Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Πως,Ποτε και Που βαζουμε τετρακινιση

Έχετε τεχνικές απορίες; Μάθετε σε αυτή την Θεματική Ενότητα!

Πως,Ποτε και Που βαζουμε τετρακινιση

Δημοσίευσηαπό gvwagon » 14 Μαρ 2005, 23:51

Στο βιβλιο του GV γραφουν οτι η τετρακινιση μπαινει ΜΟΝΟ οταν οι τροχοι ειναι σε ευθεια πορεια και με ταχυτητα μικροτερη των 100 Km/h....Οταν ομως το αυτοκινητο ειναι ακινητοποιημενο μπορω να την βαλω και με τους τροχους να κοιτανε δεξια ή αριστερα??
Επισης αν ενα GV παθει ζημια απο την καταχρηση της τετρακινησης (οχι πως εχω παθει κατι,καινουργιο ειναι ακομα!!!!) τοτε αυτο πως διορθωνεται?Οχι τιποτα αλλο αλλα εχω ακουσει πολλους που εχουν παθει ζημια και πραγματικα το σκεφτομαι πολυ για να βαλω την τετρακινηση καμια φορα.... :? :? :roll: :roll:
Άβαταρ μέλους
gvwagon
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 26
Εγγραφή: 09 Φεβ 2005, 21:36

Re: Πως,Ποτε και Που βαζουμε τετρακινιση

Δημοσίευσηαπό TLG » 15 Μαρ 2005, 01:53

gvwagon έγραψε:Στο βιβλιο του GV γραφουν οτι η τετρακινιση μπαινει ΜΟΝΟ οταν οι τροχοι ειναι σε ευθεια πορεια και με ταχυτητα μικροτερη των 100 Km/h....Οταν ομως το αυτοκινητο ειναι ακινητοποιημενο μπορω να την βαλω και με τους τροχους να κοιτανε δεξια ή αριστερα??
Επισης αν ενα GV παθει ζημια απο την καταχρηση της τετρακινησης (οχι πως εχω παθει κατι,καινουργιο ειναι ακομα!!!!) τοτε αυτο πως διορθωνεται?Οχι τιποτα αλλο αλλα εχω ακουσει πολλους που εχουν παθει ζημια και πραγματικα το σκεφτομαι πολυ για να βαλω την τετρακινηση καμια φορα.... :? :? :roll: :roll:




1) Αν και ειναι σπανιο το να μην μπορεις να στριψεις τους τροχους πιστευω οτι για να φτασεις σε αυτο το σημειο , θα ειχες χρειαστει την τετρακινηση εστω κ για ψυχολογικους λογους πολυ νωριτερα ....

2) Φθορες στο συστημα προκαλουνται απο την τετρακινηση οταν χρησιμοποιητε σε συνθηκες αυξημενης προσφυσης , που ουτως η αλλως δεν χρειαζεται να χρησιμοποιηθει...

Εγω προσωπικα χρησιμοποιω την τετρακινηση Hi ή LOW περισσοτερο εκτος δρομου μονο οταν υπαρχει χιονι , λασπη , ανηφορα ή κατηφορα με μεγαλη κλιση ,οταν βρω μπροστα μου καποιο "εμποδιο"(μεγαλο νεροφαγωμα κ.λ.π) και γενικα οταν αισθανθω η εστω νομιζω οτι το οδοστρωμα γλυστραει .......και σιγουρα ΟΧΙ στην στεγνη ασφαλτο η σε καλο χωματοδρομο ..

Σε διαφορετικες συνθηκες ειναι περιττη η χρηση της γιατι εκτος απο τις φθορες εχουμε και αυξημενη καταναλωση ...

Που νομιζες οτι επρεπε να βαλεις τετρακινηση και το σκεφτοσουν μη κανεις ζημια ??
Grand Vitara 2.0 JLXEW

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
TLG
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 584
Εγγραφή: 17 Ιαν 2005, 15:42
Τοποθεσία: ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ

Δημοσίευσηαπό gvwagon » 15 Μαρ 2005, 12:11

Ημουν σε ενα σημειο οπου δεν μπορουσα να προχωρησω παραπερα(υστερα απο εντονη βροχη και ημουν μονος χωρις δευτερο τζιπ) και ηθελα να γυρισω πισω...ΦΥΣΙΚΑ και ειχα την τετρακινηση αλλα αναγκαστηκα το τιμονι να το κοψω ,σχεδον τερμα, δεξια κανοντας πολλα μπρος πισω...Δεν χωραγε το τζιπ!Η απορια μου ειναι αν μπορουμε να βαζουμε τετρακινηση ,ΣΤΑΜΑΤΗΜΕΝΟΙ, με τους τροχους να κοιτανε αριστερα ή δεξια?????

Επισης αν παθει καποιο GV ζημια(απο την λαθος χρηση της τετρακινησης) αυτο διορθωνεται ή το πετας το τζιπ στο γκρεμο??

Υ.Γ:Αν γινομαι κουραστικος με τις αποριες μου να μου το πειτε γιατι θα συνεχιζω να ρωταω (αυτο ειναι απειλη!!!!!!) :P :P :P :razz:
Άβαταρ μέλους
gvwagon
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 26
Εγγραφή: 09 Φεβ 2005, 21:36

Δημοσίευσηαπό jps » 15 Μαρ 2005, 16:00

Χωρίς να έχω την τεράστια εμπειρία ,μπορώ να σου πω μερικά πράγματα.
Ο όρος, με τους τροχούς σε ευθεία και κάτω από 100χλμ/ώρα, ισχύει όταν θέλεις να βάλεις την τετρακίνηση ενώ κινείσαι και δεν θέλεις να σταματήσεις.
Γενικά μπορείς να έχεις κάποιους κανόνες.
Ποτε τετρακίνηση σε στεγνή άσφαλτο. Και στην βρεγμένη σπάνια είναι απαραίτητη.(Εγώ δεν την έχω χρησιμοποιήσει σε ασφαλτο ποτέ μέχρι τώρα).
Σε στεγνούς ,σκληρούς χωματόδρομους χωρίς μεγάλες κλίσεις ,δεν είναι απαραίτητη.
Σε υγρούς χωματόδρομους ή αν υπάρχουν χαλίκια, κροκάλες, χιόνια, μπορείς να την χρησιμοποιείς όποτε το θεωρείς αναγκαίο, χωρίς πρόβλημα, και να κάνεις όσες μανούβρες απαιτείται.
Η κεντρική ιδέα είναι να μην κουρδίζονται οι άξονες λόγω αυξημένης πρόσφυσης ( γιατί το gv δεν έχει κεντρικό διαφορικό).
Ε δεν πιστεύω οτι είναι τόσο λεπτεπίλεπτο το σύστημα, ώστε να χαλάει με το παραμικρό.
Για τις κοντές σχέσεις ,πρέπει να σταματήσεις. Να τις χρησιμοποιείς όταν χρειάζεσαι αυξημένη έλξη, καλύτερο έλεγχο με πολύ χαμηλές ταχύτητες, αυξημένες κλίσεις εδάφους.
Αυτά προς το παρόν και θα τα βρείς τα υπόλοιπα σιγά σιγά.
Be Cool but ... Alert !!
http://users.ntua.gr/jpsarris/
Άβαταρ μέλους
jps
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 217
Εγγραφή: 29 Νοέμ 2004, 18:49
Τοποθεσία: ΜΑΡΟΥΣΙ, ΑΤΤΙΚΗ

Δημοσίευσηαπό michailbm » 15 Μαρ 2005, 20:45

Ο όρος, με τους τροχούς σε ευθεία και κάτω από 100χλμ/ώρα, ισχύει όταν θέλεις να βάλεις την τετρακίνηση ενώ κινείσαι και δεν θέλεις να σταματήσεις

Η κεντρική ιδέα είναι να μην κουρδίζονται οι άξονες λόγω αυξημένης πρόσφυσης ( γιατί το gv δεν έχει κεντρικό διαφορικό).
Ε δεν πιστεύω οτι είναι τόσο λεπτεπίλεπτο το σύστημα, ώστε να χαλάει με το παραμικρό.
Για τις κοντές σχέσεις ,πρέπει να σταματήσεις. Να τις χρησιμοποιείς όταν χρειάζεσαι αυξημένη έλξη, καλύτερο έλεγχο με πολύ χαμηλές ταχύτητες, αυξημένες κλίσεις εδάφους.

Έτσι ακριβώς έχουν τα πράγματα !
Όταν είχα το βιταρακι πήγα πολλά χιλιόμετρα(περίπου 75 και ήταν κατακαλόκαιρο) σε στέγνη άσφαλτο με 4x4 από στραβωμάρα μου και δεν έπαθε τίποτα!
Άβαταρ μέλους
michailbm
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1294
Εγγραφή: 19 Δεκ 2004, 15:04
Τοποθεσία: Χανια Κρητη - Αγια Θεσσαλια

Δημοσίευσηαπό gvwagon » 15 Μαρ 2005, 23:01

Ευχαριστω για τις απαντησεις...Δηλαδη εχουμε και λεμε,την χρησιμοποιουμε σε λασπη,χιονι,παγο,και γενικα σε σημεια με χαμηλη προσφυση(δηλαδη και στους αγαπημενους μας ελληνικους δρομους!!! :razz: :razz: ).Παντως περα απο την πλακα το συστημα δεν ειναι τοσο ευπαθες οσο νομιζα,ευτυχως 8) 8) .Εχετε καποιο link να μου προτεινετε που να λεει για το συστημα του GV? :?: :?:
Άβαταρ μέλους
gvwagon
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 26
Εγγραφή: 09 Φεβ 2005, 21:36

Δημοσίευσηαπό tasos953 » 15 Μαρ 2005, 23:21

Πάντως επειδή έχουν αρχίσει να στρώνουν και αντιολισθητική άσφαλτο, καλού κακού απόφευγε να βάζεις τετρακίνηση γιατί δεν ξέρεις ποτέ.................... :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Από καλό νομίζεις πως το νέο GV θα έχει συνεκτικό συμπλέκτη για μόνιμη τετρακίνηση σύστημα που οι πορωμένοι Vitarakides μετα βδελυγμίας αποκυρρήσουν; :wink: :wink: :wink: :wink:
Πέρα από την πλάκα, η κίνηση με ίση κατανομή (50/50) στους δύο άξονες που είναι η μοναδική δυνατότητα τετρακίνησης στα GV , προκαλεί καταπονήσεις σε όλο το σύστημα μετάδοσης όταν κινείσαι σε δρόμο με πρόσφυση και στροφιλίκια και οι καταπονήσεις αυτές προκαλούν μικροφθορές που έχουν όμως προσθετικές ιδιότητες που αρχίζουν σαν μικροκενά και "τζόγους" σε γρανάζια και σταυρούς και καταλήγουν σε κουρέματα δοντιών και σπασίματα ρουλμάν και μπιλιοφέρων και άλλα τέτοια ανατριχιαστικά (σε ήχους και €βρόπουλα)
:( :( :( :(
<--------THIS IS A SUV, BUT WHAT A SUV!
Όπως λέμε ΝΑΝΟΣ, αλλά με κάτι @..... Νά!!
Άβαταρ μέλους
tasos953
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 837
Εγγραφή: 26 Οκτ 2003, 10:53
Τοποθεσία: ΒΕΡΟΙΑ

Δημοσίευσηαπό Bandit » 29 Μαρ 2005, 22:50

Καλό είναι να μην στρίβεις τέρμα δεξιά ή αριστερά όταν έχεις επιλέξει 4χ4. Παρ'όλα αυτά το σύστημα δεν παθαίνει εύκολα ζημιά. Κάποια στιγμή θα χρειαστεί να αλλάξεις κάποια πράγματα, αλλά πιστεύω όταν θα γίνει αυτό θα έχει αλλάξει 3 με 4 χέρια το GV...

Επίσης όταν χρειαστεί να στρίψεις τέρμα δεξιά ή αριστερά (σε κλειστό επαρχιακό δρόμο - χωματόδρομο - γρέμι κτλπ. ) να ξεκινάς όσο το δυνατό ομαλότερα έτσι ώστε να μην επιβαρύνεις τους άξονες και τουσ συνδέσμους στους οι οποίοι ταλαιπωρούνται εκείνη τη στιγμή.

Και όχι βιαστικές κινήσεις και απότομες σε off-road διαδρομές. Τα περισσότερα εμπόδια (Μη πω όλα) θέλουν ταχύτητα πολύ πολύ πολύ χαμηλή
Άβαταρ μέλους
Bandit
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 131
Εγγραφή: 25 Απρ 2004, 19:53

Δημοσίευσηαπό firelord » 30 Μαρ 2005, 22:34

μετα από αυτά ακούγεται υπέροχο το κεντρικό διαφορικό.
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό pkatsab » 31 Μαρ 2005, 00:04

Καλά...χλιδή!!! Νάχεις μόνο να σκεφτείς αν και πότε θα το μπλοκάρεις μόνο...
Παναγιώτης.

Εικόνα_____ΧΩΡΙΣ ΟΡΙΑ
Άβαταρ μέλους
pkatsab
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 151
Εγγραφή: 13 Ιαν 2005, 04:03
Τοποθεσία: Κηφισιά

Δημοσίευσηαπό NIBAKIOC » 01 Απρ 2005, 16:43

ΝΙΒΑ!!!ΝΙΒΑ!!!ΝΙΒΑ!!!ΝΙΒΑ!!!ΝΙΒΑ!!!ΝΙΒΑ!!!ΝΙΒΑ!!!ΝΙΒΑ!!!
ΝΙΒΑ!!!ΝΙΒΑ!!!ΝΙΒΑ!!!ΝΙΒΑ!!!ΝΙΒΑ!!!ΝΙΒΑ!!!ΝΙΒΑ!!!ΝΙΒΑ!!!
ΝΙΒΑ!!!ΝΙΒΑ!!!ΝΙΒΑ!!!ΝΙΒΑ!!!ΝΙΒΑ!!!ΝΙΒΑ!!!ΝΙΒΑ!!!ΝΙΒΑ!!!
ΝΙΒΑ!!!ΝΙΒΑ!!!ΝΙΒΑ!!!ΝΙΒΑ!!!ΝΙΒΑ!!!ΝΙΒΑ!!!ΝΙΒΑ!!!ΝΙΒΑ!!!
ΝΙΒΑ!!!ΝΙΒΑ!!!ΝΙΒΑ!!!ΝΙΒΑ!!!ΝΙΒΑ!!!ΝΙΒΑ!!!ΝΙΒΑ!!!ΝΙΒΑ!!!


ΠΟΤΕ τη βαζεις; Ποτέ! (δεν τη βάζεις). Ειναι μονιμη!!!! (στο ΝΙΒΑ εννοω)

ΜΟΥΡΧΑΡΧΑΡΧΑΡΧΑΡ!!!!!! (που λεει και ο Συντροφος Γκεόργκιυ Καραϊβάνοφ Κομισσαριος Ανωτατου Σοβιέτ Κεντρικης Ελλαδος)



Α! και ξέχασα.
ΝΙΒΑ!!!ΝΙΒΑ!!!ΝΙΒΑ!!!ΝΙΒΑ!!!
Άβαταρ μέλους
NIBAKIOC
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 209
Εγγραφή: 02 Αύγ 2004, 14:46

Δημοσίευσηαπό gvwagon » 01 Απρ 2005, 23:36

Ωχ, μας την πεσαν οι ΠΡΩΤΟΓΟΝΟΙ!!!!!! :shock: :shock: :( :D :D ...Οντως το να εχεις μονιμη τετρακινηση (μαλλον κεντρικο διαφορικο) σου λυνει τα χερια,αλλα τι να κανουμε.... :( :( δεν τα εχουμε ολα σε αυτη την ζωη!!!!!

Ξερω,ξερω:ΠΟΥΛΑ ΤΟ ΚΑΙ ΠΑΡΕ ΝΙΒΑ....... :) :) :)
Άβαταρ μέλους
gvwagon
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 26
Εγγραφή: 09 Φεβ 2005, 21:36

Δημοσίευσηαπό gvwagon » 01 Απρ 2005, 23:43

Bandit έγραψε:Καλό είναι να μην στρίβεις τέρμα δεξιά ή αριστερά όταν έχεις επιλέξει 4χ4. Παρ'όλα αυτά το σύστημα δεν παθαίνει εύκολα ζημιά. Κάποια στιγμή θα χρειαστεί να αλλάξεις κάποια πράγματα, αλλά πιστεύω όταν θα γίνει αυτό θα έχει αλλάξει 3 με 4 χέρια το GV...


Αυτα ακριβως τα πραγματα ζηταω να μαθω ποια ειναι και αν κοστιζουν πολυ :? :? :? ....Μαλλον αυτο που παθαινει ζημια ειναι το μπροστινο διαφορικο γιατι τρωγονται τα γραναζια ή κανω λαθος????
Άβαταρ μέλους
gvwagon
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 26
Εγγραφή: 09 Φεβ 2005, 21:36

Δημοσίευσηαπό michailbm » 02 Απρ 2005, 13:26

Ξερω,ξερω:ΠΟΥΛΑ ΤΟ ΚΑΙ ΠΑΡΕ ΝΙΒΑ.......


Παρτε ολοι Πινιν 2000 Gdi να τα εχετε ολα!!!!!
Και 2Η
και 4Η
και 4ΗLoc
και 4LLoc
Και πισω LSD διαφορικο!!!!!!
:wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink:
Άβαταρ μέλους
michailbm
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1294
Εγγραφή: 19 Δεκ 2004, 15:04
Τοποθεσία: Χανια Κρητη - Αγια Θεσσαλια

Δημοσίευσηαπό TLG » 02 Απρ 2005, 14:41

gvwagon έγραψε:Αυτα ακριβως τα πραγματα ζηταω να μαθω ποια ειναι και αν κοστιζουν πολυ :? :? :? ....Μαλλον αυτο που παθαινει ζημια ειναι το μπροστινο διαφορικο γιατι τρωγονται τα γραναζια ή κανω λαθος????


Ρωτα καλυτερα κατοχους Grand Vitara, η περνα και απο κανενα συνεργειο να μαθεις για τις βλαβες που βγαζουν και σε τι συχνοτητα ....και ακομη καλυτερα κανε και καποιο test drive ...
Οι μισοι εδω μεσα :wink: ειναι "ορκισμενοι εχθροι" :tongue: του GV και προσπαθουν να το βγαλουν αχρηστο ....
Αλλωστε τους ξερουμε ...τους εχουμε φακελωσει και οταν ο αυτοκρατορας δωσει εντολη θα παθουν τα δεοντα ....
:sword: :smackbottom:

Ολα τα αυτοκινητα μπορει να βγαλουν βλαβες αναλογα με τη χρηση που τους γινεται.Δες ομως ποσα Vitara κ GV θα δεις να κυκλοφορουν και επι ποσα χρονια στους ελληνικους και οχι μονο δρομους και θα καταλαβεις αν ειναι αξιοπιστα η οχι ..


Μηπως .....τα Niva ,Pinin,κ.λ.π ειναι αθραυστα ??wink:

Γνωμη μου :wink: το GV ειναι ενα πολυ καλο απο θεμα αξιοπιστιας αυτοκινητο που μαμισιο θα σε παει σχεδον παντου και με τα πολλα after market καλουδια που διαθετει , ανετα μπορεις να το φερεις στα μετρα που θελεις και για πολυ δυσκολες αποστολες , αν το θελησεις !!!
Grand Vitara 2.0 JLXEW

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
TLG
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 584
Εγγραφή: 17 Ιαν 2005, 15:42
Τοποθεσία: ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ

Επόμενο

Επιστροφή στο Τεχνικά θέματα

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 42 επισκέπτες