Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Ερωτήσεις Εξοπλισμού

Έχετε τεχνικές απορίες; Μάθετε σε αυτή την Θεματική Ενότητα!

Ερωτήσεις Εξοπλισμού

Δημοσίευσηαπό Stavris » 25 Ιαν 2004, 18:09

1) Θα ήθελα να μάθω άν υπάρχει ελαστικός υμάντας και αν ναι ποία η χρισημότητά του έναντι του απλού.
2) Τι είναι τα ναυτικά κλειδιά
ενας εκολαπτόμενος off-roader
Stavris
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 79
Εγγραφή: 09 Σεπ 2003, 23:46
Τοποθεσία: Πατήσια

Δημοσίευσηαπό furious » 27 Ιαν 2004, 02:05

Ελαστικός ιμάντας υπάρχει, αλλά δεν είναι για την δική μας περίπτωση. Βοηθάει κυρίως όταν ρυμουλκείς αυτοκίνητο σε μεγάλη απόσταση.
Πλεονεκτήματα :
1) Όταν πλησιάζει το πίσω αμάξι στο μπροστινό, το ελαστικό μαζεύεται, οπότε δεν υπάρχει περίπτωση να μπλεχτεί (στις ρόδες ή κάπου αλλού) στο πίσω αυτοκίνητο.
2) Ακριβώς επειδή μαζεύεται, λόγω ελαστικότητας, πιάνει και λίγότερο χώρο μέσα στο αμάξι.

Μειονέκτημα :
1) Δοκίμασα 2-3 τέτοια αντοχής 2,5 τόνων υποτίθεται, αλλά κόπηκαν όχι μόνο όταν τράβηξα jeep, αλλά και μεταξύ ασφάλτινων αυτοκινήτων.

Τα ναυτικά κλειδιά είναι μεταλλικοί σύνδεσμοι σε σχήμα Π. Χρησιμοποιούνται για να ενώσεις ιμάντες ή για να δέσεις τον ιμάντα στο αμάξι. Δηλαδή, μέσα σ' αυτό το Π βάζεις απ' τη μια τον έναν ιμάντα κι απ' την άλλη τον άλλο ιμάντα. Τον κλείνεις από κάτω με ειδική βίδα που έχει κι έτσι οι δύο ιμάντες ενώνονται.
furious
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 36
Εγγραφή: 02 Δεκ 2003, 02:30

Δημοσίευσηαπό tazmania » 29 Ιαν 2004, 17:40

furious έγραψε: Τα ναυτικά κλειδιά είναι μεταλλικοί σύνδεσμοι σε σχήμα Π. Χρησιμοποιούνται για να ενώσεις ιμάντες ή για να δέσεις τον ιμάντα στο αμάξι. Δηλαδή, μέσα σ' αυτό το Π βάζεις απ' τη μια τον έναν ιμάντα κι απ' την άλλη τον άλλο ιμάντα. Τον κλείνεις από κάτω με ειδική βίδα που έχει κι έτσι οι δύο ιμάντες ενώνονται.


Επίσης χρησιμοποιούνται και στην περίπτωση που θες να συνδέσεις τον ιμάντα στην δέστρα του 4Χ4. Για την ίδια περίπτωση μπορείς να χρησιμοποιήσεις και γάντζο.
Άβαταρ μέλους
tazmania
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:05
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό xontros » 30 Ιαν 2004, 00:51

Νομίζω ότι υπάρχει ένα είδος ελαστικών ιμάντων που χρησιμοποιούνται για βίαιο ξεκόλλημα, δεν θυμάμαι πώς λέγονται όμως. Πρέπει να το είχα διαβάσει σε Αυστραλέζικο site με συμβουλές για 4Χ4.
<i>Brizola Raiders Adventure Team</i>
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

Δημοσίευσηαπό Metalaxe » 30 Ιαν 2004, 08:58

xontros έγραψε:Νομίζω ότι υπάρχει ένα είδος ελαστικών ιμάντων που χρησιμοποιούνται για βίαιο ξεκόλλημα, δεν θυμάμαι πώς λέγονται όμως. Πρέπει να το είχα διαβάσει σε Αυστραλέζικο site με συμβουλές για 4Χ4.

Θα ήταν εκεί που έψαχνες για ελαστικά ημιαξόνια για το Vitara :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
Metalaxe
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2161
Εγγραφή: 19 Μαρ 2003, 19:40
Τοποθεσία: Melissia

Δημοσίευσηαπό aapo » 30 Ιαν 2004, 09:23

Εννοείται τον ιμάντα πού ονομέζετε KINETIC ROPE χρησιμοποιήται μόνο γία ΒΙΑΙΑ ξεκολλήματα καί ΔΕΝ κάνει γιά ρυμούλκηση. Επίσης δέν δουλεύει στό νερό. Τόν χρησιμοποίησα πολλές φορές στό TRIAL κατά τήν διάρκεια τού ENDURO στην παραλία τής Αγίας Αννα. Οποιος θέλει νά τόν δεί είμαι στήν διαθεσή του. Τόν βρίσκεται www.scorpion-racing.co. Ο Σπύρος Δ. ΑΠΕΙΡΟΣ έχουν προσωπικές εμπειρίες από αυτόν ας τόν οναμάσουμε ιμάντα.
aapo
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 290
Εγγραφή: 14 Οκτ 2003, 17:05
Τοποθεσία: Αγιος Στέφανος

Δημοσίευσηαπό tazmania » 31 Ιαν 2004, 02:28

aapo έγραψε:Εννοείται τον ιμάντα πού ονομέζετε KINETIC ROPE χρησιμοποιήται μόνο γία ΒΙΑΙΑ ξεκολλήματα καί ΔΕΝ κάνει γιά ρυμούλκηση. Επίσης δέν δουλεύει στό νερό. Τόν χρησιμοποίησα πολλές φορές στό TRIAL κατά τήν διάρκεια τού ENDURO στην παραλία τής Αγίας Αννα. Οποιος θέλει νά τόν δεί είμαι στήν διαθεσή του. Τόν βρίσκεται www.scorpion-racing.co. Ο Σπύρος Δ. ΑΠΕΙΡΟΣ έχουν προσωπικές εμπειρίες από αυτόν ας τόν οναμάσουμε ιμάντα.


Φίλε aapo ξέχασες το uk :D

http://www.scorpionracing.co.uk/
Άβαταρ μέλους
tazmania
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:05
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό pantg » 31 Ιαν 2004, 10:05

Aν δεν θέλετε να τον πληρώσετε ¨χρυσό" μπορεί να βρεθεί και αλλού.

ΠΡΟΣΟΧΗ.

Το kinetic energy recovery rope (KERR) όπως είναι η πλήρης ονομασία του είναι ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ εργαλείο και θέλει τρία πράγματα.

1. Σεβασμό στις διαδικασίες ασφάλειας.
2. Εξοπλισμό πρώτης ποιότητας με πιστοποιήσεις αντοχών
3. Εξαιρετική προσοχή.

Δεν είναι λίγες οι φορές που έχουν ξεκολλήσει τμήματα σκουριασμένων σασσί ή μή ασφαλώς τοποθετημένα σημεία πρόσδεσης μετά από την άσκηση των δυνάμεων που εφαρμόζονται από ένα KERR κατά την χρήση του.

Προσωπικά τα αποφεύγω όπως ο διάβολος το λιβάνι.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό pavlox » 02 Φεβ 2004, 16:04

Θέλει πολύ προσοχη......ΠΟΛΥ !!!!
Το ειδα πέρυσι το καλοκαίρι να κάνει βαθουλωμα πολλών εκατοστων σε Nissan Patrol...που προσπαθουσε να ξεκολλήσει αυτοκινούμενο απο αμμο.....
Των φρονίμων τα παιδιά, πριν πεινάσουν δεν πεινoύσαν!

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
pavlox
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 242
Εγγραφή: 23 Δεκ 2002, 11:28
Τοποθεσία: Αθηνα


Επιστροφή στο Τεχνικά θέματα

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 7 επισκέπτες