Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

ΡΕΥΜΑ Η ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑ;

Έχετε τεχνικές απορίες; Μάθετε σε αυτή την Θεματική Ενότητα!

ΡΕΥΜΑ Η ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑ;

Δημοσίευσηαπό obelix » 28 Μαρ 2005, 21:44

Το ιστορικο εχει ως εξης: Mitsubishi pajero με μοτερ starion turbo με injection μονου σημειου.
Μετα απο ακινησια 22 ημερων ξεκινησα για μια μικρη βολτα. Στο γυρισμο περιπου 45 χλμ αποσταση, ΞΑΦΝΙΚΑ δεν ανεβαζει στροφες. Οταν παταω σιγα σιγα γκαζι ο κινητηρας ανεβαζει. Οταν πατησω σε οποιεσδηποτε στροφες αποτομα γκαζι τοτε πεφτουν οι στροφες μεχρι που σβηνει. Σε καποιο σταθερο σημειο στο γκαζι το στροφομετρο ανεβοκατεβαινει απο 2500 εως 3500 στροφες.
Ενεργειες:
Μετρησαμε την αντλια της βενζινης με οργανο που το βαλαμε πριν το φιλτρο και ολα ηταν ενταξει.
Αλλαξα φιλτρο βενζινης προληπτικα.
Τωρα βρισκεται για καθαρισμο στο μπεκ ψεκασμου.
Περιμενω δικες σας συμβουλες και υποθεσεις για τι αλλο μπορει να ειναι
Ευχαριστω
Υ.Γ. Παρακολουθω το forum σχεδον καθημερινα.
Άβαταρ μέλους
obelix
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 82
Εγγραφή: 07 Νοέμ 2004, 00:05
Τοποθεσία: kalamata

Δημοσίευσηαπό tasos953 » 28 Μαρ 2005, 22:28

Κοίταξε το ρεζερβουάρ για νερά - λάσπες. Έπαθα το ίδιο στο δικό μου (Πινίν), και αφού καθάρισα το ρεζερβουάρ από τα κατακάθια, (προίκα από βρώμικο πρατήριο μάλλον) και άλλαξα και το φίλτρο πάνω στην αντλία που είναι βυθισμένη στο ρεζερβουάρ, όλα πάνε καλά.
Καλή τύχη.
<--------THIS IS A SUV, BUT WHAT A SUV!
Όπως λέμε ΝΑΝΟΣ, αλλά με κάτι @..... Νά!!
Άβαταρ μέλους
tasos953
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 837
Εγγραφή: 26 Οκτ 2003, 10:53
Τοποθεσία: ΒΕΡΟΙΑ

Re: ΡΕΥΜΑ Η ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑ;

Δημοσίευσηαπό nastyzuki » 20 Απρ 2005, 13:58

obelix έγραψε:Το ιστορικο εχει ως εξης: Mitsubishi pajero με μοτερ starion turbo με injection μονου σημειου.
Μετα απο ακινησια 22 ημερων ξεκινησα για μια μικρη βολτα. Στο γυρισμο περιπου 45 χλμ αποσταση, ΞΑΦΝΙΚΑ δεν ανεβαζει στροφες. Οταν παταω σιγα σιγα γκαζι ο κινητηρας ανεβαζει. Οταν πατησω σε οποιεσδηποτε στροφες αποτομα γκαζι τοτε πεφτουν οι στροφες μεχρι που σβηνει. Σε καποιο σταθερο σημειο στο γκαζι το στροφομετρο ανεβοκατεβαινει απο 2500 εως 3500 στροφες.
Ενεργειες:
Μετρησαμε την αντλια της βενζινης με οργανο που το βαλαμε πριν το φιλτρο και ολα ηταν ενταξει.
Αλλαξα φιλτρο βενζινης προληπτικα.
Τωρα βρισκεται για καθαρισμο στο μπεκ ψεκασμου.
Περιμενω δικες σας συμβουλες και υποθεσεις για τι αλλο μπορει να ειναι
Ευχαριστω
Υ.Γ. Παρακολουθω το forum σχεδον καθημερινα.

Φιλε μου καλημερα. Πρωτη φορα που γραφω σε αυτο το φορυμ. Σιγουρα ειναι τροφοδοσια και σιγουρα απο το φιλτρο βεζινης, αλλα αν θημαμαι καλα το μοτερ ειναι το απο το Mitsubisi starion ESI που κυκλοφορουσε στην Αμερικη απο το 85 μεχρι το 90? Αν ναι καιτα και τον αισθητηρα λαμδα μπορει να εχει πιασει καπνα. Το ειχα το συγκεκριμενο στην Αμερικη τοτε και μου ειχε κανει αυτο το προβλημα και οι κινισεις του μηχανικου εκει ηταν¨...αλλαγη φιλτρου βεζινης, καθαρισμου μπεκ ελεχος πιεσης αντλιας βεζινης, καθαρισμος αισθιτηρα λαμδα, και καθαρισμο ντεποζιτου βεζινης που δεν χριαστικε αλλα ελεξε για κατακαθια. Αν πραγματι ειναι αυτο το μοτερ που το βρηκες? Πολυ αξιοπιστο και δυνατο. Μπραβο για την επιλογη σου αν και εγω εχω SAMURAI με μιχανη VITARA 8v για MItsubisi πιστυεω ειναι η καλυτερη μετατροπη αν μπορεις να βρεις αυτη την μηχανη. Πιστευω να βοηθησα και να ληθηκε το προβλημα σου........
Άβαταρ μέλους
nastyzuki
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 85
Εγγραφή: 20 Απρ 2005, 10:02
Τοποθεσία: Nea Penteli, Athens

Δημοσίευσηαπό obelix » 20 Απρ 2005, 14:46

Φιλε nastysuki εκανα ολους τους ελεγχους που αναφερεις και τελικα βρηκα οτι ειναι ο Air Flow Sensor. Ψαχνω να βρω. (Βλεπε post Air Flow Sensor).
Ευχαριστω για την βοηθεια σου. Πραγματι ο κινητηρας ειναι αρκετα δυνατος, περιπου 180 HP, και το αυτ/το δεν κολα πουθενα. Χωρις ομως AFS ειναι <<μαπα>>.
Άβαταρ μέλους
obelix
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 82
Εγγραφή: 07 Νοέμ 2004, 00:05
Τοποθεσία: kalamata

Δημοσίευσηαπό tasos953 » 20 Απρ 2005, 18:12

obelix έγραψε:Φιλε nastysuki εκανα ολους τους ελεγχους που αναφερεις και τελικα βρηκα οτι ειναι ο Air Flow Sensor. Ψαχνω να βρω. (Βλεπε post Air Flow Sensor).
Ευχαριστω για την βοηθεια σου. Πραγματι ο κινητηρας ειναι αρκετα δυνατος, περιπου 180 HP, και το αυτ/το δεν κολα πουθενα. Χωρις ομως AFS ειναι <<μαπα>>.

Αν αποτανθείς στην αντιπροσωπεία, πιθανόν από τον αριθμό του κινητήρα να μπορούν να βρούν τον κωδικό του σένσορα. Θέλει βέβαια ψάξιμο και καλή διάθεση από μέρους τους...... :cry: :cry: :cry:
<--------THIS IS A SUV, BUT WHAT A SUV!
Όπως λέμε ΝΑΝΟΣ, αλλά με κάτι @..... Νά!!
Άβαταρ μέλους
tasos953
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 837
Εγγραφή: 26 Οκτ 2003, 10:53
Τοποθεσία: ΒΕΡΟΙΑ

Δημοσίευσηαπό obelix » 20 Απρ 2005, 23:58

ακομα κι αν δεν εχει εισαχθει το μοντελο?
Άβαταρ μέλους
obelix
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 82
Εγγραφή: 07 Νοέμ 2004, 00:05
Τοποθεσία: kalamata

Δημοσίευσηαπό IKE » 21 Απρ 2005, 00:36

obelix ψάχνωντας στο google (keywords: "air flow sensor" starion turbo) βρήκα αυτό:


AIR FLOW SENSOR
Type......................................Karman vortex type with intake air temp. sensor
Part No. / Model No............MD607697 / E005TOO271


http://www.turboclub.com/engines/Mitsub ... 63bt_1.htm

Δεν ξέρω αν σου κάνει, τα αποτελέσματα απο google:

http://www.google.com.gr/search?hl=el&q ... E%B7&meta=
Άβαταρ μέλους
IKE
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 760
Εγγραφή: 27 Φεβ 2003, 15:38
Τοποθεσία: ΒΑ Αττική

Δημοσίευσηαπό obelix » 21 Απρ 2005, 15:52

Σε ευχαριστω ΙΚΕ για το ενδιαφερον σου. Η σελιδα που μου πρετεινεις ειναι αρκετα καλη και για μελετη. Βρηκα εναν AFS και θα τον παραλαβω αυριο. Θα ενημερωσω αν τελικα ειναι αυτο που μου δημιουργει προβλημα ή θα πρεπει να ψαξω διαφορετικα.
Άβαταρ μέλους
obelix
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 82
Εγγραφή: 07 Νοέμ 2004, 00:05
Τοποθεσία: kalamata


Επιστροφή στο Τεχνικά θέματα

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 13 επισκέπτες