από geco » 14 Οκτ 2007, 10:50
Δεν υπάρχουν σκληροί και μαλακοί εκκεντροφόροι.
Υπάρχουν όμως εκ. με διαφορετικά χαρακτηριστικά βύθισης & διάρκειας ανοίγματος βαλβίδων που αλλάζουν την συμπεριφορά του κινητήρα.
Τώρα γιατί να το κάνει κανείς αυτό σε ένα ήπιο και παλιό (σχεδιαστικά) μηχανάκι σαν το XR 250;
Γιά να πάρει δύναμη ψηλά;
Γιά να ξοδέψει λεφτά;
Γιά να κάνει μιά απαραίτητη επισκευή και αφού θα το λύσει να του βάλει και έναν εκκεντροφόρο;
Κάνε ότι θες από αυτά αλλά σκέψου ότι το μηχανάκι αυτό είναι σκυλί αξιοπιστίας και δεν αξίζει να πειραματίζεσαι με after market εξαρτήματα που μάλλον δεν θα του δώσουν πολλά πράγματα!
Ένας στο χώμα - χιλιάδες στον αγώνα !