PandaCross έγραψε:1. Σε ποιές περιπτώσεις χρειάζεται ο εργάτης εάν υπάρχουν κι άλλα τετρακίνητα στη ομάδα?
Ο γενικός κανόνας λέει "καλύτερα με τον εργάτη παρά με τα διαφορικά".
Αν δηλαδή μπορούμε να ξεκολλήσουμε κάποιον με την χρήση εργάτη, είναι σαφώς προτιμότερο και συνολικά ασφαλέστερο να το επιχειρήσουμε έτσι, παρά τραβώντας τον με κάποιο άλλο όχημα.
Από την άλλη, αν δεν μιλάμε για extreme φάσεις και ειδικά αν πρόκειται για κάποιο ελαφρύ αυτοκίνητο όπως το Panda, η παρουσία άλλων τετρακίνητων σίγουρα παρέχει την απαραίτητη ασφάλεια, ακόμη κι αν δεν υπάρχει εργάτης.
Ιδανική περίπτωση θα ήταν να υπάρχει στην παρέα κάποιο άλλο τετρακίνητο που να έχει και εργάτη - είναι γνωστό άλλωστε, πως "ο καλύτερος εργάτης είναι ο εργάτης του φίλου σου"
PandaCross έγραψε:2. Υπάρχει εργάτης που να μπαίνει στο Panda ή μήπως δεν υπάρχει λόγος για κάτι τέτοιο?? ...
Το θέμα δεν είναι τόσο στον εργάτη, όσο στη βάση στήριξής του στο αυτοκίνητο. Είναι μάλλον 99,99% σίγουρο πως δεν πρέπει να υπάρχει κατασκευαστής που να έχει προδιαγράψει κάποια τυποποιημένη βάση για το Panda - αυτό όμως δεν σημαίνει πως δεν μπορεί και να μπει. Πάντοτε μπορεί να υλοποιηθεί κάποια custom λύση, όπως πιθανόν να είναι κι αυτή στις φωτογραφίες.
Τώρα, για το αν υπάρχει λόγος... αυτό είναι απόλυτα υποκειμενικό.
Το χειροκίνητο κρικ, σίγουρα είναι πολύ χρήσιμο και καλό είναι να υπάρχει, χωρίς όμως να σημαίνει ότι μπορεί πραγματικά να υποκαταστήσει τον εργάτη.
Εκτός από αυτό των 1500kgr που βρήκες, υπάρχουν και άλλα που σηκώνουν περισσότερο βάρος. Γενικά να υπολογίζεις πως ένα όχημα που έχει βεντουζώσει σε λάσπη-πηλό, μπορεί να "ζυγίζει" και περισσότερο από 2 ή 3 φορές το βάρος του...
Επίσης, ένας περιοριστικός παράγοντας για τα χειροκίνητα κρικ είναι το μικρό μήκος του συρματόσχοινου - συνήθως είναι 3μ και γενικά, πέρα από το να ξεκολλήσεις το αυτοκίνητο από ένα συγκεκριμένο σημείο, δεν μπορείς να πεις ότι θα το περάσεις και μ' αυτόν τον τρόπο από ένα μεγαλύτερο κομμάτι διαδρομής...
Χ.