Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

ΕΠΙΛΟΓΗ ΕΛΑΣΤΙΚΟΥ

Έχετε τεχνικές απορίες; Μάθετε σε αυτή την Θεματική Ενότητα!

ΕΛΑΣΤΙΚΑ

BFGoodrich Long Trail
2
20%
SCORPION ST
0
Δεν υπάρχουν ψήφοι
SCORPION AT
4
40%
WRANGLER AT
4
40%
 
Σύνολο ψήφων : 10

ΕΠΙΛΟΓΗ ΕΛΑΣΤΙΚΟΥ

Δημοσίευσηαπό juan » 10 Οκτ 2003, 15:46

ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΜΕ ΔΙΑΣΤΑΣΗ

225/75/15

BFGoodrich Long Trail

SCORPION ST

SCORPION AT

WRANGLER AT

Η χρήση θέλω να είναι περίπου 40% χώμα .
Άβαταρ μέλους
juan
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 405
Εγγραφή: 19 Μαρ 2003, 17:43
Τοποθεσία: Athens - Palio Iraklio

Δημοσίευσηαπό jdelis » 10 Οκτ 2003, 15:59

Προσπαθώντας να συγκρίνεις ελαστικά διαφόρων τύπων νομίζω πως συγκρίνεις λάθος πράγματα. Δε μπορεί πχ. να πει κανείς πως το ΑΤ της Pirelli είναι καλύτερο από το MT της Bridgestone.

Πάντως για 40% πήγαινε σε All Terrain.
Άβαταρ μέλους
jdelis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 593
Εγγραφή: 03 Μάιος 2003, 14:33
Τοποθεσία: Ν. Φιλ/φεια, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό superspy » 10 Οκτ 2003, 16:04

40% χώμα!!!!!!!!
Δηλάδη κάθε 1000 χλμ θα έχεις κάνει 400 χώμα;
Μήμπως υπερβάλεις.....
Εδώ με το Enduro + προπονήσεις κλπ πλησιάζω το 40% χώμα.....

Αν πράγματι θές κάτι τέτοιο μονόδρομος τα BF Mud Terrain και τίποτα λιγότερο!

Τα ΑΤ μην τα υπολογίζεις σε τίποτα περισσότερο απο 20% στεγνό χώμα.
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό juan » 10 Οκτ 2003, 16:27

superspy έγραψε:40% χώμα!!!!!!!!
Δηλάδη κάθε 1000 χλμ θα έχεις κάνει 400 χώμα;
Μήμπως υπερβάλεις.....
Εδώ με το Enduro + προπονήσεις κλπ πλησιάζω το 40% χώμα.....

Αν πράγματι θές κάτι τέτοιο μονόδρομος τα BF Mud Terrain και τίποτα λιγότερο!

Τα ΑΤ μην τα υπολογίζεις σε τίποτα περισσότερο απο 20% στεγνό χώμα.


Με τα ΑΤ ΘΑ έχω διαφορά στην άσφαλτο ? (π.χ βροχή )
Άβαταρ μέλους
juan
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 405
Εγγραφή: 19 Μαρ 2003, 17:43
Τοποθεσία: Athens - Palio Iraklio

Δημοσίευσηαπό grvit » 11 Οκτ 2003, 13:19

Και κατα μένα σκέψου και τα Yokohama Geolandar M/T. Αριστη πρόσφυση ,σε χώμα,λάσπη,βρεγμένο......δεν κάνουν και θόρυβο
Άβαταρ μέλους
grvit
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 183
Εγγραφή: 13 Ιούλ 2003, 16:44
Τοποθεσία: Mytilene

Δημοσίευσηαπό xontros » 12 Οκτ 2003, 06:44

Φίλε juan,
Παραδόξως φοράμε την ίδια διάσταση, είναι λίγο σπάνια σα νούμερο! Τα Scorpion S/T που φόραγα για 2 χρόνια ήταν ικανοποιητικά στην άσφαλτο, και λένε πως για κάποιο λόγο είναι και καλά στα χιόνια, αν και δεν καταλαβαίνω γιατί. Στο χώμα όμως είναι χάλια, σπινιάρουν συνέχεια, και για λάσπη μάλλον δεν το συζητάω καν. Άσε που έχουν πάρα πολύ μαλακά πλαϊνα, με αποτέλεσμα να καταστρέψω 2...
Τα Wrangler A/T-R που έβαλα εδώ και 4 μήνες όμως, είναι το ίδιο καλά στην άσφαλτο, ενώ είναι πολύ καλά στο χώμα και στα βράχια που τα έχω δοκιμάσει μέχρι τώρα, σπινιάρουν πάρα πολύ σπάνια, και με την προτεινόμενη πίεση για το Vitara (23!!!) είναι άψογα. Επίσης είναι αθόρυβα, τουλάχιστον στο δικό μου θορυβώδες cabrio. Στη λάσπη δεν τα έχω δοκιμάσει, αλλά δεν περιμένω πολλά...
Στη διάθεσή σου ένα Scorpion S/T για ρεζέρβα, αν το θέλεις...
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

Δημοσίευσηαπό IKE » 12 Οκτ 2003, 09:37

superspy το ποσοστό για το χώμα ( 40% εδώ ) δεν σημαίνει πως κάποιος κινείται απαραίτητα κατα 40% σε χώμα αλλα πιστεύω πως δείχνει τον συμβιβασμό που κάνει κάποιος ωστε να απολαμβάνει το αυτοκίνητό του καλύτερα εκεί που θέλει. Εγώ έχω στο jimny μου τα μαμίσια (και λίγο άθλια απ'οσο λένε όλοι ) Bridgestone αν και τώρα δεν έχω τα λεφτά για να τα αλλάξω όταν έρθει η ώρα τους θα βάλω κάτι αρκετά χωμάτινο ( 40% πχ που λέμε και εδώ) ακόμα και αν αναγκαστικά οι χωμάτινες διαδρομές είναι ούτε το 10% . Απλώς προτιμώ να ευχαριστιέμαι αυτό το 10% με τα κατάλληλα λάστιχα ακόμα και αν υστερούν στην άσφαλτο .
Άβαταρ μέλους
IKE
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 760
Εγγραφή: 27 Φεβ 2003, 15:38
Τοποθεσία: ΒΑ Αττική

Δημοσίευσηαπό superspy » 13 Οκτ 2003, 10:17

IKE έγραψε:superspy το ποσοστό για το χώμα ( 40% εδώ ) δεν σημαίνει πως κάποιος κινείται απαραίτητα κατα 40% σε χώμα αλλα πιστεύω πως δείχνει τον συμβιβασμό που κάνει κάποιος ωστε να απολαμβάνει το αυτοκίνητό του καλύτερα εκεί που θέλει. Εγώ έχω στο jimny μου τα μαμίσια (και λίγο άθλια απ'οσο λένε όλοι ) Bridgestone αν και τώρα δεν έχω τα λεφτά για να τα αλλάξω όταν έρθει η ώρα τους θα βάλω κάτι αρκετά χωμάτινο ( 40% πχ που λέμε και εδώ) ακόμα και αν αναγκαστικά οι χωμάτινες διαδρομές είναι ούτε το 10% . Απλώς προτιμώ να ευχαριστιέμαι αυτό το 10% με τα κατάλληλα λάστιχα ακόμα και αν υστερούν στην άσφαλτο .


Χμ... τι εννοείς 40% συμβιβασμό; Αν κατάλαβα καλά τότε μάλλον θα μείνεις στα "μαμά" ελαστικά, που είναι 50% περίπου συμβιβασμός σε χώμα /ασφαλτό (δηλαδή για όλα και για τίποτα)....
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό IKE » 13 Οκτ 2003, 11:24

superspy εγώ εκ των πργμάτων κάνω 10% το πολύ διαδρομή σε χώμα. Λογικά όταν αλλάξω λάστιχα θα έπρεπε να βάλω εντελώς ασφάλτινα. Αυτό που λέω είναι πως προτιμώ να βάλω χωμάτινα και να ευχαριστιέμαι το αυτοκίνηο έστω και τις λίγες φορές που θα το πάω σε χώμα παρά να βάλω ασφάλτινα και ενώ θα είναι καλύτερα στην άσφαλτο (οπου το αυτοκίνητο περνά το μεγαλύτερο μέρος της ζωής του) να με ταλαιπωρούν στο χώμα.
Άβαταρ μέλους
IKE
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 760
Εγγραφή: 27 Φεβ 2003, 15:38
Τοποθεσία: ΒΑ Αττική

Δημοσίευσηαπό superspy » 13 Οκτ 2003, 11:31

ΙΚΕ, μαζί σου είμαι.....
Γιαυτό και η επιλογή μου ειναι Μ/Τ, αλλά ζήτησα ενα "καθαρό" χωματίνο....
ΠΟΛΥ συμβιβασμός στην άσφαλτο, αν και είναι καλύτερα απο τα "χειροποίητα" χωμάτινα που είχα πρίν.
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό Metalaxe » 13 Οκτ 2003, 12:19

Αν πας σε Μ/Τ κοίτα τα Bridgestone 673 M/T. Πολύ καλά σε στεγνό, βρεγμένο και λάσπη αν φυσικά δεν σε ενοχλεί ο θόρυβος.
Άβαταρ μέλους
Metalaxe
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2161
Εγγραφή: 19 Μαρ 2003, 19:40
Τοποθεσία: Melissia

Δημοσίευσηαπό frank » 14 Οκτ 2003, 09:15

Λοιπόόόόόόν,

αφενός μεν το Τσερόκι φοράει την ίδια διάσταση που συζητάτε εδώ αφετέρου ήρθε η εποχή και για μένα να αλλάξω λάστιχα. Τώρα έχει τα General Ameri-G4S, κοινά ασφάντινα λάστιχα μέτριας ποιότητας και απόδοσης.

Έκανα έναν έλεγχο στο TireRack το οποίο παρότι Αμερικανιά ως νοοτροπία και επιλογές ελαστικών είναι αρκετά αντικειμενικό. Βρήκα λοιπόν στα 225/75R15 τα εξής στην κατηγορία Off-Road, All-Terrain:

-Bridgestone Dueler A/T Revo, γενική κατάταξη 1ο, τιμή 86$, Βαθμολογία: Στεγνός=9.4/10, Βρεγμένος=9.4/10, Χιόνι=9/10, Ποιότητα κύλησης=9.1/10, Θόρυβος=9.1/10, Θα το ξαναγοράζατε=9.4/10

-Bridgestone Dueler A/T D693II, γενική κατάταξη 2ο, τιμή 73$, Βαθμολογία: Στεγνός=9.6/10, Βρεγμένος=9.1/10, Χιόνι=8.3/10, Ποιότητα κύλησης=8/10, Θόρυβος=8.9/10, Θα το ξαναγοράζατε=6.9/10

-Dunlop Radial Rover P-metric, γενική κατάταξη 11ο, τιμή 65$, Βαθμολογία: Στεγνός=8.4/10, Βρεγμένος=8/10, Χιόνι=7.4/10, Ποιότητα κύλησης=7.6/10, Θόρυβος=6.6/10, Θα το ξαναγοράζατε=8.1/10

-Goodyear Wrangler AT/S, γενική κατάταξη 17ο, τιμή 93$, Βαθμολογία: Στεγνός=8/10, Βρεγμένος=6.9/10, Χιόνι=7.4/10, Ποιότητα κύλησης=7.1/10, Θόρυβος=6.9/10, Θα το ξαναγοράζατε=6.2/10

-Goodyear Wrangler GS-A, γενική κατάταξη 19ο, τιμή 93$, Βαθμολογία: Στεγνός=7.4/10, Βρεγμένος=6.3/10, Χιόνι=6.4/10, Ποιότητα κύλησης=6.8/10, Θόρυβος=6.7/10, Θα το ξαναγοράζατε=5.4/10

Αν λοιπόν πιστέψουμε τους Αμερικάνους, πάω και αγοράζω Bridgestone Dueler A/T Revo με κλειστά μάτια. Είναι όμως έτσι; Τι λέει η Ελληνική εμπειρία (σας) και η πραγματικότητα;

Ας ληφθεί παρακαλώ υπόψιν ότι, σύμφωνα με το TireRack, τα Yokohama Geolander, BFGoodrich A/T, Pirelli Scorpion & Michelin XPC δεν βγαίνουν σε 225/75R15 αλλά ακόμα και να έβγαιναν, είναι χειρότερα των 2 Dueler. Ισχύει όντως κάτι τέτοιο;

Πάσα βοήθεια πολύτιμη ...
Άβαταρ μέλους
frank
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 40
Εγγραφή: 25 Απρ 2003, 12:23
Τοποθεσία: Κοζάνη

Δημοσίευσηαπό xontros » 14 Οκτ 2003, 09:36

Νομίζω ότι κάποια από τα λάστιχα που αναφέρει ο φίλος frank δεν έρχονται καν στην Ελλάδα, π.χ. Wrangler AT/S, GS/A. Αν κάνω λάθος, ας με διορθώσει ο φίλος λαστιχάς που μπαινοβγαίνει στο forum 8)
Αντίθετα, τα Scorpion S/T και A/T βγαίνουν σε 225/75-15 σίγουρα, αφού τα πρώτα τα είχα και τα δεύτερα τα ζαχάρωνα.
Το P-metric που αναφέρεται σε ένα τύπο ελαστικών είναι ο τρόπος μέτρησης της διάστασης και όχι ο τύπος, όπου P=passenger και metric=διαστάσεις σε χιλιοστά.
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

Δημοσίευσηαπό fatman » 14 Οκτ 2003, 09:45

Σωστος.... Ασε που η δικια μας ασφαλτο ειναι ειδικη!!
Μολις βρω χρονο θα κανω και καποιες προτασεις - sorry..
Άβαταρ μέλους
fatman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1157
Εγγραφή: 03 Δεκ 2002, 21:15
Τοποθεσία: Οπου φθανει...η τσεπη μας.. :)

Δημοσίευσηαπό max » 14 Οκτ 2003, 09:48

Φίλε frank

Τα Revo τα έβαλα πρόσφατα στο Grand Vitara σε διάσταση 225/70/16. Συγκρινόμενα με τα Geolandar AT έχω να σου πω τα εξής¨

·Τα yokohama ήταν ποίο ασφάλτινα από τα REVO.
· Στις υψηλές ταχύτητες άνω των 120 τα yokohama είναι ποίο ήσυχα .
·Τα Revo δείχνουν να έχουν ποίο ανθεκτικό σκελετό.
·Σε χώμα με γαρμπίλη που δοκίμασα τα REVO πατάνε καλύτερα.
·Σε βρεγμένο τα REVO επίσης ήταν καλύτερα.
·Στο χιόνι δεν ξέρω ακόμα αλλά από την χάραξη που έχουν τα REVO δείχνουν να είναι πολύ υποσχόμενα (Πάντως τα Yokohama στο χιόνι ήταν εξαιρετικά).

Γενικά θα έλεγα ότι τα REVO είναι ποιο ΑΤ.

Επίσης έχω δοκιμάσει και τα Pirelli Scorpion AT αλλά αποδίδουν χειρότερα από τα Yoko εκτός από βρεγμένο οδόστρωμα.

Max
Άβαταρ μέλους
max
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 166
Εγγραφή: 25 Φεβ 2003, 10:40

Επόμενο

Επιστροφή στο Τεχνικά θέματα

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 7 επισκέπτες