδασμό

4x4 βελτιώσεις, tips, συμβουλές κ.α.

Πρόβλημα με έντονο κραδασμό

Δημοσίευσηαπό MauroPaltoudias » 12 Φεβ 2006, 02:35

Γεια και χαρά,

Έχω ένα HYUNDAI TUCSON και εδώ και καιρό αν το αυτοκίνητο μείνει για λίγο στο ρελαντί (δηλαδή πάνω από 2') αρχίζει ένας έντονος κραδασμός, ο οποίος μεταφέρεται και μέσα στο θάλαμο των επιβατών (δηλ. το αισθάνομαι έντονα και στο κάθισμα και στα πλαστικά - σαν ταρίφας ένα πράγμα ! - και ενώ αρχικά δεν παρουσίαζε τέτοιο πρόβλημα). Αν πατήσω γκάζι σταματάει, αντίστοιχα και όσο είναι ενεργοποιημένο το τσοκ (ή το όχημα είναι σε κίνηση - εννοείται όσο είναι πια ζεστό - ), ενώ επανέρχεται μετά από 2-3' αναμονής και σε στάση (το ίδιο και στα φανάρια φυσικά). Κάποιοι μου είπαν ότι μπορεί να είναι θέμα βενζίνης : προσπάθησα να γεμίσω με 100άρες (και ΒΡ και SHELL) αλλά το πρόβλημα δεν λύθηκε. Βέβαια, παλιότερα χρησιμοποιούσα απλή 95άρα (πάντα όμως από ΒΡ ή SHELL). Τι μπορεί να φταίει για αυτό και εν πάσει περιπτώσει πως μπορεί λα λυθεί ; Με αλλαγή μπέκ, αλλαγή φίλτρου καυσίμου ή κάτι τελείως άσχετο ;

Ευχαριστώ πολύ,


Υ.Γ. Έχω βάλει K&N φίλτρο (για καλύτερη κατανάλωση) και πριν λίγο καιρό είχε εντοπισθεί πρόβλημα στον αισθητήρα air-flow (αλλάχθηκε). Καταρχάς, η αλλαγή φίλτρου με το πρόβλημα στο air-flow (αισθητήρα) που μου είχε παρουσιαστεί σχετίζονται ; (είχε ανάψει το check engine και μετά την αλλαγή του αισθητήρα όλα ήταν οκ). Έπειτα, είχε γίνει και μία αλλαγή σωλήνα καλοριφέρ (που επίσης αλλάχθηκε). Νομίζω από τότε άρχισε να το παρουσιάζει αυτό. Υπάρχει περίπτωση να έχει σχέση το σωληνάκι αυτό ; (κακή εγκατάσταση, κάτι δεν έχουν σφίξει καλά κλπ κλπ κλπ ; )
Άβαταρ μέλους
MauroPaltoudias
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 62
Εγγραφή: 05 Αύγ 2005, 23:32

Πρόβλημα με έντονο κραδασμό

Δημοσίευσηαπό strofimios1 » 12 Φεβ 2006, 06:21

Τσεκαρισε τις βασεις του κινητηρα και του κιβωτιου.
Σκοτωστε την ifs πριν μεγαλωσει!!!!
Άβαταρ μέλους
strofimios1
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 163
Εγγραφή: 17 Ιαν 2005, 10:58
Τοποθεσία: ΣΤΟΥ ΧΑΝΤΑΚ'

Πρόβλημα με έντονο κραδασμό

Δημοσίευσηαπό Tuc » 13 Φεβ 2006, 02:41

Άνοιξε το καπώ και "πιάσε" τον κινητήρα.
Ή κάτι δεν δουλεύεισωστά στην μηχανή (π.χ. όχι καλή καύση) με αποτέλσμα κραδασμό της μηχανής, ή η μηχανή δουλεύει σωστά αλλά κάποια βάση της έχει πρόβλημα.
Άβαταρ μέλους
Tuc
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 144
Εγγραφή: 21 Νοέμ 2005, 22:15
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό xtrail » 13 Φεβ 2006, 18:30

Δοκίμασε στο ρελαντί αν ο θόρυβος σταματάει όταν πατάς συμπλέκτη. Τοτε ειναι πρόβλημα στο σασμάν. Τσέκαρε και ιμάντες
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
xtrail
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2589
Εγγραφή: 20 Απρ 2003, 10:16
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό fokion » 13 Φεβ 2006, 19:27

Επειδη υποθετω οτι το πας σε καποιο συνεργειο της αντιπροσωπειας λογω του οτι ειναι καινουργιο, πηγαινε το σε καποιο γνωστο σου μηχανικο, να τσεκαρει ( και μονο - λογω εγγυησης ) μηπως σου εχουν κανει καμια μαλακια στις αλλες επισκευες.......
Άβαταρ μέλους
fokion
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1199
Εγγραφή: 26 Μάιος 2004, 12:14
Τοποθεσία: ΓΕΡΑΚΑΣ

Δημοσίευσηαπό MauroPaltoudias » 13 Φεβ 2006, 23:16

Σας ευχαριστώ ρε παιδιά, ήσασταν άμεσοι και πολύ κατατοπιστικοί όλοι. Όντως κάτι με συμπλέκτη μπορεί να παίζει και ναι, θα το πάω σε έναν γνωστό μου που δουλεύει στην ΚΙΑ-ΗΥUNDAI να το δει εκτός επίσημου συνεργείου.
Άβαταρ μέλους
MauroPaltoudias
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 62
Εγγραφή: 05 Αύγ 2005, 23:32

Δημοσίευσηαπό blackchris » 14 Φεβ 2006, 17:21

Όσον αφορά το K&N το είχα και το ξήλωσα. Ούτε αύξηση στην υποδύναμη είδα ούτε βελτίωση αλλά είδα μικρή αύξηση στην κατανάλωση. Αλλα ο κύριος λογος που το ξήλωσα είναι ότι είναι πολύ χειρότερο στο φιλτράρισμα του αέρα με αποτέλεσμα ο κινητήρας να δέχεται περισσότερη σκόνη ιδίως το καλοκαίρι πράγμα που σημαίνει ότι του αλλάζει τα φώτα μιας και χαράζουν οι κύλινδροι και μειώνεται η διάρκεια ζωής του κινητήρα.
Το Κ&Ν έχει νόημα μόνο σε αγωνιστικά αλλά χρησιμοποιούμενο μαζί με μπουζί
ελεύθερη εξάτμιση καλά μπουζοκαλώδια και πάρ το αυγό και κούρευτο.
Να φανταστής η Suzuki το εργοστασιακό της φίλτρο το διπλασίασε σε πυκνότητα γιατί είχε πρόβλημα με το πλούσιο σε σκόνη Ελληνικό περιβάλλων.
Άβαταρ μέλους
blackchris
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2712
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 19:41

Δημοσίευσηαπό MauroPaltoudias » 14 Φεβ 2006, 21:40

Έχεις δίκιο και εγώ το σκέφτομαι πολύ σοβαρά. Παρασύρθηκα από τα όσα "ακούγονται" και διάβασα στο δίκτυο (γενικά πάντως πολλοί εκτός Ελλάδος το 'χουν τοποθετήσει στα Tucson τους - δεν είναι δηλαδή, ότι πειραματιζόμαστε εμείς ως γνήσιοι Έλληνες ;) - ). Η αλήθεια είναι ότι και και εγώ ιδιαίτερη αύξηση στην ιπποδύναμη δεν παρατήρησα ούτε και τίποτα φοβερά ρεπρίζ. Επί τη ευκαιρία, τι αυτοκίνητο έχεις ; (ρωτάω γιατί κάτι ανέφερες περί Suzuki).
Άβαταρ μέλους
MauroPaltoudias
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 62
Εγγραφή: 05 Αύγ 2005, 23:32

Δημοσίευσηαπό MauroPaltoudias » 14 Φεβ 2006, 21:46

Α μία ακόμη βοήθεια : ο δικός μου μάστορας αρνειται πεισματικά να το δει (απλό κοίταγμα) γιατί όπως είπε έχει εγγύηση και πρέπει να το πάω στο service. Όσο και αν του εξήγουσα ότι ο προιστάμενος σε τουλάχιστον 2 αντιπροσωπείες έκανε πως δεν καταλάβαινε (προφανώς για να γλυτώσει τη δουλειά), αυτός επέμενε. Υπάρχει κάποιο συνεργείο που - φυσικά με το αζημίωτο - μπορεί να εκτελέσει τέτοια διαδικασία (απλό έλεγχο) ούτως ώστε να εντοπιστεί τι φταίει και να το υποδείξω άμεσα στο επίσημο συνεργείο (για να με καλύψει φυσικά και η εγγύηση) ;
Άβαταρ μέλους
MauroPaltoudias
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 62
Εγγραφή: 05 Αύγ 2005, 23:32

Δημοσίευσηαπό vasdaris » 14 Φεβ 2006, 21:53

MauroPaltoudias έγραψε:Α μία ακόμη βοήθεια : ο δικός μου μάστορας αρνειται πεισματικά να το δει (απλό κοίταγμα) γιατί όπως είπε έχει εγγύηση και πρέπει να το πάω στο service. Όσο και αν του εξήγουσα ότι ο προιστάμενος σε τουλάχιστον 2 αντιπροσωπείες έκανε πως δεν καταλάβαινε (προφανώς για να γλυτώσει τη δουλειά), αυτός επέμενε. Υπάρχει κάποιο συνεργείο που - φυσικά με το αζημίωτο - μπορεί να εκτελέσει τέτοια διαδικασία (απλό έλεγχο) ούτως ώστε να εντοπιστεί τι φταίει και να το υποδείξω άμεσα στο επίσημο συνεργείο (για να με καλύψει φυσικά και η εγγύηση) ;


Γιατί δεν πηγαίνεις σε κάποιο απο τα ιδιωτικά ΚΤΕΟ να ρίξουν μια ματιά "επι πληρωμή"? Τα μαστόρια δεν θα ασχοληθούν και πολύ γιατί ξέρουν ότι δεν είσαι πελάτης τους αφού είσαι σε εγγύηση και έχει 6 χρόνια "δωρεάν" service νομίζω. Στα ΚΤΕΟ θα μπορέσουν να το δουνε και να σου γράψουν επίσημα τι παρατήρησαν.
Άβαταρ μέλους
vasdaris
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 94
Εγγραφή: 06 Δεκ 2004, 09:43

Δημοσίευσηαπό MauroPaltoudias » 15 Φεβ 2006, 04:41

Μόλις ενημερώθηκα ότι απογορεύεται δια Νόμου η είσοδος οχήματος - για έλεγχο - πριν το πέρας της 4ετίας στο συγκεκριμένο χώρο (ιδιωτικών ή μη ΚΤΕΟ). Επομένως επανέρχομαι στη προηγούμενη ερώτηση : γνωρίζει κανείς κάποιο καλό συνεργείο που να 'χει σκοπό να ασχοληθεί λίγο περισσότερο απ' ότι οι **** των επισήμων service ;


Eυχαριστώ,
Άβαταρ μέλους
MauroPaltoudias
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 62
Εγγραφή: 05 Αύγ 2005, 23:32


Επιστροφή στο 4x4 Forum

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 5 επισκέπτες