Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

ARB...αξιζει ??

Έχετε τεχνικές απορίες; Μάθετε σε αυτή την Θεματική Ενότητα!

ARB...αξιζει ??

Δημοσίευσηαπό MAVERICKios » 09 Φεβ 2004, 22:01

Απο προσωπικη εμπειρια η αν καποιος γνωριζει πιθανα μειονεκτηματα στην χρηση του ARB/διαφορικου.Η μηπως εχουμε μονο πλεονεκτηματα?Ειναι προτιμοτερη η τοποθετηση 2 ARB, η μονο εμπρος ARB και πισω ενα διαφορικο περιοριμενης ολισθησης η μπλοκε? :?:
SUV + MT/S γιατι OFFειλεις να ΟΝειρευεσαι.....
Άβαταρ μέλους
MAVERICKios
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 202
Εγγραφή: 03 Ιαν 2004, 18:25
Τοποθεσία: Panorama-Thessaloniki

Re: ARB...αξιζει ??

Δημοσίευσηαπό tazmania » 10 Φεβ 2004, 02:02

MAVERICKios έγραψε:Απο προσωπικη εμπειρια η αν καποιος γνωριζει πιθανα μειονεκτηματα στην χρηση του ARB/διαφορικου.Η μηπως εχουμε μονο πλεονεκτηματα?Ειναι προτιμοτερη η τοποθετηση 2 ARB, η μονο εμπρος ARB και πισω ενα διαφορικο περιοριμενης ολισθησης η μπλοκε? :?:


Το ARB είναι μπλοκέ. Έχει νόημα να τοποθετήσεις ARB εάν χρησιμοποιείς το 4Χ4 σε δύσκολες εκτός δρόμου διαδρομές.

Σου έχει χρειαστεί ποτέ το μπλοκέ :?:
Άβαταρ μέλους
tazmania
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:05
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό superspy » 10 Φεβ 2004, 16:24

Αν έχεις αυτοσκοπό τα Trial 4X4, τότε μονόδρομος το ARB.
Αλλιώς, ξέχασε το... καλύτερα δες κάποιο Torsen, που θα δουλέψει παντού και πάντα καλύτερα σε όλες τις συνθήκες (βροχή, λάσπη, χιόνι, στεγνή άσφαλτος), εκτός από τις καταστάσεις που θα «σηκώσεις» τροχό!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό grvit » 17 Φεβ 2004, 20:49

Εγω θα πρότεινα για λόγους κόστους ενα συνδιασμό LSD και ενα Locker πισω auto ή ARB.Εαν δεν τιθεται θέμα κόστους,2 ARB ειναι καλά,αν και δεν ειμαι και πολύ ενθουσιώδης στην τοποθέτηση 2 lockers.Πιστεύω ενα LSD και ενα locker μπορεί να αποδώσει καλύτερα σαν συνδιασμός.
GRVIT
Άβαταρ μέλους
grvit
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 183
Εγγραφή: 13 Ιούλ 2003, 16:44
Τοποθεσία: Mytilene

ΓΕΙΑ ΧΑΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ

Δημοσίευσηαπό MODUS30 » 08 Νοέμ 2004, 18:20

ΕΙΜΑΙ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΜΕΛΟΣ ΕΧΩ WRANGLER 2.4 2003 MANISIO
ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΝΑ ΡΙΞΩ ΕΥΡΩ ΓΙΑ ΑΝΥΨΩΣΗ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΒΑΛΩ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΕΡΙΒΟΙΤΑ ARB
ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΜΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΗ ΚΑΤΙ
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΤΕΛΙΚΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ARB ?
ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΣΕ ΕΚΤΟΣ?
ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΑΣΦΑΛΤΟ ( ΚΡΑΤΗΜΑΤΑ ΕΥΣΤΑΘΙΑ ΚΤΛ.)
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΝΕΑ ΣΑΣ
MODUS30
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 19
Εγγραφή: 08 Νοέμ 2004, 17:27
Τοποθεσία: THESSALONIKI

Δημοσίευσηαπό IKE » 09 Νοέμ 2004, 09:46

Τα ARB είναι απλά ελεύθερα διαφορικά που έχουν μέσα ενα κομπλέρ. Αυτό εμπλέκεται με τη βοήθεια ενός μικρού αεροσυμπιεστή και όταν "κλειδώσει" το διαφορικό λειτουργεί σαν να μην υπήρχε (σαν απλός άξονας δηλαδή ή αλλιώς spooler). Ετσι οι τροχοί του άξονα αυτού διατηρούν πάντα την ίδια ταχύτητα και η ισχύς επιμερίζεται αναλόγως.

Το κακό είναι πως το σύστημα αυτό λειτουργεί σαν ελέυθερο διαφοπρικό ή σαν 100% κλειδωμένο (δεν επιτρέπει καμία διαφορά ταχύτητας στους τροχούς όταν έχει εμπλακεί).

Οπότε στην άσφσαλτο είναι άχρηστο μιας και η τυχόν χρήση του επιφέρει ζημιές ενώ η λειτουργία του περιορίζεται όταν κάποιος τροχός είναι στον αέρα ή σε πολύ ολισθηρά εδάφη.

Φίλε MODUS30 θα σου πρότεινα να φτιάξεις πρώτα την ανάρτησή σου και αργότερα και αν σου χρειαστεί να προχωρήσεις σε διαφορικά.
Άβαταρ μέλους
IKE
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 760
Εγγραφή: 27 Φεβ 2003, 15:38
Τοποθεσία: ΒΑ Αττική

αρμπ....

Δημοσίευσηαπό alp » 24 Νοέμ 2004, 11:40

...να θεωρήσω πως έχεις ήδη έναν καλό εργάτη, πλήρες σετ ΜΟΜΑ (φτυαράκι, ιμάντες, τροχαλίες κλπ ) και φυσικά ελαστικά mud ?

διότι τα μπλοκέ είναι πολύ μακρύτερα στην αλυσίδα του εξοπλισμού, καθότι μπορούν να σε βουτήξουν σε πολύ χειρότερες καταστάσεις και άντε να βγεις αν δεν έχεις τα υπόλοιπα. (αλήθεια, αλυσίδες (4 βαρέου τύπου) έχεις ?)

απλά my 2 cents of wisdom... ή γνώση 2 λεπτών του ευρώ... :)
Άβαταρ μέλους
alp
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 369
Εγγραφή: 15 Σεπ 2004, 09:54

αρμπ....

Δημοσίευσηαπό kotsidakias » 03 Φεβ 2005, 01:50

Ρε παιδια ενα απλο μπλοκε διαφορικο δε μπορω να καταλαβω γιατι να μην μπορει να βοηθηση σε σηκωμα ενος τροχου. Ξερω οτι ενα locker σε τετοια περιπτωση δε παιζεται αλλα ενα μπλοκε δε θα δωσει εστω μια ελαχιστη δυναμη στο τροχο που παταει και παλη εξαρταται ποσο τις εκατο μπλοκε ειναι, αλλα μιλαμε για μια μικρη βοηθεια. Το λεω γιατι ειστε απολυτοι οτι δε βοηθαει καθολου, μα τοτε τι μπλοκε ειναι?
:rockout3: :rockout3: :rockout3: :eyeslam: :vomit:
Άβαταρ μέλους
kotsidakias
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 241
Εγγραφή: 08 Δεκ 2004, 12:42
Τοποθεσία: Β.Προάστεια

αρμπ....

Δημοσίευσηαπό IKE » 03 Φεβ 2005, 11:09

Eνα ARB κλείδωνει εντελώς οπότε συμπεριφέρεται σαν απλός άξονας και δεν επιτρέπει διαφορά ταχύτητας μεταξύ των τροχών, ενα διαφορικό που κλειδώνει πχ 50% επιτρέπει διαφορά ταχύτητας 50% οπότε σημαντικό μέρος της ισχύος θα χαθεί στον τροχό που σπινάρει .
Άβαταρ μέλους
IKE
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 760
Εγγραφή: 27 Φεβ 2003, 15:38
Τοποθεσία: ΒΑ Αττική

αρμπ....

Δημοσίευσηαπό kotsidakias » 03 Φεβ 2005, 15:28

Μα το γωριζω αυτο.Αυτο λεω οτι ενα μλοκε π.χ. 50% οπως λες θα μεταφερει εστω αυτο το 50% , μια φορα απο το απλο διαφορικο καλυτερο ειναι.Το λεω γιατι ενα locker θα χρειαστει σπανια ενα μλοκε θα κανει παντα τη δουλεια του, ασε που το locker οταν θα χρειαστει πιθανων να μην βγαινει ουτε με αυτο. Θα προτιμουσα ενα εργατη και το τελευταιο που θα με ενδιεφεραι θα ηταν ενα locker.
:rockout3: :rockout3: :rockout3: :eyeslam: :vomit:
Άβαταρ μέλους
kotsidakias
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 241
Εγγραφή: 08 Δεκ 2004, 12:42
Τοποθεσία: Β.Προάστεια

αρμπ....

Δημοσίευσηαπό IKE » 03 Φεβ 2005, 16:37

Τα air-locker είναι ειδικής χρήσης και έχουν πολύ εξειδικευμένο ρόλο, άχρηστα φυσικα δεν είναι.

τα μπλοκέ δεν είναι όλα ίδια και ούτε το 50% είναι στάνταρ , πχ ενα μπλοκέ με δισκάκια έχει διαφορετικό συντελεστή εμπλοκής για κάθε διαφορά ταχύτητας και μάλιστα επειδή λειτουργεί με τριβή ο συντελεστής αυτός είναι δυσανάλογος του επιθυμητού.

Τα περιορισμένης ολίσθησης έχουν το καλό πως βοηθούν στην οδική συμπεριφορά απο λίγο εως πάρα πολύ αλλα σε συνθήκες κολλήματος μπορεί να είναι ανεπαρκή.
Άβαταρ μέλους
IKE
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 760
Εγγραφή: 27 Φεβ 2003, 15:38
Τοποθεσία: ΒΑ Αττική

Δημοσίευσηαπό VAGOS » 02 Απρ 2005, 21:08

για το air-loker της ARB 100% εχουμε να πουμε κατι + - ? για trail βαιβεα
αλλα σαν λειτουργια 100% ? ευχαριστω :wink:
Άβαταρ μέλους
VAGOS
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 101
Εγγραφή: 05 Μαρ 2004, 23:34
Τοποθεσία: ΚΩΣ

Δημοσίευσηαπό VAGOS » 03 Απρ 2005, 09:17

πιστευω οτι καληφτηκα με την απαντηση του IKE . :wink:
Άβαταρ μέλους
VAGOS
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 101
Εγγραφή: 05 Μαρ 2004, 23:34
Τοποθεσία: ΚΩΣ

Δημοσίευσηαπό discoman » 03 Απρ 2005, 11:02

Oλοι οι αγροτικοι δασικοι δρομοι που παμε εκδρομες περνιουντε και με ενα απλο υπερυψωμενο οχημα με πισω κινηση .Σε λιγες περιπτωσεις χρειαζετε τετρακινηση και μονο αν ψαχνεσε ποσο μαλλον μπλοκε κτλπ.Ενας καλος εξοπλισμος απο αλυσιδες φτυαρια ιμαντες κτλπ ειναι πιο χρησιμα .Ειναι κατι αντοιστιχο με αυτους που χαμηλωνουν τα ιχ και βαζουν τεραστια λαστιχα και μετα τα σπανε στις λακουβες ,λες και τρεχουν στην φορμουλα 8)
THE BEST 4X4XFAR
Άβαταρ μέλους
discoman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 723
Εγγραφή: 22 Φεβ 2004, 22:59

Δημοσίευσηαπό blackchris » 03 Απρ 2005, 19:21

Είμαι υπέρ του ARB διότι σε πραγματικά δύσκολο πέρασμα σε ορεινό ανηφορικό δρόμο με σκαλοπάτια μου έχει προστατεύσει το αμάξι. Πως ?
Απλός πέρασα τα σκαλοπάτια με του 2 διαγώνιους τροχούς στον αέρα ΧΩΡΙΣ φόρα και χωρίς να αφήσω το μισό αμάξι στο έδαφος. Αυτή είναι και η διαφορά του ARB ότι περνάς το εμπόδιο με 0 ταχύτητα, ενώ με οποιοδήποτε μη 100% σε δύσκολα κομμάτια πρέπει να πάρεις φόρα. Ειδικά σε δύσκολα περάσματα σε ποτάμια με τεράστιες κροκάλες είσαι σίγουρος ότι θα περάσεις και δεν θα μείνεις κρεμασμένος να σπινάρεις χωρίς καν να μπορείς να ανοίξεις τις πόρτες.
Ακόμα σε δύσκολα ξεκολλήματα άλλων απλώς κλειδώνεις και δεν σπινάρεις τροχό με τίποτα. Ακριβό βέβαια αλλά για μένα η διαφορά του είναι αισθητή σε περιπτώσεις σαν τις παραπάνω. Άχρηστο σε βαθιά λάσπη και χιόνι έως αρκετά αρνητικό αφού σε χώνει χειρότερα. Ειδικά στο δικό μου έχει την τάση να σε γυρίσει πλάι σε γλιστερές ανηφόρες οπότε το αποφεύγω.
Άβαταρ μέλους
blackchris
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2712
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 19:41

Επόμενο

Επιστροφή στο Τεχνικά θέματα

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 30 επισκέπτες