Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

περι διαφορικων.......

Έχετε τεχνικές απορίες; Μάθετε σε αυτή την Θεματική Ενότητα!

Δημοσίευσηαπό maverickman » 21 Ιαν 2008, 16:02

xtrail έγραψε:Εγώ λέω να πάρεις το Navara (άλλος το λέει αυτό κανονικά αλλά....δεν κρατήθηκα!!!!


ποιος ποιος?


xtrail έγραψε:Αντε καλοτάξιδο και να σε δούμε την Κυριακή έστω με το τεστντραιβ


TEST DRIVE δεν ξερω. Δελτιο παραγγελιας μαλλον πιο σιγουρο αλλα πρωτα ο Θεος Αλλεξανδρε να ειμαστε καλα ολοι και να τα πουμε
κυριακη!


ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΟΛΟΥΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΑΣ.

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΤΟ ΘΕΜΑ ΝΑ ΚΛΕΙΔΩΣΕΙ :) 8)
"alea jacta est" :roll:

τα λεμε αυριο.
ΕΑΝ ΔΕΝ ΚΟΙΤΑΣ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΠΑΤΑΣ ΘΑ ΠΑΣ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΚΟΙΤΑΣ...
Άβαταρ μέλους
maverickman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 689
Εγγραφή: 09 Οκτ 2003, 19:10
Τοποθεσία: Κaλαμαρια Θεσ/νικη

Δημοσίευσηαπό manos77 » 21 Ιαν 2008, 21:29

maverickman έγραψε: διαφορικο αυτοματης αποσυνδεσης. Προφανως ειναι για εμπρος κατι.Ξερει κανεις τι ρολο βαραει?

Αντί για πλημνες αποσύνδεσης τα μπροστινά ημιαξόνια αποσυνδέονται από το διαφορικό όταν είναι με πίσω κίνηση (2Η).
Άβαταρ μέλους
manos77
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 139
Εγγραφή: 01 Μαρ 2005, 19:31
Τοποθεσία: ΡΟΔΟΣ

Δημοσίευσηαπό ProphetOfNoise » 30 Ιαν 2008, 17:20

Maverickman! Μήπως θα μπορούσες να μου πεις τι χρόνο παράδοσης έχει το 3.0 hilux;
2008 λευκό BMW 335i Coupe - Πεντάμορφη και τέρας - Παράδοση Μάιο
1992 λευκό BMW 518i με μισό μύριο χιλιόμετρα
1996 πράσινο lancia ypsilon 1.2 για τη βόλτα στο περίπτερο
και σύντομα...
Άβαταρ μέλους
ProphetOfNoise
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 18
Εγγραφή: 30 Ιαν 2008, 11:20
Τοποθεσία: Νύφη Του Θερμαϊκού

Δημοσίευσηαπό maverickman » 01 Φεβ 2008, 14:54

ProphetOfNoise έγραψε:Maverickman! Μήπως θα μπορούσες να μου πεις τι χρόνο παράδοσης έχει το 3.0 hilux;


3.0 auto ασημι 6/2008

τα αλλα χρωματα 9/2008


ουτε λιστα αναμονησ για το καινουργιο ΤΤ να ηταν.
ΕΑΝ ΔΕΝ ΚΟΙΤΑΣ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΠΑΤΑΣ ΘΑ ΠΑΣ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΚΟΙΤΑΣ...
Άβαταρ μέλους
maverickman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 689
Εγγραφή: 09 Οκτ 2003, 19:10
Τοποθεσία: Κaλαμαρια Θεσ/νικη

Δημοσίευσηαπό kyr » 01 Φεβ 2008, 15:52

Πρόσεξε το θέμα του αυτόματου. 4άρι ή 5άρι , ποιά η λειτουργία του ?
Η εμπειρία που έχω απο 3 αυτόματα ΙΧ δεν είναι και τόσο καλή...










Μακριά απο hol
Άβαταρ μέλους
kyr
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 654
Εγγραφή: 25 Νοέμ 2005, 14:34
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό TasosOffRoad » 29 Φεβ 2008, 19:41

kyr έγραψε:Πρόσεξε το θέμα του αυτόματου. 4άρι ή 5άρι , ποιά η λειτουργία του ?
Η εμπειρία που έχω απο 3 αυτόματα ΙΧ δεν είναι και τόσο καλή...



Σε τι δεν ηταν καλα αυτα που αναφερεις? Το New L200 παντως εχει φοβερο 4αρι με οβερ. Για το Hilux δεν ξερω αν εχει καν οβερ ή αν ειναι 5αρι η 4αρι.
Καλύτερο από ένα L200 είναι... άλλο ένα L200!!
Άβαταρ μέλους
TasosOffRoad
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 199
Εγγραφή: 19 Ιαν 2007, 07:19

Δημοσίευσηαπό maverickman » 01 Μαρ 2008, 09:31

ειναι 4αρι με over
ΕΑΝ ΔΕΝ ΚΟΙΤΑΣ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΠΑΤΑΣ ΘΑ ΠΑΣ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΚΟΙΤΑΣ...
Άβαταρ μέλους
maverickman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 689
Εγγραφή: 09 Οκτ 2003, 19:10
Τοποθεσία: Κaλαμαρια Θεσ/νικη

Δημοσίευσηαπό TasosOffRoad » 01 Μαρ 2008, 14:12

καλο! εχεις 4αρι για εκτος δρομου και 5αρι για εντος με χαμηλη καταναλωση! ποιο παρηγγειλες?
Καλύτερο από ένα L200 είναι... άλλο ένα L200!!
Άβαταρ μέλους
TasosOffRoad
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 199
Εγγραφή: 19 Ιαν 2007, 07:19

Δημοσίευσηαπό maverickman » 01 Μαρ 2008, 19:53

TasosOffRoad έγραψε:καλο! εχεις 4αρι για εκτος δρομου και 5αρι για εντος με χαμηλη καταναλωση! ποιο παρηγγειλες?


με το παρδον ειναι 4Α/Τ.....
ΕΑΝ ΔΕΝ ΚΟΙΤΑΣ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΠΑΤΑΣ ΘΑ ΠΑΣ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΚΟΙΤΑΣ...
Άβαταρ μέλους
maverickman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 689
Εγγραφή: 09 Οκτ 2003, 19:10
Τοποθεσία: Κaλαμαρια Θεσ/νικη

Δημοσίευσηαπό TasosOffRoad » 02 Μαρ 2008, 19:41

maverickman έγραψε:
TasosOffRoad έγραψε:καλο! εχεις 4αρι για εκτος δρομου και 5αρι για εντος με χαμηλη καταναλωση! ποιο παρηγγειλες?


με το παρδον ειναι 4Α/Τ.....


Δεν καταλαβες. απενεργοποιωντας το οβερ εχεις 4αρι και υψηλες στροφες , καλο για εκτος δρομου. Ενεργοποιωντας το οβερ εχεις 5αρι με μεσες ταχυτητες, καλο για εντος δρομου και χαμηλη καταναλωση! Η αποψη μου ειναι οτι ενα 4αρι με οβερ ειναι καλυτερο απο ενα 5αρι χωρις οβερ...
Καλύτερο από ένα L200 είναι... άλλο ένα L200!!
Άβαταρ μέλους
TasosOffRoad
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 199
Εγγραφή: 19 Ιαν 2007, 07:19

Δημοσίευσηαπό kyr » 13 Μαρ 2008, 20:33

TasosOffRoad έγραψε:
kyr έγραψε:Πρόσεξε το θέμα του αυτόματου. 4άρι ή 5άρι , ποιά η λειτουργία του ?
Η εμπειρία που έχω απο 3 αυτόματα ΙΧ δεν είναι και τόσο καλή...



Σε τι δεν ηταν καλα αυτα που αναφερεις? Το New L200 παντως εχει φοβερο 4αρι με οβερ. Για το Hilux δεν ξερω αν εχει καν οβερ ή αν ειναι 5αρι η 4αρι.


Τώρα το είδα.

Λοιπόν lancia Y10 μοντ 91: ΚΙβώτιο τύπου cvt , ίδιο με Σουμπαρού Τζάστυ , μεταβαλλόμενων πολλαπλών σχέσεων , είχε και επιλογή Low !!! κάτι που "ζωντάνευε" το αυτοκίνητο , πολύ καλό και προοδευτικό στο γκάζι.

Honda civic μοντ 98 : Κιβώτιο 4άρι που αποφάσιζε ανάλογα με την πίεση του γκαζιού να αλλάξει ταχύτητα. Δηλαδή μπορεί να έμενες και κρεμασμένος χωρίς επιτάχυνση σε προσπέραση :? Φυσικά οι 4 σχέσεις είναι πολύ λίγες και αναγκαστικά πολύ μακριές. (τώρα που μιλάμε κυκλοφορούν ΚΑΙ 7άρια κιβώτια)

BMW 5 μοντ 01 : Κιβώτο 5άρι και με σειριακή λειτουργία(+-) και με λειτουργία σπορ. Αρκετά καλό αν και τα καινούρια έχουν πιο γρήγορες αλλαγές και περισσότερες σχέσεις.
Άβαταρ μέλους
kyr
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 654
Εγγραφή: 25 Νοέμ 2005, 14:34
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό Lonely_Wolf » 14 Μαρ 2008, 11:26

3 αμάξια έχω αυτόματα και πάω για το 4ο, όλα διαφορετικών κυβικών :wink: είμαι πάρα πολύ ικανοποιημένος από όλα!

Η κλασσική ατάκα ότι είναι καλύτερα τα μεγάλα αυτοκίντητα αυτόματα και τα μικρά με ταχύτητες δεν ισχύει πλέον. Επίσης ένα άλλο πράγμα που κατά καιρούς ακούγοταν και ακόμα το ακούω είναι ότι άμα σπάσουν τα φρένα στο αυτόματο δεν μπορείς να το ελένξεις και να το σταματήσεις...... απλά έλεος!

To LC έχει 3 ταχύτητες και 4η οβερ ενω το καινουργιο 4 και η 5η οβερ. Η όβερ είναι η πιο μακριά σχέση, μπάινει Ε.Ο. για οικονομία και μεγαλύτερη ταχύτητα! Εκτός δρόμου είναι πολύ καλύτερα γιατί δεν υπάρχει περίπτωση να σβήσει σε κάποιο δύσκολο σημείο πχ. σε ανηφόρα ή σε ποτάμι. Απλά πατάς το γκάζι και πας....

Όσο αφορά τις προσπεράσεις απλά πατάς το γκάζι κάνει kick down και περνάς, δεν χρειάζεται να κάνεις την γνωστή διαδικασία αλλαγής επάνω στην προσπέραση......
Άβαταρ μέλους
Lonely_Wolf
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 937
Εγγραφή: 01 Ιουν 2005, 10:34
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό vagelis » 14 Μαρ 2008, 12:19

Παλιοκαπιταλα,ακου τεσσερα αυτοκινητα.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό TasosOffRoad » 14 Μαρ 2008, 13:19

4 και αυτοματα! Πρεπει να μοιρασεις και σε κανενα πτωχο!
Καλύτερο από ένα L200 είναι... άλλο ένα L200!!
Άβαταρ μέλους
TasosOffRoad
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 199
Εγγραφή: 19 Ιαν 2007, 07:19

Δημοσίευσηαπό DIMITRIS109 » 14 Μαρ 2008, 21:12

Σωστόοοοςςςςς..... :D
Άβαταρ μέλους
DIMITRIS109
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 111
Εγγραφή: 11 Σεπ 2007, 10:38
Τοποθεσία: ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΑΘΗΝΑ

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Τεχνικά θέματα

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 9 επισκέπτες