Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Υψόμετρο - αέρας - καρπυρατέρ;;;;

Έχετε τεχνικές απορίες; Μάθετε σε αυτή την Θεματική Ενότητα!

Υψόμετρο - αέρας - καρπυρατέρ;;;;

Δημοσίευσηαπό sacram » 23 Μαρ 2007, 13:03

Οταν σε μεγάλο υψόμετρο (βουνοκορφές κτλ κτλ) μειώνονται οι στροφές του ρελαντί και γενικά το γκάζι αλλάζει αίσθηση???
Τι συμβαίνει? Ζιγκλέρ?
Γίνετε να ρυθμιστεί έτσι ώστε να δουλεύει χωρίς αξιοπρόσεχτη διαφορά και στα μικρά και στα μεγάλα υψόμετρα?
Άβαταρ μέλους
sacram
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1026
Εγγραφή: 28 Μάιος 2005, 19:49
Τοποθεσία: ΟΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΛΑΣΠΗ

ΥΨΟΜΕΤΡΟ-ΑΕΡΑΣ-ΚΑΡΜΠΥΡΑΤΕΡ????

Δημοσίευσηαπό 36telis » 23 Μαρ 2007, 23:40

ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΤΙ ΜΗΧΑΝΑΚΙ ΜΙΛΑΜΕ?
ΤΕΛΗΣ ΚΑΙΡΗΣ
Άβαταρ μέλους
36telis
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 84
Εγγραφή: 29 Οκτ 2005, 22:42
Τοποθεσία: PETROYPOLH

ΥΨΟΜΕΤΡΟ-ΑΕΡΑΣ-ΚΑΡΜΠΥΡΑΤΕΡ????

Δημοσίευσηαπό sacram » 24 Μαρ 2007, 17:39

TT600R με <μαμά> μοτέρ και τελικό εξάτμισης
Άβαταρ μέλους
sacram
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1026
Εγγραφή: 28 Μάιος 2005, 19:49
Τοποθεσία: ΟΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΛΑΣΠΗ

ΥΨΟΜΕΤΡΟ-ΑΕΡΑΣ-ΚΑΡΜΠΥΡΑΤΕΡ????

Δημοσίευσηαπό Papasouzas » 24 Μαρ 2007, 20:51

Εμένα πάντως το δικό μου ακόμα και στα 1100μέτρα δουλεύει το ίδιο όπως δίπλα στην θάλασσα.
Βέβαια δεν ξέρω αν πέζουνε ρόλο τα κυβικά!
Όσο υπάρχει τράπουλα,θα βγένουνε ρηγάδες
κι όσο υπάρχουν δάσκαλοι θα βγαίνουν μαθητάδες!

TEAM 65- !!

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Papasouzas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 769
Εγγραφή: 18 Ιαν 2007, 18:36
Τοποθεσία: Κάτω από τις λάσπες και το μηχανάκι απο πάνω!

Re: ΥΨΟΜΕΤΡΟ-ΑΕΡΑΣ-ΚΑΡΜΠΥΡΑΤΕΡ????

Δημοσίευσηαπό patrinos » 26 Μαρ 2007, 05:26

sacram έγραψε:TT600R με <μαμά> μοτέρ και τελικό εξάτμισης

Γιαννη,εγω τις προαλλες τερμα κορυφη στο Παναχαϊκο,το gps εδειχνε 1650m και η ρόδα 10 ποντους μεσα στο χιονια,με αρκετο κρυο αερα ,αλλά δεν ειδα καποια αξιοσημειωτη διαφορά στον τροπο λειτουργιας του κινητηρα και στην αποκριση στο γκαζι... :roll: :roll: :oops: Πότε παρατηρησες αυτο που λες; Εγω βεβαια το δικο μου TT-R ειναι εντελως "μαμα" χωρις καμμία αλλαγη :roll:
Kώστας
Άβαταρ μέλους
patrinos
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 218
Εγγραφή: 01 Απρ 2005, 19:50
Τοποθεσία: Πάτρα

Re: ΥΨΟΜΕΤΡΟ-ΑΕΡΑΣ-ΚΑΡΜΠΥΡΑΤΕΡ????

Δημοσίευσηαπό vagelis » 26 Μαρ 2007, 07:09

Θεωρητικα καθε 100 μετρα υψους χανεις 1 ιππο,αν εχεις μεγαλη ιπποδυναμη ισως να μην γινεται πολυ αισθητο.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Re: ΥΨΟΜΕΤΡΟ-ΑΕΡΑΣ-ΚΑΡΜΠΥΡΑΤΕΡ????

Δημοσίευσηαπό ktmakis » 26 Μαρ 2007, 09:51

Οσο πιο ψηλά πάς τοσο μειώνεται το οξυγόνο οπότε γίνεται και πιο φτωχό το μείγμα σε αέρα. Πρέπει λοιπόν να το κάνεις πιο πλούσιο. Δοκίμασε στην αρχή αν έχει βίδα αέρα το καρμπυρατερ σου να την ανοίξεις μισή στροφή και βλέπεις. Υπάρχουν όντως καρμπυρατερ που είναι πολύ ευαίσθητα στις υψομετρικές διαφορές.
Εικόνα
Δίχρονο μέλος :dancing:
Άβαταρ μέλους
ktmakis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 968
Εγγραφή: 04 Ιούλ 2005, 14:45
Τοποθεσία: Αθήνα - Μελίσσια

Re: ΥΨΟΜΕΤΡΟ-ΑΕΡΑΣ-ΚΑΡΜΠΥΡΑΤΕΡ????

Δημοσίευσηαπό sacram » 26 Μαρ 2007, 11:44

Πριν βάλω τη Termigioni δεν έβλεπα διαφορά στο υψόμετρο.
Τώρα με την εξάτμιση το ΤΤR μεταμορφώθηκε σε ΤΤΑAAARRRRRRR και στα ψηλά έχει διαφορά.
Διάβασα πως από το χρώμα που παίρνει το μπουζί μπορείς να δεις αν θέλει ζιγκλέρ.
Τι χρώμα πρέπει να είναι αν είναι οκ ή αν είναι <φτωχό>?

ΤΗΑΝKS
Άβαταρ μέλους
sacram
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1026
Εγγραφή: 28 Μάιος 2005, 19:49
Τοποθεσία: ΟΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΛΑΣΠΗ

Re: ΥΨΟΜΕΤΡΟ-ΑΕΡΑΣ-ΚΑΡΜΠΥΡΑΤΕΡ????

Δημοσίευσηαπό Papasouzas » 26 Μαρ 2007, 22:02

Παίρνει χρώμα το μπουζί?
Η ακίδα εννοείς?
Όσο υπάρχει τράπουλα,θα βγένουνε ρηγάδες
κι όσο υπάρχουν δάσκαλοι θα βγαίνουν μαθητάδες!

TEAM 65- !!

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Papasouzas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 769
Εγγραφή: 18 Ιαν 2007, 18:36
Τοποθεσία: Κάτω από τις λάσπες και το μηχανάκι απο πάνω!

Re: ΥΨΟΜΕΤΡΟ-ΑΕΡΑΣ-ΚΑΡΜΠΥΡΑΤΕΡ????

Δημοσίευσηαπό leipsippos » 27 Μαρ 2007, 10:25

Γιαννη δεν προκειται να καταλαβεις τοση διαφορα λογω υψομετρου στο μηχανακι σου. Εχει αρκετα κυβικα και αποδοση ο κινητηρας για να ειναι πολυ μικρη η διαφορα στο υψομετρο. Και μιας και μιλαμε για Ελλαδα που δυσκολα θα βρεις δρομο παααααααρα πολυ ψηλα (ποσο ψηλα να πας ; 2500 μετρα; 2700 ειναι η κορυφη του Ολυμπου, πιο πανω δεν εχει!)
Για το χρωμα της ακιδας του μπουζι κοιτα στο βιβλιο της Haynes, σε οποιο να ειναι , ολα στο τελος εχουν φωτογραφιες με τις διαφορες αποχρωσεις του μπουζι και τι σημαινουν.

Αν παρολαυτα θες ακομα να το ψαξεις , περνα μια μερα απο το σπιτι, πρεπει να εχω ενα ζευγαρι αυτορυθμιζομενα καρμπυρατερ για αεροπορικους Rotax, θα σου κανω καλη τιμη! :D :D :D :D
Ένας στο χώμα, χιλιάδες στον αγώνα!

"ΤΕΑΜ 100+"
Άβαταρ μέλους
leipsippos
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1974
Εγγραφή: 08 Απρ 2005, 17:58
Τοποθεσία: Πευκόφυτοι Πετρώδεις Ορεινοί Όγκοι

Re: ΥΨΟΜΕΤΡΟ-ΑΕΡΑΣ-ΚΑΡΜΠΥΡΑΤΕΡ????

Δημοσίευσηαπό sacram » 27 Μαρ 2007, 11:47

έπειτα από :book: της θεμ.ενότητας....θα το πάω στον μηχανικό μου να τελειώνουμε
Άβαταρ μέλους
sacram
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1026
Εγγραφή: 28 Μάιος 2005, 19:49
Τοποθεσία: ΟΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΛΑΣΠΗ

Re: ΥΨΟΜΕΤΡΟ-ΑΕΡΑΣ-ΚΑΡΜΠΥΡΑΤΕΡ????

Δημοσίευσηαπό sacram » 17 Απρ 2007, 10:27

ktmakis έγραψε:Πρέπει λοιπόν να το κάνεις πιο πλούσιο. Δοκίμασε στην αρχή αν έχει βίδα αέρα το καρμπυρατερ σου να την ανοίξεις μισή στροφή και βλέπεις. Υπάρχουν όντως καρμπυρατερ που είναι πολύ ευαίσθητα στις υψομετρικές διαφορές.


Tελικά όντως δεν χρειάστηκε αλλαγή ζιγκλέρ :wink:
Απλά διαφορετική ρύθμιση του μίγματος.
Το ψάξαμε, βρήκαμε την χρυσή τομή και όλα κομπλέ.
Σε βουνοκορφή αλλά και σε πεδιάδα το γκάζι έχει την ίδια αίσθηση....
Είναι γεμάτο.
Άβαταρ μέλους
sacram
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1026
Εγγραφή: 28 Μάιος 2005, 19:49
Τοποθεσία: ΟΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΛΑΣΠΗ

Re: ΥΨΟΜΕΤΡΟ-ΑΕΡΑΣ-ΚΑΡΜΠΥΡΑΤΕΡ????

Δημοσίευσηαπό patrinos » 19 Απρ 2007, 17:57

sacram έγραψε:
ktmakis έγραψε:Πρέπει λοιπόν να το κάνεις πιο πλούσιο.
Απλά διαφορετική ρύθμιση του μίγματος.
Το ψάξαμε, βρήκαμε την χρυσή τομή και όλα κομπλέ.
Σε βουνοκορφή αλλά και σε πεδιάδα το γκάζι έχει την ίδια αίσθηση....
Είναι γεμάτο.

Για λεγε ρε παιδί και σε κανεναν αλλον με ΤΤ... :D Αντε τωρα που παμε και για αλλο γραναζακι... :D
Kώστας
Άβαταρ μέλους
patrinos
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 218
Εγγραφή: 01 Απρ 2005, 19:50
Τοποθεσία: Πάτρα

Re: ΥΨΟΜΕΤΡΟ-ΑΕΡΑΣ-ΚΑΡΜΠΥΡΑΤΕΡ????

Δημοσίευσηαπό sacram » 20 Απρ 2007, 07:50

Ti να πω...ο μηχανικός ξέρει ακριβώς τι έκανε...μία πιο πλούσιο..μία πιο φτωχό μέχρι να γίνει σωστό....
Πάντως αν φοράς μαμά εξάτμιση και το καρμπυρατέρ μαμά πρέπει να μείνει
Γραναζάκια είπαμε...15/46 έβαλα και.... :blob: :rockout:
Άβαταρ μέλους
sacram
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1026
Εγγραφή: 28 Μάιος 2005, 19:49
Τοποθεσία: ΟΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΛΑΣΠΗ

Δημοσίευσηαπό bmx » 20 Απρ 2007, 10:06

Θα ξεβίδωσε τη βίδα του αέρα 1/4-1/8 του κύκλου. Αλλά αυτά τα μηχανάκια έχουν αρκετά πρωτόγονο κινητήρα και δεν έχουν πρόβλημα...Ίσως καταλάβεις κάτι μετά τα 1600 αλλά αυτά τα υψόμετρα είναι συνήθως διάσελα οπότε θα ανέβεις και στο καπάκι θα κατέβεις. Οπότε δεν συμφέρει να αυξήσεις τον αέρα γιατί μετά στα χαμηλά υψόμετρα μπορεί να ζεστένεται...Εκτός αν έχεις κανα εξοχικό στα 1600 και αράζεις εκεί πάνω σαν τη Χάιντι...!

ΥΓ.Άλλη μια πρόχειρη λύση είναι να βγάλεις το φίλτρο αέρα...κάνει και ωραίο θόρυβο μετά!!
Άβαταρ μέλους
bmx
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 7
Εγγραφή: 07 Φεβ 2007, 10:09
Τοποθεσία: Αθήνα


Επιστροφή στο Τεχνικά θέματα

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 5 επισκέπτες