To πρόβλημα είναι σημαντικό, σημαντικότατο γιατι το λάστιχο αυτό είναι απο τα πλέον πολυφορεμένα. Βέβαια δεν αποκλείεται να ήταν ένα ελατωματικό λάστιχο. Αλλά μήπως θυμάσται τι ντόρος είχε γίνει πρίν λίγα χρόνια με τη Firestone στην Αμερική; (εκλαψαν μανούλες- κόντεψε να κλείσει η εταιρία)
Πριν χρόνια ειχα παει να αλλάξω λάδια στο αυτοκίνητό μου (Saxo)και σηκόνοντάς το τυχαία είδα το εμπρός δεξί λάστιχο (Dunlop μερικών μηνών) να έχει μια πολύ χοντρή και βαθιά ρογμη γύρω απο τη ζάντα!
Δεν ξέρω πόσο καιρό πήγαινα έτσι, αλλά εκείνη την εποχή έκανα 60000 χιλ το χρόνο! Συμβαίνει να υπάρχουν ελλατωματικά λάστιχα, γιατί τα άλλα 3 τα κράτησα άλλες 50000 χιλ περίπου.
Για το θέμα της πίεσης τώρα, όταν είχα αλλάξει λάστιχα την προηγούμενη φορά ο λαστιχάς επέμενε στην πίεση που έδινε η Pirelli (S/T 215-65-16) 31 psi!!!
Μετά απο "μάλωμα" έφυγα με 29. Η Σουζούκι έλεγε 24
Στο δρόμο στ αυτοκίνητο πήγαινε σαν τη μπάλα του μπάσκετ
Εβαλα την επόμενη μέρα 25-26 και τα λάστιχα πήγαιναν μιά χαρά, τα κράτησα για 60000 χιλ περίπου και πέρασαν και πολλές δυσκολίες.
Μαγουλιάζει λίγο, αλλά μάλλον έτσι πρέπει να δουλεύει.
Εδώ και 2 μήνες φοράω τα 694. Να δούμε