Με μια πρόχειρη αναζήτηση που έκανα σας το βρήκα και γραπτώς για να μην έχετε αμφιβολίες:
LRP is essentially unleaded petrol with a RON of 95 to 96, which has had anti-valve seat recession additives included to protect leaded engines from valve and valve seat damage.
http://motoring.racv.com.au/racvm/petrol/WWFuel.cfm
Οπως είπα και πιο πάνω η "σούπερ" (LRP) Που υπάρχει στα βενζινάδικα είναι ΙΔΙΑ με την αμόλυβδη απλώς έχει κάποια αντιδιαβρωτικά για τις βαλβίδες πρόσθετα.
Ούτως ή άλλως οι μεγάλες πετρελαικές εταιρίες έχουν ήδη προγραμματίσει την κατάργηση του καυσίμου αυτού μιας και στις περισσότερες χώρες το χρησιμοποιούν λιγότερα απο το 3% των οχημάτων τα οποία μπορούν είτε να βάζουν τα πρόσθετα εκ των υστέρων είτε να κάνουν μετατροπή στον κινητήρα τους.
Στο θέμα του τόπικ εδώ το μόνο που θα πρέπει να απασχολεί κάποιον στην επιλογή καυσίμου για αυτοκίνητο χωρίς καταλύτη είναι τα οκτάνια (αν του αρκούν αυτά της αμόλυβδης ή θέλει σούπερ αμόλυβδη) και το αν οι έδρες των βαλβίδων του χρειάζονται λίπανση, οπότε είτε βάζει LRP (όσο υπάρχει ακόμα), είτε βάζει πρόσθετα στην αμόλυβδη είτε κάνει μετατροπή στον κινητήρα.
Σε κάθε περίπτωση τα καυσαέρια είναι ΙΔΙΑΣ επικινδυνότητας (με μια επιφύλαξη υπάρχει περίπτωση να είναι ΠΙΟ ΕΠΙΚΥΝΔΗΝΑ στην σούπερ λόγω πιθανώς τοξικών προσθέτων).
Πιθανές αντιρρήσεις θα με ενδιέφερε πολύ να ακούσω με την ανάλογη τεκημρίωση βέβαια.
Οσον αφορά το οτι "θα καθαρίσει ο κινητήρας" που είπε ο μηχανικός του Τezas303 στο πρωτο ποστ πιστευω πως δεν ισχύει μιας και τα πρόσθετα της LRP απ'όσο ξέρω δεν αφήνουν κατάλοιπα αν και ίσως εδώ να κάνω λάθος.
Το μόνο σίγουρο είναι πως ο μόλυβδος άφηνε σημαντικά κατάλοιπα στο θάλαμο καύσης και ίσως εκ παραδρομής αυτό να εννοούσε ο μηχανικός.