Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Αυτοματη τετρακινιση και περιορισμοι στην ανωτατη ταχυτητα

Έχετε τεχνικές απορίες; Μάθετε σε αυτή την Θεματική Ενότητα!

Αυτοματη τετρακινιση και περιορισμοι στην ανωτατη ταχυτητα

Δημοσίευσηαπό paliadim » 18 Δεκ 2007, 00:27

Ψαχνοντας για καινουργιο αυτοκινητο διπιστωσα ότι αυτα που διαθετουν αυτοματη τετρακινιση π.χ Nissan pathfinder η Kia sorento απενεργοποιουν την τετρακινιση μετα τα 80-100 χλμ/ω. Π.χ το sorento εχει δυο επιλογες auto και 4Lo. Στο auto κλειδωνει 50-50 μεταξυ των δυο αξονων και όταν το εχεις στο auto ενεργοποιει την τετρακινιση στα 40 χλμ/ω και την απενεργοποιει στα 100 χλμ/ω. Tο pathfinder εχει 4 επιλογες. 2 πισω, auto ,4Hi και 4L. Στο 4Hi και 4L κλειδωνει 50-50 μεταξυ των δυο αξονων. Kαι τα δυο αυτοκινητα στη θεση auto επιλεγουν αυτοματα την κατανομη μεταξυ των δυο αξονων από 100-0 εως 50-50.
Κατανοω όταν κλειδωνεται η ροπη στο 50-50 πρεπει να ειμαστε προσεκτικοι στη χρηση τους και σε δρομους με χαμηλη προσφυση για να εκονωνεται σωστα η ροπη. Στη θεση auto όμως αφου επιλεγει μονο του την κατανομη μεταξυ των δυο αξονων γιατι απεργοποιειται η τετρακινιση?
Δεν μπορει ο εγκεφαλος του αυτοκινηττου να διαβασει τοσο γρηγορα τις αλλαγες προσφυσης αρα και να τις παρακολουθησει και να μεταβαλλει την κατανομη της ροπης? Είναι επικινδυνο?
Ειμαι σιγουρος ότι στο forum θα υπαρχουν γνώστες τετοιων θεματων και τους ευχαριστω εξ αρχης για τις απαντησεις τους.
Άβαταρ μέλους
paliadim
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 47
Εγγραφή: 22 Οκτ 2005, 18:45
Τοποθεσία: Patra

Δημοσίευσηαπό pantg » 18 Δεκ 2007, 11:01

Φίλε paliadim καλημέρα,

τα ΣΩΣΤΑ ΣΧΕΔΙΑΣΜΕΝΑ και κατασκευασμένα συστήματα ΜΟΝΙΜΗΣ τετρακίνησης ΔΕΝ εχουν περιορισμό ταχύτητας. -

Παράδειγμα τα AUDI, SUBARU, MERCEDES 4matic, BMW, NISSAN Skyline, LAND ROVER/RANGE ROVER κλπ.

Τα συστήματα ΜΟΝΙΜΗΣ τετρακίνησης προσφέρουν εξαιρετικά πολλά πλεονεκτήματα και πλέον δεν επιβαρύνουν την κατανάλωση καυσίμου τόσο ώστε να δημιουργείται πρόβλημα.

Τα συστήματα που αναφέρεις είναι συστήματα μετάδοσης για κατ' επιλογή τετρακίνηση και ως τέτοια έχουν περιορισμούς.

Αν θέλεις ένα ΣΩΣΤΟ τετρακίνητο χωρίς περιορισμούς στην ταχύτητα μάλλον πρέπει να ψάξεις για κάτι άλλο από αυτό που αναφέρεις.

Το θέμα του ποσοστού κλειδώματος του κεντρικού διαφορικού έχει να κάνει με το σύστημα που ακολουθεί ο κάθε κατασκευαστής. Προσωπικά προτιμώ τα ΜΗ ηλεκτρονικά ελεγχόμενα με πρώτη προτίμηση τα TorSen/QUAIFE, μετά τους υδραυλικούς συνεκτικούς συμπλέκτες και τέλος τα μηχανικά εμπλεκόμενα κατ' επιλογή 100% κεντρικά διαφορικά.
Τα ηλεκτρονικά είναι καλά αλλά έχουν δείξει να "χαζεύουν" λιγάκι όταν οι συνθήκες είναι περίεργες και οι πληροφορίες που μαζεύουν από τους αισθητήρες ανάρτησης/συστήματος διεύθυνσης/φρένων-πρόσφυσης/κινητήρα είναι διαφορετικές μεταξύ τους ή δεν έχουν ληφθεί υπόψη οι διαφορετικοί τους συνδιασμοί στο λογισμικό.

Ομως όταν οι πληροφορίες είναι "ταιριαστές" ή έχει υπάρξει πρόβλεψη για τέτοιο συνδιασμό στο λογισμικό τότε τα ηλεκτρονικά αυτά κεντρικά (ή και τελικά) διαφορικά λειτουργούν εξαιρετικά (μιλάω για τα τελευταίας γενιάς torque vectoring διαφορικά)

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό tetrakinisimag » 18 Δεκ 2007, 12:22

Δεν είναι θέμα αδυναμίας, αλλά επιλογής. Και η επιλογή επιβάλεται για τους εξής λόγους:

1. Κατανάλωση
2. Κόπωση του συστήματος τετρακίνησης

Ακόμη και αυτοκίνητα με πανάκριβα συστήματα μόνιμης τετρακίνησης - Land Rover Discovery II - έχουν επιλογή για απομόνωση της τετρακίνησης σε ταξίδια στον αυτοκινητόδρομο, όπου η χρήση της είναι περιττή και βενζινοβόρα.

Σε καμία σχεδόν περίπτωση η μετάδοση της ισχύος και στους 4 τροχούς δεν αλλάζει τη συμπεριφορά σε υψηλές ταχύτητες, ιδίως σε καθημερινά αυτοκίνητα με κιλα/ίππο που δεν πέφτουν κάτω από τα 6-7.
tetrakinisimag
 

Δημοσίευσηαπό pantg » 18 Δεκ 2007, 12:58

Γιάννη καλημέρα,

ΟΛΑ τα Land Rovers από την παρουσίαση του LAND ROVER 90 (αυτό που τώρα συνηθίζουμε να ονομάζουμε Defender) είναι ΜΟΝΙΜΑ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΤΑ.

Το Discovery 2 είναι ΜΟΝΙΜΑ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΤΟ με δυνατότητα εμπλοκής του κεντρικού διαφορικου κατά ποσοστό 100% σε ορισμένες εκδόσεις του (πράγμα το οποίο έγινε κυρίως για να αντιμετωπισθεί η "βλακεία" των αμερικάνων μαμάδων)

To τελευταίο Land Rover που μπορούσες να επιλέξεις (χωρίς παρέμβαση αφαίρεσης εξαρτημάτων) να πηγαίνει μόνο σαν 2Χ4 ήταν το Series 3.

Η ΣΩΣΤΆ σχεδιασμένη μετάδοση της κίνησης και στους τέσσερεις τροχούς ΒΟΗΘΑΕΙ την ακόμη ασφαλέστερη κίνηση σε μεγάλες ταχύτητες καθώς μειώνει αισθητά την μετακίνηση του αυτοκινήτου από πλευρικούς/πλάγιους ανέμους.
Αυτό μπορώ να στο επιβεβαιώσω και από προσωπική μου πολυετή εμπειρία.
H σταθερότητα του AUDI RS2 σε ταχύτητες 260+ χαω ακόμη και με πλάγιους ανέμους και κακό καιρό είναι κάτι που πρέπει να το ζήσεις για να το εκτιμήσεις.

Η μόνιμη τετρακίνηση έχει φυσικά μερικά μειονεκτήματα (κυρίως το αυξημένο βάρος το οποίο συνεπάγεται και αυξημένη κατανάλωση) αλλά εμπρός στην εξαιρετικά μεγαλύτερη ενεργητική ασφάλεια που προσφέρει το όποιο αρνητικό της είναι σχεδόν ασήμαντο.

Οι πολύ ακραίοι αναφορικά με την υπέρτατη οδηγική απόλαυση διατείνονται ότι χαλάει κάπως και την σαφήνεια του συστήματος διευθύνσεως λόγω της μεγαλυτέρας μάζας που τα τετρακίνητα οχήματα φέρουν στον εμπρός τους άξονα.

Οταν όμως οι οδικές συνθήκες χαλάνε ή η άσφαλτος γλιστράει προσωπικά προτιμώ ένα τετρακίνητο από το οποιοδήποτε δικινητο μοντέλο (εκτός και αν έχει ένα πολύ εξελιγμένο σύστημα διατήρησης της πρόσφυσης)

Πάντως το Discovery 2 ΠΟΤΕ δεν είχε σύστημα για να διακόπτει την μόνιμη τετρακίνησή του. Ασε που το σύστημα τετρακίνησής του είναι απλούστατο, φθηνό και έως και πρωτόγονο με τα τωρινά δεδομένα.
(ένα απλό γραναζωτό κεντρικό μπλοκέ διαφορικό μαζί με μειωτήρα σχέσεων που πρωτοπαρουσιάστηκε όπως ακόμη παράγεται στα μέσα της δεκαετίας του 1970 και έχει τις ουσιαστικές ρίζες του στα 1970 όταν παρουσιάσθηκε το Range Rover πρώτης γενιάς)

Ειπαμε σου αρέσουν τα κορεατικογιαπωνέζικα αλλά μην βγάζουμε και μάτι........

Χαιρετώ
[/img]
pantg
 

Δημοσίευσηαπό tetrakinisimag » 18 Δεκ 2007, 13:55

Το Discovery II είχε κουμπάκι πάνω στο ταμπλό που έδειχνε έναν αυτοκινητόδρομο και όταν το πατούσες έβγαζε εκτός το μπροστινό διαφορικό, για πιό οικονομική οδήγηση στον αυτοκινητόδρομο. Το είχε τουλάχιστον το πράσινο Discovery II που είχε δώσει η αντιπροσωπία για δοκιμή σε όλα τα περιοδικά.

Αν διαβάζατε προσεχτικά θα βλέπατε ότι μιλάμε για αυτοκίνητα με κιλά ανά ίππο πάνω από 6-7, οπότε σίγουρα δεν αναφερόμαστε στο RS2 και βέβαια στα αυτοκίνητα του WRC!

Τώρα που διαφάνηκε η προτίμηση για τα κορεατικογιαπωνέζικα, μόνο εσείς ξέρετε...
tetrakinisimag
 

Δημοσίευσηαπό xtrail » 18 Δεκ 2007, 14:25

Στην κατ' επιλογή τετρακίνησης auto του Path δεν απενεργοποιείται η τετρακίνηση αυτόματα (ούτε έχει περιορισμό τα 40χλμ). Η ενεργοποίηση της (στρέφοντας το διακόπτη) όπως λένε τα βιβλία αλλά και οι αντιπρόσωποι, μπορεί να γίνει και εν κινήση ως κάποια ταχύτητα (80-100χλμ). Προσωπικά όταν αλλαζω, σταματάω πάντα εντελώς. Και το έχω συνέχεια στο auto(εκτός από μεγάλα ταξίδια) καθώς έχω διαπιστώσει πως και καλυτερο κράτημα έχω αλλά και καμιά ουσιαστική διαφορά στην κατανάλωση.
Σε αυτή την επιλογή η μετάδοση γίνεται στους πίσω τροχούς(πισωκίνητα και τα δύο) και όταν διαγνωστεί απώλεια προσφυσης αρχίζει να δίνει κίνηση και στους μπροστινούς.
Τα ίδια ισχύουν και για το sorento.
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
xtrail
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2589
Εγγραφή: 20 Απρ 2003, 10:16
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό pantg » 18 Δεκ 2007, 16:19

Γιάννη ευχαριστώ για τον πληθυντικό της μεγαλοπρεπείας αλλά δεν νομίζω να χρειάζεται. Αλλωστε μετά από τόσα χρόνια που σε ξέρω και με ξέρεις προσωπικά αν μη τι άλλο είναι γραφικό το να απευθύνεται ο ένας στον άλλο στον πληθυντικό (εκτός και αν αρχίσαμε να έχουμε γαλλικές συνήθειες)

Το κουμπάκι στο οποίο αναφέρεσαι ίσως να είναι το κουμπί του cruise control. (αν και πολύ αμφιβάλω καθώς σίγουρα μπορεί κανείς να το ξεχωρίσει) (από την άλλη πλευρά βέβαια το cruise control ΟΝΤΩΣ μειώνει την κατανάλωση στην κίνηση στον αυτοκινητόδρομο)

Σε ΟΡΙΣΜΕΝΕΣ εκδόσεις υπήρξε ένα κουμπάκι στο ταμπλώ το οποίο με ηλεκτρομαγνητική ενεργοποίηση κλείδωνε το κεντρικό διαφορικό.
ΜΑΛΛΟΝ σε αυτό το δεύτερο κουμπάκι αναφέρεσαι.
Αυτό όμως σίγουρα δεν ήταν μηχανισμός απομόνωσης του εμπρός διαφορικού. Απλώς άφηνε το κεντρικό διαφορικό να λειτουργεί σε ελεύθερη κατάσταση.

=======================

Οσον αφορά τα 6 με 7 κιλα ανά ίππο (ή και περισσότερα) εκεί σίγουρα βρίσκονται τα AUDI quattro πρώτης και δεύτερης γενιάς με απλούς κινητήρες, τα SUBARU Forester και δεν νομίζω ότι δεν έγινε αναφορά μόνο σε "τέρατα" και ειδικής περιορισμένης παραγωγής αυτοκίνητα. Ας μην πηγαίνουμε όμως σε παραδείγματα με περισσότερο ασφάλτινο προσανατολισμό. Από το 1970 η Land Rover έχει δώσει στην αγορά ένα αυτοκίνητο που πήγαινε με περισσότερα από 160 χαω και μόνιμη τετρακίνηση με δυνατότητα κλειδώματος και του κεντρικού διαφορικού (όπως και το Discovery 1, Discovery 2, Defender, RaRo P38A)
Η ερώτηση του φίλου paliadim αφορούσε συστηματα αυτόματης τετρακίνησης και ο υπογράφων επιμένει στην θέση του ότι τα ΣΩΣΤΑ σχεδιασμένα συστήματα τέτοιας μετάδοσης κίνησης ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ να λειτουργούν σε ΟΛΟ το φάσμα ταχύτητας κίνησης του οχήματος που τα διαθέτουν. Αλλιώς πολύ απλά δεν είναι ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΤΑ αλλά ΠΕΡΙΣΤΑΣΙΑΚΑ τετρακίνητα.

=====================

Η προτίμηση στα γιαπωνεζοκορεάτικα είναι θέμα που σίγουρα Γιάννη δεν μπορείς να αρνηθείς όσον αφορά τις προσωπικές επιλογές για τα αυτοκίνητα που πληρώνεις μόνος σου και αγοράζεις για τον εαυτό σου και την οικογένειά σου. Και αυτό το ξέρουν όλοι όσοι έχουν την τύχη να σε γνωρίζουν ή να έχουν δει τα αυτοκίνητά σου.
Ολοι μας έχουμε τις προσωπικές μας προτιμήσεις και δεν είναι κακό να τις δεχόμαστε. Δεν χρειάζεται να ντρέπεται κανείς αν προτιμάει τα προϊόντα προελεύσεως εκτός Ευρώπης.
Τα εγκώμια προς το Galloper και το Patrol που έχουν περάσει από τα χέρια σου (το δεύτερο το έχεις ακόμη νομίζω?) είναι γνωστά και καταγεγραμμένα.
Οπως καταγεγραμμένα είναι και τα εγκώμια προς το Land Rover μέχρι που άρχισαν τα προβλήματα (αν και ήταν άσχετα προς τον συμπληρωματικό εξοπλισμό που του είχες προσθέσει και αφορούσαν περισσότερο το υπέργηρο της ηλικίας του συγκεκριμένου οχήματος και τις λάθος επιλογές στα μηχανικά του). Είναι γνωστή σε όλους όσους παρακολουθούν τα fora (τόσο αυτό όσο και το www.tο4x4.gr) η ταλαιπωρία που πέρασες με το Landy σου αφού σαν επιλογή ήταν μη σωστή εξ' αρχής για την χρήση που το ήθελες και κυρίως όπως στήθηκε το αυτοκίνητο μηχανικά (γιατί στα αξεσουάρ του ήταν απολύτως επιτυχημένο).

Σε χαιρετώ και πολλούς χαιρετισμούς και ευχές και στην Κωνσταντίνα και τον μικρό

(τώρα που το σκέφτομαι υπάρχει η πιθανότητα με το υποκορεστικό tetrakinisimag να γράφει κάποιος άλλος εκτός από τον φίλο Γιάννη Αθανασίου???? Αν ναι τότε κατανοητός ο πληθυντικός)
pantg
 

Δημοσίευσηαπό tetrakinisimag » 18 Δεκ 2007, 17:27

Συγχέοντας περιοδικό και άτομα, είναι λογικές οι παραθέσεις σας...

Πότε το Subaru Forester είχε 250 άλογα στην Ευρώπη; (Τόσα αντιστοιχούν στα 6 κιλά ανα ίππο!!!). Και βέβαια τα νορμάλ Audi ποτέ δεν ξεπερνούσαν τον ίδιο αριθμό.

Όσον τώρα αφορά τις προτιμήσεις ενός καθενός των συντελεστών του περιοδικού, αυτό που έχει σημασία είναι τα αφιερώματα του περιοδικού - δύο εξώφυλλα Land Rover τους τελευταίους τέσσερις μήνες και έξη στα είκοσι πέντε τεύχη μας, ποσοστό δηλαδή 25% και βάλε. Φανταστείτε να μην είμασταν "κορεογιαπωνεζόφιλοι" όπως μας κατηγορείτε!!!

Γυρίζοντας στο αρχικό θέμα της ενότητας, δεν είναι φανερό το που διαφωνείτε. Η παραπάνω κατανάλωση με μόνιμη τετρακίνηση είναι ένα γεγονός. Μήπως δεν είναι γεγονός και η "ευαισθησία" των Landies στο μπροστινό διαφορικό, που για πολλούς ενάγεται στη μόνιμη τετρακίνηση και την επιβάρυνση του συστήματος στις υψηλές ταχύτητες - και όχι μόνο;
tetrakinisimag
 

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 18 Δεκ 2007, 23:57

Μια ερώτηση που απευθύνεται κυρίως προς το tetrakinisimag. Διαβάζω συνέχεια σε περιοδικά (σε όλα τα περιοδικά) ότι η μόνιμη 4κίνηση αυξάνει σημαντικά την κατανάλωση. Έχει μετρηθεί αυτό ποτέ? Υπάρχουν τίποτα συγκεκριμένα στοιχεία?
Στο Pinin όταν το δουλεύω με 4κίνηση δεν βλέπω καμία ιδιαίτερη διαφορά σε σχέση με την κίνηση πίσω. Ούτε στην κατανάλωση, ούτε στις επιδώσεις του αυτοκινήτου. Δεν λέω ότι δεν αλλάζει καθόλου, αλλά η διαφορά είναι μικρή, πολύ μικρότερη πχ. απ' το να έχω το aircondition ανοικτό.
Όσον αφορά αυτό που λες φίλε paliadim για την μη-ενεργοποίηση των ηλεκτρονικών συστημάτων 4κίνησης σε υψηλές ταχύτητες μη σε απασχολεί καθόλου. Και ενεργά να έμεναν δεν θα έμπαιναν ποτέ σε λειτουργία. Δεν υπάρχει περίπτωση στις υψηλές ταχύτητες να σπινάρει κάποιος τροχός, εκτός και αν τρέχεις στο paris-dakar και έχεις καμια 250αρια PS κάτω απ' το πόδι :D
Έτσι και αλλιώς τα μόνα που είναι πραγματικά 4κίνητα και έχουν οδική συμπεριφορά 4κίνητου, σε όλες τις περιπτώσεις και συνθήκες και σε όλες τις ταχύτητες είναι μόνο αυτά που έχουν κεντρικό διαφορικό. Όλα τ' άλλα συμπεριφέρονται σαν προσθοκίνητα (ή πισωκίνητα), γίνονται 4κίνητα όταν πάει ν' αρχίσει σπινάρισμα (αργά δηλαδή) και κρατιόνται στην πορεία τους όταν το παρακάνεις στις στροφές με την βοήθεια ηλεκτρονικών συστημάτων (ESP, TCS κλπ)
Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό tetrakinisimag » 19 Δεκ 2007, 11:07

Η αύξηση της τριβής που συμβαίνει μέσα στο παραπάνω διαφορικό, όταν αυτό μεταφέρει ροπή, καθώς και στο όποιο σύστημα τετρακίνησης - βοηθητικό, κεντρικό διαφορικό, συνεκτικός συμπλέκτης, είναι βέβαιο ότι αυξάνει την κατανάλωση.

Σαν παράδειγμα σας αναφέρουμε την περίπτωση του Audi Α4 που βγαίνει και σε απλή και σε quattrο έκδοση. Η διαφορά στο βάρος είναι 80 κιλά που σίγουρα δεν δικαιολογεί την αύξηση της τυποποιημένης κατανάλωσης μέχρι και 1,5 λίτρα/100 χιλιόμετρα. Σίγουρα την Audi, υπέρμαχο της τετρακίνησης, δεν τη συμφέρει αυτή η διαφορά...
tetrakinisimag
 

Δημοσίευσηαπό Researcher » 12 Ιαν 2008, 22:43

Pajerinho έγραψε:Έτσι και αλλιώς τα μόνα που είναι πραγματικά 4κίνητα και έχουν οδική συμπεριφορά 4κίνητου, σε όλες τις περιπτώσεις και συνθήκες και σε όλες τις ταχύτητες είναι μόνο αυτά που έχουν κεντρικό διαφορικό. Όλα τ' άλλα συμπεριφέρονται σαν προσθοκίνητα (ή πισωκίνητα), γίνονται 4κίνητα όταν πάει ν' αρχίσει σπινάρισμα (αργά δηλαδή) και κρατιόνται στην πορεία τους όταν το παρακάνεις στις στροφές με την βοήθεια ηλεκτρονικών συστημάτων (ESP, TCS κλπ)


Ωστε έτσι, ε? μμμμ....μήπως ξεχνάς ότι έχουν και επιλογή κλειδώματος του 4χ4? άρα ποτέ δεν έιναι "αργά" όπως αφήνεις να εννοηθεί?
Αχ, αλήθεια πόσο ζηλέυω τους καθαρόαιμους και τις απόψεις τους!
Ποτέ μην αφήνεις τίποτα στην τύχη...

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Researcher
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 306
Εγγραφή: 04 Μαρ 2007, 08:36
Τοποθεσία: Πατήσια, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 13 Ιαν 2008, 11:36

Researcher έγραψε:
Pajerinho έγραψε:Έτσι και αλλιώς τα μόνα που είναι πραγματικά 4κίνητα και έχουν οδική συμπεριφορά 4κίνητου, σε όλες τις περιπτώσεις και συνθήκες και σε όλες τις ταχύτητες είναι μόνο αυτά που έχουν κεντρικό διαφορικό. Όλα τ' άλλα συμπεριφέρονται σαν προσθοκίνητα (ή πισωκίνητα), γίνονται 4κίνητα όταν πάει ν' αρχίσει σπινάρισμα (αργά δηλαδή) και κρατιόνται στην πορεία τους όταν το παρακάνεις στις στροφές με την βοήθεια ηλεκτρονικών συστημάτων (ESP, TCS κλπ)


Ωστε έτσι, ε? μμμμ....μήπως ξεχνάς ότι έχουν και επιλογή κλειδώματος του 4χ4? άρα ποτέ δεν έιναι "αργά" όπως αφήνεις να εννοηθεί?
Αχ, αλήθεια πόσο ζηλέυω τους καθαρόαιμους και τις απόψεις τους!


Ξαναδιάβασε το post και θα δεις ότι λέει άλλο πράγμα απ' αυτό που σχολιάζεις.
Αφορούσε την οδική συμπεριφορά των 4κινήτων.
Οδική συμπεριφορά σε μεγάλες ή μικρότερες ταχύτητες, σε άσφαλτο, σε βρεγμένο, σε χαλίκι, σε χώμα ή οπουδήποτε.
Οδήγησε ένα πραγματικό 4κίνητο με κεντρικό διαφορικό και θα καταλάβεις την διαφορά.
Το κλείδωμα 50:50 που λες δεν έχει καμία σχέση με αυτές τις καταστάσεις. Απενεργοποιείται έτσι και αλλιώς πάνω από κάποια χλμ και καλώς απενεργοποιείται για να μην πάθει ζημιά το αμάξι.
Αυτό το περί καθαρόαιμων και απόψεων που λες, πολύ ισοπεδωτικό μου ακούγεται και δεν ξέρω και για ποιόν λόγο το λες. Cool down φίλε researcher
Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό Researcher » 14 Ιαν 2008, 10:45

Συγνώμη φίλε Pajerinho αν παραφέρθηκα αλλά βλέπω συνεχώς μια αντιπαράθεση μεταξύ SUV και καθαρόαιμων, λες και δεν ξέρουμε οτι ο κάθε τύπος έχει τα συν και τα πλην του!
Οσον αφορα σχετικά με κεντρικο διαφορικό (κλειδωμένο εννοώ) σε σχεση με 4χ4 lock (συνεκτικο) αν εσύ μπορεσες να καταλάβεις καμια διαφορά, τότε σου βγάζω το καπέλο! Απλως υπάρχουν θέματα αντοχής και διαφορετικών παραγόντων που κανουν την διαφορά καθώς και άλλα καλουδια των καθαρόαιμων... Αλλα κανεις δεν μπορει να αμφιβαλει για το αν τα SUV εχουν τετρακινηση ή όχι και τις οποιες δυνατοτητες τους! άλλωστε και ένας γάιδαρος, με τετρακίνηση πάει!, ή κάνω λάθος? (ετσι για να γελάσουμε λίγο)

Φιλικά
και Καλή σου Χρονιά!
Ποτέ μην αφήνεις τίποτα στην τύχη...

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Researcher
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 306
Εγγραφή: 04 Μαρ 2007, 08:36
Τοποθεσία: Πατήσια, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό NIKOLAS_L200 » 15 Ιαν 2008, 09:34

Σε περίπτωση που έχεις μπερδευτεί τα περισσότερα κλασικά τετρακίνητα δεν έχουν κεντρικό διαφορικό αλλα transfer case το οποίο δεν είναι τίποτα παραπάνω απο μια αλυσίδα που συνδέει σταθερα τον πίσω με τον μπροστα άξονα και συμπεριφέρεται πάντα σαν κλειδωμένο διαφορικό.
www.karasavvidis.com
Καλές διαδρομές..!
Άβαταρ μέλους
NIKOLAS_L200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1290
Εγγραφή: 07 Οκτ 2004, 02:11
Τοποθεσία: Εδεσσα,Κωνσταντία

Δημοσίευσηαπό TasosOffRoad » 15 Ιαν 2008, 13:13

Αυτο δεν μπορουν να το καταλαβουν οι περισσοτεροι. Νομιζουν οτι κλειδωνοντας τα διαφορικα νομιζουν οτι εχουν και κεντρικο διαφορικο. Αυτο μονο αν το οδηγησει καποιος θα το καταλαβει.
Καλύτερο από ένα L200 είναι... άλλο ένα L200!!
Άβαταρ μέλους
TasosOffRoad
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 199
Εγγραφή: 19 Ιαν 2007, 07:19


Επιστροφή στο Τεχνικά θέματα

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 3 επισκέπτες