Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Αλυσίδες & 4χ4 (απορία)

Έχετε τεχνικές απορίες; Μάθετε σε αυτή την Θεματική Ενότητα!

Δημοσίευσηαπό alp » 24 Νοέμ 2004, 11:34

discoman έγραψε:Ta νεα ηλεκτρονικα αντιολισθυσης δεν τα εχω δοκιμασει αλλα πρεπει να λειτουργουν και στο παγο



ε....... θα μείνω στις αλυσίδες καλύτερα
Άβαταρ μέλους
alp
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 369
Εγγραφή: 15 Σεπ 2004, 09:54

Δημοσίευσηαπό J-LAND » 21 Δεκ 2004, 10:21

Καλημέρα

Μια διαφορετική προσέγγιση του θέματος επειδή η αλυσίδες επιβάλετε να βρίσκονται στο αμάξι για πόλους λόγους
που θα βρούμε ποικιλία φτηνές εξειδικευμένες με εύκολη τοποθέτηση με αυτόματο τέντωμα
“ΕΑΝ ΔΕΝ ΠΑΣ ΔΕΝ ΘΑ ΜΑΘΕΙΣ”
Άβαταρ μέλους
J-LAND
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 143
Εγγραφή: 25 Οκτ 2004, 06:47

Δημοσίευσηαπό iperodigos » 21 Δεκ 2004, 11:50

J-LAND έγραψε:Καλημέρα

Μια διαφορετική προσέγγιση του θέματος επειδή η αλυσίδες επιβάλετε να βρίσκονται στο αμάξι για πόλους λόγους
που θα βρούμε ποικιλία φτηνές εξειδικευμένες με εύκολη τοποθέτηση με αυτόματο τέντωμα



BP ΚΗΦΙΣΙΑΣ......2108011535 ΜΕΛΕΤΗΣ--ΛΕΥΤΕΡΗΣ
iperodigos
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 533
Εγγραφή: 05 Ιουν 2004, 12:01

Δημοσίευσηαπό taxideytis » 14 Ιαν 2005, 00:08

Στο χιόνι τα πράγματα είναι διαφορετικά. Με ένα ελαστικό Μ/Τ έχεις καθαρίσει πολύ άνετα.

Μακαρι νάτανε τόσο απλά τα πραγματα... :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
taxideytis
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 364
Εγγραφή: 18 Νοέμ 2003, 23:42
Τοποθεσία: menidi

Δημοσίευσηαπό kotsidakias » 14 Ιαν 2005, 00:28

iperodigos έγραψε:
discoman έγραψε:Ta νεα ηλεκτρονικα αντιολισθυσης δεν τα εχω δοκιμασει αλλα πρεπει να λειτουργουν και στο παγο


Φιλε DISCOMAN σε 0% προσφηση σε ολους τους τροχους τι κανει η τεχνολογια στην κατηφορα με παγο γιαλι και στροφες? 0% προσφηση ξανα λεω, και γιαλι ο δρομος νωρις το πρωι πριν τον σκαψουν λιγο οι αλισσιδες καποιου αλλου ΙΧ.
Μονο η αγκυρα σε σωζει!!και οι 4ρις αλλισιδες.


Δεν ξερω σε ολα, αλλα σε πολλα αυτοκινητα οχι απαραιτιτα 4χ4 το abs βγαινει εκτος αμα εχει παγο.
:rockout3: :rockout3: :rockout3: :eyeslam: :vomit:
Άβαταρ μέλους
kotsidakias
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 241
Εγγραφή: 08 Δεκ 2004, 12:42
Τοποθεσία: Β.Προάστεια

Δημοσίευσηαπό gc60 » 14 Ιαν 2005, 10:18

kotsidakias έγραψε:Δεν ξερω σε ολα, αλλα σε πολλα αυτοκινητα οχι απαραιτιτα 4χ4 το abs βγαινει εκτος αμα εχει παγο.



ενοοεις οτι το απενεργοποιεις ή δεν δουλευει σωστα λογω καταστασης;
Άβαταρ μέλους
gc60
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 188
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2004, 13:15
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό kotsidakias » 14 Ιαν 2005, 12:28

gc60 έγραψε:
kotsidakias έγραψε:Δεν ξερω σε ολα, αλλα σε πολλα αυτοκινητα οχι απαραιτιτα 4χ4 το abs βγαινει εκτος αμα εχει παγο.



ενοοεις οτι το απενεργοποιεις ή δεν δουλευει σωστα λογω καταστασης;


εννοω οτι βγαινει εκτος οταν βλεπει οτι δεν υπαρχει προσφυση καθολου.Μου το ειχε πει ενας φιλος μου και το παρατηρησα στο elandra του πατερα μου οταν περιση ειχε πιασει παγο, παταγα και δεν εκανε καθολου αυτο το χαρακτηριστικο ηχο οταν δυσκολευεται να βρει προσφυση.Πιθανον να βγαινει εκτος γιατι υπαρχει μια πιθανοτητα να σταματησει με την προσπαθεια του οδηγου και μονο,ενω με το abs καμια!
Βεβαια μπαινει ενας παραγων που σκεφτομαι οτι μπορει να δουλευει και παλι αλλα αν ειναι 0δενικη η προσφυση απλα δεν παταει φρενο.
Παρολα αυτα στο αμαξι που λεω μου εδινε την αισθηση οτι λειτουργουσε το φρενο χωρις abs στη περιπτωση παγου,μιλαμε για παγοδρομιο κατασταση οχι 2 μετρα παγο και μετα ασφαλτο.
:rockout3: :rockout3: :rockout3: :eyeslam: :vomit:
Άβαταρ μέλους
kotsidakias
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 241
Εγγραφή: 08 Δεκ 2004, 12:42
Τοποθεσία: Β.Προάστεια

Δημοσίευσηαπό tasos953 » 14 Ιαν 2005, 19:12

kotsidakias έγραψε:
gc60 έγραψε:
kotsidakias έγραψε:Δεν ξερω σε ολα, αλλα σε πολλα αυτοκινητα οχι απαραιτιτα 4χ4 το abs βγαινει εκτος αμα εχει παγο.



ενοοεις οτι το απενεργοποιεις ή δεν δουλευει σωστα λογω καταστασης;


εννοω οτι βγαινει εκτος οταν βλεπει οτι δεν υπαρχει προσφυση καθολου.Μου το ειχε πει ενας φιλος μου και το παρατηρησα στο elandra του πατερα μου οταν περιση ειχε πιασει παγο, παταγα και δεν εκανε καθολου αυτο το χαρακτηριστικο ηχο οταν δυσκολευεται να βρει προσφυση.Πιθανον να βγαινει εκτος γιατι υπαρχει μια πιθανοτητα να σταματησει με την προσπαθεια του οδηγου και μονο,ενω με το abs καμια!
Βεβαια μπαινει ενας παραγων που σκεφτομαι οτι μπορει να δουλευει και παλι αλλα αν ειναι 0δενικη η προσφυση απλα δεν παταει φρενο.
Παρολα αυτα στο αμαξι που λεω μου εδινε την αισθηση οτι λειτουργουσε το φρενο χωρις abs στη περιπτωση παγου,μιλαμε για παγοδρομιο κατασταση οχι 2 μετρα παγο και μετα ασφαλτο
.

Σοβαρά πιστεύεις πως μπορεί κάποιος κοινός οδηγός να φρενάρει καλύτερα στον πάγο και δή σε φρενάρισμα πανικού χωρίς ABS; Χλωμό το βλέπω.
Πάντως στο προηγούμενο ερώτημα έχω να παρατηρήσω πως το ABS δε΄απενεργοποιείται από μόνο του σε περίπτωση πάγου, απλά η απελευθέρωση της πίεσης γίνεται τόσο πυκνά και ακαριαία που δεν αισθάνεσαι το "κλώτσημα" στο πεντάλ.
Στο δικό μου αυτοκίνητο λειτουργεί κανονικότατα, απλά η απόσταση φρεναρίσματος αυξάνεται ανάλογα με τα λάστιχα που φοράω.
<--------THIS IS A SUV, BUT WHAT A SUV!
Όπως λέμε ΝΑΝΟΣ, αλλά με κάτι @..... Νά!!
Άβαταρ μέλους
tasos953
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 837
Εγγραφή: 26 Οκτ 2003, 10:53
Τοποθεσία: ΒΕΡΟΙΑ

Δημοσίευσηαπό kotsidakias » 14 Ιαν 2005, 19:56

tasos953 έγραψε:
kotsidakias έγραψε:
gc60 έγραψε:
kotsidakias έγραψε:Δεν ξερω σε ολα, αλλα σε πολλα αυτοκινητα οχι απαραιτιτα 4χ4 το abs βγαινει εκτος αμα εχει παγο.



ενοοεις οτι το απενεργοποιεις ή δεν δουλευει σωστα λογω καταστασης;


εννοω οτι βγαινει εκτος οταν βλεπει οτι δεν υπαρχει προσφυση καθολου.Μου το ειχε πει ενας φιλος μου και το παρατηρησα στο elandra του πατερα μου οταν περιση ειχε πιασει παγο, παταγα και δεν εκανε καθολου αυτο το χαρακτηριστικο ηχο οταν δυσκολευεται να βρει προσφυση.Πιθανον να βγαινει εκτος γιατι υπαρχει μια πιθανοτητα να σταματησει με την προσπαθεια του οδηγου και μονο,ενω με το abs καμια!
Βεβαια μπαινει ενας παραγων που σκεφτομαι οτι μπορει να δουλευει και παλι αλλα αν ειναι 0δενικη η προσφυση απλα δεν παταει φρενο.
Παρολα αυτα στο αμαξι που λεω μου εδινε την αισθηση οτι λειτουργουσε το φρενο χωρις abs στη περιπτωση παγου,μιλαμε για παγοδρομιο κατασταση οχι 2 μετρα παγο και μετα ασφαλτο
.

Σοβαρά πιστεύεις πως μπορεί κάποιος κοινός οδηγός να φρενάρει καλύτερα στον πάγο και δή σε φρενάρισμα πανικού χωρίς ABS; Χλωμό το βλέπω.
Πάντως στο προηγούμενο ερώτημα έχω να παρατηρήσω πως το ABS δε΄απενεργοποιείται από μόνο του σε περίπτωση πάγου, απλά η απελευθέρωση της πίεσης γίνεται τόσο πυκνά και ακαριαία που δεν αισθάνεσαι το "κλώτσημα" στο πεντάλ.
Στο δικό μου αυτοκίνητο λειτουργεί κανονικότατα, απλά η απόσταση φρεναρίσματος αυξάνεται ανάλογα με τα λάστιχα που φοράω.


Αυτο σηκωνει πολυ συζητηση.Προσωπικα πιστευω οτι ενας καλος οδηγος φυσικα και θα φρεναρει καλητερα μονος του,κατω ομως απο ορισμενες συνθηκες αν ειναι ο δρομος ομοιομορφος εκει που παταει το αυτοκινητο.Αν πατας απο τη μια πλευρα χωμα και απο την αλλη ασφαλτο το ABS φρεναρει μονο με τους τροχους που πατανε στην ασφαλτο.Αυτο ειναι ενα καλο του.Αν τωρα παει καποιος και το πατησει με ολη του την δυναμη το φρενο επειδη ειναι ασχετος βασιζομενος στο abs μονο,το αποτελεσμα θα ειναι να φρεναρει στην διπλασια αποσταση το αμαξι.Σιγουρα εξαρταται και απο την τεχνολογια του abs.Αλλα πιστευω οτι ενας καλος οδηγος θα φρεναρει καλυτερα.Παρομοιο παραδειγμα για το καλο που εχει ειναι και οταν εχει πιασει παγο και δεν τον εχεις καταλαβει εκει θα σε σωσει και το αμαξι δεν θα ερθει τετ-α-κε.
Οπως και να εχει ολα τα βοηθηματα που μπαινουν με τα χρονια στα οχηματα ειναι για την ασφαλεια του μεσου οδηγου,με αποτελεσμα να φλορευουν τα οχηματα και να χανουν την αισθηση που ειχαν τα παλια.πχ.βλεπεις astra με 160 αλογα αλλα με ποτενσιομετρο αντι για γκαζι κλασικο,μεχρι να στα δωσει τα αλογα αφου πουν ολοι οι αισθητηρες οκ χαιρετησματα.
Και κατι ακομα στους αγωνες γιατι δεν εχουν Abs?γιατι δεν εχουν σεβροφρενο και πολλες αλλες ευκολιες.Γιατι για εμενα οι αγωνες ειναι αναφορα για το τι συμβαινει πραγματικα.
:rockout3: :rockout3: :rockout3: :eyeslam: :vomit:
Άβαταρ μέλους
kotsidakias
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 241
Εγγραφή: 08 Δεκ 2004, 12:42
Τοποθεσία: Β.Προάστεια

Δημοσίευσηαπό tasos953 » 14 Ιαν 2005, 20:56

Αυτό που συμβαίνει πραγματικά είναι οι 2500 νεκροί το χρόνο και όχι αυτά που συμβαίνουν στους αγώνες αυτοκινήτου που αφορούν ελάχιστους (τους εμπλεκόμενους) και εμάς οι βελτιώσεις στα αυτοκίνητα εξ αιτίας τους.
Ειλικρινά θα ήθελα μιά απόδειξη πως ένας "καλός" οδηγός μπορεί σε οποιασδήποτε συνθήκες να φρενάρει με ένα αυτοκίνητο καλύτερα χωρίς παρά με ABS και ειδικά της 4ης γεννιάς. Σε παλιότερο (πολύ παλιότερο) τεύχος των 4τροχών άν θυμάμαι καλά είχα διαβάσει ένα ανάλογο τέστ με συντριπτικά αποτελέσματα υπέρ του βοηθήματος.
Προσθέτω δέ πως προσωπικά (οδηγώ από το 1969 και από το 1972 με δίπλωμα) όταν οδηγώ αυτοκίνητο με ABS αισθάνομαι ασφαλέστερος.
Εκείνα που με προβληματίζουν είναι τα άλλα ηλεκτρονικά "καλούδια" όπως ESP κλπ που επεμβαίνουν δραστικά στην ιπποδύναμη που φτάνει στους κινητήριους τροχούς όταν αρχίζει και φεύγει το αυτοκίνητο......
<--------THIS IS A SUV, BUT WHAT A SUV!
Όπως λέμε ΝΑΝΟΣ, αλλά με κάτι @..... Νά!!
Άβαταρ μέλους
tasos953
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 837
Εγγραφή: 26 Οκτ 2003, 10:53
Τοποθεσία: ΒΕΡΟΙΑ

Δημοσίευσηαπό kotsidakias » 16 Ιαν 2005, 16:32

tasos953 έγραψε:Αυτό που συμβαίνει πραγματικά είναι οι 2500 νεκροί το χρόνο και όχι αυτά που συμβαίνουν στους αγώνες αυτοκινήτου που αφορούν ελάχιστους (τους εμπλεκόμενους) και εμάς οι βελτιώσεις στα αυτοκίνητα εξ αιτίας τους.
Ειλικρινά θα ήθελα μιά απόδειξη πως ένας "καλός" οδηγός μπορεί σε οποιασδήποτε συνθήκες να φρενάρει με ένα αυτοκίνητο καλύτερα χωρίς παρά με ABS και ειδικά της 4ης γεννιάς. Σε παλιότερο (πολύ παλιότερο) τεύχος των 4τροχών άν θυμάμαι καλά είχα διαβάσει ένα ανάλογο τέστ με συντριπτικά αποτελέσματα υπέρ του βοηθήματος.
Προσθέτω δέ πως προσωπικά (οδηγώ από το 1969 και από το 1972 με δίπλωμα) όταν οδηγώ αυτοκίνητο με ABS αισθάνομαι ασφαλέστερος.
Εκείνα που με προβληματίζουν είναι τα άλλα ηλεκτρονικά "καλούδια" όπως ESP κλπ που επεμβαίνουν δραστικά στην ιπποδύναμη που φτάνει στους κινητήριους τροχούς όταν αρχίζει και φεύγει το αυτοκίνητο......


Τασο κοιτα εσυ μιλας λογικα οταν αναφερεσε γενικα για τα ατυχηματα που γινονται.Σαφος και σωζει τον κοσμακι ολα αυτα τα μπλιμπλικια, αλλα μιλαμε για τον μεσο οδηγο καταλαβες.Ουτε το παιζω οδηγος εγω, ουτε κρινω εσενα για να μην παρεξηγιομαστε.Απλα με ρωτησες παραδειγμα για το πως γινεται ενας καλος οδηγος να μην χρειαζεται καποια ηλεκτρονικα βοηθηματα και σου ανεφερα τους αγωνες.Σαφος και ειναι μια μικρη μειωνοτητα αυτοι οι οδηγοι αλλα οπως και να το κανουμε δεν εχουνε abs,δεν εχουν υδραυλικο τιμονι,σεβροφρενο και αλλα καλουδια τετοια γιατι μονο προβλημα θα προσφερουν.Στη φορμουλα λεει 100kg πιεση χρειαζεται να ασκησει για να φρεναρει και παρολα αυτα δεν μπαινει σεβρο γιατι πρεπει να εχουν απολυτη αισθηση αν παταει ο τροχος ή αν μπλοκαρισε.
Αλλα και παλι λεω οτι καλα κανουν και υπαρχουν για τους μεσους οδηγους, που δεν θελουν να τρεξουν , ή που θα τρεξουν σε λαθος στιγμες και λαθος σημεια.
Και για να μην παρεξηγιεμαι οταν λεω μεσο οδηγο δεν το λεω υποτιμιτικα, απλα αναφερομαι σε μια ομαδα οδηγων που μπορει να μην γουσταρουν να το κυνηγανε.Όμως ειναι και η περιπτωση που βλεπουμε καθημερινα στο δρομο που γουσταρουν να τρεχουν αλλα δε ξερουν τι κανουν.
Για μενα καλος δεν ειναι ο οδηγος που τρεχει με πολλα, επικινδυνα χωρις να παθαινει ατυχημα.Καλος ειναι αυτος που εχει ΑΝΤΙΛΗΨΗ στην οδηγηση, γιατι ωραιο ειναι και να τρεχεις αλλα να ξερεις που και οχι επικινδυνα για σενα και τους αλλους.Επιση οταν κατσει η στραβη να μπορει να αποφευγει το ατυχημα με τον καλυτερο δυνατο τροπο.δηλαδη(αντιληψη+αντανακλαστικα)=καλος οδηγος.
Αυτα γιατι νομιζω κουρασα:-#
:rockout3: :rockout3: :rockout3: :eyeslam: :vomit:
Άβαταρ μέλους
kotsidakias
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 241
Εγγραφή: 08 Δεκ 2004, 12:42
Τοποθεσία: Β.Προάστεια

Δημοσίευσηαπό tasos953 » 16 Ιαν 2005, 18:35

Δέν βρήκα το συγκριτικό τέστ, αλλά βρήκα το παρακάτω στο τεύχος 325 (Οκτ 97) των 4Τ σά συμπέρασμα παρουσίασης συστημάτων ελέγχου πρόσφυσης. Δέν παραθέτω ολόκληρο το άρθρο για λόγους όγκου αλλά θα βάλω το link.
http://library.techlink.gr/4t/article.a ... rticle=833


ΜΥΘΟΙ ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

Μύθος 1ος: Φρενάρισα με λίγα χιλιόμετρα στο φανάρι, αλλά μπήκε το ABS και
δεν πρόλαβα να σταματήσω. Έτσι έπεσα στον μπροστινό μου.
Πραγματικότητα: Το πιο πιθανό είναι ότι νιώθοντας τον κραδασμό από τη
λειτουργία του ABS στο πεντάλ του φρένου, τραβήξατε ξαφνιασμένος το πόδι
σας από το πεντάλ, οπότε σταματήσατε να φρενάρετε και φυσικά τρακάρατε τον
μπροστινό σας. Αν πάλι φρενάρατε σταθερά, αδιαφορώντας για τους κραδασμούς
του πεντάλ και παρόλα αυτά τρακάρατε, τότε αυτό σημαίνει ότι θα τρακάρατε
έτσι κι αλλιώς.

Μύθος 2ος: Με το ABS στο βρεγμένο φρενάρω όπως και στο στεγνό.
Πραγματικότητα: Με το ABS σε βρεγμένο οδόστρωμα φρενάρετε σε μικρότερη
απόσταση απ' ό,τι χωρίς ABS πάλι σε βρεγμένο οδόστρωμα, διατηρώντας
ταυτόχρονα τον έλεγχο του αυτοκινήτου σας. Με το ABS σε στεγνό οδόστρωμα
φρενάρετε σε μικρότερη απόσταση απ' ό,τι χωρίς ABS πάλι σε στεγνό
οδόστρωμα, διατηρώντας ταυτόχρονα τον έλεγχο του αυτοκινήτου σας. Η
απόσταση ακινητοποίησης στο βρεγμένο οδόστρωμα είναι πάντοτε μεγαλύτερη από
την απόσταση ακινητοποίησης στο στεγνό οδόστρωμα, είτε έχετε ABS είτε όχι.

Μύθος 3ος: Η απόσταση ακινητοποίησης με το ABS είναι πάντα μικρότερη.
Πραγματικότητα: Υπάρχουν δύο εξαιρέσεις τις οποίες κατά 90% δε θα
συναντήσετε ποτέ. Φρενάρισμα στο μαλακό χιόνι και σε σαθρό έδαφος (χαλίκι).
Τότε με μπλοκαρισμένος τροχούς φρενάρουμε πιο γρήγορα, διότι το χιόνι ή το
χαλίκι συγκεντρώνεται σχηματίζοντας μία σφήνα μπροστά και κάτω από τους
μπλοκαρισμένους τροχούς. Η σφήνα αυτή είναι ένα φυσικό εμπόδιο που
ακινητοποιεί πολύ πιο γρήγορα το αυτοκίνητο.

Μύθος 4ος: Με το ABS μπορώ να φρενάρω άφοβα ακόμα και μέσα σε μία γρήγορη
στροφή.
Πραγματικότητα: Δε σας το συνιστούμε. Η απώλεια ελέγχου λόγω απότομης
μεταφοράς φορτίου από φρενάρισμα σε στροφή, καμία σχέση δεν έχει με το
μπλοκάρισμα ή μη των τροχών. Το ABS βοηθάει στη διατήρηση του ελέγχου του
αυτοκινήτου όταν οδηγούμε συνετά, με σεβασμό στους νόμους της φύσης.

Μύθος 5ος: Ένας καλός οδηγός δε χρειάζεται ABS, αφού μπορεί να πετύχει τα
ίδια αποτελέσματα με διακοπτόμενο φρενάρισμα.
<--------THIS IS A SUV, BUT WHAT A SUV!
Όπως λέμε ΝΑΝΟΣ, αλλά με κάτι @..... Νά!!
Άβαταρ μέλους
tasos953
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 837
Εγγραφή: 26 Οκτ 2003, 10:53
Τοποθεσία: ΒΕΡΟΙΑ

Δημοσίευσηαπό michailbm » 31 Ιαν 2005, 14:19

Παραθετω τις αποψεις μου (που εχω γραψει και σε αλλα φορουμ):


Στο χιόνι:
Eξαρτατε από τι λάστιχα φοράς (μέγεθος- τύπο) καθώς επίσης από το τι εννοείς λέγοντας χιόνι 20cm 30cm ή 60cm ???
Αν εννοείς έως 30 και είναι σαθρό τότε ο σκοπός είναι να το διώξεις έως ότου βρεις σταθερό έδαφος για να έχεις την απαιτούμενη πρόσφυση για να κινηθείς , εκεί αν έχεις στενά λάστιχα από Α/Τ και πάνω και καλή τετρακινηση δεν χρειάζεσαι αλυσίδες αν όχι σε όλες τις άλλες περιπτώσεις χρειάζεσαι αλυσιδες !!!!
Αν το χιόνι έχει πάλι πάχος έως 30cm και είναι σφιχτό λόγο χαμηλής θερμοκρασίας τότε δεν θες με κανένα τρόπο να το σκάψεις μέχρι κάτω γιατί τότε θα ντακαρεις το αυτοκίνητο στη μέση και κλαυτά, όποτε ο σκοπός είναι να κινηθείς σε όσο λιγότερο βάθος μπορείς αλλά και να έχεις πρόσφυση και ο μόνος τρόπος είναι ή να έχεις καλά Α/Τ και πάνω πάλι στενά λάστιχα ή σε όλες τις άλλες περιπτώσεις αλυσίδες και να κινείσαι απαλά με αργά και λίγο γκάζι ούτος ώστε να μην χαζοσπινιαρει σκάψει και σε ντακαρει!!!!
Από εκεί και πάνω σε πάχος μεγαλύτερο των 30-35-40 cm θέλει γνώση εμπειρία και ένα Καλο εργάτη καλές αλυσίδες δυο με τρία φτυάρια μαζί με δυο τρεις φίλους παρέα για να πας!!!!!!!
Που βάζουμε αλυσίδες (ποιο άξονα ):
Εάν έχει μπλόκε μεσαίο διαφορικό τότε μπορείς να βάλεις αλυσίδες σε ένα απ τους δυο άξονες ή και στους δυο αλλά ποτέ μια μπροστά και μια πίσω που βλέπω ότι ορισμένοι κάνουν κάνοντας ουσιαστικά μια τρύπα στο νερό διότι ένα νορμάλ διαφορικό δίνει την κίνηση πάντα στον τροχό που έχει την λιγότερη πρόσφυση!
Αν δεν έχει μεσαίο διαφορικό με δυνατότητα μπλοκαρίσματος 50%-50% μπρος πίσω τότε 4 αλυσίδες είναι κανόνας γιατί το αποτέλεσμα θα είναι να σπινάρουν οι τροχοί που δεν έχουν!!!
Υπάρχουν βέβαια συστήματα μετάδοσης 4x4 αυτόματα όπως στο CRV της HONDA που θεωρητικά όταν οι τροχοί του ενός άξονα δεν έχουν πρόσφυση τότε δίνουν κίνηση στον άλλο, αλλά στην πράξη και στο χιόνι αυτό έχει προβλήματα.!!!!
Εγώ αν βάλω 2 μόνο τις βάζω μπροστά ανεξαρτήτως αν είναι ανηφόρα η κατηφόρα ! Αλλά έχω δυνατότητα μπλοκαρίσματος του μεσαίου.
Το ιδανικό και σε αυτή την περίπτωση είναι 4 αλυσίδες!!!

:wink: :wink: :wink:
Άβαταρ μέλους
michailbm
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1294
Εγγραφή: 19 Δεκ 2004, 15:04
Τοποθεσία: Χανια Κρητη - Αγια Θεσσαλια

Δημοσίευσηαπό ychatzop » 03 Ιαν 2008, 14:09

Γνωρίζει κανείς αν η τοποθέτηση αλυσίδων είναι προτιμότερο να γίνεται στους εμπρός ή πίσω τροχούς;
Άβαταρ μέλους
ychatzop
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 13
Εγγραφή: 10 Μαρ 2007, 21:49
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό tetrakinisimag » 03 Ιαν 2008, 14:32

Εμπρός, εκτός αν ο κατασκευαστής προτίνει διαφορετικά.

Γιατί; Γιατί έτσι έχουμε τιμόνι και καλύτερα φρένα σε όλες σχεδόν τις καταστάσεις και περισσότερο στα SUV, τα οποία είναι ουσιαστικά προσθιοκίνητα, με την τετρακίνηση να εμπλέκεται αυτόματα.
tetrakinisimag
 

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Τεχνικά θέματα

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 6 επισκέπτες