Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΕΥΣΤΑΘΕΙΑΣ 4Χ4

Έχετε τεχνικές απορίες; Μάθετε σε αυτή την Θεματική Ενότητα!

ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΕΥΣΤΑΘΕΙΑΣ 4Χ4

Δημοσίευσηαπό JOHN » 18 Ιαν 2004, 15:52

:?: ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΕΥΣΤΑΘΕΙΑΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΠΙΝ (πχ ΣΤΟ RAV4).ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΣΕ ΛΑΣΠΗ & ΧΙΟΝΙ;
JOHN
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 1
Εγγραφή: 18 Ιαν 2004, 15:47

Δημοσίευσηαπό pino » 18 Ιαν 2004, 19:16

Για το RAV4 δεν γνωρίζω αλλά ένα Freelander που έτυχε να οδηγήσω στο χιόνι έδινε την αίσθηση του ηλεκτρονικού αυτοκινήτου. Δηλαδή ο οδηγός αποκλέιεται πλέον από τον χειρισμό του αυτοκινήτου και αυτό εκτελεί με την δική του αντίληψη. Δεν ξέρω αν είναι καλό ή κακό αυτό. Εγώ προτιμώ πάντως τα κλασικά συστήματα 4Χ4 χωρίς antispeen στους τροχούς. Ένα ηλεκτρονικά ελεγχόμενο κεντρικό διαφορικό κάνει περίπου την ίδια δουλειά χωρίς την ανόητη αίσθηση που δίνει το σύστημα που φρενάρει τους τροχούς όταν γλιστράνε.
άποψη είναι μη το πάρεις και της μετρητής.

Φιλικά pino
Τελευταία επεξεργασία από pino και 19 Ιαν 2004, 10:28, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
pino
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 514
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57

Δημοσίευσηαπό tasos953 » 18 Ιαν 2004, 22:49

Προσωπική μου άποψη είναι οτι πρέπει τα συστήματα αυτά να απενεργοποιούνται (εάν υπάρχουν) όταν οδηγούμε σε χιόνι - πάγο.
Φαντάσου να προσπαθείς να μαζέψεις το αυτοκίνητο ύστερα από γρήγορη ή λανθασμένη είσοδο σε χιονισμένη στροφή εκμεταλλευόμενος το γκάζι και τα ηλεκτρονικά να αποφαζίζουν οτι πρέπει να "κόψουν" την παροχή ιπποδύναμης στον τάδε άξονα ή τον δείνα τροχό... ΔΡΑΜΑ :( :( :(
<--------THIS IS A SUV, BUT WHAT A SUV!
Όπως λέμε ΝΑΝΟΣ, αλλά με κάτι @..... Νά!!
Άβαταρ μέλους
tasos953
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 837
Εγγραφή: 26 Οκτ 2003, 10:53
Τοποθεσία: ΒΕΡΟΙΑ

Re: ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΕΥΣΤΑΘΕΙΑΣ 4Χ4

Δημοσίευσηαπό Dr.Format » 21 Ιαν 2004, 12:55

JOHN έγραψε::?: ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΕΥΣΤΑΘΕΙΑΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΠΙΝ (πχ ΣΤΟ RAV4).ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΣΕ ΛΑΣΠΗ & ΧΙΟΝΙ;

Για τα δικίνητα είναι ευλογία, είδα Mercedes να ανεβαίνει σε πάγο με άνεση εκεί όπου τα τετρακίνητα οριακά ανέβαιναν και με λιγότερα Km (όλα χωρίς αλυσίδες). Στα τετρακίνητα τα πράγματα είναι διαφορετικά, ένα Musso που δοκίμασα, σε συνθήκες κακής πρόσφυσης ΔΕΝ ξεκινούσε καθόλου (offroad).

Γενικά πιστεύω ότι είναι χρήσιμα για light καταστάσεις και "απλούς" μη έμπειρους οδηγούς.
Άβαταρ μέλους
Dr.Format
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1468
Εγγραφή: 12 Φεβ 2003, 14:49
Τοποθεσία: Αθήνα

μακρια απο antispin

Δημοσίευσηαπό cherokee » 12 Ιούλ 2004, 20:53

παιδια καλησπερα απο ενα νεο μελος. γενικοτερα τα συστηματα τα λεγωμενα ηλεκτρονικα πρεπει να αποφευγονται σε ακραιες καταστασεις καθως το αυτοκινητο αναλαμβανει απο μονο του πρωτοβουλίες. εαν θελει καποιοσ να κινηθει σε συνθηκες παγου η ταχυτητα θα πρεπει να είναι το πολυ 20 χλμ διαφορετικα κλαφτα χαραλαμπε... πολυ υποστηριζουν οτι με την χρηση αλυσίδων αχρειστευεται το antispin. η γνωμη μου λαθος. εαν τοποθετησουμε αλυσίδες σε όλους τους τροχους το antispin δουλευει αρκετα καλα και στα suv με μετρο παντα
cherokee
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 9
Εγγραφή: 12 Ιούλ 2004, 20:37


Επιστροφή στο Τεχνικά θέματα

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 8 επισκέπτες