Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Όλη η αλήθεια για τα συστήματα τετρακίνησης.

Έχετε τεχνικές απορίες; Μάθετε σε αυτή την Θεματική Ενότητα!

Δημοσίευσηαπό caRAVaner » 01 Ιούλ 2008, 14:03

Το RAV δεν έχει κάποιο κουμπί απενεργοποίησης των ηλεκτρονικών, και απο την άλλη έχει (ακόμα) τη ρεζέρβα στην πίσω πόρτα. Πιστεύω οτι η ρεζέρβα πρέπει να βρίσκεται στην πίσω πόρτα για κάποιον που κάνει off road διαδρομές για τους εξείς λόγους:
1. Σε περίπτωση που σκάσει ένα λάστιχο δεν χρειάζεται όυτε να αδειάσεις το πορτ παγκάζ, ουτε να σκύψεις για να βγάλεις τον τροχό.
2. Εξοικονομείται πολύτιμος χώρος για να βάλεις κάποια εργαλεία που παοιάνουν χώρο όπως ενας φορητός εργάτης κλπ.
Για τους δυο αυτούς λογους θεωρώ "σημα κατατεθέν " ενος αυτοκινήτου εκτός δρόμου την τοποθέτηση της ρεζέρβας στην πίσω πόρτα.
Α.! Και μη μου απαντήσεις οτι το RAV έχει μεν μια ρεζέρβα στην πίσω πόρτα αλλά δεν έχει κουμπί απενεργοποίησης των ηλεκτρονικών του μια που δεν θα πολυβγεί εκτός δρόμου γιατί θα με τσούξει πολύ. (Η αλήθεια βλέπεις....). Αλλα απο την Jeep δεν το περίμενα αυτό. Ισως να το έκαναν για να ενισχυσουν την εντός πόλης οδήγηση (ευκολία στο παρκάρισμα κλπ).
Ξέρεις σε μερικά πράγματα κάνω μερικές λάθος παραδοχές και δεν θέλω να επηρεάζω το φόρουμ με αυτό, αν και είδη με αυτά που διάβασες παραπάνω θα πεις οτι το παράκανα. Μου φαίνεται οτι ο περισσότερος κόσμος παιρνει το SUV ως πρώτο αυτοκίνητο, και αυτό αλλάζει τα δεδομένα: Εκτος απο τετρακίνητο το θέλει και αυτοκίνητο. Και αυτό δεν αφήνει αδιάφορες τις βιομηχανίες συμπεριλαμβανομένης και της Chrysler. Μακαρι να είμαι λάθος!
Άβαταρ μέλους
caRAVaner
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 10
Εγγραφή: 25 Ιουν 2008, 07:26
Τοποθεσία: Μοσχάτο

Δημοσίευσηαπό ermis1975 » 01 Ιούλ 2008, 16:30

Απλά πιστεύω οτι βγάλανε τη πίσω ρόδα και για λόγους ανανέωσης και αισθητικής, και για να κάνουν το αυτοκίνητο πιο ελκυστικό. (τώρα τα περι αισθητικής είναι υποκειμενικά) Εμένα θα μου άρεσε να έχει πίσω τη ρεζέρβα, γιατί τώρα δείχνει πιο κοφτό και μικρότερο (στο μάτι). Επίσης σε κάποιο site το είδα με ρόδα πίσω!! Μπορεί να τη βάζουν κάποιο extra.
Άβαταρ μέλους
ermis1975
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 327
Εγγραφή: 18 Μάιος 2008, 10:34

Δημοσίευσηαπό caRAVaner » 01 Ιούλ 2008, 16:36

Συμφωνώ μαζί σου. Με εκνευρίζει που οι on roaders αποφασίζουν για την αισθητική των off roaders. Τι να κάνουμε, δυστυχώς είναι περισσότεροι....
Δεν θα είχα κανένα πρόβλημα εαν ο κατασκευαστής φροντιζε να υπάρχει η off road αισθητική και πρακτικότητα εστω και ως έξτρα. Και τι δεν θα έδινα να κάνω πλάκα την πρωταπριλιά στους συν-ΡΑΒίτες βγάζοντας ανακοίνωση μέσα απο την ΤΟΥΟΤΑ ότι μπορούν να προμηθευτούν ως έξτρα εξοπλισμό για το ΡΑΒ
-είτε ένα κιβώτιο 6 σχέσεων
-είτε ένα αργό (έστω και....ηλεκτρονικό)

Και μετά ξύπνησα, γιατι δεν είναι σωστό να κάνουμε πλάκα στους άλλους με τις φαντασιώσεις μας!
Άβαταρ μέλους
caRAVaner
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 10
Εγγραφή: 25 Ιουν 2008, 07:26
Τοποθεσία: Μοσχάτο

Δημοσίευσηαπό andreasoff » 12 Σεπ 2008, 19:10

συμφωνω απολυτα με με την κοροιδια του marketing και του ηλιθιους εμπορους που απλα μαθενουν ενα χαρτακι με το τι προσφερει η εταιρια του και οχι το αμαξι.απορω αν υπαρχουν 20 πωλητες που κσερουν να σου εξηγησουν πως δουλευδει η τετρακινηση!
το θεμα ειναι να κσερεις τι εχεις αγορασει.
εγω προσπαθω να μαθω οσο περισσοτερα μπορω για την τετρακινηση ετσι ωστε οταν θα ειμαι ετοιμος να αγορασω 4χ4 να ξερω τι ζηταω και τι θελω και οχι να παω σε 10 αντιπροσοπειες η μαντρες και να μην εχω ιδεα.

απλα το θεμα ξεκιναει απο μας.
πιστευω πως αν 1)βαλουμε ενα standar το ποσα λεφτα διαθετουμε για αγορα
2)αν μπορουμε μετα την αγορα να το συντιρισουμε
3)ξερουμε τι ζηταμε ακριβος και να μπορουμε να το τεκμηριοσουμε εστω στον εαυτο μας

τοτε σιγουρα θα πετυχουμε καλυτερη αγορα και πιο κοντα σε αυτο που πραγματικα ισως θελουμε.
Άβαταρ μέλους
andreasoff
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 6
Εγγραφή: 08 Σεπ 2008, 10:04
Τοποθεσία: katw axaia , axaias

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Τεχνικά θέματα

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 3 επισκέπτες