Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

ΦΤΗΝΕΣ ΛΥΣΕΙΣ ΑΝΥΨΩΣΗΣ

Έχετε τεχνικές απορίες; Μάθετε σε αυτή την Θεματική Ενότητα!

ΦΤΗΝΕΣ ΛΥΣΕΙΣ ΑΝΥΨΩΣΗΣ

Δημοσίευσηαπό VITARAKIAS » 21 Νοέμ 2003, 19:20

ΚΑΤΑΡΧΗΝ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ

ΠΡΩΤΑ ΠΡΩΤΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΑΛΟΥΜΕ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΣΕ ΜΙΑ ΤΑΞΗ

1)ΟΛΑ ΤΑ 4Χ4 ΠΟΥ ΦΕΡΟΥΝ ΑΚΑΜΤΟ ΑΞΟΝΑ ΤΟ ΧΑΜΗΛΟΤΕΡΟ ΣΗΜΕΙΟ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ ΤΟΥΣ {ΨΗΛΩΝΟΥΝ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΛΑΣΤΙΧΑ}
2)ΤΑ ΕΜΠΡΟΣ ΔΙΑΦΟΡΙΚΑ ΣΤΑ VITARA KAI ΣΤΑ GRAN VITARA ΔΙΑΦΕΡΟΥΝ.
ΑΠΟ ΤΑ ΑΛΟΥΜΙΝΕΝΙΑ ΤΑ ΠΙΟ ΓΕΡΑ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΕΧΟΥΝ ΑΠΟΔΕΙΧΤΗ ΤΩΝ 8VALVE ΚΑΙ ΤΩΝ GRAN VITARA{ΥΠΑΡΧΟΥΝ 3ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΙ ΤΥΠΟΙ ΑΛΟΥΜΙΝΕΝΙΩΝ ΔΙΑΦΟΡΙΚΩΝ}
3)ΟΠΩΣ ΕΧΩ ΞΑΝΑΠΕΙ ΟΣΟ ΠΙΟ ΠΟΛΛΑ ΕΥΡΩ ΔΩΣΕΙΣ ΤΟΣΟ ΠΙΟ ΚΑΛΗ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Η ΑΝΥΨΩΣΗ

ΑΛΛΕΣ ΑΠΟΡΙΕΣ??????
Άβαταρ μέλους
VITARAKIAS
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 26
Εγγραφή: 15 Νοέμ 2003, 15:54
Τοποθεσία: ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ-ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό grvit » 21 Νοέμ 2003, 19:50

[quote="nstefa"]Τωρα οσο για την κοιλιακη ελευθερια δεν καταλαβαινω τι εννοεις.
Μηπως εννοεις την γωνια ραμπας:
quote]
Ναι, η γωνία ράμπας εχει αμεση σχέση με την κοιλιακή ελευθερια.
Άβαταρ μέλους
grvit
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 183
Εγγραφή: 13 Ιούλ 2003, 16:44
Τοποθεσία: Mytilene

Re: ΦΤΗΝΕΣ ΛΥΣΕΙΣ ΑΝΥΨΩΣΗΣ

Δημοσίευσηαπό grvit » 21 Νοέμ 2003, 19:56

VITARAKIAS έγραψε:ΚΑΤΑΡΧΗΝ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ

ΠΡΩΤΑ ΠΡΩΤΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΑΛΟΥΜΕ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΣΕ ΜΙΑ ΤΑΞΗ

1)ΟΛΑ ΤΑ 4Χ4 ΠΟΥ ΦΕΡΟΥΝ ΑΚΑΜΤΟ ΑΞΟΝΑ ΤΟ ΧΑΜΗΛΟΤΕΡΟ ΣΗΜΕΙΟ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ ΤΟΥΣ {ΨΗΛΩΝΟΥΝ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΛΑΣΤΙΧΑ}
2)ΤΑ ΕΜΠΡΟΣ ΔΙΑΦΟΡΙΚΑ ΣΤΑ VITARA KAI ΣΤΑ GRAN VITARA ΔΙΑΦΕΡΟΥΝ.
ΑΠΟ ΤΑ ΑΛΟΥΜΙΝΕΝΙΑ ΤΑ ΠΙΟ ΓΕΡΑ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΕΧΟΥΝ ΑΠΟΔΕΙΧΤΗ ΤΩΝ 8VALVE ΚΑΙ ΤΩΝ GRAN VITARA{ΥΠΑΡΧΟΥΝ 3ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΙ ΤΥΠΟΙ ΑΛΟΥΜΙΝΕΝΙΩΝ ΔΙΑΦΟΡΙΚΩΝ}
3)ΟΠΩΣ ΕΧΩ ΞΑΝΑΠΕΙ ΟΣΟ ΠΙΟ ΠΟΛΛΑ ΕΥΡΩ ΔΩΣΕΙΣ ΤΟΣΟ ΠΙΟ ΚΑΛΗ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Η ΑΝΥΨΩΣΗ

ΑΛΛΕΣ ΑΠΟΡΙΕΣ??????


Καλησπέρα και απο μένα.Βασικά απο οσο βλέπω απορία δεν εχει διατυπωθεί μέχρι τώρα απο κανένα ,άλλη ,πέραν του ποια ειναι η φτηνή λύση που δίνει 18 πόντους ύψος ,λειτουργικότητα και ασφάλεια.Επειδή ομως σε κάθε μετατροπή εχουμε κάποια συν και κάποια πλήν,κάπως μου εδωσες μια σχετική δόση απάντησης με την δήλωση 3.Αλλά η βασική απορία παραμένει........Ειμαι και μακρυά και δεν μπορώ να περάσω να δω τι εννοείς.Ευχομαι ομως να ειναι μια λύση καλή και λειτουργική.Γιατί οχι ....
Άβαταρ μέλους
grvit
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 183
Εγγραφή: 13 Ιούλ 2003, 16:44
Τοποθεσία: Mytilene

Δημοσίευσηαπό panos » 21 Νοέμ 2003, 20:02

δεν έχω όρεξη να μεταφράζω οπότε http://www.difflock.com/offroad/4x4glossary.shtml
Ground clearance. Space between the ground and a given mechanical part of the vehicle. Usually, when quoted for a vehicle, taken as the least for any component on the vehicle - the space under the differential casing. But note difference between under-axle and underbelly clearance.

O grvit εννοεί το under belly clearance στα ελληνικά κοιλιακή ελευθερία, και δεν μπορώ να καταλάβω γιατί υπάρχει διαφορά απόψεων ακόμη και σε αυτό το θέμα.

Ο Jimnys ζήτησε περισσότερες πληροφορίες και δεν δόθηκε καμία απάντηση. Εάν τα post δεν έχουν χαρακτήρα διαφήμισης θα παρακαλούσα και εγώ να εισαστε περισσότερο διαφωτιστικοί στο θέμα .

Ευχαριστώ
panos
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 135
Εγγραφή: 17 Ιαν 2003, 03:54
Τοποθεσία: Αθηνα Πεντέλη

Δημοσίευσηαπό grvit » 21 Νοέμ 2003, 20:17

max έγραψε:Το Grand Vitara 2.0L τη έχει?
Είναι αντοχής?
Σπάει και αν σπάσει θα πονέσω? :cry:

Max

Δυστυχώς αλουμινένια.Τώρα για το αν σπάει......εξαρτάται ....αν δεν το ταλαιπωρείς και φροντίζεις οι μπροστινοί τροχοί να μην "πετάνε" συχνά και να μην σκάνε μετέπειτα κάτω επίσης συχνά ,δεν κινδυνεύεις πολύ.Επίσης οταν εχεις κοντά και εννοείται κλειδωμένους τους μπροστινούς,να αποφεύγεις δυνατά ζορίσματα με το τιμόνι κομμένο.
Άβαταρ μέλους
grvit
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 183
Εγγραφή: 13 Ιούλ 2003, 16:44
Τοποθεσία: Mytilene

Δημοσίευσηαπό dista » 21 Νοέμ 2003, 21:49

Μήπως κοιλιακή ελευθερία είναι η απόσταση απο το έδαφος στο μέσο του οχήματος, βλέπε απόσταση μαρσπέδιων - κατω μέρος αμαξώματος, για περάσματα σε αναχώματα κλπ. :?:
Άβαταρ μέλους
dista
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 479
Εγγραφή: 03 Νοέμ 2003, 10:24
Τοποθεσία: Μαρούσι Αθήνα

ΦΤΗΝΕΣ ΛΥΣΕΙΣ ΑΝΥΨΩΣΗΣ

Δημοσίευσηαπό VITARAKIAS » 22 Νοέμ 2003, 00:56

ΚΑΤΑΡΧΗΝ ΚΑΛΗΜΕΡΑ

ΛΙΓΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΜΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΛΥΘΟΥΝ ΚΑΙ ΜΕΡΙΚΕΣ ΑΠΟΡΙΕΣ
1)ΕΜΠΡΟΣ ΦΟΡΑΕΙ IROMAN ΕΛΑΤΗΡΙΑ ΜΕ ΠΡΟΣΘΗΚΕΣ 5,5 ΠΟΝΤΟΥΣ
2)ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ MONROE ΜΕ ΠΡΟΣΘΗΚΕΣ ΣΤΙΣ ΒΑΣΕΙΣ 5,5 ΠΟΝΤΟΥΣ
3)ΠΙΣΩ ΕΛΑΤΗΡΙΑ 7,5 ΜΑΚΡΥΤΕΡΑ
4)ΠΙΣΩ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ CABRIEL 14 ΠΟΝΤΟΥΣ ΜΑΚΡΥΤΕΡΑ(ΕΧΕΙ ΤΡΕΛΑ ΚΡΕΜΑΣΜΑΤΑ)
5)ΠΟΛΘΔΙΣΚΟ ΣΤΟ ΠΙΣΩ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ 52%
6) BODY LIFT 4 ΠΟΝΤΟΥΣ(ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΣΤΟΥΣ ΛΕΒΙΕΔΕΣ, ΣΩΛΗΝΑΚΙΑ ΥΨΗΛΗΣ 6 ΠΟΝΤΟΥΣ ΜΑΚΡΥΤΕΡΑ)
7)ΕΛΑΣΤΙΚΑ MUD TERRAN 235X75R15
8)CB PRESINTED BILLY, ΜΕ ΚΕΡΑΙΑ ALABAMA

[TO VITARA ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ 1992 ΜΟΝΤΕΛΟ ΜΕ 342000km 8valve]

ΓΙΑ ΑΛΛΕΣ ΑΠΟΡΙΕΣ ΚΑΙ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΩ
Άβαταρ μέλους
VITARAKIAS
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 26
Εγγραφή: 15 Νοέμ 2003, 15:54
Τοποθεσία: ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ-ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό xontros » 22 Νοέμ 2003, 01:30

Τώρα μάλιστα, κάτι γίνεται :lol:
Από κρέμασμα-ελευθερία άρθρωσης-κοιλιακή ελευθερία πρέπει να είναι πόλύ καλό, όπως είναι και του Νίκου.
Ακόμα και έτσι όμως, πάλι πολλοί μου φαίνονται οι 18...
5.5+4+3, πάλι δεν βγαίνει :shock:
<i>Brizola Raiders Adventure Team</i>
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

Δημοσίευσηαπό grvit » 22 Νοέμ 2003, 07:47

xontros έγραψε:Τώρα μάλιστα, κάτι γίνεται :lol:
Από κρέμασμα-ελευθερία άρθρωσης-κοιλιακή ελευθερία πρέπει να είναι πόλύ καλό, όπως είναι και του Νίκου.
Ακόμα και έτσι όμως, πάλι πολλοί μου φαίνονται οι 18...
5.5+4+3, πάλι δεν βγαίνει :shock:

Υπολόγισες σηκωμα με προσθήκες στα ελατήρια και body lift.Τα ελατήρια τα ξέχασες .....????
Άβαταρ μέλους
grvit
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 183
Εγγραφή: 13 Ιούλ 2003, 16:44
Τοποθεσία: Mytilene

Re: ΦΤΗΝΕΣ ΛΥΣΕΙΣ ΑΝΥΨΩΣΗΣ

Δημοσίευσηαπό grvit » 22 Νοέμ 2003, 08:47

VITARAKIAS έγραψε:ΚΑΤΑΡΧΗΝ ΚΑΛΗΜΕΡΑ

ΛΙΓΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΜΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΛΥΘΟΥΝ ΚΑΙ ΜΕΡΙΚΕΣ ΑΠΟΡΙΕΣ
1)ΕΜΠΡΟΣ ΦΟΡΑΕΙ IROMAN ΕΛΑΤΗΡΙΑ ΜΕ ΠΡΟΣΘΗΚΕΣ 5,5 ΠΟΝΤΟΥΣ
2)ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ MONROE ΜΕ ΠΡΟΣΘΗΚΕΣ ΣΤΙΣ ΒΑΣΕΙΣ 5,5 ΠΟΝΤΟΥΣ
3)ΠΙΣΩ ΕΛΑΤΗΡΙΑ 7,5 ΜΑΚΡΥΤΕΡΑ
4)ΠΙΣΩ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ CABRIEL 14 ΠΟΝΤΟΥΣ ΜΑΚΡΥΤΕΡΑ(ΕΧΕΙ ΤΡΕΛΑ ΚΡΕΜΑΣΜΑΤΑ)
5)ΠΟΛΘΔΙΣΚΟ ΣΤΟ ΠΙΣΩ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ 52%
6) BODY LIFT 4 ΠΟΝΤΟΥΣ(ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΣΤΟΥΣ ΛΕΒΙΕΔΕΣ, ΣΩΛΗΝΑΚΙΑ ΥΨΗΛΗΣ 6 ΠΟΝΤΟΥΣ ΜΑΚΡΥΤΕΡΑ)
7)ΕΛΑΣΤΙΚΑ MUD TERRAN 235X75R15
8)CB PRESINTED BILLY, ΜΕ ΚΕΡΑΙΑ ALABAMA

[TO VITARA ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ 1992 ΜΟΝΤΕΛΟ ΜΕ 342000km 8valve]

ΓΙΑ ΑΛΛΕΣ ΑΠΟΡΙΕΣ ΚΑΙ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΩ


Καλημέρα σε ολους.
Για να δούμε λοιπόν ....το συνολικό σήκωμα σε ενα αυτοκίνητο το δίνουν τα ελατήρια ,οι προσθήκες σε αυτά και το body lift.Τώρα ...
Οι προσθήκες στα αμορτισερ δεν δίνουν σήκωμα αλλά κρέμασμα πλέον αυτου που δίνουν τα ελατήρια και οι προσθήκες σε αυτά.Επίσης τα τελευταία ,καθορίζουν και την κοιλιακή ελευθερία(γωνια ράμπας) ενω το body lift βελτιώνει μονο τις γωνίες προσέγγισης και διαφυγής(σηκώνεται μονο η καμπίνα-το σασί μένει στο ιδιο ύψος) .Τώρα εσυ μπροστά δεν λες ποσο μεγαλύτερα ελατήρια εβαλες αλλά εβαλες προσθήκες στα ελατήρια 5,5 πόντους.Υποθέτω οτι εχεις 1,5 " δηλ 4 πόντους Ironman μπροστά μακρύτερα απο τα stock ,οπότε 4+5,5 = 9,5 πόντους μπροστά.
Πίσω εχεις 7,5 πόντους απο ελατήρια χωρίς προσθήκες.Οι προσθήκες στα αμορτισερ οπως ειπα δεν δινουν υψος αλλα κρέμασμα πλεον αυτού που δίνει το ελατήριο.
Λάστιχα : Αν stock =195/70/15 = 195*70%=13,60 πόντοι υψος προφίλ.
Με 235/75/15 εχουμε 235*75%=17,62 πόντοι.Αρα αν τα λεω καλά ,απο λάστιχα πήρες 17,62-13,60=4 πόντους.
Συνοψίζουμε :
Μπροστά : 4(ελατήρια) +5,5(προσθήκες ελατηριων) +4 (λάστιχα)+4 (body lift) = 17,50 πόντοι.
Πίσω : 7,5+4(λάστιχα) + 4 (body lift)=15,50 πόντοι . ?????????
Η εισαι χαμηλότερος πίσω ή τα Ironman μπροστά ειναι 1" επιπλέον μακρυτερα απο τα stock δηλαδή 2,54 πόντοι.Αρα
Μπροστά εχουμε 2,54+5,5+4+4=16 πόντοι.
χμ..........
Στρογγυλεύω και καταλήγω οτι εχεις συνολική ανύψωση 16 πόντους και σήκωμα σασιού απο το έδαφος (αφαιρω το body lift) 16-4=12 πόντους.
Βέβαια δεν ξέρω και πόσο μαλακά ειναι τα ελατήρια και πόσο κάθονται.
Αυτά με μια πρόχειρη εξέταση.....αν εχω λάθος ας με διορθώσει κάποιος.

Καλό σχέδιο φαίνεται ,κρεμάσματα πρέπει να εχει καλά αλλά δεν ξέρω ποσο θα αντέξει το μπροστινό συστημα (κάσα-μπιλιοφόροι-ημιαξόνια-φούσκες) στα ζόρια.Τα ημιαξόνια πρέπει ηδη να εχουν σχετικά μεγάλη γωνία γιατί δεν εχει κατέβει το διαφορικό ενω αντιθετα εχει σηκωθεί 12 πόντους.Αφαιρώ διόρθωση γωνίας ημιαξονίων απο τα μεγαλύτερα λάστιχα 4 πόντους αρα 8 πόντοι.Εντός δρόμου (σε φυσιολογικο δρόμο δηλαδή) δεν πρεπει να εχει πρόβλημα -δεν ξέρω για την ευστάθεια.Εκτος δρόμου ομως δεν ξέρω ποσο θα αντέξουν ημιαξόνια-μπιλιοφόροι-κάσα (παντα με φόβιζαν οι μεγάλες προσθήκες) .Πλην ομως αν δεν το δω να δουλεύει δεν μπορω να πω κατι σίγουρο.Αυτά απο μενα....
Άβαταρ μέλους
grvit
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 183
Εγγραφή: 13 Ιούλ 2003, 16:44
Τοποθεσία: Mytilene

ΦΤΗΝΕΣ ΛΥΣΕΙΣ ΑΝΥΨΩΣΗΣ

Δημοσίευσηαπό VITARAKIAS » 22 Νοέμ 2003, 11:18

ΜΑΛΛΟΝ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗ ΠΡΟΣΘΗΚΗ


1) ΟΤΑΝ ΛΕΜΕ ΟΤΙ ΒΑΖΟΥΜΕ ΜΙΑ ΠΡΟΣΘΗΚΗπχ 3ΠΟΝΤΟΥΣ ΔΕ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΣΗΚΩΝΕΤΑΙ ΜΟΝΟ 3 ΠΟΝΤΟΥΣ ΑΛΛΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ
ΑΥΤΟ ΓΙΝΕΤΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΜΠΑΙΝΕΙ ΣΤΟ ΠΑΝΩ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ ΕΛΑΤΗΡΙΟΥ
ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΜΙΚΡΑΙΝΟΥΜΕ ΤΟ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΟ ΧΩΡΟ ΠΟΥ ΜΠΑΙΝΕΙ ΤΟ ΕΛΑΤΗΡΙΟ ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΝΑ ΜΕΓΑΛΩΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΤΑΣΗ (LIBRES)ΤΟΥ ΕΛΑΤΗΡΙΟΥ πχ ΜΙΑ ΠΡΟΣΘΗΚΗ 4,5 ΠΟΝΤΟΥΣ ΔΕ ΣΗΚΩΝΕΙΤΟ ΑΜΑΞΙ ΤΙΣ ΠΟΝΤΟΥΣ ΑΛΛΑ 7,5ΠΟΝΤΟΥΣ(ΜΕ ΜΑΜΑ ΕΛΑΤΗΡΙΑ)[ΜΙΛΑΜΕ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ VITARA]
2)ΟΤΑΝ ΛΕΜΕ 7 ΠΟΝΤΟΥΣ ΜΑΚΡΥΤΕΡΟ ΕΛΑΤΗΡΙΟ ΠΑΛΙ ΔΕ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΣΗΚΩΝΕΤΑΙ ΕΝΑ ΑΜΑΞΙ ΜΟΝΟ 7 ΠΟΝΤΟΥΣ
πχ ΟΤΑΝ ΕΝΑ ΕΛΑΤΗΡΙΟ ΕΙΝΑΙ 15 ΠΟΝΤΟΥΣ ΚΑΙ ΔΙΑΜΕΤΡΟ ΣΠΥΡΑΣ 0,8cm ΕΧΕΙ ΣΚΛΗΡΩΤΗΤΑ 1500LBS ΚΑΙ ΣΗΚΩΝΕΙ ΕΝΑ ΒΑΡΟΣ 400ΚΙΛΑ ΣΥΣΠΙΡΩΝΕΤΑΙ ΓΥΡΩ ΣΤΟΥΣ 6 ΠΟΝΤΟΥΣ ΕΝΩ ΕΝΑ ΕΛΑΤΗΡΙΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ 22 ΠΟΝΤΟΥΣ ΜΕ ΔΙΑΜΕΤΡΟ 0,8cm ΕΧΕΙ ΣΚΛΗΡΩΤΗΤΑ 2000LBS ΚΑΙ ΣΗΚΩΝΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΕΝΑ ΒΑΡΟΣ 400ΚΙΛΑ ΣΥΣΠΙΡΩΝΕΤΑΙ ΜΟΝΟ 4 ΠΟΝΤΟΥΣ
[ΤΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΕΙΝΑΙ ΕΙΚΟΝΙΚΑ]
ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΕΛΥΣΑ ΤΙΣ ΑΠΟΡΙΕΣ ΣΑΣ ΠΩΣ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΟΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΠΟΝΤΟΙ ΑΝΥΨΩΣΗΣ
Άβαταρ μέλους
VITARAKIAS
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 26
Εγγραφή: 15 Νοέμ 2003, 15:54
Τοποθεσία: ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ-ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό grvit » 22 Νοέμ 2003, 12:05

Ε.. γιαυτό ειπα οτι κανω ενα πρόχειρο και θεωρητικό υπολογισμό και οτι δεν ξέρω τι ελατήρια φοράς......ειπες μεν τις εμπορικές ονομασίες τους αλλά εγω δεν ξέρω τα συγκεκριμένα πως δουλεύουν.....εχουν αμεση σχέση με τις προσθήκες...Οσο περισσότερα λες ,τοσο απομακρύνεται το πέπλο μυστηρίου....Πάνω κατω κατάλαβα τι εχεις κάνει πάντως.Καλά τα πήγα ,δεν μπορείς να πείς ....και δεν ειμαι και μηχανικός .
Άβαταρ μέλους
grvit
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 183
Εγγραφή: 13 Ιούλ 2003, 16:44
Τοποθεσία: Mytilene

Δημοσίευσηαπό IKE » 22 Νοέμ 2003, 12:19

Βάλτε και καμία φωτογραφία να γουστάρουμε :roll:
Άβαταρ μέλους
IKE
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 760
Εγγραφή: 27 Φεβ 2003, 15:38
Τοποθεσία: ΒΑ Αττική

Re: ΦΤΗΝΕΣ ΛΥΣΕΙΣ ΑΝΥΨΩΣΗΣ

Δημοσίευσηαπό xontros » 23 Νοέμ 2003, 00:43

Φίλε Vitarakia, μη νομίζεις ότι αμφιβάλλουμε για την αλήθεια αυτών που λες, αλλά επειδή και ο grvit και εγώ έχουμε παιδευτεί αρκετά με το θέμα, απλά προσπαθούμε να το κατανοήσουμε καλύτερα, και σίγουρα δεν είμαστε μηχανικοί. Αν κάνω λάθος στα παρακάτω, ας με διορθώσει κάποιος που γνωρίζει.
VITARAKIAS έγραψε: ΜΑΛΛΟΝ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗ ΠΡΟΣΘΗΚΗ
1) ΟΤΑΝ ΛΕΜΕ ΟΤΙ ΒΑΖΟΥΜΕ ΜΙΑ ΠΡΟΣΘΗΚΗπχ 3ΠΟΝΤΟΥΣ ΔΕ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΣΗΚΩΝΕΤΑΙ ΜΟΝΟ 3 ΠΟΝΤΟΥΣ ΑΛΛΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ
ΑΥΤΟ ΓΙΝΕΤΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΜΠΑΙΝΕΙ ΣΤΟ ΠΑΝΩ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ ΕΛΑΤΗΡΙΟΥ
ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΜΙΚΡΑΙΝΟΥΜΕ ΤΟ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΟ ΧΩΡΟ ΠΟΥ ΜΠΑΙΝΕΙ ΤΟ ΕΛΑΤΗΡΙΟ ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΝΑ ΜΕΓΑΛΩΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΤΑΣΗ (LIBRES)ΤΟΥ ΕΛΑΤΗΡΙΟΥ πχ ΜΙΑ ΠΡΟΣΘΗΚΗ 4,5 ΠΟΝΤΟΥΣ ΔΕ ΣΗΚΩΝΕΙΤΟ ΑΜΑΞΙ ΤΙΣ ΠΟΝΤΟΥΣ ΑΛΛΑ 7,5ΠΟΝΤΟΥΣ(ΜΕ ΜΑΜΑ ΕΛΑΤΗΡΙΑ)[ΜΙΛΑΜΕ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ VITARA]

Έχεις δίκιο στο ότι το ψήλωμα είναι μεγαλύτερο από την προσθήκη, και παραδέχομαι ότι έκανα "μπακάλικο" υπολογισμό πριν :oops: , αλλά δεν είναι σωστή η εξήγηση που δίνεις. Ο "Εργοστασιακός χώρος" που αναφέρεις για το ελατήριο ορίζεται μόνο από το μήκος του αμορτισέρ (και ίσως από κάποιο στοπ στο ψαλίδι, αν υπάρχει), και το μήκος αυτό το έχεις ήδη αλλάξει. Το ίδιο μου είχε πει και κάποιο συνεργείο, ότι με τις προσθήκες προφορτίζεις το ελατήριο, αλλά αυτό ισχύει μόνο όταν δεν βάζεις μακρύτερα αμορτισέρ. Σίγουρα ισχύει στις μηχανές, όπου το αμορτισέρ και το ελατήριο είναι ένα σώμα, αλλά στο Vitara που είναι δύο ξεχωριστά εξαρτήματα δε υπάρχει τέτοια εξάρτηση...
Ο λόγος που ισχύει αυτό που λες, για μένα είναι ότι η προσθήκη δεν μπαίνει εκεί που μετράμε το ύψος (στην άκρη του τροχού) αλλά στο ελατήριο που είναι στη μέση της απόστασης "βάση ψαλιδιού-άκρη τροχού". Έτσι κάθε αύξηση στο μήκος του ελατηρίου με μακρύτερο ελατήριο, σκληρότερο ελατήριο που δεν συμπιέζεται τόσο, ή με προσθήκη, δίνει ακόμα μεγαλύτερη αύξηση ύψους στον τροχό :shock: .
VITARAKIAS έγραψε:2)ΟΤΑΝ ΛΕΜΕ 7 ΠΟΝΤΟΥΣ ΜΑΚΡΥΤΕΡΟ ΕΛΑΤΗΡΙΟ ΠΑΛΙ ΔΕ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΣΗΚΩΝΕΤΑΙ ΕΝΑ ΑΜΑΞΙ ΜΟΝΟ 7 ΠΟΝΤΟΥΣ
πχ ΟΤΑΝ ΕΝΑ ΕΛΑΤΗΡΙΟ ΕΙΝΑΙ 15 ΠΟΝΤΟΥΣ ΚΑΙ ΔΙΑΜΕΤΡΟ ΣΠΥΡΑΣ 0,8cm ΕΧΕΙ ΣΚΛΗΡΩΤΗΤΑ 1500LBS ΚΑΙ ΣΗΚΩΝΕΙ ΕΝΑ ΒΑΡΟΣ 400ΚΙΛΑ ΣΥΣΠΙΡΩΝΕΤΑΙ ΓΥΡΩ ΣΤΟΥΣ 6 ΠΟΝΤΟΥΣ ΕΝΩ ΕΝΑ ΕΛΑΤΗΡΙΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ 22 ΠΟΝΤΟΥΣ ΜΕ ΔΙΑΜΕΤΡΟ 0,8cm ΕΧΕΙ ΣΚΛΗΡΩΤΗΤΑ 2000LBS ΚΑΙ ΣΗΚΩΝΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΕΝΑ ΒΑΡΟΣ 400ΚΙΛΑ ΣΥΣΠΙΡΩΝΕΤΑΙ ΜΟΝΟ 4 ΠΟΝΤΟΥΣ
[ΤΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΕΙΝΑΙ ΕΙΚΟΝΙΚΑ]
ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΕΛΥΣΑ ΤΙΣ ΑΠΟΡΙΕΣ ΣΑΣ ΠΩΣ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΟΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΠΟΝΤΟΙ ΑΝΥΨΩΣΗΣ

Αυτό που αναφέρεις είναι το λεγόμενο static sag ή στατική βύθιση της ανάρτησης. Είναι λογικό το μαμίσιο ελατήριο να μικραίνει σε μήκος όταν τοποθετηθεί στο αυτοκίνητο λόγω του βάρους του αυτοκινήτου (και δε βλέπω το λόγο να παίζει κάποιο ρόλο η διάμετρος του). Αυτό ο κατασκευαστής το έχει κάνει επίτηδες, γιατί η ανάρτηση πρέπει να έχει διαδρομή και προς τα πάνω (π.χ. σαμαράκι) αλλά και προς τα κάτω (π.χ. λακούβα), και αν βάλεις σκληρότερα ελατήρια για να μειώσεις τη βύθιση αυτή, είναι πιθανό να τερματίζει ευκολότερα η ανάρτηση σε έκταση. Αν μηδενίσεις τελείως τη βύθιση αυτή, θα ακούς το ελατήριο να ψιλοφεύγει από τη θέση του και να χτυπάει στη βάση του αρκετά συχνά, π.χ. σε απότομη στροφή με λακούβα... Πάντως σίγουρα και με αυτό τον τρόπο κερδίζεις ύψος.
Τα παραπάνω ισχύουν βέβαια μόνο για τη μπροστινή ανάρτηση που έχει ψαλίδια, πίσω με τον άκαμπτο άξονα όσο μεγαλώνεις το μήκος του ελατηρίου (με τους τρόπους που είπες), τόσο σηκώνεται και το αυτοκίνητο 8) .
Για πίσω έχω τις εξής απορίες:
α) Το μέγιστο κρέμασμα περιορίζεται, εκτός από τα αμορτισέρ, και από τη γέφυρα-ψαλίδι που κρατάει το διαφορικό στο σασί, έχεις κάνει προέκταση και εκεί?
β) Σε τέτοια ψηλώματα (πάνω από 4 ίντσες-10 πόντους) έχω διαβάσει ότι χρειάζεται προέκταση του πίσω άξονα με προσθήκη στο σημείο που ενώνεται με το διαφορικό, δεν έχεις πρόβλημα εκεί?
Για μπροστά δεν ρωτάω για κάμπερ, γιατί φαντάζομαι θα έχεις βρει κάποιο τρόπο να το φέρεις σε νορμάλ νούμερα, αλλά χωρίς κατέβασμα του διαφορικού η γωνία των ημιαξονίων πρέπει να είναι πραγματικά χάλια. Σε στάση, στα νορμάλ Vitara τα ημιαξόνια είναι παράλληλα προς το έδαφος, στο δικό μου είναι 15-20 μοίρες προς τα κάτω, και στο δικό σου πρέπει να είναι 20-35 μοίρες. Αν κρεμάσει ομως ένας μπροστινός τροχός τί γίνεται? Επειδή έχω διαλύσει ένα ημιαξόνιο όταν το παράκανα με προεκτάσεις ΚΑΙ μακρύτερα ΚΑΙ σκληρότερα ελατήρια, πόσα χιλιόμετρα έχει κάνει το αυτοκίνητο με αυτό το ψήλωμα και 4x4? (ευκαιρία ψάχνω να τις ξαναβάλω :lol: )
Άσχετο, τα κεφαλαία τα χρησιμοποιούμε για να φωνάζουμε συνήθως, οπότε μας έχεις ξεκουφάνει, αν θες γράφε με μικρά :lol: :lol: :lol:
Τελευταία επεξεργασία από xontros και 23 Νοέμ 2003, 22:01, έχει επεξεργασθεί 2 φορά/ες συνολικά
<i>Brizola Raiders Adventure Team</i>
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

Re: ΦΤΗΝΕΣ ΛΥΣΕΙΣ ΑΝΥΨΩΣΗΣ

Δημοσίευσηαπό xontros » 23 Νοέμ 2003, 01:18

grvit έγραψε:Υπολόγισες σηκωμα με προσθήκες στα ελατήρια και body lift.Τα ελατήρια τα ξέχασες .....????
:oops: :oops: :oops: :oops:
grvit έγραψε:Λάστιχα : Αν stock =195/70/15 = 195*70%=13,60 πόντοι υψος προφίλ.
Με 235/75/15 εχουμε 235*75%=17,62 πόντοι.Αρα αν τα λεω καλά ,απο λάστιχα πήρες 17,62-13,60=4 πόντους.
Το μαμίσιο (που μόνο σε ρεζέρβα το είδα...) ήταν 195(/80)-15, άρα 17,62-15,6= 2.02 8)

grvit έγραψε:Τα ημιαξόνια πρέπει ηδη να εχουν σχετικά μεγάλη γωνία γιατί δεν εχει κατέβει το διαφορικό ενω αντιθετα εχει σηκωθεί 12 πόντους.Αφαιρώ διόρθωση γωνίας ημιαξονίων απο τα μεγαλύτερα λάστιχα 4 πόντους αρα 8 πόντοι.
Τί εννοείς διόρθωση γωνίας ημιαξονίων από τα μεγαλύτερα λάστιχα? Εσωτερικά πιάνουν στο διαφορικό (που δεν έχει αλλάξει θέση) και εξωτερικά στις πλύμνες. Γιατί να αλλάζει κάτι λόγω των λάστιχων? :shock: :shock: :shock:

VITARAKIAS έγραψε:
[TO VITARA ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ 1992 ΜΟΝΤΕΛΟ ΜΕ 342000km 8valve]
Προς τους οδηγούς των άσπρων τετράγωνων κουτιών :twisted: : άραγε πού θα είναι τα αυτοκίνητα σας μετά από 11 χρόνια και τόσα χιλιόμετρα???
<i>Brizola Raiders Adventure Team</i>
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Τεχνικά θέματα

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 9 επισκέπτες

cron