Όντας κάτοχος του αυτ/του (μοντέλο 99), με αργά ( το ατμοσφαιρικό) θα πω τα εξής:
1. Χρησιμοποιείς αργά στο Forester, με χρήση συμπλέκτη, σαν να είχες 10 σχέσεις, όπως το περιγραφει ο Pinin. με αυτή τη διαδικασία τα 0-80 έρχονται πιο γρήγορα από ότι σε Saxo & 160Rally. Έχω πάει πολλές "ψιλές" και μένουν με ανοιχτό το στόμα, γιατί δε βλέπουν το φούσκωμα του intercooler που παραπέμπει σε τουρμπίνα...
2. Το αργό κάνει για απίστευτο παιχνίδι στο βουνό σε χώμα κι άσφαλτο, μια και η 3η αργή είναι μόλις πιο κοντή από 2 γρήγορη. Οπότε βολέυει και σε φουρκέτες που έρχεσαι με 3η, μια και η αλλαγή είναι πιο γρήγορη με το κοντό λεβιεδάκι.
3. Δεν ξεκινάει το τουτού με 3η αργή (όπως δεν ξεκινάει κανένα τουτου με 2α σωστά....). Η σχέση υποπολ/μου στα Forester είναι 1:1,5 κι όχι 1:2,5 ή ακόμα και 1:4 που φτάνει σε καθαρόαιμες κατασκευές , κυρίως σε Land Rover.
4. Με λογική χρήση του αργού (κυρίως στα κατεβάσματα) και μέχρι 120 χλμ με 5η αργή (όπως λέει το manual), δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα.
ΟΠΟΙΟΣ ΦΟΒΑΤΑΙ...
ΠΕΦΤΕΙ ΚΑΙ ΚΟΙΜΑΤΑΙ!!!!