Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Diesel μυστικά...

Έχετε τεχνικές απορίες; Μάθετε σε αυτή την Θεματική Ενότητα!

Δημοσίευσηαπό rav4cat » 08 Δεκ 2006, 23:10

Mπήκα, αλλά δεν οδήγησα εγώ, σε vw touareg v10 diesel.

ΑΛΛΟΣ κόσμος! 73κιλά ροπή, επιτάχυνση 911, άλλογα δεν θυμάμαι, αλλά δεν έχει καμία σημασία. Υπεράνετα 220-260 μουαγεν στην εθνική, ήχος φυσικά υπέροχος απο τον v10 με τα 5000κε και... κατανάλωση 17,7λ/100χλμ, υπο αυτές τις συνθήκες οδήγησης που περιέγραψα. Οποιοδήποτε βενζινοκίνητο των μισών κ.ε., θα κατανάλωνε 25-30λ/100 χλμ...
ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΣΩΘΗΚΑ!!!
TOYOTA RV4 D-4D 2006
Άβαταρ μέλους
rav4cat
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 199
Εγγραφή: 28 Φεβ 2006, 08:17
Τοποθεσία: Κατερίνη

Δημοσίευσηαπό rav4cat » 08 Δεκ 2006, 23:14

Για το λίγο λαδάκι ανά κάποια γεμίσματα που διάβασα πρίν, άποψή μου είναι οτι σε ψεκαστούς πετρελαιοκινητήρες δεν πρέπει να χρησιμοποιείται. Σε φορτηγά μή ψεκαστά που έχω για δουλειά, που και που κάνει καλό για τις παλιές μηχανικές πόμπες εέιδή λαδόνονται και βγάζουν περισσότερο. Στο RAV4 όμως δεν υπάρχει περίπτωση να βάλω.
ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΣΩΘΗΚΑ!!!
TOYOTA RV4 D-4D 2006
Άβαταρ μέλους
rav4cat
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 199
Εγγραφή: 28 Φεβ 2006, 08:17
Τοποθεσία: Κατερίνη

Δημοσίευσηαπό kozagio » 09 Δεκ 2006, 14:24

διαβασα διαφορα παραπανω για τα πετρελαια. οι παλιες τρομπες μπορουν να καψουν τα παντα μεχρι και πετρελαιο πλοιων και φυσικα και θερμανσης . βαζοντας λαδακι σ αυτους τους κινητηρες κανουμε καλο στα μπεκ.. για τα καινουρια δεν ξερω..... οσο για τα ελληνικα πετρελαια και τους βενζιναδες αστα....... μπορει να πας σε βενζιναδικο να βαλεις πετρελαιο κιτρινο και να ειναι θερμανσης..... :clubbed: :clubbed: :clubbed: δυστηχως υπαρχουν τεχνικες που αποχρωματιζουν το πετρελαιο θερμανσης και το κανουν κιτρινο.... κανεις δεν ξερει τελικα τι βαζει στο ρεζερβουαρ.... και μην πει καποιος οτι εχει εμπιστοσυνη στον βενζινα του γιατι κανεις δεν μπορει να ξερει τι γινεται
Άβαταρ μέλους
kozagio
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 119
Εγγραφή: 16 Οκτ 2006, 08:20
Τοποθεσία: NEA MAKRH ATTIKH

Δημοσίευσηαπό zapmaria » 09 Δεκ 2006, 15:06

Για το πετρέλαιο θέρμανσης και κίνησης που λές, δεν υπάρχει μεγάλη διαφορά στα χαρακτηριστικά τους. έτσι και αλλιώς το πετρέλαιο το χρωματίζουν τα διυληστήρια για να το ξεχωρίζουν.
Η πιο σημαντική διαφορά μεταξύ των δύο, είναι η ποσότητα θείου που περιέχουν. Το πετρέλαιο θέρμανσης περιέχει μεγαλύτερη ποσότητα θείου από ότι το πετρέλαιο κίνησης. Για τον λόγο αυτό, θεωρητικά, υπάρχει η πιθανότητα αν χρησιμοποιείς συνέχεια πετρέλαιο θέρμανσης στον κινητήρα σου, το θείο να δημιουργήσει επικαθήσεις πάνω στους κυλίνδρους και σταδιακά να καταστραφεί ο κινητήρας.
Σε πόσο καιρό και τι ποσότητα θείου μπορεί να το προκαλέσει δεν ξέρω. Μπορεί να το χρησιμοποιείς για χρόνια και να μην εμφανιστεί πρόβλημα.
Οι υπόλοιπες διαφορές μεταξύ των πετρελαίων θέρμανσης και κίνησης αφορούν διάφορα φυσικοχημικά φαινόμενα, π.χ σημείο ζέσεως, ειδικό βάρος κ.λ.π τα οποία δεν ξέρω κατά πόσο μπορούν να επηρεάζουν την λειτουργία του κινητήρα.
Αυτά προς το παρόν.
Πάμε Νυμφαίο

SUZUKI IGNIS 4x4
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
zapmaria
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 3670
Εγγραφή: 09 Φεβ 2006, 09:05
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό kozagio » 09 Δεκ 2006, 22:36

ολα αυτα τα ξερω..... ο προβληματισμος μου ειναι αλλος.. που ξερουμε ολοι μας τι πετρελαιο μας βαζει ο καθε βενζινας... κοκκινο κιτρινισμενο η κικτρινο????????
Άβαταρ μέλους
kozagio
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 119
Εγγραφή: 16 Οκτ 2006, 08:20
Τοποθεσία: NEA MAKRH ATTIKH

Δημοσίευσηαπό zapmaria » 10 Δεκ 2006, 00:29

υπάρχει τρόπος να δεις τι πετρέλαιο είναι. Κυκλοφορούν διάφορα κιτ στα οποία τοποθετείς μια ποσότητα πετρελαίου και αν αλλάξει το χρώμα του δείκτη τότε έχει νοθεία.
Η μέθοδος στηρίζεται στην χρωστική ουσία που προστίθεται απο τα διυληστήρια, για τον διαχωρισμό των δύο ειδών πετρελαίου, όπως έγραψα και πριν.
Δεν ξέρω όμως πόσο κοστίζει και αν συνφέρει να το κάνεις. Θα πηγαίνεις στο βενζινά και θα του λες περίμενε μέχρι να κάνω το τεστ και μετά βάλε? Η θα πας να κάνεις το τεστ και αν βγει θετικό σε νοθεία δεν θα ξαναπας στον ίδιο?
Πάμε Νυμφαίο

SUZUKI IGNIS 4x4
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
zapmaria
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 3670
Εγγραφή: 09 Φεβ 2006, 09:05
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό kozagio » 10 Δεκ 2006, 12:31

το τεστ θα ηταν μια πολυ καλη φαση να το εκανα και μπροστα του αλλα που θα μπορουσα να το βρω? αν και να σου πω την αληθεια ξερεις που με οδηγουν ολα αυτα? να βαλω κοκκινο απο το λεβητα
Άβαταρ μέλους
kozagio
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 119
Εγγραφή: 16 Οκτ 2006, 08:20
Τοποθεσία: NEA MAKRH ATTIKH

Δημοσίευσηαπό zapmaria » 10 Δεκ 2006, 21:55

Καλή φάση είναι όντως, και εγώ το έχω σκεφτεί όχι λόγω αυτοκινήτου, αλλά λόγω επαγγέλματος, έτσι για την εμπειρία. Απλά δεν ξέρω που μπορώ να το βρω. Όπου και αν έχω ρωτήσει δεν υπάρχει.
Επίσης υπάρχει και άλλη μέθοδος, πιο απλή, πιο οικονομική, και πιο γρήγορη. Απλά φοβάμαι μην τυχόν αρχίσουν να με κυνηγάν οι βενζινάδες.
Πάμε Νυμφαίο

SUZUKI IGNIS 4x4
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
zapmaria
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 3670
Εγγραφή: 09 Φεβ 2006, 09:05
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό sixdays » 11 Δεκ 2006, 10:14

Για όσους δεν γνωρίζουν, εδώ και 6 μήνες περίπου η shell διαθέτει σε επιλεγμένα πρατήρια πετρέλαιο με την ονομασία V-POWER DIESEL .Το πετρέλαιο αυτό είναι κατάλευκο χωρίς αφρό και είναι αυτό που πωλείται στην γερμανία και κατάλληλο για όλους τους σύνχρονους common rail euro 4 κινητήρες.Το αυτοκίνητο μυρίζει λες και καίει υγραέριο.Ενοείται ούτε λόγος για καπνό, παγώματα και άλλα τέτοια χαζά.Η τιμή από 0,985 τώρα που η τιμές είναι χαμηλές εώς και 1,06 όταν ήταν ανεβασμένες.
Άβαταρ μέλους
sixdays
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 77
Εγγραφή: 14 Μαρ 2006, 22:38
Τοποθεσία: θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό kozagio » 11 Δεκ 2006, 17:47

απο 0.985 εως 1.06 το καλο :-k :-k :-k μπα εγω βαζω το απλο με 0.84... και ισως καταληξω στο θερμανσης τελικα ... :clubbed: :clubbed: :clubbed:
Άβαταρ μέλους
kozagio
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 119
Εγγραφή: 16 Οκτ 2006, 08:20
Τοποθεσία: NEA MAKRH ATTIKH

Δημοσίευσηαπό tasos953 » 11 Δεκ 2006, 20:57

zapmaria έγραψε:Καλή φάση είναι όντως, και εγώ το έχω σκεφτεί όχι λόγω αυτοκινήτου, αλλά λόγω επαγγέλματος, έτσι για την εμπειρία. Απλά δεν ξέρω που μπορώ να το βρω. Όπου και αν έχω ρωτήσει δεν υπάρχει.
Επίσης υπάρχει και άλλη μέθοδος, πιο απλή, πιο οικονομική, και πιο γρήγορη. Απλά φοβάμαι μην τυχόν αρχίσουν να με κυνηγάν οι βενζινάδες.

Τί έγινε τελικά με την ναφθαλίνη;
Παίζει τίποτε σαν πρόσθετο στις βενζίνες; :oops: :oops: :oops:
<--------THIS IS A SUV, BUT WHAT A SUV!
Όπως λέμε ΝΑΝΟΣ, αλλά με κάτι @..... Νά!!
Άβαταρ μέλους
tasos953
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 837
Εγγραφή: 26 Οκτ 2003, 10:53
Τοποθεσία: ΒΕΡΟΙΑ

Δημοσίευσηαπό zapmaria » 11 Δεκ 2006, 23:38

tasos953 έγραψε:
zapmaria έγραψε:Καλή φάση είναι όντως, και εγώ το έχω σκεφτεί όχι λόγω αυτοκινήτου, αλλά λόγω επαγγέλματος, έτσι για την εμπειρία. Απλά δεν ξέρω που μπορώ να το βρω. Όπου και αν έχω ρωτήσει δεν υπάρχει.
Επίσης υπάρχει και άλλη μέθοδος, πιο απλή, πιο οικονομική, και πιο γρήγορη. Απλά φοβάμαι μην τυχόν αρχίσουν να με κυνηγάν οι βενζινάδες.

Τί έγινε τελικά με την ναφθαλίνη;
Παίζει τίποτε σαν πρόσθετο στις βενζίνες; :oops: :oops: :oops:


Τασο sorry που δεν σου απάντησα, αλλά δυστηχώς δεν βρήκα τίποτα παραπάνω για την ναφθαλίνη εκτός από αυτά που σου είπα. Τουλάχιστον πουθενά σε κανένα βιβλίο δεν αναφέρεται η ναφθαλίνη ως πρόσθετο του πετρελαίου. Και για να δω τι ακριβώς γίνεται πρέπει να ξέρω την ακριβή λειτουργία του κινητήρα, που δεν την ξέρω. Και πάλι δύσκολο. Μπορεί μια ταμπλέτα ναφθαλίνης να επηρεάζει τόσα πράγματα που δεν μπορείς να φανταστείς. Για αυτό προς το παρόν δεν μπορώ να σου δώσω μια ακριβή απάντηση.
Πάμε Νυμφαίο

SUZUKI IGNIS 4x4
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
zapmaria
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 3670
Εγγραφή: 09 Φεβ 2006, 09:05
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό disco » 12 Δεκ 2006, 10:35

Τολουόλη
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό vagelis » 12 Δεκ 2006, 10:59

Οταν ειμουνα πιτσιρικας ριχναμε στο ρεζερβουαρ λιγια ναυθαλινη,το αποτελεσμα ηταν εκπληκτικο,βεβαια πολλες φορες περναμε και καμια μπιελα στο χερι,η βενζινα τοτε ηταν η λεγομενη απλη με λιγοτερο απο90 οκτανια,δεν ξερω σημερα που οι βενζινες εχουν περισσοτερα οκτανια τι αποτελεσμα θα εχει,α και τα μηχανακια ητανε διχρονα(ζουνταπ ,σακς,φλορετες κλπ).
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό kozagio » 12 Δεκ 2006, 12:47

μην βαζετε τιποτα τετοια στις βενζινες το πιθανοτερο ειναι να προκαλεσουν προβληματα και πολες φορες μεγαλα.
οταν ημουν στο στρατο ειχαμε κανει πολλα πειραματα..... ειχαμε ενα φοβερο vaz που με ναφθαλινη πηγαινε κοματια αλλα χρειαστηκε ελατηρια μεταλα συντομα..... το μονο που ηταν πολυκαυστο ηταν το FAUN εκαιγε μεχρι και βοτκα....
Άβαταρ μέλους
kozagio
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 119
Εγγραφή: 16 Οκτ 2006, 08:20
Τοποθεσία: NEA MAKRH ATTIKH

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Τεχνικά θέματα

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 11 επισκέπτες