Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

ΠΟΔΙΕΣ

Έχετε τεχνικές απορίες; Μάθετε σε αυτή την Θεματική Ενότητα!

ΠΟΔΙΕΣ

Δημοσίευσηαπό juan » 19 Νοέμ 2003, 01:03

Μήπως μπορεί κάποιος να μας διαφωτήσει σχτικά με την ποιότητα μιας ποδιάς - πολυεστέρας ή αλουμίνιο ?

Επιβάλεται να καλύψουμε όλο την κοιλιά του αυτοκινήτου ?

Τέλος θα ηθελα να συνπληρωσω
1 στην περιπτωση που επιλεξουμε μια ποδια γενικα μεταλικη αυτο εχει να κανει καθολου με την συμπεριφορα του αυτοκινητου στον δρομο η με τον σωστό αερισμο της μηχανης
2 βοηθανε κατα την γνωμη σας στο να διατηρειτε καθαρος ο χωρος της μηχανης καθαρος μιας και το maverick ειναι εντελώς ανοιχτο απο κατω και δημιουργειτε σοβαρο προβλημα σε καποια λιγο ποιο δυσκολα περασματα
Ήρεμη Δύναμη.........
kj 2,8
Άβαταρ μέλους
juan
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 405
Εγγραφή: 19 Μαρ 2003, 17:43
Τοποθεσία: Athens - Palio Iraklio

Δημοσίευσηαπό Arouraios » 17 Δεκ 2003, 16:03

Χωρίς να είμαι ειδικός έφιαξα μια ποδιά για την μηχανή (Vitara) από λαμαρίνα γαλβανιζέ πάχους 6 χιλιοστών. Δεν βλέπω εμφανή αλαγή . Και όσο για τον αερισμό της μηχανής αερίζεται από μπροστά δεν έχει πρόβλημα. Σωστό αερισμό από ότι ξέρω θέλουν μόνο κάποια διαφορικά όποτε εκεί η ποδιά θα πρέπει να έχει τρυπίτσες
<---- THIS IS NOT A LADA
Άβαταρ μέλους
Arouraios
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 67
Εγγραφή: 01 Αύγ 2003, 12:43
Τοποθεσία: Athens

ΠΟΔΙΑ-ΔΥΣΚΟΛΗ ΥΠΟΘΕΣΗ

Δημοσίευσηαπό panjo » 17 Δεκ 2003, 17:15

ΕΠΙΓΡΑΜΜΑΤΙΚΑ:
---Πραγματικά δύσκολη υπόθεση.
---Του εμπορίου συνήθως ακατάλληλες (λάθος υλικό, πάχος, πιάσιμο, μέρος που προστατεύει)
---Πού χρειάζεται (συνήθως)
α. Στην ''κοιλιά'' του οχήματος
β. διαφορικά
γ. ρεζερβουάρ.

Όσον αφορά το (β) είναι θέμα επιλογής, 'χαμηλώνεις' την απόσταση διαφορικού-εδάφους και το προστατεύεις, ή απλά το προσέχεις. Συνήθως προτιμάτε σε οχήματα με λάστιχο άνω των 33' για ευνόητους λόγους.
Ας μιλήσουμε για το (γ).

Βασικά: Πρέπει να είναι πάνω απο 0.8εκ πάχος και να πιάνει σε σασί ή πολύ 'γερό' σημείο. Σκέψου ότι θα πρέπει να αντέξει χτύπημα+βάρος αυτοκινήτου.

Ερώτημα: όσο μεγαλύτερη τόσο καλύτερη γιατί προστατευω περισσότερο; ΛΑΘΟΣ εκτός αν θες να το κανεις έλκηθρο λάσπης-χιονιού... Κοινώς θα τακέρνεις όλη την ώρα καθώς η λάσπη/χιόνη δεν θα έχει διέξοδο. Προτίμησε μια μικρή ποδιά που να καλύπτει το 'κέντρο' τη κοιλιάς του αυτοκινήτου, δηλαδή εκεί που συνήθως 'βρίσκει'. (πχ σε μια απότομη ανεβασιά).

Προτίμισε ανοξείδωτο σίδερο, όχι πχ λαμαρίνα μπακλαβά κλπ.
Αν τρυπίσεις για πιάσιμο με βίδες μπόλικο γρασάκι...
ΝΑΙ αν ΤΡΕΧΕΙΣ πολύ επηρεάζει τη συμπεριφορά στην άσφαλτο.
Απο ΘΟΡΥΒΟ εξαρτάται πόσο τυχερός είσαι.
Αν η ποδιά προεξέχει απο κάτω, μπορείς να κουρμάρεις την άκρη (όσο γίνεται 45μοίρες) απο μπροστά, ανοίγοντας και καναδυό τρύπες (σε κατάλληλα σημεία) που θα βοηθήσουν στο καθάρισμα της λάσπης

Η ποδιά είναι ΜΑΝΟΥΡΑ, βέβαια στα μακρυά 4κούνητα είναι χρήσιμη, στα κοντά μπορείς και να την αποφύγεις με αρκετό ψήλωμα.

Η επιλογή δική σου.
φιλικά
panjo
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 67
Εγγραφή: 02 Νοέμ 2002, 19:13

Ποδιά για Rocsta

Δημοσίευσηαπό furious » 23 Ιαν 2004, 02:48

Έχει φτιάξει κανένας ποδιά για Rocsta;

Θέλω να καλύψω κοιλιά, για να προστατέψω σασμάν, βοηθητικό, καταλύτη, ίσως το καζανάκι και οπωσδήποτε το ρεζερβουάρ. Δηλαδή ότι καταφέρω να καλύψω θα το καλύψω.

Σκέφτομαι να βάλω χοντρό ντουραλουμίνιο. Λένε ότι είναι ελαφρύ και εύκολα δουλεύεται. Φυσικά το σημαντικότερο είναι να μη σκουριάζει και να ΄χει αντοχή. Απ' ότι άκουσα το ντουραλουμίνιο πληρεί αυτές τις προϋποθέσεις.

Ξέρει κανένας που μπορώ να βρω και να κουρμπάρω ντουραλουμίνιο στην Θεσσαλονίκη ή εκεί κοντά τέλως πάντων;
furious
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 36
Εγγραφή: 02 Δεκ 2003, 02:30


Επιστροφή στο Τεχνικά θέματα

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 4 επισκέπτες

cron