Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

ΕΠΙΛΟΓΗ ΕΛΑΣΤΙΚΟΥ

Έχετε τεχνικές απορίες; Μάθετε σε αυτή την Θεματική Ενότητα!

ΕΛΑΣΤΙΚΑ

BFGoodrich Long Trail
2
20%
SCORPION ST
0
Δεν υπάρχουν ψήφοι
SCORPION AT
4
40%
WRANGLER AT
4
40%
 
Σύνολο ψήφων : 10

Δημοσίευσηαπό Metalaxe » 15 Δεκ 2003, 14:34

juan έγραψε:Φίλε Metalaxe έχει μεγάλη σημασία και τι τετρακίνητο όχημα έχει ? Η σύγριση θα είναι αντικημενική εαν και αυτός έχει το ίδιο με το δικό σου.

Για την ιστορία ήταν Suzuki Jimny το οποίο είναι και πολύ πιο ελαφρύ από το δικό μου, αλλά η ουσία είναι ότι το ελαστικό κάνει τη διαφορά σε δύσκολες καταστάσεις.
Άβαταρ μέλους
Metalaxe
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2161
Εγγραφή: 19 Μαρ 2003, 19:40
Τοποθεσία: Melissia

Δημοσίευσηαπό chriska » 15 Δεκ 2003, 16:02

jimnyblue έγραψε:Κατ'αρχην συμφωνω οτι αυτες οι συζητησεις τελικα περισσοτερο συγχηση προκαλουν παρα βγαζουν σε συμπερασματα.

Οσον αφορα την ψηφοφορια θα δωσω 2 αρνητικες ψηφους :evil: στα Scorpion ST, επειδη τα εχω, και εχω "φυγει" πολλες φορες σε ασφαλτο με ψιλοβροχο. Δεν ηξερα να "μαζευω" πισοκουνητο αυτοκ. αλλα τωρα εχω μαθει :D

Εγώ θα σου μεταφέρω την μικρή εμπειρία μου με τα δικά μου λάστιχα.
Αγόρασα το jimny μου πριν 15 μέρες.
Αμέσως του φόρεσα Bridgestone Mud 215/75/15.
Αστρωτο αυτοκίνητο (μόνο 150 χλμ.) έπαιξα στην γνωστή πίστα της Δροσοπηγής σε λασπώλακους και ανηφοριές.Τα λάστιχα αν και απάτητα, καταπληκτικά.
Επέστρεψα από το stratego.Εκανα άσφαλτο,λάσπη, χώμα,χιόνι,πέτρα και πέρασμα απο ποτάμια.Τα λάστιχα έκαναν τα περισσότερα και εγώ τα λιγότερα.
Εξαρτάται πάντα τι θέλεις να κανεις.Εάν σκέφτεσαι offroad (πραγματικά) τότε MUD.Εάν σκέφτεσαι τον μέσο όρο, τότε AT.Εάν σκέφτεσαι για καφέ στην Αράχωβα με τα άλλα καθαρά τετρακίνητα τότε καλά ασφάλτινα.
Οσο για πισοκίνητες γλύστρες και διορθώσεις εξαρτάται.
Πως οδηγείς, τι εμπειρία έχεις απο πισωκίνητο, τι γραμμές ακολουθείς,φρενάρεις με το αριστερό και κρατάς το γκάζει,κάνεις μύτη -τακούνι (φρένο-γκάζι) κλπ.Ενα είναι το σίγουρο.Δεν μπορείς να τα έχεις όλα.
chriska & Highlander
ΠΡΟΧΩΡΑΜΕ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΤΑ ΜΠΡΟΣΤΑ
Άβαταρ μέλους
chriska
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 119
Εγγραφή: 02 Απρ 2003, 17:53
Τοποθεσία: ΙΛΙΟΝ, ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό panos » 15 Δεκ 2003, 17:19

Tα ΑΤ καλά κάνει ο Χontros :alright: και τα λέει ΝΤ .
Θα ήθελα να προσθέσω τα εξής και χαριν συζήτησις :givemebeer: και μόνον.
Aν βάλει ΑΤ θα κολλάει πολύ πιό εύκολα αυτό είναι σίγουρο. Πειράζει; :huh:
Την πλάκα του θα την κάνει και ίσως με το παραπάνω , αφού αν κολλήσει με ΑΤ , αυτό θα γίνει σε ευκολότερη διαδρομή και άρα θα χρειαστεί λιγότερος κόπος για να ξεκολλήσει και πιθανόν λιγότερες ζημιές.

Οταν finally καταλάβει ότι τα ΑΤ δεν είναι ούτε κατά διάνοια ικανά όσο ένα ΜΤ θα επιλέξει βάσει πολλών προσωπικών δεδομένων. Τι και αν δώσει κανά 400 εβραιόπουλα και μετά από 1 χρόνο τα αφήσει στο γκαράζ για τα καλοκαίρια; Αποκλείεται να μην του χρειαστούν κάποτε ακόμη και ως ρεζέρβες. :riding:

Δεν τα γράφω για να είμαι αντιρησσίας :protest: , αλλά διότι όταν μου έλεγαν φίλοι πρίν από μερικούς μήνες που είχα τέτοιυ είδους συζητήσεις , ότι θα΄έπρεπε να γράψω περισσότερα offroad χιλιόμετρα και τότε να δώ τι θέλω , δεν τους άκουσα :bang: και έτρεξα να αγοράσω ΑΤ . Ενώ με τα προσωπικά δεδομένα μου μερικούς μήνες μετά καταλαβαίνω ότι χρειάζομαι ΜUD.

Ηθικόν (προσωπικό )δίδαγμα Κάντε χιλιόμετρα εκτός και θα καταλάβετε τι χρειάζεστε. Πρώτα τα χιλιόμετρα.

IMHO
:withstupid:
Εικόνα
ΥΠΟΓΡΑΦΗ
panos
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 135
Εγγραφή: 17 Ιαν 2003, 03:54
Τοποθεσία: Αθηνα Πεντέλη

Δημοσίευσηαπό jimnyblue » 30 Δεκ 2003, 19:49

chriska έγραψε:
jimnyblue έγραψε:Κατ'αρχην συμφωνω οτι αυτες οι συζητησεις τελικα περισσοτερο συγχηση προκαλουν παρα βγαζουν σε συμπερασματα.

Οσον αφορα την ψηφοφορια θα δωσω 2 αρνητικες ψηφους :evil: στα Scorpion ST, επειδη τα εχω, και εχω "φυγει" πολλες φορες σε ασφαλτο με ψιλοβροχο. Δεν ηξερα να "μαζευω" πισοκουνητο αυτοκ. αλλα τωρα εχω μαθει :D

Εγώ θα σου μεταφέρω την μικρή εμπειρία μου με τα δικά μου λάστιχα.
Αγόρασα το jimny μου πριν 15 μέρες.
Αμέσως του φόρεσα Bridgestone Mud 215/75/15.
Αστρωτο αυτοκίνητο (μόνο 150 χλμ.) έπαιξα στην γνωστή πίστα της Δροσοπηγής σε λασπώλακους και ανηφοριές.Τα λάστιχα αν και απάτητα, καταπληκτικά.
Επέστρεψα από το stratego.Εκανα άσφαλτο,λάσπη, χώμα,χιόνι,πέτρα και πέρασμα απο ποτάμια.Τα λάστιχα έκαναν τα περισσότερα και εγώ τα λιγότερα.
Εξαρτάται πάντα τι θέλεις να κανεις.Εάν σκέφτεσαι offroad (πραγματικά) τότε MUD.Εάν σκέφτεσαι τον μέσο όρο, τότε AT.Εάν σκέφτεσαι για καφέ στην Αράχωβα με τα άλλα καθαρά τετρακίνητα τότε καλά ασφάλτινα.
Οσο για πισοκίνητες γλύστρες και διορθώσεις εξαρτάται.
Πως οδηγείς, τι εμπειρία έχεις απο πισωκίνητο, τι γραμμές ακολουθείς,φρενάρεις με το αριστερό και κρατάς το γκάζει,κάνεις μύτη -τακούνι (φρένο-γκάζι) κλπ.Ενα είναι το σίγουρο.Δεν μπορείς να τα έχεις όλα.
chriska & Highlander


Φιλε chriska,
ευχαριστω για τις συμβουλες :P
Βασικα το τζιμνι το πηρα για τις εκδρομουλες και επειδη εχω την ταση να φευγω απο τον δρομο ειχα καταστρεψει το προηγουμενο τουτου μου. Δεν νομιζω να μπω σε καμια λασποπιστα η κατι τετοιο, αλλα ουτε κανω τον ραλιστα στην ασφαλτο. Οποτε το σκεφτομαι για scorpion ΑΤ, μπας και μπορεσω να σας ακολουθησω και σε καμια εξορμηση :D

Αντε και καλα να μας μπει!
jimnyblue
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 57
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2003, 23:52

Δημοσίευσηαπό max » 02 Ιαν 2004, 13:31

jimnyblue έγραψε:Βασικα το τζιμνι το πηρα για τις εκδρομουλες και επειδη εχω την ταση να φευγω απο τον δρομο ειχα καταστρεψει το προηγουμενο τουτου μου. Δεν νομιζω να μπω σε καμια λασποπιστα η κατι τετοιο, αλλα ουτε κανω τον ραλιστα στην ασφαλτο. Οποτε το σκεφτομαι για scorpion ΑΤ, μπας και μπορεσω να σας ακολουθησω και σε καμια εξορμηση :D

Αντε και καλα να μας μπει!


Και καλά θα κάνεις!!!!
Δεν λεω εκτός δρόμου σε λάσπη τα MUD είναι θεϊκά αλλά και τα AT θα σε πάνε πολύ ποίο μακριά από τι φαντάζεσαι.
Λειτουργούν καλύτερα στην άσφαλτο, στην βροχή, στο χιόνι, στον πάγο, στην άμμο τα mud υπερτερούν μόνο στην λάσπη και στην αντοχή τους στα βράχια.
Πρέπει να δεις 4x4 με MUD σε καθαρισμένο και παγωμένο δρόμο να πηγαίνει κότα και I.X με στενά χειμερινά να του ρίχνει στα αυτιά.
Εάν κάνεις καθημερινή χρήση του αυτοκινήτου πάρε AT.
Τα πάντα είναι θέμα προτεραιοτήτων.

Max
Άβαταρ μέλους
max
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 166
Εγγραφή: 25 Φεβ 2003, 10:40

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Τεχνικά θέματα

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 11 επισκέπτες

cron