Tetrakinisi έγραψε:Hyundai Galloper ’98, Wagon. Ένα αυτοκίνητο με διχασμό, να μην πω και τριχασμό προσωπικότητας: αγωνιστικό, εκδρομικό και επαγγελματικό!!!
Ξεκινάω από εμπρός για να μην ξεχάσω τίποτε
- Προφυλακτήρας αλουμινίου, ιδιοκατασκευή
- Εργάτης Warn 8274, ταχύτατος
- Μπαταρία Optima Yellow 750
- Διαφορικό και case από Mitsubishi Pajero V20 σε βήμα 4.64, για θέμα αντοχής
- Μπροστινό σύστημα και ημιαξόνια Mitsubishi Pajero V20 για μεγαλύτερο μετατρόχιο.
- Αντικατάσταση των αυτόματων πλημνών με σταθερό καρέ για αξιοπιστία.
- Ράβδοι στρέψης Ironman και αμορτισέρ Old Man Emu.
- Safari Snorkel από Mitsubishi Pajero L40.
- Ποδιά από αλουμίνιο 6 χλστ που καλύπτει μέχρι και το βοηθητικό.
- Πίσω άξονας από Mitsubishi Pajero V20 με Air Locker Mitsubishi και δισκόφρενα. Όταν έγινε η μετατροπή δεν υπήρχε ARB Locker για Mitsubishi. Βήμα και εδώ 4.64
- Διπλά ελατήρια, Ironman έξω, Apex μέσα και αμορτισέρ Old Man Emu.
- Ποδιά ντεπόζιτου και αλουμινένιοw προφυλακτήρας πίσω που μειώνει 12 εκατοστά τον πρόβολο.
- Σκάρα ARB με 4 προβολείς Hella, Hella working light, ακτόδρομους Mantec, HiLift 120 και τέντα!!!
- ARB κονσόλα οροφής από Mitsubishi Pajero V20.
- CB President JFK και κεραία Alabama.
- GPS Garmin 176
- Ψυγείο Engel 40 λίτρων
- Κουτί από MDF στο χώρο αποσκευών που… στεγάζει: εργαλειοθήκη με δύο σειρές εργαλεία, ιμάντες με μήκος 20 μέτρα, 5 ναυτικά κλειδιά, 2 ράουλα υποπολλαπλασιασμού, εφεδρική μπαταρία Optima Yellow 750, σετ από σπρέι, αλυσίδες χιονιού, διάφορα ηλεκτρικά, δύο φακούς, πλήρες φαρμακείο, γαλότσες, νιτσεράδες και πολλά άλλα. Μπορεί και μετατρέπεται σε κρεβάτι μήκους 185 εκατοστών μαζί με το πίσω κάθισμα.
- Εξτρα εξοπλισμός κάμπινγκ: σκηνή 6 ατόμων, αναδιπλούμενες καρέκλες και τραπέζι, ανοξείδωτο σετ φαγητού, χημική τουαλέτα, βραστήρας, ξυριστική μηχανή και σεσουάρ αναπτήρα και πολλά άλλα.
- Ελαστικά Bf Goodrich Mud Terrain 33Χ12.5 R15 ή Fedima Extreme 235/85 R16. Και τα δύο σετ έχουν διάμετρο γύρω στα 83 εκατοστά, 8 παραπάνω από τα στάνταρ 265/70 R16
Αποτέλεσμα; Πολυχρηστικότητα, ύψος +13 πόντους και βάρος πάνω από τους 2,5 τόνους. Όταν ελαφρώνεται για τα Trial γίνεται πράγματι άλλο αυτοκίνητο. Για εκδρομές και εξορμήσεις όμως, ο εξοπλισμός το κάνει ιδανικό.
Προσεχώς
- Bush set πολυουρεθάνης.
- Body Lift
- ARB Air Locker εμπρός μόλις είναι διαθέσιμο.
- Τέντα οροφής 4 ατόμων, ιδιοκατασκευή.
- Εργάτη πίσω.
- Compressor Viair 400.
- Διπλά αμορτισέρ (καταραμένο βάρος).
- GPS Garmin 2006 C
- Radar καιρού (χαχαχαχαχαχα…)
- Δορυφορικό τηλέφωνο. (επίσης χαχαχαχαχαχα…)
Αληθεια εσύ χωράς μέσα η κάθεσε στην σχάρα
ΕΑΝ ΔΕΝ ΚΟΙΤΑΣ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΠΑΤΑΣ ΘΑ ΠΑΣ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΚΟΙΤΑΣ...