Το Η2 θα ήταν υποτίθεται μια πιο κόσμια έκδοχή του ιδιόρυθμου αλλα εξωτικού Η1 και τελικά απο το tahoe με το οποίο μοιράζεται τα ίδια μηχανικά μέρη είναι +40% πιο ακριβό και +500 κιλά πιο βαρύ (ενω έπρεπε να είναι ελαφρύτερο).
Ουσιαστικά το μόνο πλεονέκτημά του είναι τα μεγαλύτερα λάστιχα και η σχεδίαση.
Η τελευταία είναι εντυπωσιακή αλλα "ψεύτικη", είναι σχεδιασμένο απλώς για να θυμίζει το Η1 χωρίς να υπάρχει κάποιος λόγος ωστε να είναι έτσι. Ο αεραγωγός στο καπό πχ στο Η1 υπάρχει για να φέυγει ο αέρας απο το οριζόντια τοποθετημένο ψυγείο ενω στο Η2 είναι μόνο και μόνο για decoration.
Oι διακοσμιτικοί γάτζοι στον αεραγωγό του καπώ (στο Η1 χρησημέυουν για πρόσδεση σε ελικόπτερο) μιλάνε απο μόνοι τους.
Το καινούριο Η3 είναι μικρότερο απο τα Η2/1 και σε μέγεθος και σε κυβισμό.
Το κακό είναι πως βασίζεται στο φορτηγάκι GMC canyon / Chevrolet Colorado απο το οποίο έχει κληρονομήσει hi-tech χαρακτηριστικά όπως τα φύλλα σούστας πίσω.
Λογικά θα είναι πιο βαρύ και -πολύ- πιο ακριβό απο τα φορτηγάκια στα οποία είναι βασισμένο απο τα οποία θα υπερτερεί μόνο στα μεγαλύτερα ΟΕΜ ελαστικά και μπροστά σε ενα Land Cruiser πχ θα φαίνεται πανάκριβο και απαρχαιωμένο.
Πάρτε και φωτογαφία:
![Εικόνα](http://www.vezess.hu/content/cm/Hummer/H3/Untitled-1_big.jpg)