Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

ΦΤΗΝΕΣ ΛΥΣΕΙΣ ΑΝΥΨΩΣΗΣ

Έχετε τεχνικές απορίες; Μάθετε σε αυτή την Θεματική Ενότητα!

ΦΤΗΝΕΣ ΛΥΣΕΙΣ ΑΝΥΨΩΣΗΣ

Δημοσίευσηαπό VITARAKIAS » 18 Νοέμ 2003, 10:28

ΕΓΩ ΠΑΝΤΩΣ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΑ! ΕΧΩ ΕΝΑ VITARA 18 ΠΟΝΤΟΥΣ ΨΗΛΩΜΕΝΟ ΚΑΙ ΜΕ ΑΡΚΕΤΑ ΚΑΛΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ. ΤΩΡΑ ΦΤΙΑΧΝΩ ΕΝΑ JIMNY ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΘΑ ΚΑΤΑΦΕΡΩ ΚΑΙ ΣΕ ΑΥΤΟ ΚΑΤΙ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟ[/list]
Άβαταρ μέλους
VITARAKIAS
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 26
Εγγραφή: 15 Νοέμ 2003, 15:54
Τοποθεσία: ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ-ΑΘΗΝΑ

Re: ΦΤΗΝΕΣ ΛΥΣΕΙΣ ΑΝΥΨΩΣΗΣ

Δημοσίευσηαπό tazmania » 18 Νοέμ 2003, 11:00

VITARAKIAS έγραψε:ΕΓΩ ΠΑΝΤΩΣ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΑ! ΕΧΩ ΕΝΑ VITARA 18 ΠΟΝΤΟΥΣ ΨΗΛΩΜΕΝΟ ΚΑΙ ΜΕ ΑΡΚΕΤΑ ΚΑΛΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ. ΤΩΡΑ ΦΤΙΑΧΝΩ ΕΝΑ JIMNY ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΘΑ ΚΑΤΑΦΕΡΩ ΚΑΙ ΣΕ ΑΥΤΟ ΚΑΤΙ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟ[/list]


Και πως το κατάφερες αυτό :?:
Άβαταρ μέλους
tazmania
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:05
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: ΦΤΗΝΕΣ ΛΥΣΕΙΣ ΑΝΥΨΩΣΗΣ

Δημοσίευσηαπό Arouraios » 18 Νοέμ 2003, 11:54

VITARAKIAS έγραψε:ΕΓΩ ΠΑΝΤΩΣ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΑ! ΕΧΩ ΕΝΑ VITARA 18 ΠΟΝΤΟΥΣ ΨΗΛΩΜΕΝΟ ΚΑΙ ΜΕ ΑΡΚΕΤΑ ΚΑΛΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ. ΤΩΡΑ ΦΤΙΑΧΝΩ ΕΝΑ JIMNY ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΘΑ ΚΑΤΑΦΕΡΩ ΚΑΙ ΣΕ ΑΥΤΟ ΚΑΤΙ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟ[/list]


Δεν μας λες και εμάς πως το έκανες και φυσικά πόσο καιρό το έχεις κάνει και τι φθορές σου έχει παρουσιάσει ????
Άβαταρ μέλους
Arouraios
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 67
Εγγραφή: 01 Αύγ 2003, 12:43
Τοποθεσία: Athens

Δημοσίευσηαπό jimnys » 18 Νοέμ 2003, 12:00

Πατάει σε τσιμεντόλιθους!!!! :shock: :shock: :) :) :lol: :lol:
Land Jimny Cruiser
Άβαταρ μέλους
jimnys
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 419
Εγγραφή: 20 Ιαν 2003, 17:32
Τοποθεσία: ΠΑΛΛΗΝΗ - ΠΙΣΣΩΝΑΣ

ΦΤΗΝΕΣ ΛΥΣΕΙΣ ΑΝΥΨΩΣΗΣ

Δημοσίευσηαπό VITARAKIAS » 18 Νοέμ 2003, 18:59

ΤΑ ΠΡΑΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ. ΠΕΡΝΑΤΕ
ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΜΟΥ ΒΛΕΠΕΤΕ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΖΗΤΑΜΕ ΜΕΤΑ
ΠΑΝΤΩΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΩ ΣΕ ΤΣΙΜΕΝΤΟΛΙΘΟΥΣ
ΠΑΤΑΕΙ ΣΕ MUD TERRAN 235/75R15
Άβαταρ μέλους
VITARAKIAS
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 26
Εγγραφή: 15 Νοέμ 2003, 15:54
Τοποθεσία: ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ-ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό jimnys » 19 Νοέμ 2003, 17:10

Κανονικά επρεπε να έχεις δώσει είδει περετέρω στοιχεία εδώ ή σε προσωπικό μύνημα!!!
Land Jimny Cruiser
Άβαταρ μέλους
jimnys
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 419
Εγγραφή: 20 Ιαν 2003, 17:32
Τοποθεσία: ΠΑΛΛΗΝΗ - ΠΙΣΣΩΝΑΣ

Δημοσίευσηαπό xontros » 20 Νοέμ 2003, 00:53

Ενδιαφέρον ακούγεται Vitarakia, μου κίνησες την περιέργεια.
Υποθετικά θα μπορούσες να έχεις:
1. 2-3 πόντους το πολύ από τα λάστιχα (από 195-15 σε 235/75-15 MUD, κατάλογος Pirelli 4x4)
2. 5 πόντους body lift, με παραπάνω μπλέκεις με (ακριβά) προβλήματα με διάφορες σωλήνες και σωληνάκια, λεβιέδες, προφυλακτήρες :roll:
3. 4 πόντους μακρύτερα ή/και σκληρότερα μπροστινά ελατήρια και (ακριβές) προεκτάσεις στα μπροστινά αμορτισέρ, αν πας παραπάνω έχεις διάφορα (ακριβά) προβλήματα με ημιαξόνια, μπιλιοφόρους, φούσκες και γωνία κάμπερ, εκτός αν κατεβάσεις το διαφορικό, αλλά τότε έχεις ένα χειρότερο πρόβλημα με την γωνία του μπροστινού άξονα :shock: με πολύ ακριβή λύση
Πάλι όμως κάτι λείπει :!:
Τί ακριβώς μετράς? Σε σχέση με ένα καινούργιο Vitara ή με ένα του '91?
Για κάνε καμμία διευκρίνηση γιατί είναι πολλοί οι πόντοι...
<i>Brizola Raiders Adventure Team</i>
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

Δημοσίευσηαπό grvit » 20 Νοέμ 2003, 15:48

Δεν το αποκλείω αλλά επειδή εχω ψάξει το θέμα περι ανύψωσης Vitara πολύ,εκτιμώ οτι το αμάξι εχει τόσο σήκωμα μόνο αν φοράει το πλήρες κιτ της Calmini με περιθώρια να πέρει ακόμα 2-4 πόντους για να πάει στο όριο.
Με custom κατασκευή θεωρώ οτι ειναι σχεδόν αδύνατο να σηκωθεί τόσο χωρίς "βαριές" μετατροπές.Εκτός εαν κατέφυγε στην απλή λύση ενος σχετικά μεγαλύτερου σετ αμορτισερ - ελατηρίων και του εδωσε πολύ σήκωμα καμπίνας.Πάντως εαν δεν φοράει Calmini και δεν εχει αλλάξει κάσα-τρίτο μέλος ,η ζημιά ειναι θέμα χρόνου.Υπήρχε ενα σύστημα ανύψωσης της ProComp που δεν μπορω πια να εντοπίσω ,με το οποίο το Vitara σηκωνόταν 6,50 πόντους χωρίς να αλλάξεις ψαλίδια ,κ.τ.λ Το σήκωμα ομως ηταν σχετικό και όμοιο κάπως με το σήκωμα της Rocky Road (χρησιμοποιεί ΟΜΕ) οπου η ανύψωση δεν αφορά απόσταση ας πούμε του σασιού απο το εδαφος αλλά συνολική ανύψωση του αμαξιού.Δηλαδή του εδινε το ύψος που εδιναν τα ελατήρια +αυτό των προσθηκών.Το υπόλοιπο ηταν απο την καμπίνα.Με τέτοιο είδους σήκωμα εχεις μερική ανύψωση απο το εδαφος και αρκετα καλές διαδρομές. Και το κιτ της Calmini κάπως ετσι ειναι αλλά εαν δείτε δυο vitara οπου το ενα φοράει Calmini και το αλλο της Rocky ,η διαφορά ειναι εμφανής σε οτι αφορά κοιλιακή ελευθερία. Αν εχει κάνει ή πατεντάρει κάτι οπως το κιτ της ProComp , ειναι πιθανό να εχει πάρει αυτή την ανύψωση ,η οποία ομως κατα τη γνώμη μου και χωρίς να το εχω δει το αυτοκίνητο,του αυξάνει φοβερά την αστάθεια σε ολες τις περιπτώσεις οδήγησης.
Αυτά .......
Άβαταρ μέλους
grvit
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 183
Εγγραφή: 13 Ιούλ 2003, 16:44
Τοποθεσία: Mytilene

Δημοσίευσηαπό xontros » 21 Νοέμ 2003, 11:07

Όλα γίνονται, το θέμα είναι με τί κόστος (σε χρήμα, σε άνεση, σε αξιοπιστία, σε ασφάλεια... ).
Για παράδειγμα, ο "xontros" είναι μπροστά Rallye και πίσω Cadillac...
:lol: :lol: :lol:
<i>Brizola Raiders Adventure Team</i>
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

Δημοσίευσηαπό nstefa » 21 Νοέμ 2003, 12:06

Εχω κανει και εγω το ιδιο ψηλωμα με τον vitarakia. O χοντρος εχει δει το ψηλωμα του αυτοκινητου.Η διαφορα υψους που εχουμε μετρησει με ενα κανονικο vitara ειναι με τα αυτοκινητα διπλα-διπλα στο ιδιο επιπεδο και ειναι η διαφορα του καθρεπτη ειτε του οδηγου ειτε του συνοδηγου.Να φανταστειτε πως ο καθρεπτης περναει απο πανω και εχει και εχει και ενα περιθωριο 3 cm. Εαν αφαιρεσεις body lift και λαστιχα καταλαβαινεις ποσο εχει ψηλωσει το αυτοκινητο.Οσο αφορα το θεμα κοιλιακης ελευθεριας το χαμηλοτερο σημειο του αυτοκινητου ειναι τα διαφορικα.Αυτα ψηλωνουν μονο με μεγαλυτερα λαστιχα και με τιποτα αλλο.
Επειδη εχω σπασει δυο μπροστινα διαφορικα (vitara 16V)εχω και για αυτο αποψη.
Το διαφορικο του 16V και του 8V εκτος απο την διαφορα εσωτερικα(μικροτερο Βημα) εχουν και διαφορά εξωτερικα στα δεσιματα του αλουμινιου.Σιγουρα το καλυτερο απο ολα ειναι το ατσαλινο του GV γιατι αντεχει περισσοτερο.Εμενα το διαφορικο του 8V δεν μου εχει παρουσιασει προβλημα μεχρι τωρα παρολο που το κυνηγαω να δω την αντοχη του.
Υπαρχει βεβαια και ενα μπλοκε πισω αυτοματο που βοηθαει πολυ και καταπονει λιγοτερο τον μπροστινο αξονα.Το παλιο μου Vitara (16V) το ειχα ψηλωσει και ειχα βαλει 16" ζαντολαστιχα με λαστιχα πολυ βαρια σε σχεση με αυτα που ειχε.
Ελπιζω να βοηθησα
nstefa
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 25
Εγγραφή: 13 Ιαν 2003, 15:42
Τοποθεσία: Αθηνα

Δημοσίευσηαπό IKE » 21 Νοέμ 2003, 14:55

Ωραία όλα αυτά αλλα καλό θα ήτανε να δώσετε και καμία λεπτομέρεια για το πως φτάσατε στο +18.Αν είναι εύκολο βάλτε και καμία φωτογραφία όπως ΄΄εχει βάλει και ο grvit 8)
Άβαταρ μέλους
IKE
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 760
Εγγραφή: 27 Φεβ 2003, 15:38
Τοποθεσία: ΒΑ Αττική

Δημοσίευσηαπό grvit » 21 Νοέμ 2003, 15:37

nstefa έγραψε:Οσο αφορα το θεμα κοιλιακης ελευθεριας το χαμηλοτερο σημειο του αυτοκινητου ειναι τα διαφορικα.Αυτα ψηλωνουν μονο με μεγαλυτερα λαστιχα και με τιποτα αλλο.
Επειδη εχω σπασει δυο μπροστινα διαφορικα (vitara 16V)εχω και για αυτο αποψη.
Το διαφορικο του 16V και του 8V εκτος απο την διαφορα εσωτερικα(μικροτερο Βημα) εχουν και διαφορά εξωτερικα στα δεσιματα του αλουμινιου.Σιγουρα το καλυτερο απο ολα ειναι το ατσαλινο του GV γιατι αντεχει περισσοτερο.


Η κοιλιακή ελευθερία δεν εχει καμμία σχέση με το ύψος των διαφορικών απο το εδαφος.Οταν λέμε κοιλιακή ελευθερία ενοείται η ελάχιστη απόσταση του κάτω μέρους του αυτοκινήτου στο μέσον ας πούμε ,απο το εδαφος.Η απόσταση του διαφορικού απο το εδαφος ειναι η ελάχιστη απόσταση του χαμηλότερου σημείου του αυτοκινήτου (αξονας-διαφορικό) απο το εδαφος. Αλλο το ενα ,αλλο το αλλο.Εχω επίσης σπάσει διαφορικό στο Vitara.H αλουμινένια βάση που ειχα ειναι η γνωστή με τις 3 βίδες με διάκενο στην μεταξύ τους απόσταση.Η νεα αλουμινένια ειναι καλύτερη στο συγκεκριμένο σημείο (το διάκενο εχει πλέον γεμίσει και εχει πιο πολλά νεύρα) απο την παλιά αλλά και πάλι δεν αρκει.Σιδερένια κάσα εχει μόνο το Grand Vitara 2.500cc V6 και κανένα αλλο GV,τουλάχιστον απο την τελευταία πρόσφατη ενημέρωση που ειχα.
Άβαταρ μέλους
grvit
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 183
Εγγραφή: 13 Ιούλ 2003, 16:44
Τοποθεσία: Mytilene

Δημοσίευσηαπό nstefa » 21 Νοέμ 2003, 16:17

Μαλλον μπερδευτηκαμε και θα μπερδεψουμε και τους αλλους.
Οντως μονο το GV 2,5 V6 εχει σιδερενια κασα και ειναι η καλυτερη απο ολες τις αλλες.Με σειρα αντοχης λοιπον ειναι:
1.Ατσαλινη (GV 2.5 V6)
2.Αλουμινενια (Vitara 8V)
3.Αλουμινενια (Vitara 16V).
Τωρα οσο για την κοιλιακη ελευθερια δεν καταλαβαινω τι εννοεις.
Μηπως εννοεις την γωνια ραμπας:
Απο οσο γνωριζω δεν εχω ακουσει να σπαει 8V διαφορικο.
nstefa
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 25
Εγγραφή: 13 Ιαν 2003, 15:42
Τοποθεσία: Αθηνα

Δημοσίευσηαπό xontros » 21 Νοέμ 2003, 16:22

nstefa έγραψε:
Απο οσο γνωριζω δεν εχω ακουσει να σπαει 8V διαφορικο.

Πολύ χαίρομαι που το ακούω αυτό 8)
Μήπως με την "κοιλιακή ελευθερία" εννοείτε την αγγλική έκφραση "articulation"?
<i>Brizola Raiders Adventure Team</i>
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

Δημοσίευσηαπό max » 21 Νοέμ 2003, 16:28

Το Grand Vitara 2.0L τη έχει?
Είναι αντοχής?
Σπάει και αν σπάσει θα πονέσω? :cry:

Max
Άβαταρ μέλους
max
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 166
Εγγραφή: 25 Φεβ 2003, 10:40

Επόμενο

Επιστροφή στο Τεχνικά θέματα

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 7 επισκέπτες