Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Περιοδικα-Συγκρτικα-SUV

4x4 βελτιώσεις, tips, συμβουλές κ.α.

Δημοσίευσηαπό fokion » 05 Μαρ 2007, 12:07

Αυτο εχει λεχθει για ολα μα ολα τα περιοδικα με οτι και να ασχολουνται και ποτε δεν εχει αποδειχτει.....
Το θεμα ειναι αν ο καθε συντακτης ξερει τι γραφει και τι "προσανατολιζμο" εχει, προς ασφαλτο ή προς χωμα.....ειτε αυτος ειτε/και το περιοδικο...
Σε τελικη αναλυση ολα τα μαγαζια διαφημιζονται και στα δυο περιοδικα...
Τι σημαινει αυτο οτι ΟΛΑ ειναι καλα???? ( Μακαρι δηλαδη.... :D :D :D )
Άβαταρ μέλους
fokion
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1199
Εγγραφή: 26 Μάιος 2004, 12:14
Τοποθεσία: ΓΕΡΑΚΑΣ

Δημοσίευσηαπό Scaraveos » 05 Μαρ 2007, 12:55

Στη σελίδα 8 του τεύχους 38 (4x4 magazine) στις ταξινομήσεις 4x4 25,6% με 601 πωλήσεις πρώτο είναι το Suzuki GV, δεύτερο το Terios με 23,3% και 548 τεμ. ... έκτο το Lada Niva 4,4% και 103 τεμ. ...τριακοστό το LR Defender με 0,1% και 2 τεμ. Ποιό είναι το καλύτερο 4x4; Το Audi Q7 έχει 1,4% με 32 πωλήσεις ... θεωρήτε 4x4; Στα SUV πρωτο το RAV4 με 32,2%, 624 τεμ. δέκατο το Volvo XC90 με 1,1% και 22 τεμ.
Το Q7 είναι 4x4 ενώ το XC90 SUV;

1. Bασικά δεν μπορείς να συγκρίνεις δηλαδή το XC90 με το Q7 γιατί είναι άλλη κατηγορία. Άρα ούτε το GV με το RAV4.
2. Ούτε στα Test ή συγκριτικά δεν μπορείς να δεις όλες τις δυνατότητες ενός οχήματος, για να μην το σπάσεις. Αλλά δεν μπορείς να πεις 'είναι χάλια και άχρηστο" οπότε λες τι κάνει και όχι τι δεν κάνει. Ανάλογα τον οδηγό και την πείρα του βγαίνει και το καλύτερο στα περιοδικά.

Υ.Γ. 1 Εγώ προσωπικά για Τζιπ θεωρώ καλύτερο το Defender. Λόγο κόστους μάλλον με Niva θα τη βγάλω, (φτηνό αλλά σε πάει παντού) και είναι πραγματικό 4x4, (όχι υποκατάστατο).
Υ.Γ. 2 Στα αντοχής το 2006 έτρεχε ο Suvord με ford Maverick (suv) , BMW X3 δεν είδα (4x4).
Άβαταρ μέλους
Scaraveos
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 51
Εγγραφή: 06 Ιουν 2006, 19:56
Τοποθεσία: Αγ. Στέφανος,

Δημοσίευσηαπό fokion » 05 Μαρ 2007, 13:06

O Suvlord ειναι.... ειδικη περιπτωση :D :D :D :D :D :D
Οπως και ο KillBill αντοιστιχα με το RAV :D :D :D :D :D

Αλλα μιλαμε για την πλειονοτητα.....

Γιατι??? ξερεις κανεναν να βαλει το Q7 στο......Βουντημα?????? :D :D :D
Αντε εστω X5 :D :D :D :D :D :D :D

File Scaraveo συμφωνω μαζι σου και ας μην...φαινεται εκπρωτης :D :D :D :D
Άβαταρ μέλους
fokion
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1199
Εγγραφή: 26 Μάιος 2004, 12:14
Τοποθεσία: ΓΕΡΑΚΑΣ

Δημοσίευσηαπό Scaraveos » 06 Μαρ 2007, 10:53

Φίλε Fokionα δεν έχω κανένα πρόβλημα ακόμα και να διαφωνούσες. Δεν έγραψα τα παραπάνω για να δικαιολογήσω κανέναν. Είναι γνωστό ότι εργάζομαι στο 4x4 magazine αλλά στα θέματα τεστ και συγκριτικά αρκετές φορές διαφοροποιούμε. Για παράδειγμα το ACTYON για μένα είναι σχεδιαστικά τουλάχιστον το ασχημότερο αυτοκίνητο EVER. Ακόμα και το Multipla είναι πιο συμπαθητικό (όχι ωραίο). Είπαμε περί ορέξεως ..... κολοκυθόπιτα. :)
Άβαταρ μέλους
Scaraveos
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 51
Εγγραφή: 06 Ιουν 2006, 19:56
Τοποθεσία: Αγ. Στέφανος,

Δημοσίευσηαπό tetrakinisimag » 06 Μαρ 2007, 20:00

Αγαπητοί τετρακίνητοι

μην μπερδεύετε το θέμα διαφήμιση με το θέμα αντικειμενικότητας ενός περιοδικού, μίας δοκιμής, ενός άρθρου.

Ένα σωστό έντυπο έχει καλές σχέσεις με όλους, παίρνει διαφήμιση απο όλους και έχει "ετοιμάσει" τους πάντες να δεχθούν την ετυμηγορία του, όσο αρνητική και αν είναι γι' αυτούς. Αν τα άρθρα έχουν ένα σοβαρό βαθμό αντικειμενικότητας, κανείς δεν μπορεί να πει τίποτε.

Μην αναζητάτε φαντάσματα και ανιερές συμμαχίες στο χώρο. Απλά δεν υπάρχουν. Όσο και αν φαίνεται περίεργο ο ανταγωνισμός δεν είναι αθέμμιτος. Κανείς δεν ρισκάρει να δείξει πως ευννοεί ανοιχτά κάποιον. Απλά γιατί αυτός ο κάποιος μπορεί αύριο να φύγει από τη θέση του και ο δημοσιογράφος να μείνει ξεκρέμαστος. Τόσο απλά, τόσο καθαρά...
tetrakinisimag
 

Re: Περιοδικα-Συγκρτικα-SUV

Δημοσίευσηαπό Researcher » 21 Ιουν 2007, 13:34

Φίλε μου, επειδή γράφτηκαν πάρα πολλά σχετικά με τις απορίες σου,...
ένα πρέπει να βάλεις κατά νου! Την δικιά σου ιδιοσυγκρασία και ανάγκη!
Διάβασα τα προηγούμενα σχόλια και στο τέλος αυτό που αποκόμμισα για μια ακόμα φορά είναι η διαμάχη μεταξύ "καθαρόαιμων" και SUV.
Εγώ, ως απλός χρήστης και κάτοχος ενός "τζιποειδούς" κατά τους εν λόγω κυρίους, θα ήθελα να τους ρωτήσω ειλικρινά: Ρε παιδιά, αυτή η ρημάδα η τετρακίνηση από όλα το σύνολο των ωδικών και μη χιλιομέτρων που κάνατε, αλήθεια, πόσες φορές σας χρειάστηκε πραγματικά? και ειδικά το αργό!!!
Δεν θέλω να παραθέσω τραγελαφικές ιστορίες εδώ, ούτε να δείξω κάποια προτίμηση σε κάποια εταιρεία, αλλά το ότι έχουμε θεωρήσει πλέον αναγκαίο (και προσπαθούμε να πείσουμε και άλλους γιαυτό) το ότι χωρίς αυτή την βελτίωση, χωρίς αυτό το extra, χωρίς εργάτη, χωρίς αργό, χωρίς, χωρίς,....το αμάξι που θες να πάρεις δεν μπορεί να πάει πουθενά!!! και το πιο καλό στο τέλος είναι ότι αισθάνονται και τυχεροί που κάνανε την συγκεκριμένη αγορά (ασχέτως τελικού κόστους)!!!
Το θέμα είναι πάντα εσένα τι σ'αρέσει και τι ικανοποιεί τις ανάγκες σου καθώς και η χρήση που προτίθεσαι να του κάνεις!
Άλλος το παίρνει για την δουλειά του, άλλος για εκδρομές πάσης φύσεως, και άλλος για να δείξει (μάλλον επιδείξει) στους "κολλητούς" και μη, το μέχρι που μπορεί να πάει το αυτοκίνητο που αγόρασε και πόσο τυχερός είναι για αυτήν την επιλογή και θεωρώντας ότι ΟΛΩΝ των υπολοίπων δεν πάνε πουθενά!...
Μήπως και τα τρακτέρ που πάνε ΠΑΝΤΟΥ χρειάζονται όλες αυτές τις απαιτήσεις?
Το θέμα είναι καθαρά ύψος, βάρος, λάστιχα και...η αυτοσυγκράτηση του εκάστοτε οδηγού!
Τώρα βέβαια, υπάρχει και μια άλλη κατηγορία,...των extreme, που το θέλουν μόνο για να ικανοποιήσουν την "περιέργεια" τους επί θεμάτων γεωφυσικής!!! (προς θεού, μην θεωρηθεί ότι τους κατακρίνω, άλλωστε το καθε τι έχει την γλύκα του),....αν τότε, είσαι ένας από αυτούς, τότε φίλε μου, πρέπει να πας αλλού, και να επικεντρωθείς στα λεφτά που είσαι διατεθειμένος να ξοδέψεις και το τελικό αποτέλεσμα θα είναι ένα "φτιαξτο μόνος σου" αυτοκίνητο, άρα δεν υπάρχει λόγος να κοιτάς με ιδιαίτερη έμφαση τα συγκριτικά!
Κι όσον αφορά από πολυτέλεια και άνεση, αν είσαι άνθρωπος που τα αποζητάς δηλαδή,...η απόφαση είναι μονόδρομος, και καταλαβαίνεις τι εννοώ!

Αυτά εν ολίγοις,...
Ποτέ μην αφήνεις τίποτα στην τύχη...

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Researcher
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 306
Εγγραφή: 04 Μαρ 2007, 08:36
Τοποθεσία: Πατήσια, Αθήνα

Re: Περιοδικα-Συγκρτικα-SUV

Δημοσίευσηαπό nignis » 22 Ιουν 2007, 09:28

εχει δικαιο ο Researcher. βλεπεις τις αναγκες σου και αποφασιζεις αναλογα

ο ανταγωνισμός εχει πια αυξηθει τοσο που δεν υπαρχουν κακα αυτοκινητα

απο εκει και περα εσυ θα αποφασισεις τι ειδους διαδρομες θα κανεις, αν θα χρειαστεις κοντα κτλ
Όλα είναι δρόμος...
Άβαταρ μέλους
nignis
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: 01 Οκτ 2006, 09:11
Τοποθεσία: όπου πάει το mountain bike...

Δημοσίευσηαπό kyr » 22 Ιουν 2007, 18:35

¨Ενα ακόμη θέμα είναι η μετατόπιση προς τα κάτω των τεχνικών χαρακτηριστικών των 4χ4 οχημάτων. Βλέπουμε στα καθαρόαιμα 4χ4 να υπάρχει μια SUVοποίηση και αντίστοιχα τα SUV να μεταλλάσονται ασφάλτινα.

Και εδώ έρχονται τα περιοδικά και το μερίδιο ευθύνης τους (εκτός των 4χ4 mag , tetrakinissiMag). Με τα γραφόμενά τους επηρεάζουν τους καταναλωτές αλλά και τις ίδιες τις αυτοκινητοβιομηχανίες , δημιουργώντας ένα ρεύμα "politically correct" του στυλ : Μωρέ τι να τα κάνεις τα κοντά και τη μόνιμη τετρακίνηση , αφού είσαι οικογενειάρχης και απλώς θέλεις χώρους ?
Πάρε το Rondai 4χ4 JLX 5Θ που ζυγίζει 2,5 τόνους φορτωμένο (χωρίς την πεθερά) και όταν ζοριστεί ο συμπλέκτης και καπνίσει , βάλε στο cd το "πηγαινέ με όπου θέλεις ΕΛΠΑτζή..."
Άβαταρ μέλους
kyr
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 654
Εγγραφή: 25 Νοέμ 2005, 14:34
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό xtrail » 22 Ιουν 2007, 19:09

Χρήστο (kyr) τα ελληνικά περιοδικά δεν νομίζω πως επηρεάζουν αυτοκινητοβιομηχανίες. Καταναλωτές σίγουρα.
Τα σχόλια των περισσοτερων ειναι πάντα γενικά και έτσι πρέπει να είναι αφου απευθύνονται σε ευρύ κοινό. Τα εξειδικευμένα περιοδικά και μονο από τον τίτλο τους απευθύνονται σίγουρα σε πιο ειδικό κοινό χωρίς όμως να αποκλείουν και το ευρυτερο.
Παρακολουθώντας ακόμα και στα φόρα συζητήσεις βλέπεις πως κάποιοι θέλουν τετρακίνητο για διαφορους "περίεργους" λογους (να έχει τρελή επιτάγχυνση!!!, να έχει τελική κοντά στα 220!!!, να μπορεί να ανέβει πεζοδρόμιο!!!να έχει ασφάλεια και να τρομάζει και τους άλλους λογω ύψους και όγκου!!!). Το μεγαλύτερο κοινό αγοράζει τέτοιο αυτοκίνητο για λόγους μόδας και πουλμουρ, μια και πολλά SUV είναι πια πολυτελέστατα, ασφαλέστερα (σε σχέση με τετρακίνητα παλιότερης τεχνολογίας).
Τα περιοδικά αυτοκινήτων πρέπει να το δουν κατά βάση από αυτή την πλευρά αφού το κοινό αυτό είναι μεγαλύτερο και ίσως βλέπει τα τετρακίνητα που έχουν κοντές, λάστιχα mud, εργάτες κλπ περισσότερο σαν καγκουροκατάσταση (συγνώμη για την έκφραση).Οπως είπε κι ο researcher πότε χρειάστηκε ένας μέσος χρήστης τετρακίνητου το αργό (κινούμενος κατά βάση off road σε δασικούς δρόμους)?

Πάντως το ότι τα τέστ (όχι όλων βέβαια) μπορεί να είναι κατευθυνόμενα ή υποκειμενικά ή...δεν μπορεί να αποκλειστεί, αφού δεν ζούμε σε κοινωνία αγγελικά πλασμένη
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
xtrail
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2589
Εγγραφή: 20 Απρ 2003, 10:16
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό kyr » 23 Ιουν 2007, 10:42

Όσον αφορά τον επηρεασμό των αυτοκ/χανιών απο τα περιοδικά :

Τα μεγαλύτερα και σοβαρότερα ελληνικά περιοδικά του χώρου , με ιστορία δεκάδων χρόνων , με ανθρώπους τους σε διεθνείς επιτροπές , με ευρωπαικές και παγκόσμιες αποκλειστικότητες , έχουν καταξιωθεί στα αυτοκινητιστικά δρώμενα.
Πάντα σε παρουσιάσεις νέων μοντέλων οι υπεύθυνοι τύπου και δημοσίων σχέσεων των εταιρείων, ρωτάνε τους δημοσ/φους πως τους φάνηκε και αν τους άρεσε το αυτοκίνητο. Και όταν ανακαλυφθεί ένα πχ εργονομικό μειονέκτημα , σπεύδουν να το βελτιώσουν στο επόμενο facelift ή να το εξαλείψουν στην επόμενη γενιά του.
Άβαταρ μέλους
kyr
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 654
Εγγραφή: 25 Νοέμ 2005, 14:34
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ-ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΑ

Δημοσίευσηαπό teacher » 24 Ιουν 2007, 09:55

Χαιρετώ όλους τους φίλους
Είμαι καινούριο μέλος στο forum αλλά παρακολουθώ αρκετό καιρό και με ενδιαφέρον τις συζητήσεις.Θα συμφωνίσω απόλυτα με τον Researcher
γιατί πιστεύω και εγώ ότι πολλά περιοδικά αποπροσανατολίζουν τον υποψήφιο αγοραστή, όχι ηθελημένα αλλά κυρίως λόγω άγνοιας μερικών συντακτών, οι οποίοι πολλές φορές "θάβουν" ένα αυτοκίνητο και αναδεικνύουν άλλα υποδεέστερα σε αξία.Σαν παράδειγμα θα αναφέρω το ΠΙΝΙΝ 1.8 που έχω και το οποίο δεν θα αγόραζα αν πίστευα τα περισότερα περιοδικά.Οσο αναφορά τα περιοδικά της τετρακίνησης θέλω να πώ ότι απευθύνονται μόνο σε ενα μικρό μέρος απ' αυτούς που έχουν τετρακίνητο και συγκεκριμένα σε αυτούς με τα ''φτιαγμένα τρακτεροειδή''.Όλοι εμείς που έχουμε ένα απλό τετρακίνητο για την βόλτα μας στη φύση δεν χρειαζόμαστε όλα αυτά τα εργαλεία (που παραμορφώνουν το όχημα και το κάνουν ικανότερο στο΄'όργωμα'' αλλά ανίκανο στο 99% των δρόμων)παρά μονο διάθεση και καλή παρέα
teacher
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 8
Εγγραφή: 24 Ιουν 2007, 09:16
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Δημοσίευσηαπό Researcher » 24 Ιουν 2007, 18:40

Ειλικρινά παιδιά, χαίρομαι που οι απόψεις μας συγκλίνουν, γιατί άρχισα να πιστεύω ότι είμαι ο μόνος στο φόρουμ με τέτοιες "περίεργες ιδέες"....
Ποτέ μην αφήνεις τίποτα στην τύχη...

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Researcher
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 306
Εγγραφή: 04 Μαρ 2007, 08:36
Τοποθεσία: Πατήσια, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό phassapis » 24 Ιουν 2007, 21:15

Μισό ποτήρι νερό είναι ταυτόχρονα μισογεμάτο και μισοάδειο.Ο τρόπος που το βλέπει ο καθένας,εξαρτάται από το χαρακτήρα του ,αλλά και από την τυχαία προδιάθεση της στιγμής.Από το 1977 πού κατέχω ανελειπώς και αποκλειστικά αυτοκίνητα 4Χ4, απολάμβανα τα θετικά (καμιά φορά και τ΄αρνητικά ) χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου πού διέθετα και απέφευγα να κολάω στων αλλονών.Πάντα θα υπάρχει ένα ικανότερο,πλουσιότερο,πιό βελτιωμένο όχημα.Το γεγονός όμως αυτό δέν πρέπει να σκιάζει καθόλου την απόλαυση πού μπορεί να αντλήσει ο καθένας από τη δική του επιλογή.Οσο σεβαστή είναι η επιλογή αυτού που προτιμάει ένα 4Χ4 για να μπορεί να οργώνει τα βουνά έστω και 1-2 φορές το χρόνο, είναι και εκείνου πού διαλέγει ένα ελαφρύ SUV και κάνει μ΄αυτό ότι μπορεί.Σεβαστός ο παθιασμένος με τα LAND ROVER κι ας είναι παντού με τα γερμανοπολύγωνα στο χέρι κι ένα στουπί στήν τσέπη, σεβαστός κι ο γιαπωνέζος. Τις καλλίτερες και περισσότερες εκδρομές τις έκανα όταν είχα ένα DAIHATSU L20 (1600 cc) με μουσαμά και στοιχειώδη εξοπλισμό. Τώρα έχω εξοπλισμο κι ένα PAJERO αλλά δεν έχω χρόνο ! Μπορείτε να εκθέτει ο καθένας τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα αυτού πού έχει χωρίς να είναι αναγκαίο να ειρωνεύεται τις επιλογές των άλλων.Αυτή είναι η δική μου άποψη,και σας χαιρετώ σάν νέος στο forum, όχι όμως στη ζωή.
Άβαταρ μέλους
phassapis
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 8
Εγγραφή: 23 Ιουν 2007, 11:44
Τοποθεσία: Αθήνα-Κυψέλη

Δημοσίευσηαπό Researcher » 24 Ιουν 2007, 23:04

phassapis έγραψε: Μπορείτε να εκθέτει ο καθένας τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα αυτού πού έχει χωρίς να είναι αναγκαίο να ειρωνεύεται τις επιλογές των άλλων.Αυτή είναι η δική μου άποψη,και σας χαιρετώ σάν νέος στο forum, όχι όμως στη ζωή.


ΣΩΣΤΟΣ!!!!!!!!!!!!
Ποτέ μην αφήνεις τίποτα στην τύχη...

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Researcher
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 306
Εγγραφή: 04 Μαρ 2007, 08:36
Τοποθεσία: Πατήσια, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό ZooL » 25 Ιουν 2007, 11:14

phassapis έγραψε:Μπορείτε να εκθέτει ο καθένας τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα αυτού πού έχει χωρίς να είναι αναγκαίο να ειρωνεύεται τις επιλογές των άλλων.

Έτσι ακριβώς.
Τελευταία επεξεργασία από ZooL και 27 Ιουν 2007, 01:22, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά

'08 Jeep Wrangler JK Unlimited V6 3.8lt

_____

JPForum.gr
- το Ελληνικό Jeep forum
Άβαταρ μέλους
ZooL
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 628
Εγγραφή: 16 Φεβ 2007, 16:06

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο 4x4 Forum

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχει 1 επισκέπτης