από panjo » 17 Δεκ 2003, 17:15
ΕΠΙΓΡΑΜΜΑΤΙΚΑ:
---Πραγματικά δύσκολη υπόθεση.
---Του εμπορίου συνήθως ακατάλληλες (λάθος υλικό, πάχος, πιάσιμο, μέρος που προστατεύει)
---Πού χρειάζεται (συνήθως)
α. Στην ''κοιλιά'' του οχήματος
β. διαφορικά
γ. ρεζερβουάρ.
Όσον αφορά το (β) είναι θέμα επιλογής, 'χαμηλώνεις' την απόσταση διαφορικού-εδάφους και το προστατεύεις, ή απλά το προσέχεις. Συνήθως προτιμάτε σε οχήματα με λάστιχο άνω των 33' για ευνόητους λόγους.
Ας μιλήσουμε για το (γ).
Βασικά: Πρέπει να είναι πάνω απο 0.8εκ πάχος και να πιάνει σε σασί ή πολύ 'γερό' σημείο. Σκέψου ότι θα πρέπει να αντέξει χτύπημα+βάρος αυτοκινήτου.
Ερώτημα: όσο μεγαλύτερη τόσο καλύτερη γιατί προστατευω περισσότερο; ΛΑΘΟΣ εκτός αν θες να το κανεις έλκηθρο λάσπης-χιονιού... Κοινώς θα τακέρνεις όλη την ώρα καθώς η λάσπη/χιόνη δεν θα έχει διέξοδο. Προτίμησε μια μικρή ποδιά που να καλύπτει το 'κέντρο' τη κοιλιάς του αυτοκινήτου, δηλαδή εκεί που συνήθως 'βρίσκει'. (πχ σε μια απότομη ανεβασιά).
Προτίμισε ανοξείδωτο σίδερο, όχι πχ λαμαρίνα μπακλαβά κλπ.
Αν τρυπίσεις για πιάσιμο με βίδες μπόλικο γρασάκι...
ΝΑΙ αν ΤΡΕΧΕΙΣ πολύ επηρεάζει τη συμπεριφορά στην άσφαλτο.
Απο ΘΟΡΥΒΟ εξαρτάται πόσο τυχερός είσαι.
Αν η ποδιά προεξέχει απο κάτω, μπορείς να κουρμάρεις την άκρη (όσο γίνεται 45μοίρες) απο μπροστά, ανοίγοντας και καναδυό τρύπες (σε κατάλληλα σημεία) που θα βοηθήσουν στο καθάρισμα της λάσπης
Η ποδιά είναι ΜΑΝΟΥΡΑ, βέβαια στα μακρυά 4κούνητα είναι χρήσιμη, στα κοντά μπορείς και να την αποφύγεις με αρκετό ψήλωμα.
Η επιλογή δική σου.
φιλικά