Εξηγούμαι για να μήν παρεξηγούμαι.
Όταν λέω πάγος εννοώ "παγοδρόμιο".
Ας πάει κάποιος να κατέβει κατηφόρα με αρκετή κλίση σε "παγοδρόμιο" με αργά, χειμερινά λάστιχα και οτιδήποτε άλλο και μετά τα λέμε.
Είμαι παθών και τα λέω αυτά!
|
|
|
markd έγραψε:Εξηγούμαι για να μήν παρεξηγούμαι.
Όταν λέω πάγος εννοώ "παγοδρόμιο".
Ας πάει κάποιος να κατέβει κατηφόρα με αρκετή κλίση σε "παγοδρόμιο" με αργά, χειμερινά λάστιχα και οτιδήποτε άλλο και μετά τα λέμε.
Είμαι παθών και τα λέω αυτά!
markd έγραψε:Εξηγούμαι για να μήν παρεξηγούμαι.
Όταν λέω πάγος εννοώ "παγοδρόμιο".
Ας πάει κάποιος να κατέβει κατηφόρα με αρκετή κλίση σε "παγοδρόμιο" με αργά, χειμερινά λάστιχα και οτιδήποτε άλλο και μετά τα λέμε.
Είμαι παθών και τα λέω αυτά!
tasos953 έγραψε:Άν επιτρέπεται με τί λάστιχα;
Σάν του Βουλγαράκη;
TLG έγραψε:Tελικα, μαλλον η λυση ιδιαιτερα για τις παγωμενες κατηφορες /ανηφορες ειναι, .... κοντά (για οσους διαθετουν) και ΚΑΘΟΛΟΥ ή ελαχιστοτατο φρενο/γκαζι ...
Βεβαια τα χιονολαστιχα ειναι οτι καλυτερο , αλλα δεν ξερω κατα ποσο βολευουν σε περιοχες οπως η Νοτια Ελλαδα κ.λ.π...
tetrakinisimag έγραψε:Η Volvo στην Φινλανδία με θερμοκρασίες -15 με - 40 μας είχε δώσει αυτοκίνητα με καρφιά.
Στην Σουηδία με -5 με -10 μας είχε δώσει αυτοκίνητα με χιονολάστιχα (winter tyres), για να κινηθούμε στις ειδικές του Rally Σουηδίας, πάνω δηλαδή σε πάγο.
Αυτοί μάλλον ξέρουν καλύτερα απο εμάς. Η συμπεριφορά των ελαστικών ήταν άξογη, καλύτερη απο αλυσίδες. Και σε επιτάχυνση και σε φρενάρισμα. Στην αρχή, επειδή δεν είχαμε αλυσίδες, ξεθαρέψαμε περισσότερο απο όσο έπρεπε και το παίζαμε Gronholm!!! Μετά απο κανα δύο σβούρες αρχίσαμε να το οδηγούμε οσάν να είχε αλυσίδες ή καρφιά, με απαλές κινήσεις και χωρίς υπερβολες και το κράτημα ήταν πολύ καλό. Ακόμη και σε οριακές ανηφορο-κατηφόρες μέσα στο δάσος.
tasos953 έγραψε:tetrakinisimag έγραψε:Η Volvo στην Φινλανδία με θερμοκρασίες -15 με - 40 μας είχε δώσει αυτοκίνητα με καρφιά.
Στην Σουηδία με -5 με -10 μας είχε δώσει αυτοκίνητα με χιονολάστιχα (winter tyres), για να κινηθούμε στις ειδικές του Rally Σουηδίας, πάνω δηλαδή σε πάγο.
Αυτοί μάλλον ξέρουν καλύτερα απο εμάς. Η συμπεριφορά των ελαστικών ήταν άξογη, καλύτερη απο αλυσίδες. Και σε επιτάχυνση και σε φρενάρισμα. Στην αρχή, επειδή δεν είχαμε αλυσίδες, ξεθαρέψαμε περισσότερο απο όσο έπρεπε και το παίζαμε Gronholm!!! Μετά απο κανα δύο σβούρες αρχίσαμε να το οδηγούμε οσάν να είχε αλυσίδες ή καρφιά, με απαλές κινήσεις και χωρίς υπερβολες και το κράτημα ήταν πολύ καλό. Ακόμη και σε οριακές ανηφορο-κατηφόρες μέσα στο δάσος.
Χρόόόόόόνια τα λέω, αλλά συνήθως εισέπρατα περισπούδαστα "στον πάγο δεν μπορείς να κάνεις τίποτα!!!!" και άλλα παρόμοια, μέχρι και χλευαστικά......
Χαίρομαι που κάποιος που δικαιωματικά μπορεί να ξέρει (και τα έχει δοκιμάσει) δικαιώνει την άποψή μου για τα χειμερινά...
tasos953 έγραψε:
Χρόόόόόόνια τα λέω, αλλά συνήθως εισέπρατα περισπούδαστα "στον πάγο δεν μπορείς να κάνεις τίποτα!!!!" και άλλα παρόμοια, μέχρι και χλευαστικά......
symfwnw me tlg ta konta einai i moni lysiTLG έγραψε:Tελικα, μαλλον η λυση ιδιαιτερα για τις παγωμενες κατηφορες /ανηφορες ειναι, .... κοντά (για οσους διαθετουν) και ΚΑΘΟΛΟΥ ή ελαχιστοτατο φρενο/γκαζι ...
Βεβαια τα χιονολαστιχα ειναι οτι καλυτερο , αλλα δεν ξερω κατα ποσο βολευsουν σε περιοχες οπως η Νοτια Ελλαδα κ.λ.π...
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχει 1 επισκέπτης