Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

πίεση & διαστάσεις ελαστικών για off road σε 4Χ4

Έχετε τεχνικές απορίες; Μάθετε σε αυτή την Θεματική Ενότητα!

Δημοσίευσηαπό xontros » 31 Δεκ 2003, 13:15

Χμμμ, σωστό φαίνεται και αυτό :oops: :oops: :oops:
<i>Brizola Raiders Adventure Team</i>
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

Δημοσίευσηαπό pantg » 01 Ιαν 2004, 23:31

Να ευχηθώ σε όλους καλή χρονιά.
Μετά να ευχαριστήσω για τα καλά σας λόγια.

Φιλέ panos, συμφωνώ απολύτως με το underpowered σχόλιο για τα Land Rover. Aπό την άλλη μεριά όμως να σου πώ ότι υπάρχει μία λογική εξήγηση γιατί, τουλάχιστον παλαιότερα, η εταιρεία ΔΕΝ ΕΠΙΘΥΜΟΥΣΕ να υπάρχουν δυνατοί κινητήρες στα συγκεκριμένα αυτοκίνητα.

Η λογική ήταν ότι το Land Rover είναι εργαλείο δουλειάς και το εργαλείο συνήθως ΔΕΝ το χρησιμοποιεί ο εργοδότης (ο οποίος κάθεται στο γραφείο του και πληρώνει) αλλά ο εργαζόμενος (ο οποίος δουλεύει με το εργαλείο και τις πιό πολλές φορές δεν του φέρεται και απολύτως με το "γάντι")

Αν λοιπόν τα εργαλεία αυτά (θυμίσου συζητάμε για Λαντ Ροβερ και όχι για Ρεηντζ) είχαν μεγάλη ιπποδύναμη και ισχυρή ροπή καταλαβαίνεις ότι το ποσοστό ζημιών, ιδίως σε εξαρτήματα συστημάτος μετάδοσης, θα ήταν πολύ υψηλό και άρα τα αυτοκίνητα θα ήταν αντιπαραγωγικά.

Από την άλλη πλευρά όταν τα Land Rover άρχισαν να γίνονται αντικείμενα πόθου και ιδιωτών (συζητάμε για τα μέσα με τέλη της δεκαετίας του 1990) τότε το εργοστάσιο κατάλαβε ότι αν ήθελε να πουλάει θα έπρεπε να εφοδιάσει τα αυτοκίνητα με δυνατά μοτέρ, πράγμα που έγινε για την αγορά της Αμερικής για τα Defender και για όλη την υπόλοιπη αγορά για το Discovery και το Range Rover.

Bεβαίως η Βρεταννική εκδοχή του δυνατού κινητήρα έχει πολλά να ζηλέψει από αυτήν ενός Γερμανικού μοτέρ.
Για το λόγο αυτό και έχουμε φτάσει στο σημείο το Range Rover να έχει γερμανικό μοτέρ που και πάλι δεν λέει και πολλά πράγματα στην έκδοση βενζίνης ή δεν λέει απολύτως τίποτα σε σύγκριση με τον συναγωνισμό (βλ. VW Touareg V10) στην έκδοση με πετρέλαιο.

Τελος πάντων το γεγονός είναι οτι όντως τα Land Rover και Range Rover ζητούν πιό δυνατούς κινητήρες για να είναι συμβατά με αυτό που η αγορά ζητάει πλέον.
Το μόνο καλό είναι ότι τα μοτέρ των Land Rover/Range Rover επιδέχονται "κουρδίσματος" με πολύ καλά αποτελέσματα.
----------

Τώρα όσον αφορά το θέμα της συζήτησης.

Panos έχεις απόλυτο δίκαιο.
Το βάρος του οχήματος είναι αυτο που παίζει ιδιαίτερα σημαντικό ρόλο στο κατά πόσο ένα ελαστικό μπορεί να λειτουργήσει ως flotation.

Σίγουρα το 215 σε ένα Land Rover δύο τόννων δέχεται το διπλάσιο βάρος από ότι σε ένα Jimny 1000 κιλών.
Αρα, στην περίπτωση του Jimny, ασκεί την μισή πίεση στο έδαφος και σίγουρα έχει περισσότερα χαρακτηριστικά επίπλευσης από ότι στο Land Rover.

O χρυσός κανόνας για το τί μπορεί να θεωρηθεί flotation tyre (ελαστικό επίπλευσης) είναι η πίεση που αυτό (το ελαστικό) ασκεί να είναι ίδια ή κατά το δυνατό μικρότερη από αυτή που ασκεί το ανθρώπινο πέλμα (όχι παπούτσι που έχει μεγαλύτερη επιφάνεια) στην ζητούμενη επιφάνεια.

Ενδεικτικά αναφέρω πως τα οχήματα της Πυροσβεστικής (Hagglunds) που βλέπουμε να μαζεύουν τους ανεγκέφαλους (?, λίγο βαρύ αλλά νομίζω σωστό) που συχνά χάνονται στα χιόνια γιατί δεν έχουν δεί το δελτίο καιρού πρίν φύγουν, ασκούν περίπου τα 4/5 της πίεσης του ανθρωπίνου πέλματος ανά τετραγωνικό εκατοστό επιφανείας πρόσφυσης.
Πρέπει να πούμε όμως ότι τα οχήματα αυτά έχουν ερπύστριες.

Αλλή περίπτωση όμως οχήματος με flotation tyres είναι τα 6Χ6 ή 8Χ8 σαν το ΑRGO. Ο superspy θα πρέπει να έχει δει αυτό που έχω στον κήπο μου για restoration. Οσοι είναι περίεργοι για περισσότερες πληροφορίες μπορούν να κοιτάξουν εδώ.

http://argoatv.com/

(αν κάποιος ενδιαφέρεται για μεταχειρισμένα τέτοια να μου πεί για να τον στείλω εκεί που αγόρασα το δικό μου)

Αν λοιπόν η πίεση που ασκούν τα 255 λάστιχα του Jimny, έστω και κατεβασμένα στα 0.8 bar είναι μικρότερη ή ίση με αυτή του ανθρωπίνου πέλματος, τότε σίγουρα έχεις flotation tyres και βεβαιώς θα σε βοηθούν στο να μην κολλήσεις με την έννοια του να μην βυθιστεί το όχημα στο χιόνι/λάσπη/άμμο.

Από εκεί και πέρα έχουμε όμως και το θέμα του σχεδίου του πέλματος και της "γλύκας" της εφαρμογής της δύναμης του μοτέρ έτσι ώστε ναι μεν να διατηρείται ο συντελεστής αντίστασης αυξημένος ώστε να "δαγκώνει" το πέλμα και να προχωράς (να έχει πρόσφυση και κίνηση προς της ζητούμενη κατεύθυνση) αλλά να μην είναι ούτε πολύ μεγάλος (ώστε να μην μπορείς να κουνηθείς και τελικά να σκάβει το λάστιχο και να βυθιστείς) αλλά και ούτε πολύ μικρός ώστε να χαζοσπινάρει και να μένεις απλώς στην επιφάνεια ή να γλυστράς στην κατηφόρα/γκρεμό/δεντρο/μπαριέρες κλπ.

Πάλι πολλά είπα, συγγνώμη αν κούρασα.

Παντελής

Υ.Γ. Κάτι το οποίο θα πρέπει επίσης να συζητήσουμε επί του θέματος είναι ότι αν αυξάνουμε το πλάτος του ελαστικού αλλά κρατάμε την περιφέρεια του (ή διάμετρο) σταθερή τότε ΔΕΝ αυξάνουμε την επιφάνεια πρόσφυσης αλλά απλώς μεταβάλουμε την μορφή της. Οσο πιό πλατύ το λάστιχο ιδίας διαμέτρου, τόσο πιό μικρό γίνεται σε μήκος το "πάτημά" του.
Μικρό σε μήκος πάτημα έχει μεγαλύτερη πρόσφυση και συντελεστή αντίστασης/τριβής σε επιτάχυνσή και επιβράδυνση άρα και σε δυνατότητα εφαρμογής κινητήριας δύναμης (άρα σπινάρει πιό δύσκολα αλλά απαιτεί και περισσότερη δύναμη για κίνηση)
Από την άλλη πλευρά όμως δίνει αρνητικά αποτελέσματα σε κράτημα στις στροφές (πλάγιες επιταχύνσεις)
pantg
 

Δημοσίευσηαπό IKE » 02 Ιαν 2004, 01:19

Μια παρατήρηση για το υστερόγραφο:

Αυξάνοντας το πλάτος του ελαστικού και ταυτόχρονα διατηρώντας την ίδια διάμετρο αυξάνουμε την διαμήκη πρόσφηση αλλα η πλευρική αναλόγως την γωνία κάμπερ μπορεί να αυξηθεί απο καθόλου εως εξίσου με το ποσοστό αυξησης της διαμήκους (η τελευταία περίπτωση πρακτικά αδύνατη).
Με τίποτα όμως δεν μειώνουμε την πλευρική πρόσφυση αυξάνοντας το πλάτος του ελαστικού (εφόσον οι υπόλοιπες παράμετροι παραμένουν αμετάβλητες.
Άβαταρ μέλους
IKE
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 760
Εγγραφή: 27 Φεβ 2003, 15:38
Τοποθεσία: ΒΑ Αττική

Δημοσίευσηαπό panos » 02 Ιαν 2004, 01:53

Φίλε Pantg και το Jimny όπως και πρίν από αυτό το Samurai είναι underpowered. O λόγος , έτσι όπως εγώ τον καταλαβαίνω για τα δύο αυτά φορτηγάκια , είναι ότι οι κατασκευαστές ειδικά στην περίπτωση του Jimny που θα μπορούσε να έχει δανειστεί τον κινητήρα των 1.6λιτ του ομόσταυλου Liana, εσκεμμένα χρησιμοποίησαν αδύναμους κινητήρες έτσι ώστε στην μεν περίπτωση του Sammy να μην έχουν προβλήματα τα αδύναμα κατασκευαστικά του στοιχεία όπως τα bierfield joints ενώ στην περίπτωση του Jimny το ίδιο με το Sammy συν ότι με αυτό τον τρόπο η νοικοκυρά που περιελαμβανόταν στο target group να μην είχε πρόβλημα στην άσφαλτο με την μέτρια οδική του συμπεριφορά.

Για αυτό και στις περιπτώσεις που τα δύο αυτά 4χ4 χρησιμοποιούνται εκτός του marketing target group τους χρειάζονται ενίσχυση σε αυτά τα αδύναμα σημεία και ειδικά όταν οι κινητήρες τους βελτιωθούν ή αλλαγούν. Αν και η εξήγηση που δίνω για αυτά τα δύο φορτηγάκια δεν συμβαδίζει με την αντίστοιχη δική σου για τα Land Rover , το τελικό αποτέλεσμα είναι το ίδιο.

Δυστυχώς στην περίπτωση των Suzuki οι βελτιώσεις λόγω μικρού αρχικού κυβισμού δεν δίνουν αξιόλογα αποτελέσματα και έτσι η αλλαγή σε μεγαλύτερους κινητήρες είναι η μόνη οδός , όπως φαντάζομαι ότι γνωρίζεις.


Σε ότι αφορά το θέμα του thread , αν και τα προηγούμενα πίστεύω ότι δεν είναι παντελώς άσχετα , είχα σώσει στα favorites πριν καιρό μια διεύθυνση που οι ερωτευμένοι με τα Rover ίσως γνωρίζουν : http://www.landroverclub.net/Club/HTML/ ... tation.htm

Παραθέτω αυτούσια μια παράγραφο που ίσως έχει θεωρητικά στοιχεία αλλά συμπληρώνει αυτά που ανέφερες και εσύ : When you see an empty beer can swimming in a mud hole it's flotation that keeps it on the surface. It means exactly the same for tyres. A flotation tyre stays on top of the surface and does not sink in. If you sink in sand you will not get any traction at all. Flotation is achieved by keeping the pressure on the ground below the figures that terrain can support before it deforms. Some surfaces can go as low as 20 lbs per square inch or 1,3 kg/cm2. Of course these are very soft examples.

Ο αρθρογράφος μας μυεί σε έναν θεωρητικό κανόνα του flotation. Είναι η αντίσταση που ασκεί το έδαφος στην δύναμη του ελαστικού . Εάν η αντίσταση είναι μικρότερη το ελαστικό βυθίζεται. Με αυτό τον απλό κανόνα που είναι βεβαίως από όλους κατανοητός εάν γνωρίζαμε πχ την αντόισταση ανα εκατοστό που μπορεί να ασκήσει στο ελαστικό μας η λάσπη της πίστας της Terradura (στατικά όλα αυτά) θα μπορούσαμε να διαλέξουμε από τον λαστιχά μας το ιδανικό λάστιχο για τις συνθήκες εκείνη την ημέρα και να κερδίσουμε και έναν αγώνα.

Σε πραγματικές συνθήκες οι παράμετροι που συμμετέχουν είναι βεβαίως πολύ περισσότεροι των δύο και μάλλον θα χάναμε τον χρόνο μας με την θεωρητική αυτή προσσέγιση. Πιό σημαντικό είναι να καταλάβουν οι ενδιαφερόμενοι αυτό που ανέφερες σε προηγούμενο post σου για την ανάγκη να υπάρχει ένα air compresor σε περίπτωση που χρειαστεί να ξεφουσκώσουμε τα λάστιχα μας. Όταν τα ελαστικά ξεφουσκωθούν κάτω από 10psi , οπώς εύκολα μπορεί να γίνει σε 4χ4 που είναι ελαφρά και έχουν ελαστικά με ισχυρά πλαϊνά , τότε τα πλαινά τους αρχίζουν να ζεσταίνονται , ειδικά στην άμμο, με αποτέλεσμα να υπάρχει seperartion των ply τους. Για αυτό το λόγο η μικρή ταχύτητα και η οδήγηση χωρίς απότομες στροφές , αλλά και το κομπρεσσεράκι είναι αναπόσπαστα όταν ξεφουσκώνουμε ελαστικά. Στα Suzuki πιέσεις 10-20psi είναι αποδεκτές αρκεί να τηρούνται οι παραπάνω κανόνες . Ενώ πιέσεις κάτω από τα 10psi λόγω μικρού βάρους είναι υποφερτές για μικρές αποστάσεις χωρίς προβλήματα όπως το βγάλσιμο του ελαστικού από την ζάντα. Πίεση ακόμη και κάτω από τα 5psi μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε αυτά τα 4χ4 αλλά οι πιθανότητες είναι τότε εναντίον των ελαστικών . Προσοχή επίσης που θα χρησιμοποιηθεί αυτή η τακτική καθώς με πίεση 10 ή μικρότερη και διαδρομή με κλαδιά και κοφτερές πέτρες δεν συνιστάται . Μετά από μερικά μέτρα το πιθανότερο θα έχουμε 4 κλαταρισμένα λάστιχα .

Panos
Owner of an underpowered Jimny

Υ.Γ
Να συμπληρώσω ότι Σαββάτο στο Βούντημα το έδαφος είχε μικρότερο συντελεστή από το 1.3kg/cm2 που αναφέρει ο αρθρογράφος του Landroverclub.net , μα τα χίλια διαφορικά , αλλιώς δεν εξηγείτε πως κόλλησαν μέσα στην λάσπη :shit:3 Jimny και ένα Land. :horseshit:
Εικόνα
ΥΠΟΓΡΑΦΗ
panos
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 135
Εγγραφή: 17 Ιαν 2003, 03:54
Τοποθεσία: Αθηνα Πεντέλη

Δημοσίευσηαπό pantg » 03 Ιαν 2004, 13:49

Panos,

Στο Βούτημα είχει κολλήσει μέχρι και το Husky μου (εννοώ σκυλί πραγματικό και όχι εργάτη) όταν ήταν κουτάβι.
Ιδίως αν κάνεις το λάθος να χωθείς στα χωράφια και δεν μείνεις στο δρόμο τις ημέρες που έχει βρέξει πολύ.
Πιστεύω πως το μόνο πράγμα που πιθανόν θα μπορεί να διασχίσει το Βούτημα μετά από μεγάλη βροχόπτωση είναι είτε ένα 8X8 (ελαφρύ όχι στρατιωτικό με θωράκιση) είτε ένα ελαφρύ ερπυστριοφόρο (σαν τα Hagglunds)

IKE εχεις απόλυτο δίκαιο.

Στο υστερόγραφο τα έγραψα απολύτως αντίστροφα από ότι ισχύει.
Το αυξημένο πλάτος αυξάνει και την πλευρική πρόσφυση και φυσικά δεν την μειώνει. Αυξάνει όμως τις πιθανότητες για σπινάρισμα ή μπλοκάρισμα των τροχών ή την απόσταση σταματήματος στα φρένα
Ζητώ συγγνώμη, αλλά πρώτη ημέρα του χρόνου και μετά από βραδινό φαγητό (υπόλοιπο απο αγριογούρουνο με σωταρισμένα κρεμμύδια και σπιτικό κόκκινο κρασί) μάλλον δεν λειτουργούσε το νιονιό και στα καλύτερά του.

Χαιρετώ
Παντελής
pantg
 

Δημοσίευσηαπό IKE » 03 Ιαν 2004, 17:14

pantg δεν δέχομαι την συγνώμη σου και σε καταγγέλω :P :P :P

παραυλέπω το τρελό φούσκωμα που έχω και εγώ κατα την διάρκεια των εορτών :oops: και απλώς θέλω να πώ πως το να αυξήσουμε την επιφάνεια επ[αφής του ελαστικού με τον δρόμο (είτε μεαυξηση διαμέτρου, είτε με άυξηση πλάτους ή και με τα 2 ) δεν σημαίνει πως θα αυξήσουμε απαραίτητα τις πιθανότητες για μπλοκάρισμα και την απόσταση φρεναρίσματος.

Αναλόγως το όχημα, την ανάρτησή του και το βάρος του καθώς επίσης την ταχύτητα που θα κινηθούμε και κυρίως το είδος του εδάφους μπορεί να έχουμε όλων των ειδών τα αποτελέσματα.

Φαντάζομαι αναφέρεσαι σε λασπώδες ή γενικότερα σαθρό έδαφος οπότε συμφωνώ πως το η μικρότερη επιφάνεια επαφής θα έχει καλύτερη πρόσφυση (αν και απο ένα όριο και κάτω θα γίνει σκαπτικό μηχάνημα) αλλα απλώς το τονίζω για να μην κάνουμε γενικεύσεις.

Χρόνια πολλά και καλό ξεφούσκωμα !

κερνάω σόδες :D :D
Άβαταρ μέλους
IKE
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 760
Εγγραφή: 27 Φεβ 2003, 15:38
Τοποθεσία: ΒΑ Αττική

Δημοσίευσηαπό pantg » 04 Ιαν 2004, 16:35

IKE χαιρετώ και εγώ με την σειρά μου και προτείνω για τιμωρία μου μαστίγωμα με την γάτα με τις εννιά ουρές.

Να πω την αλήθεια η εμπειρία μου από διαφορά σε αλλαγή πλάτους ελαστικού έχει να κάνει περισσότερο με ασφάλτινο αυτοκίνητο και συγκεκριμένα το RS2 μου στο οποίο έκανα downgrade από 245/40/17 που φορούσε από το εργοστάσιο (Dunlop SP8000 245/40/17 σε 7άρα ζάντα, το μόνο τόσο φαρδύ ελαστικό που μπορεί να μπεί σε 7άρα) σε 225/45/17.

Και να πω την αλήθεια έμεινα κατενθουσιασμένος από την αλλαγή σε στενότερο καθώς το αυτοκίνητο έγινε πολύ πιό πολιτισμένο, ήσυχο και η διαφορά φαίνεται ιδιαίτερα στα φρένα (αν και με τα φρένα που έχει ούτως ή άλλως φρενάρει αξιοπρεπώς)

Οπως και να είναι πάλι μιλάμε για ασήμαντες αλλαγές διαστάσεων που μόνο σε εξαιρετικά οριακές καταστάσεις μπορούν να δημιουργήσουν διαφορές αλλά και πάλι ουσιαστικά αμελητέες.

Η προσφορά για τη σόδα δεκτή και την ανταποδίδω όποτε σε πάρει ο δρόμος κατά Ωρωπό μεριά.

Χαιρετώ
Παντελής

Υ.Γ. Το σημερινό ψαράκι ευτυχώς ήταν ελαφρύ.

Υ.Υ.Γ. Φωτογραφίες πώς μπορώ να προσθέσω σε απάντηση? Στο βιβλίο της LR υπάρχει μία εξαιρετική φωτογραφία που δείχνει καθαρά την αύξηση της επιφανείας πρόσφυσης των Μιchelin XS με διαφορετικές πιέσεις.
pantg
 

Δημοσίευσηαπό pino » 04 Ιαν 2004, 20:53

pantg έγραψε:Υ.Υ.Γ. Φωτογραφίες πώς μπορώ να προσθέσω σε απάντηση? Στο βιβλίο της LR υπάρχει μία εξαιρετική φωτογραφία που δείχνει καθαρά την αύξηση της επιφανείας πρόσφυσης των Μιchelin XS με διαφορετικές πιέσεις.


Κάνεις κλικ στο "Img" μετά paste την διεύθυνση της εικόνας (πρέπει να βρίσκετε σε κάποιο site και όχι στον υπολογιστή σου) και μετά πάλι κάνεις κλικ στο Img δηλαδή θα πρέπει να είναι κάπως έτσι..

[img]η%20διευθυνση%20της%20εικόνας[/img]

φιλικά pino
Άβαταρ μέλους
pino
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 514
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57

Δημοσίευσηαπό IKE » 05 Ιαν 2004, 00:30

RS2 ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ?

:shock: :shock: :shock: :shock: :shock:
Άβαταρ μέλους
IKE
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 760
Εγγραφή: 27 Φεβ 2003, 15:38
Τοποθεσία: ΒΑ Αττική

Δημοσίευσηαπό pantg » 05 Ιαν 2004, 17:26

Φιλε ΙΚΕ,

RS2 εστι:

Κατασκευαστής AUDI,
Συναρμολόγηση PORSCHE
Αμάξωμα 5θυρο station wagon (Avant κατά την ορολογία της AUDI)
Συστημα μετάδοσης Quattro (μονιμη τετρακίνηση με TorSen κεντρικο διαφορικό και 100% κατ΄επιλογή μπλοκέ πίσω διαφορικό)
Φρένα Στανταρ από το εργοστάσιο Αεριζόμενα εμπρός και πίσω απο PORSCHE 993 Club εμπρός και 944 Turbo πίσω. Στο συγκεκριμένο έχει τοποθετηθεί από το εργοστάσιο το κιτ μεγαλύτερων και τρυπημένων (εκτός από αεριζόμενους) δίσκων και μεγαλύτερων εμπρός δαγκανών από 968 (ή 911 GT) και τρυπημένων (εκτός από αεριζόμενους) δίσκων πίσω με τις standard δαγκάνες.
Ιπποδύναμη από το εργοστάσιο 315 bhp, το συγκεκριμένο 360 με 365 με 95 Vpower της Shell. Bενζίνη 100 οκτανίων δίνει περισσότερα ακόμη αλλά δεν τα έχω μετρήσει.
Επιτάχυνση εργοστασίου 5.1 δεύτερα 0-100 και 262 χλμ/ώρα τελική.
Το συγκεκριμένο είναι στα 4.9 δεύτερα για 0-100 και 282 τελική.

Το RS2 κατασκευάστηκε απο τα μέσα του 1994 μέχρι τα τέλη του 1995 σε 2.800 περίπου αντίτυπα.

Παραμένει ακόμη το πιό γρήγορο AUDI παραγωγής επειδή με τον κόφτη είχε τελική 262 ενώ τα καινούργια πιό δυνατά RS4 (380 bhp) και RS6 (450 bhp) έχουν κόφτη στα 255 (ο οποίος όμως καταργείται εύκολα)

Ζητώ συγγνώμη από τους φίλους που δεν τους ενδιαφέρουν τα ασφάλτινα αλλά θεωρητικά και αυτό ανήκει στα 4Χ4 (με απόσταση από το έδαφος λιγότερο από 5 εκ. είναι ότι πρέπει για extreme off roading)

Xαιρετώ
Παντελής
pantg
 

Δημοσίευσηαπό IKE » 05 Ιαν 2004, 23:16

Παντελή αμα δείς τις φατσούλες ( :shock: ) κάτω απο τα ερωτιματικά θα καταλάβεις πωε ξέρω τι είναι το RS2 απλώς εδώ μιλάγαμε για jimny και samurai (άντε και για defender) και εσύ πετάς ενα RS2 και μας στέλνεις όλους αδιάβαστους 8)

Είναι φανταστικό αυτοκίνητο (μόνο ο πεντακύλινδρος του Quattro - με κεφαλαίο "Q" - φτάνει) , διατήρησε το γιατι φαντάζομαι θα γίνει συλεκτικό, αν δεν είναι ήδη, και καλά χιλιόμετρα :)

εγούσταρσον !

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
IKE
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 760
Εγγραφή: 27 Φεβ 2003, 15:38
Τοποθεσία: ΒΑ Αττική

Δημοσίευσηαπό pantg » 06 Ιαν 2004, 10:39

Oops !!!!!!! I did it again

(οπως θα τραγουδούσε και η καλλίφωνος και καλλίγραμμος αοιδός Britney Spears)

Kαλό το RS2 αλλά στα κατσάβραχα ΔΕΝ πάει.

Οσον αφορά δε το μοτέρ είναι ΕΝΤΕΛΩΣ ακατάλληλο για off roading λόγω του on/off χαρακτήρα του και του turbo lag.

Tα χώματα από τον κινητήρα θέλουν ένα πράγμα και μόνο, ΡΟΠΗ.
Και ο τωρινός βασιλιάς είναι το Touareg V10.

Eκει και αν συζητάμε για φάρδος ελαστικών.

Χαιρετώ
Παντελής
pantg
 

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Τεχνικά θέματα

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 7 επισκέπτες