Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Υποπολλαπλασιασμος Σχεσεων

Έχετε τεχνικές απορίες; Μάθετε σε αυτή την Θεματική Ενότητα!

Υποπολλαπλασιασμος Σχεσεων

Δημοσίευσηαπό nikos11 » 15 Απρ 2006, 20:26

Σκεφτομαι να αγορασω το νεο forester και θα ηθελα να μου πειτε αν μπορω να χρισημοποιω τα αργα ωστε να εχω καλλιτερες επιταχυνσεις (νευρο) για να "παιζω" ποιο ευκολα στο χωμα;Θα εχω ετσι πολλες φθορες στο μηχανικα του μερη;Τα φωτα σας παρακαλω.
Άβαταρ μέλους
nikos11
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 3
Εγγραφή: 15 Απρ 2006, 19:01

Υποπολλαπλασιασμος Σχεσεων

Δημοσίευσηαπό panosktm » 15 Απρ 2006, 22:58

πολυ καλο το forester και δυνατο.
εχεις οδηγησει με αργες σχεσεις?
μονο για ταχυτητες το πολυ 40-50 χλμ,και στα πολυ δυσκολα(χιονι λασπη αμμο)
οποτε μην το σκεφτεσαι για παιχνιδια και επιταχυνσεις.ασε που θα ξεκινας με τριτη για πλακα!
jeep cherokee 2,5 crd
ktm exc 450
Άβαταρ μέλους
panosktm
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 121
Εγγραφή: 22 Μάιος 2005, 14:01
Τοποθεσία: loutraki

Re: Υποπολλαπλασιασμος Σχεσεων

Δημοσίευσηαπό tasos953 » 16 Απρ 2006, 11:01

nikos11 έγραψε:Σκεφτομαι να αγορασω το νεο forester και θα ηθελα να μου πειτε αν μπορω να χρισημοποιω τα αργα ωστε να εχω καλλιτερες επιταχυνσεις (νευρο) για να "παιζω" ποιο ευκολα στο χωμα;Θα εχω ετσι πολλες φθορες στο μηχανικα του μερη;Τα φωτα σας παρακαλω.

Το έχω οδηγήσει (το προηγούμενο μοντέλο) σε test drive στο Σέλι με τον Κ. Στεφανή και είναι πολύ καλό με χειμερινά λάστιχα σε χιόνια λάσπες κλπ. Εκτός δρόμου το Πινίν μου ίσως είναι (οριακά; ) καλύτερο λόγω ύψους, προβόλων, μπλοκαρίσματος του κεντρικού διαφορικού και άκαμπτου πίσω άξονα.
Στον δρόμο τώρα είναι εξαιρετικό, ίσως καλύτερο από πολλά επιβατικά.
Για το θέμα της χρήσης των κοντών σχέσεων ναί μπορείς να τις χρησιμοποιείς σε επιταχύνσεις, ως εξής: Με το λεβιεδάκι στα αργά, ξεκινάς γεμίζοντας 1η, 2α και 3η και ενώ τερματίζει αυτή (έχοντας περίπου 80+ χλμ) γυρίζεις το λεβιεδάκι στα γρήγορα (με συμπλέκτη νομίζω) και το αυτοκίνητο εξακολουθεί να επιταχύνει με την 3η γρήγορη πλέον.
Σε συνδυασμό με την τετρακίνηση που δεν χαζοσπινάρει, τα 80 τα έχεις πιάσει γρηγορώτερα από πολλά "θηρία" GTI, GT κλπ. Ιδανικό για φανάρια λοιπόν όπου οι θιασώτες του "σπόρ" ταπεινώνουν πολλά γρήγορα :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
<--------THIS IS A SUV, BUT WHAT A SUV!
Όπως λέμε ΝΑΝΟΣ, αλλά με κάτι @..... Νά!!
Άβαταρ μέλους
tasos953
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 837
Εγγραφή: 26 Οκτ 2003, 10:53
Τοποθεσία: ΒΕΡΟΙΑ

Re: Υποπολλαπλασιασμος Σχεσεων

Δημοσίευσηαπό vasilis » 16 Απρ 2006, 13:44

Μπορεί να το κάνει αυτό σε forester πατώντας συμπλέκτη?
Έχει συγχρονισμένο μειωτήρα?
SJ 413 LWB "Agriκολας"
Άβαταρ μέλους
vasilis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 524
Εγγραφή: 21 Απρ 2004, 17:01
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Δημοσίευσηαπό nikos11 » 16 Απρ 2006, 15:30

Δηλαδη οταν χρησημοποιουμε τις κοντες σχεσεις βελτιωνονται τοσο πολυ οι επιδοσεις ωστε να μπορει το forester να ανταγωνιζεται αυτοκινητα GTI;
Άβαταρ μέλους
nikos11
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 3
Εγγραφή: 15 Απρ 2006, 19:01

Δημοσίευσηαπό forester » 16 Απρ 2006, 17:57

Όντας κάτοχος του αυτ/του (μοντέλο 99), με αργά ( το ατμοσφαιρικό) θα πω τα εξής:
1. Χρησιμοποιείς αργά στο Forester, με χρήση συμπλέκτη, σαν να είχες 10 σχέσεις, όπως το περιγραφει ο Pinin. με αυτή τη διαδικασία τα 0-80 έρχονται πιο γρήγορα από ότι σε Saxo & 160Rally. Έχω πάει πολλές "ψιλές" και μένουν με ανοιχτό το στόμα, γιατί δε βλέπουν το φούσκωμα του intercooler που παραπέμπει σε τουρμπίνα... :D :wink:
2. Το αργό κάνει για απίστευτο παιχνίδι στο βουνό σε χώμα κι άσφαλτο, μια και η 3η αργή είναι μόλις πιο κοντή από 2 γρήγορη. Οπότε βολέυει και σε φουρκέτες που έρχεσαι με 3η, μια και η αλλαγή είναι πιο γρήγορη με το κοντό λεβιεδάκι.
3. Δεν ξεκινάει το τουτού με 3η αργή (όπως δεν ξεκινάει κανένα τουτου με 2α σωστά....). Η σχέση υποπολ/μου στα Forester είναι 1:1,5 κι όχι 1:2,5 ή ακόμα και 1:4 που φτάνει σε καθαρόαιμες κατασκευές , κυρίως σε Land Rover.
4. Με λογική χρήση του αργού (κυρίως στα κατεβάσματα) και μέχρι 120 χλμ με 5η αργή (όπως λέει το manual), δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα.
ΟΠΟΙΟΣ ΦΟΒΑΤΑΙ...
ΠΕΦΤΕΙ ΚΑΙ ΚΟΙΜΑΤΑΙ!!!!
forester
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 343
Εγγραφή: 07 Δεκ 2003, 20:36
Τοποθεσία: Άλιμος, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό forester » 16 Απρ 2006, 17:58

nikos11 έγραψε:Δηλαδη οταν χρησημοποιουμε τις κοντες σχεσεις βελτιωνονται τοσο πολυ οι επιδοσεις ωστε να μπορει το forester να ανταγωνιζεται αυτοκινητα GTI;


...Ειδικά στο καινούριο που βγάζει 158 άλογα και ανεβάζει 7άρες, σκέτο πιστόλι θα είναι!!!! :wink:
ΟΠΟΙΟΣ ΦΟΒΑΤΑΙ...
ΠΕΦΤΕΙ ΚΑΙ ΚΟΙΜΑΤΑΙ!!!!
forester
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 343
Εγγραφή: 07 Δεκ 2003, 20:36
Τοποθεσία: Άλιμος, Αθήνα

Re: Υποπολλαπλασιασμος Σχεσεων

Δημοσίευσηαπό forester » 16 Απρ 2006, 18:02

vasilis έγραψε:Μπορεί να το κάνει αυτό σε forester πατώντας συμπλέκτη?
Έχει συγχρονισμένο μειωτήρα?


Ναι. Αλάζεις από αργό σε γρήγορο, όπως από 1η σε 2η κλπ.
Προσοχή στα κατεβάσματα!!!! Το "κενό" πχ από 3η γρήγορη σε 3η αργή, είναι μεγαλύτερο από ότι μεταξύ 3ης και 2ης....
Οπότε, ή πολύ γκάζι (ξερογκαζιά) στο νεκρό για συγχρονισμό, ή -καλύτερα για την υγεία της μετάδοσης- πολύ μικρή ταχύτητα.
ΟΠΟΙΟΣ ΦΟΒΑΤΑΙ...
ΠΕΦΤΕΙ ΚΑΙ ΚΟΙΜΑΤΑΙ!!!!
forester
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 343
Εγγραφή: 07 Δεκ 2003, 20:36
Τοποθεσία: Άλιμος, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό tasos953 » 16 Απρ 2006, 20:28

Ύστερα από την περιγραφή κατόχου η δική μου παρέμβαση είναι μάλλον περιττή. Απλά να συμπληρώσω πως το κιβώτιο+ κεντρικό διαφορικό της Σουμπαρού είναι ίσως το μεγαλύτερο ατού του αυτοκινήτου με καθαρά αγωνιστικές καταβολές που μπορεί να μήν το κάνουν όπλο για σκληρές εκτός δρόμου εξορμήσεις (μικρός υποπολαπλασιασμός, έλλειψη μπλοκαρίσματος κεντρικού διαφορικού) το κάνουν όμως κορυφαίο σε εδάφη με λίγη πρόσφυση όπως χώματα, χιόνια- λάσπες κλπ.
Στο Σέλι μάλιστα ο Κώστας Στεφανής και η παρέα του βάλαν γυαλιά σε αρκετούς "σκληροπυρηνικούς" offroaders (γιαλαντζί μάλλον) που αμφισβητούσαν την δυσκολία της πίστας επίδειξης (μια χωμάτινη χιονισμένη διαδρομή στο βουνό) και άν δεν τους βοηθούσαν θα έβγαζαν τα καθαρόαιμά τους την άνοιξη.
<--------THIS IS A SUV, BUT WHAT A SUV!
Όπως λέμε ΝΑΝΟΣ, αλλά με κάτι @..... Νά!!
Άβαταρ μέλους
tasos953
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 837
Εγγραφή: 26 Οκτ 2003, 10:53
Τοποθεσία: ΒΕΡΟΙΑ


Επιστροφή στο Τεχνικά θέματα

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 11 επισκέπτες