Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Αδιαβροχοποίηση Εργάτη

Έχετε τεχνικές απορίες; Μάθετε σε αυτή την Θεματική Ενότητα!

Αδιαβροχοποίηση Εργάτη

Δημοσίευσηαπό furious » 29 Ιαν 2004, 03:59

Διάβασα στη σελίδα 33 του 3ου τεύχους του 4x4 Magazine, ότι αδιαβροχοποιήθηκε ένας εργάτης SuperWinch. Πώς γίνεται αυτό; Ξέρει κανείς κάποιον που να κάνει τέτοιες αδιαβροχοποιήσεις;

Εννοείται ότι εκτός από το κουτί με τα ηλεκτρικά, θα πρέπει να αδιαβροχοποιηθεί και το υπόλοιπο. Αυτό δεν καταλαβαίνω πώς γίνεται. Εκτός κι αν εννοεί στο άρθρο ότι μόνο τα ηλεκτρικά αδιαβροχοποιήθηκαν.
Αυτό είναι το μόνο εύκολο. Βάζεις το κουτί μέσα στο καπό σε κάποιο ψηλό σημείο και τραβάς δυο καλώδια μέχρι τον εργάτη. Το μόνο που θέλει προσοχή είναι ότι χρειάζεται πολύ χοντρά καλώδια.
Όλη η ουσία, όμως, είναι να μην πάει νερό μέσα στον εργάτη (στα γρανάζια κλπ). Αυτό πώς γίνεται;
furious
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 36
Εγγραφή: 02 Δεκ 2003, 02:30

Δημοσίευσηαπό tazmania » 29 Ιαν 2004, 17:33

Έχω την εντύπωση ότι αυτά τα μέρη που αναφέρεσαι είναι έτσι κι αλλιώς κλειστά και το νερό δεν έχει πρόσβαση. Το μόνο που μπορείς να αδιαβροχοποιήσεις είναι τα ηλεκτρικά.

Ο καλύτερος τρόπος είναι αυτός που ανέφερες και μπορείς να ρίξεις παράλληλα και κατά διαστήματα σπρέι σιλικόνης στις επαφές (εξωτερικά) και WD40 πάνω στις επαφές.
Άβαταρ μέλους
tazmania
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:05
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό pantg » 30 Ιαν 2004, 17:03

Furious και Tazmania,

Πιστεύω πως διαβάσατε το άρθρο για το camel μου στο 4X4Magazine.

O Superwinch Husky προδιαγραφών Camel Trophy έχει δύο σημαντικές διαφορές με τους απλούς που μπορεί να αγοράσει ο καθένας απευθείας από το εργοστάσιο ή τους εμπόρους λιανικής.

Αυτές είναι ότι οι CT specifications Huskies είναι αδιαβροχοποιημένοι και κυρίως είναι rated στις 10.000 lbs και όχι στις 8.500 που είναι πιστοποιημένοι οι απλοί.

Η δεύτερη διαφορά έχει ΜΟΝΟ ονομαστική αξία καθώς μηχανικά είναι ίδιοι. Απλώς έχουν διαφορετική πιστοποίηση λόγω των αυξημένων αναγκών μάζας/βάρους που καλούνταν να τραβήξουν κατά τη διάρκεια των event του Camel Trophy, καθώς τα αυτοκίνητα ήταν σημαντικά βαρύτερα από τα απλά "πολιτικής" έκδοσης και κυρίως είχαν περισσότερο φορτίο αλλά και οι συνθήκες κάτω από τις οποίες γινόταν η χρήση των εργατών ήταν ιδιαίτερα δύσκολες (βαθιά λάσπη που αυξάνει σημαντικά το ποσοστό αντίστασης στην έλξη)

Δεύτερη και βασική διαφορά ήταν η αδιαβροχοποίηση.
Αν αυτό σας ενδιαφέρει μπορεί να γίνει αλλά χρειάζεται να βγεί ο εργάτης σας και να μου τον παραδώσετε για αποστολή στο εξωτερικό.

Ο μόνος άνθρωπος από το εργοστάσιο της Superwinch που ήταν υπεύθυνος για την αδιαβροχοποίηση των Huskies έχει βγεί στη σύνταξη αλλά εξακολουθεί να εξυπηρετεί τα μέλη του Συλλόγου Ιδιοκτητών Αυτοκινήτων Camel Trophy. Aν έχετε Husky μπορώ να κανοίσω να του τον στείλουμε και να τον αδιαβροχοποιήσει. Κόστος ΔΕΝ ξέρω, καθώς και οι δύο μου Ηυskies είναι ήδη αδιαβροχοποιημένοι αλλά αν σας ενδιαφέρει μπορώ να ρωτήσω.

Πολύ σύντομα οι διαφορές είναι:
1. Αντικατάσταση των πλαστικών/γραφιτούχων κουζινέτων βάσης του τυμπάνου με τσιμούχες και μεταλλικά κουζινέτα με γρασσαδόρους,
2. Τοποθέτηση εξαεριστήρων (breathers) στο χώρο του κιβωτίου ατέρμωνα-κοχλια, του κιβωτίου μειωτήρων και εμπλοκής/απεμπλοκής του free spooling,
3. Tσιμούχες και φλάντζες τοποθετημένες με φλατζόκολλα και
4. Γεμισμα όλων των κενών/τρυπών στο μοτέρ με βίδες ή σιλικόνη.

Tα 1 και 2 απαιτούν εργασία σε τόρνο και ειδικά ανταλλακτικά ενώ τα 3 και 4 απαιτούν υπομονή, προσοχή και γνήσια ανταλλακτικά Superwinch.

Nα επαναλάβω πως τα ανωτέρω αφορούν ΜΟΝΟ HUSKY εργάτες και ΟΧΙ τους απλούς Χ6, Χ9 κλπ που έχουν και εντελώς διαφορετική μέθοδο λειτουργίας.

Oσον αφορά την αδιαβροχοποίηση των ηλεκτρικών είσαστε κοντά αλλά και εκεί έχει ακόμη λίγη δουλειά για τις αυξημένες απαιτήσεις που υπήρχαν από τα εξαρτήματα του event.

Eνδεικτικά να σας αναφέρω πως οι ειδικές μπρίζες και τα φις του χειριστηρίου του Camel Trophy specifications Superwinch Husky 10.000 lbs (όπως είναι το πλήρες του όνομα) κοστίζουν στην Αγγλία 55 λίρες η ΜΙΑ (και χρειάζονται τουλάχιστον δύο μπριζες, μία στο bullbar και μία στην εσωτερική κεντρική κονσόλα, και ένα φίς για το χειριστήριο. Το χειριστήριο επίσης με τη σειρά του είναι και αυτό αδιαβροχοποιημένο.

Ελπίζω να σας κάλυψα.

Για περισσότερες πληροφορίες θα χαρώ να σας ακούσω
pantg
 

Δημοσίευσηαπό tazmania » 31 Ιαν 2004, 02:37

Φίλε pantg, εγώ δεν έχω διαβάσει το άρθρο, αλλά θα το κάνω τώρα :D

Πολύ ωραία αυτά που μας είπες :D

Δυστυχώς, εγώ το μόνο Husky (έτσι νομίζω ότι γράφετε το δικό μου) που έχω είναι τετράποδο και δύσκολα θα κάτσει να αδιαβροχοποιηθεί :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
tazmania
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:05
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό pantg » 31 Ιαν 2004, 09:58

Φίλε tazmania,

εχω να σου δείξω μία πολύ ωραία φωτογραφία (αν θυμάμαι καλά είναι μάλλον δύο ή τρεις και όχι μόνο μία) από το husky που είχα τότε (χάθηκε αργότερα, τί περίεργο για husky) καθισμένο πάνω στο καπώ του παλιού μου Discovery με τον εργάτη Husky να φαίνεται από κάτω.

Μιά γλύκα (ο σκύλος, όχι ο εργάτης)

Χαιρετώ και να μου χαϊδέψεις το γάου.
pantg
 

Δημοσίευσηαπό tazmania » 31 Ιαν 2004, 23:40

pantg έγραψε:(χάθηκε αργότερα, τί περίεργο για husky)


Φίλε Παντελή, δυστυχώς έχω χάσει κι εγώ ένα husky παλιότερα και ξέρω την πίκρα :(
Αυτή που έχω τώρα, είναι μισό husky και μισό λύκος. Το καλό είναι ότι δεν χάνετε. έχει το σουλούπι του λύκου με τα χρώματα του husky. Είναι πολύ παιχνιδιάρικο και φιλικό. Φτάνει να μην είσαι άγνωστος και μπεις στην αυλή. Βαστάτε Τούρκοι τ' άρματα εάν πλησιάσεις την μηχανή (που είναι αραγμένη στην αυλή) :!:

Παλιά το έπαιρνα μαζί μου, αλλά πλέον τα πράγματα έχουν δυσκολέψει στις βόλτες και δεν θέλω να το παιδεύω.
Άβαταρ μέλους
tazmania
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:05
Τοποθεσία: Αθήνα


Επιστροφή στο Τεχνικά θέματα

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 7 επισκέπτες

cron