Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Υδραυλικός Εργάτης Milemarker

Έχετε τεχνικές απορίες; Μάθετε σε αυτή την Θεματική Ενότητα!

Υδραυλικός Εργάτης Milemarker

Δημοσίευσηαπό priapos » 18 Φεβ 2007, 00:36

Καλησπέρα σας,
Έχει εγκαταστήσει κανείς υδραυλικό εργάτη Milemarker,που παίρνει αέρα από την τρόμπα τιμονιού;Χάνεις την εγγύηση της αντιπροσωπίας;Επίσης αν έχει και κανείς εμπειρία από εγκατάσταση εργάτη στον εργοστασιάκό προφυλακτήρα του L200(ποιος μπλέκει με ογκώση bullbar ή arb προφυλακτήρες).Θέλει γενικά πολύ κόψιμο, είναι μανούρα κ.τ.λ.;
Άβαταρ μέλους
priapos
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 36
Εγγραφή: 14 Φεβ 2007, 01:30

Δημοσίευσηαπό pantg » 22 Φεβ 2007, 07:59

Καλημέρα,

προσωπική εμπειρία σε δικό μου αυτοκίνητο δεν έχω από αυτόν τον υδραυλικό εργάτη αλλά γνωστός (όχι φίλος) που τον έχει τοποθετήσει σε Defender 90άρι είναι πολύ ευχαριστημένος.

Η διαδικασία τοποθέτησης απαιτεί λίγο περισσότερο χώρο, κυρίως για τις πιό ογκώδεις και πιό δύσκολες στο γώνιασμά τους σωληνώσεις.

Ο εργάτης δεν δουλεύει με αέρα αλλά με υγρό υδραυλικών συστημάτων.

Καλό θα είναι να τοποθετηθεί μία ακόμη υδραυλική αντλία και να μην δώσεις κίνηση από αυτήν του υδραυλικού τιμονιού.
Οπότε να χρειαστείς και την απαραίτητη υποδομή για την στερέωση και την παροχή κίνησης στην συμπληρωματική αντλία.

Τα πιό καινούργια μοντέλα έχουν δύο ταχύτητες (τα παλαιώτερα ήταν αρκετά αργά) και υπάρχει και η αγωνιστική έκδοση η οποία είναι ταχύτερη ακόμη και από τον ηλεκτρικό 8274 (αν θυμάμαι καλά) αλλά απαιτεί ειδική αντλία, ειδικό τεπόζιτο για το υδραυλικό υγρό και ψυγείο για την ψύξη του.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό vagelis » 22 Φεβ 2007, 08:18

Επισης να σημπληρωσω οτι η δυναμη του εργατη εχει σχεση με την αντλια δηλαδη για να εχουμε 12000 λιβρες απατειται πιεση 1500 psi αν εχουμε 1200 psi εχουμε 8000 λιβρες και παει λεγοντας.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό pantg » 22 Φεβ 2007, 16:56

Βαγγέλη πολύ σωστά,

για τον λόγο αυτό και ΔΕΝ συνιστάται η παράλληλη χρήση της αντλίας του υδραυλικού τιμονιού αλλά η τοποθέτηση αντλίας (είναι της ZF) ειδικά για τον εργάτη αυτό.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό priapos » 24 Φεβ 2007, 02:08

Και πόσο πάει αυτή η αντλία ZF (συν όποια δεξαμενη υγρού χρειάζεται) περίπου;Και γιατί επιπλέον βάρος μιλάμε;
Άβαταρ μέλους
priapos
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 36
Εγγραφή: 14 Φεβ 2007, 01:30

Δημοσίευσηαπό disco » 24 Φεβ 2007, 10:18

Να ρήξης μια ματια σε μαγαζιά που πουλάνε αντλίες για αγροτικά μηχανήματα με την ανάλογη πίεση που ζητάει ο κατασκευαστής.

Ενδέχεται να βρείς πολύ φτηνές τιμές.

Απλά σου μένει να την στριμώξεις κάπου.
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό pantg » 24 Φεβ 2007, 12:56

Εξαιρετική ιδέα Νίκο.

Στο παρελθόν μάλιστα είχε υπάρξει και ιδέα να συνδεθεί η αντλία του εργάτη με ηλεκτρικό μοτέρ έτσι ώστε να είναι ΕΝΤΕΛΩΣ ανεξάρτητη η λειτουργία του από αυτήν του κινητήρα.

Ιδέα που μέχρι στιγμής στην Αγγλία δεν έχει γίνει πραγματικότητα και να πω την αλήθεια εξυπηρετεί ιδιαίτερα και δεν βλέπω γιατί να πρέπει να την κάνουν πρώτα οι Εγγλέζοι.
Τα ελληνικά χέρια και μυαλά σίγουρα δουλεύουν πιό "σπιρτόζικα" και αποτελεσματικά όταν θέλουν.

Η λύση αυτή απελευθερώνει χώρο στον κινητήρα, αυξάνει την απόδοση του μοτέρ (καθώς δεν υπάρχουν απώλειες για την κίνηση μίας ακόμη τροχαλίας και αντλίας) και προσφέρει γενικότερα μεγαλύτερη ευελιξία.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό disco » 24 Φεβ 2007, 13:13

Παντελή, τέτοιο σύστημα (με ηλεκτρική κίνηση) στα υδραυλικά τιμόνια, έχουν τα ΣαξοΡαλλα.

Δεν έχουν όμως την απαιτουμενη ισχύ για την δουλειά που το θέλετε.
Τελευταία επεξεργασία από disco και 24 Φεβ 2007, 13:15, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό vagelis » 24 Φεβ 2007, 13:15

Υπαρχει αυτοκινητο με ηλεκτρικη αντλια απο σιτροεν αλλα η αποδοση ειναι πολυ μικρη,δεν ξερω αν υπαρχει ηλεκτρικη αντλια απο τιποτα χωματουργικα ,πιστευω οτι θα ηταν οτι καλυτερο .
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό disco » 24 Φεβ 2007, 13:18

Βαγγέλη, ίσος ένα μοτεράκι από κάποιο βίντζι.
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό pantg » 24 Φεβ 2007, 13:24

Nίκο αυτό ακριβώς σκεφτόμουν.
Ενα μοτέρ ΚΑΛΟ για ηλεκτρικό εργάτη.
Υπάρχουν σε αρκετά σοβαρές ιπποδυνάμεις πλέον και το κόστος δεν είναι και παράλογο.
Αν όμως υπάρχει έτοιμη λύση γιατί να το παιδεύουμε?

Η πρόταση του Βαγγέλη για έρευνα για κάτι έτοιμο (12βολτη ηλεκτροκίνητη υδραυλική αντλία) είναι δελεαστικότατη.
Ακόμη και 24βολτη θα είναι μιά χαρά (για πιό χαμηλά amperes)

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό disco » 24 Φεβ 2007, 13:31

Μην ξεχνάμε και τα 220 volt , με χρήση ινβερτερ ,όπου τα πράγματα πια είναι κατά πολύ φτηνότερα!
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό pantg » 24 Φεβ 2007, 15:13

Nίκο δεν θα συμφωνήσω μαζί σου για το inverter.

Mία τέτοια συσκευή για να κινήσει επί αρκετή ώρα ένα μοτέρ πάνω από 2 ίππους (που νομίζω ότι θα είναι το ελάχιστο απαιτούμενο για μία ανάλογης απόδοσης υδραυλική αντλία) θα πρέπει να είναι τουλάχιστον 1.5 KW.

Eπειδή στις καμήλες μου δουλεύω ένα τέτοιο inverter (1.7 ΚW συνεχής απόδοση με peak στα 3.0 KW στιγμιαίο εκκίνησης) μπορώ να σου πω ότι πρέπει να το αφήνεις να κρυώσει ανά τουλάχιστον 10 λεπτά έντονης χρήσης (το χρησιμοποιώ με ηλεκτρικό αλυσοπρίονο για να κόβω τα μικρά και μεσαία κλαδιά στις ελιές)

Η σωστή λύση νομίζω για την προτεινόμενη εφαρμογή είναι το 12 ή 24βολτο μοτέρ εργάτη που πρότεινες ή η πρόταση του Βαγγέλη για κάτι ήδη έτοιμο και δοκιμασμένο, αν φυσικά υπάρχει.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό Dimis4X4 » 24 Φεβ 2007, 16:32

Επειδή βλέπω ότι το κατέχετε το αντικείμενο αρκετά καλύτερα από μένα έχω 2 απορίες...
1) Γνωρίζετε αν μπαίνει εργάτης στο νέο Grand Vitara (αν είναι δυνατόν χωρίς την χρήση bull bar) και
2) Αν ναι ποιος ή ποιοι είναι οι καλύτεροι και γιατί ???

Χαιρετώ
Grand Vitara 2.0 JLXEW

Δεν υπάρχει δεν μπορώ..... Μόνο δεν θέλω....

Μια μέρα χωρίς χαμόγελο είναι μια χαμένη μέρα !!!
Άβαταρ μέλους
Dimis4X4
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 191
Εγγραφή: 15 Φεβ 2006, 03:19
Τοποθεσία: Athens

Δημοσίευσηαπό pantg » 24 Φεβ 2007, 18:01

Συνάδελφε Dimis4x4 γειά,

για Suzuki δεν μπορώ να σε βοηθήσω καθώς δεν ξέρω ιδιαίτερα πραγματα για αυτά και ιδίως για τα Grand Vitara.

Aν όμως δεν κάνεις σοβαρή και πολύ συχνή χρήση σε δύσκολες καταστασεις μάλλον δεν θα σου χρειάζεται ένας μόνιμα τοποθετημένος εργάτης εμπρός στο όχημά σου.

Για ελαφριά και μέση χρήση ίσως να είναι καλύτερη, φθηνότερη και πιό εξυπηρετική λύση ένας φορητός μικρός εργάτης.

Το απαραίτητο όμως είναι ΣΩΣΤΕΣ και ΓΕΡΑ ΣΤΕΡΕΩΜΕΝΕΣ βάσεις αγκύρωσης/έλξης στο αυτοκίνητό σου.
Αυτό ίσως και να είναι το ΠΡΩΤΟ πράγμα που θα πρέπει να φτιάχνεται/βελτιώνεται/κατασκευάζεται σε ΟΛΑ τα αυτοκίνητα που θέλουν να βγούν εκτός δρόμου για κάτι που ίσως να απαιτήσει τον απεγκλωβισμό/ξεκόλλημά τους.

Χαιρετώ
pantg
 

Επόμενο

Επιστροφή στο Τεχνικά θέματα

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 6 επισκέπτες