SUVord έγραψε:Ψάχνοντας λίγο για το HRV είδα ότι η αυτόματη μετάδοση της κίνησης στους πίσω τροχούς δίνεται μέσω ενός πολύδισκου συμπλέκτη. Στα χιλιόμετρα που έχεις κάνει δεν είναι παράξενο να έχει φάει τα ψωμιά του. Για εξακρίβωση και με μηδενικό χρηματικό κόστος αφαιρείς το πίσω τμήμα του κεντρικού άξονα και το οδηγείς μπροστοκίνητο .
Αυτό που δεν θυμάμαι να αναφέρεις είναι αν το σύριγμα το κάνει ανεξαρτήτως θερμοκρασίας, αν η έντασή του είναι ίδια ανεξαρτήτως με τι ταχύτητα πηγαίνεις.
Και με το συμπάθειο, μια σύντομη επιστροφή στο "κατσαβίδι" και άλλα παρόμοια σεξιστικά εργαλεία.
Ένα ποτήρι ή κύπελλο γεμάτο νερό είναι το πιο παλιό και αποτελεσματικό εργαλείο ανίχνευσης προέλευσης και τύπου προβλημάτων. Τρία-τέσσερα κύπελλα γεμάτα νερό και τοποθετημένα σε "ύποπτα" σημεία στο αυτοκίνητο, ένας οδηγεί και ένας παρατηρεί τους κυματισμούς στην επιφάνεια των κυπέλλων. Οι εντονότεροι κυματισμοί υποδεικνύουν και το γενετήσιο σημείο του προβλήματος.
ναι το συριγμα γινεται ανεξαρτητα θερμοκρασιας,η ενταση του ειναι πολυ πιο εντονη στα 30-60 χιλιομετρα αλλα και λιγο πριν το σταματημα ακουγεται επισης εντονα.Ο θορυβος εντοπιζεται κατω απο τα πισω καθισματα
Aυτο με την αφαιρεση του πισω τμηματος του αξονα νομιζω ειναι ιδανικη λυση για να εντοπισω το προβλημα.
Πηγα σε Ηonda (ειχα πολυ καιρο να παω) και μου ειπαν οτι για να ξερουν τι ακριβως ειναι πρεπει να λυθει ο αξονας σε ολα τα μερη.Να το παω μετα τις γιορτες λεω.Αλλα με φοβιζει η καμπανα πολυ!!!