Παιδιά, κακά τα ψέματα, η περικοπή-κατάργηση της σκάλας, είναι καθαρά για οικονομικούς λόγους (αρχικά τουλάχιστον, στα πρώτα μοντέλα SUV, που το μάρκετινγκ και το μάνατζμεντ, προέβλεψαν μεγάλες πωλήσεις).
Βεβαίως και συμφωνώ, ότι μπορεί να σκοτώσει, οποιον βρεθεί μπροστά της.
Επειδή υπάρχει αυξημένη (πια) κυκλοφορία των εκτος δρόμου οχημάτων (κυριος των SUV), λογικό είναι να θεσπιστεί και ένα τέτοιο, ας το πω καθεστώς, που αντί να ακριβύνει την κατασκευή των μικρών οχημάτων, φτηναίνουν τα μεγάλα (λογικότατο άλλωστε).
Ποιο θα ήταν όμως το καλύτερο?
Εξίσωση η δικαιοσύνη?
Δίκοπο μαχαίρι για της εταιρίες, που παράγουν τέτοια αυτοκίνητα
Ένα καλο θα ήταν, όσα φέρουν σκάλα, να μην αναπτύσσουν μεγάλες ταχύτητες στον δρόμο!!!!!
Και τότε όλοι εμείς που γουστάρουμε της σκάλες θα είμαστε σαν τα αγροτικά μηχανήματα? με όριο ταχύτητας 70 klm
Σίγουρα με αυτήν την σκέψη, θα δούμε η σκάλα, να γίνετε μουσείο.
Είναι μονόδρομος.