από SUVord » 01 Απρ 2016, 13:22
Ο μηχανικός σου, σαν παλιά καραβάνα και εκ πείρας του εδώ στην Ελλάδα, ορθώς σου πρότεινε αυτή την εναλλακτική τακτική.Οπως ανέφερε και ο Mudnolis αυτή ήταν μία προσφιλής τακτική ενός γεμίσματος του ρεζερβουάρ οταν οι "χλεμπάκιδες" ταξιτζήδες και φορτιγατζήδες επρόκειτο να περάσουν απο έλεγχο καυσαερίων.Η ελλιπής συχνότητα αλλαγής του φίλτρου καυσίμου είχε και τα αναμενόμενα αποτελέσματα.Η χρήση της κεροζίνης βοηθά τα μέγιστα στον καθαρισμό του συστήματος τροφοδοσίας του καυσίμου αλλα το ίδιο αποτέλεσμα μπορείς να έχεις και με μία συχνή αλλαγή του φίλτρου καυσίμου.Είναι και πολύ οικονομικότερη λύση απο την συνεχή χρήση τεσσάρων λίτρων κηροζίνης που κοστίζει τουλάχιστον τριπλάσια απο ότι τέσσερα λίτρα ντίζελ...και τα κετάνια της κηροζίνης είναι πολύ λιγότερα απο τα κετάνια του ντίζελ.Δεν είναι γιατροσόφια της γιαγιάς αυτό που σου είπε ο μηχανικός σου.Οπως και οι βενζίνες έτσι και το ντίζελ καύσιμο στην ελληνική αγορά είναι της χειρίστης ποιότητος και η διοχέτευση των καυσίμων εδώ στην αγορά γίνετα σχεδόν ανεξέλεγκτα.
Εφόσον το αυτοκίνητό σου είναι στην πένα και δουλεύει στην πένα, αυτό σημαίνει οτι κάτι σωστό κάνεις.Συνέχισε το ίδιο και σου εύχομαι να γιορτάσεις και τα 400000 απροβλημάτιστα χιλιόμετρά του.
ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΜΑΚΡΥ ΤΟΥ ΚΙ ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΚΟΝΤΟ ΤΟΥ!
Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΔΕΝ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ!!!
LEEDS UNITED