Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

περι διαφορικων.......

Έχετε τεχνικές απορίες; Μάθετε σε αυτή την Θεματική Ενότητα!

περι διαφορικων.......

Δημοσίευσηαπό maverickman » 20 Ιαν 2008, 16:22

το αυτοκινητο ειναι το hilux τα εχω μπλεξει λιγο με τα διαφορικα.

στο2,5 MT με τα 120 αλογα εχουμε δυνατοτητα κλειδωματος πισω διαφορικου
και αυτοματης αποσυνδεσης διαφορικο

στο 3,0 AT με τα 170 αλογα εχουμε πισω διαφορικο περιορισμενης ολισθησης και αυτοματης αποσυνδεσης διαφορικο

αλλα δεν δινει δυνατοτητα ουτε κατα παραγγελια το κλειδωμα πισω.

Πιο απο τα δυο ειναι καλυτερο σε συμπεριφορα.

σας ευχαριστω εκ των προτερων
ΕΑΝ ΔΕΝ ΚΟΙΤΑΣ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΠΑΤΑΣ ΘΑ ΠΑΣ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΚΟΙΤΑΣ...
Άβαταρ μέλους
maverickman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 689
Εγγραφή: 09 Οκτ 2003, 19:10
Τοποθεσία: Κaλαμαρια Θεσ/νικη

περι διαφορικων.......

Δημοσίευσηαπό camelg4 » 20 Ιαν 2008, 18:10

στην κομφορτ και στα δυο δινει προεραιτικα κλειδωμα πισω διαφορικου.

http://www.toyota.gr/Images/Hilux_tcm273-205444.pdf

Το δικο μου ειναι του 2003 και το εχει στον βασικο εξοπλισμο στην σπεσιαλ εντισιον (RF DIFF LOCK) και ειναι πολυ χρησιμο εργαλειο φιλε!
www.tsernikoudis.gr

Αιρεύονται γάρ έν αντί απάντων οι άριστοι, κλέος αέναον θνητών οι δε πολλοί κεκόρηνται όκωσπερ κτήνεα.
Άβαταρ μέλους
camelg4
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1761
Εγγραφή: 26 Δεκ 2006, 19:52
Τοποθεσία: polikastro

Δημοσίευσηαπό maverickman » 20 Ιαν 2008, 19:21

Μηπως παιζει κατι του τυπου "στο τριλιτρο βαζουμε μονο limited slip dif"? :evil:

:?: και κατι αλλο

διαφορικο αυτοματης αποσυνδεσης. Προφανως ειναι για εμπρος κατι.

Ξερει κανεις τι ρολο βαραει?
ΕΑΝ ΔΕΝ ΚΟΙΤΑΣ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΠΑΤΑΣ ΘΑ ΠΑΣ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΚΟΙΤΑΣ...
Άβαταρ μέλους
maverickman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 689
Εγγραφή: 09 Οκτ 2003, 19:10
Τοποθεσία: Κaλαμαρια Θεσ/νικη

Δημοσίευσηαπό NIKOLAS_L200 » 20 Ιαν 2008, 19:48

Για εκτός δρόμου το κατ'επιλογην κλείδωμα του πίσω διαφορικού είναι εργαλείο απο τα λίγα. Όσο για το άλλο αν είναι για το μπροστά πιθανόν να εννοεί την αποσύνδεση των ημιαξονίων απο το διαφορικό για μείωση κατανάλωσης και φθορων. Είναι κάτι που το έχουν όλα τα κατ'επιλογήν τετρακίνητα ακόμα και τα πιο παλια. Ίσως να έχεις ακούσει για τις χειροκίνητες πλήμνες..απλα εδω και χρόνια δουλεύουν με υποπίεση
www.karasavvidis.com
Καλές διαδρομές..!
Άβαταρ μέλους
NIKOLAS_L200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1290
Εγγραφή: 07 Οκτ 2004, 02:11
Τοποθεσία: Εδεσσα,Κωνσταντία

Δημοσίευσηαπό maverickman » 20 Ιαν 2008, 20:27

ωραια εως εδω

και τωρα εαν υποθεσουμε οτι εχουμε δυο πιθανοτητες

α 120hp 5αρι σασμαν και κλειδωμα διαφορικου.
β 170hp auto και διαφορικο περιορισμενης ολισθησης

τι θα διαλεγατε?
ΕΑΝ ΔΕΝ ΚΟΙΤΑΣ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΠΑΤΑΣ ΘΑ ΠΑΣ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΚΟΙΤΑΣ...
Άβαταρ μέλους
maverickman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 689
Εγγραφή: 09 Οκτ 2003, 19:10
Τοποθεσία: Κaλαμαρια Θεσ/νικη

Δημοσίευσηαπό NIKOLAS_L200 » 20 Ιαν 2008, 20:39

Κοίτα αν μπορείς να βάλεις στο δεύτερο μπλοκε και με τι κόστος. Και αν μπορεί προχώρα στα παρακάτω. Νομίζω οτι το τρίλιτρο θα είναι καλύτερο.
www.karasavvidis.com
Καλές διαδρομές..!
Άβαταρ μέλους
NIKOLAS_L200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1290
Εγγραφή: 07 Οκτ 2004, 02:11
Τοποθεσία: Εδεσσα,Κωνσταντία

Δημοσίευσηαπό pitbullakos » 20 Ιαν 2008, 20:49

απο περιεργια ποση ροπη εχει το 3λιτρο;
Άβαταρ μέλους
pitbullakos
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 412
Εγγραφή: 09 Ιαν 2008, 18:59
Τοποθεσία: πολιχνη,θεσσαλονικη

Δημοσίευσηαπό camelg4 » 21 Ιαν 2008, 00:15

φιλε ειναι 126 τα αλογα και ειναι πολυ πιο σκληρο εργαλειο απο το 3λιτρο.
www.tsernikoudis.gr

Αιρεύονται γάρ έν αντί απάντων οι άριστοι, κλέος αέναον θνητών οι δε πολλοί κεκόρηνται όκωσπερ κτήνεα.
Άβαταρ μέλους
camelg4
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1761
Εγγραφή: 26 Δεκ 2006, 19:52
Τοποθεσία: polikastro

Δημοσίευσηαπό maverickman » 21 Ιαν 2008, 09:24

camelg4 έγραψε:φιλε ειναι 126 τα αλογα και ειναι πολυ πιο σκληρο εργαλειο απο το 3λιτρο.


Γιατί το λες αυτό?

το 2,5 εχει 32,5 /2000rpm

το3,0 εχει 34,3 /1400 -3400 rpm

η ροπή ειναι πιο χαμηλα και μαλιστα την κρατα έως τις 3400 δεν ειναι καπως καλυτερο?

ΣΣ γνώμες μαζεύω εντάξει?
ΕΑΝ ΔΕΝ ΚΟΙΤΑΣ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΠΑΤΑΣ ΘΑ ΠΑΣ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΚΟΙΤΑΣ...
Άβαταρ μέλους
maverickman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 689
Εγγραφή: 09 Οκτ 2003, 19:10
Τοποθεσία: Κaλαμαρια Θεσ/νικη

Δημοσίευσηαπό NIKOLAS_L200 » 21 Ιαν 2008, 10:02

Γιατι το λές αυτο? Αφου δεν είναι άλογα που βγαίνουν απο αύξηση του τούρμπο αλλα απο κυβικά. Εκτος κι αν το λές εκ πείρας.
www.karasavvidis.com
Καλές διαδρομές..!
Άβαταρ μέλους
NIKOLAS_L200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1290
Εγγραφή: 07 Οκτ 2004, 02:11
Τοποθεσία: Εδεσσα,Κωνσταντία

Δημοσίευσηαπό camelg4 » 21 Ιαν 2008, 10:16

κατασκευαστικα το κανανε ετσι για σκληρη χρηση το 1 και 1 1\2 καμπινα και για επιβατικο κανανε το τριλιτρο.Και για οικονομια καυσιμου.Ρωτα και στην toyota θα σου πουν.
www.tsernikoudis.gr

Αιρεύονται γάρ έν αντί απάντων οι άριστοι, κλέος αέναον θνητών οι δε πολλοί κεκόρηνται όκωσπερ κτήνεα.
Άβαταρ μέλους
camelg4
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1761
Εγγραφή: 26 Δεκ 2006, 19:52
Τοποθεσία: polikastro

Δημοσίευσηαπό maverickman » 21 Ιαν 2008, 10:32

τελικα μαλλον κλεινω στο 3,0. Και επιβατικο και οπως και να το δεις και ενα καλο καθαροαιμο 4κινητο.
(εμ σαμπου εμ κοντισιονερ):lol:

Τρέμε ακατανομαστε :twisted:
ΕΑΝ ΔΕΝ ΚΟΙΤΑΣ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΠΑΤΑΣ ΘΑ ΠΑΣ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΚΟΙΤΑΣ...
Άβαταρ μέλους
maverickman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 689
Εγγραφή: 09 Οκτ 2003, 19:10
Τοποθεσία: Κaλαμαρια Θεσ/νικη

Δημοσίευσηαπό TasosOffRoad » 21 Ιαν 2008, 12:38

Παρε το 3,0 L και δεν θα το μετανιωσεις. Αυτοματο κατα προτιμηση. (αληθεια ποσες ταχυτητες εχει στο αυτοματο κιβωτιο? εχει οβερ?)
Καλύτερο από ένα L200 είναι... άλλο ένα L200!!
Άβαταρ μέλους
TasosOffRoad
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 199
Εγγραφή: 19 Ιαν 2007, 07:19

Δημοσίευσηαπό camelg4 » 21 Ιαν 2008, 14:31

αντε με το καλο φιλαρακι!!!!!!!!!!!!!!
www.tsernikoudis.gr

Αιρεύονται γάρ έν αντί απάντων οι άριστοι, κλέος αέναον θνητών οι δε πολλοί κεκόρηνται όκωσπερ κτήνεα.
Άβαταρ μέλους
camelg4
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1761
Εγγραφή: 26 Δεκ 2006, 19:52
Τοποθεσία: polikastro

Δημοσίευσηαπό xtrail » 21 Ιαν 2008, 15:26

maverickman έγραψε:Τρέμε ακατανομαστε :twisted:
Εγώ λέω να πάρεις το Navara (άλλος το λέει αυτό κανονικά αλλά....δεν κρατήθηκα!!!!
Αντε καλοτάξιδο και να σε δούμε την Κυριακή έστω με το τεστντραιβ
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
xtrail
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2589
Εγγραφή: 20 Απρ 2003, 10:16
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Επόμενο

Επιστροφή στο Τεχνικά θέματα

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 7 επισκέπτες

cron