Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Synthetic Rope - απορια

Έχετε τεχνικές απορίες; Μάθετε σε αυτή την Θεματική Ενότητα!

Synthetic Rope - απορια

Δημοσίευσηαπό workshop_rover » 03 Ιουν 2011, 12:25

Αν θελεις να αλλαξεις το συρματοσχοινο του εργατη σου με συνθετικο σχοινι και αυτο ειναι μεγαλυτερο απο οσο χρειαζεσαι, πώς το κοβεις και πώς το μονταρεις επανω στο τυμπανο;
workshop_rover
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 489
Εγγραφή: 06 Ιούλ 2006, 13:45

Synthetic Rope - απορια

Δημοσίευσηαπό heroicentaur » 03 Ιουν 2011, 16:06

Δοκιμασες να το βαλεις στο τυμπανο και να δεις αν φτανει να τυλιχτει? Ποσα μετρα ειναι το συρματοσχοινο και ποσα το πλασμα?
Εικόνα Εικόνα
Άβαταρ μέλους
heroicentaur
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 371
Εγγραφή: 16 Νοέμ 2005, 12:43
Τοποθεσία: Athina

Synthetic Rope - απορια

Δημοσίευσηαπό workshop_rover » 03 Ιουν 2011, 20:31

Το συρματοσχοινο ειναι 10αρι και 25.4 μέτρα. Το πλασμα δεν το εχω παρει ακομα, αλλα βλεπω οτι το εχουν στα 30 μέτρα. Και η απορια μου: αν περισσευει, το κοβεις. Αλλά πώς ξαναβαζεις τη μοντουρα του για να πιασει στο τυμπανο και ποσο σιγουρο θα ειναι;
workshop_rover
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 489
Εγγραφή: 06 Ιούλ 2006, 13:45

Δημοσίευσηαπό vanleiv » 04 Ιουν 2011, 05:51

Μια χαρά μπαίνει και πιό μαζεμένο θα είναι, αρκεί στο βίρα να το στρώνεις καλά από τη μια άκρη του τύμπανου στην αλλη
Discovery project
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
vanleiv
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 316
Εγγραφή: 25 Ιούλ 2009, 11:55
Τοποθεσία: Αν. Αττική

Δημοσίευσηαπό superspy » 04 Ιουν 2011, 07:20

Δυο πράγματα για το σχοινί:
Είναι εξαιρετικά χρήσιμο σε αγωνιστικές συνθήκες όπου θα χρησιμοποιηθεί συνεχώς. Ελαφρύ και εύκαμπτο σε συνεχόμενη χρήση δε χρειάζεται μάζεμα και αν "σπάσει" έχει ελάχιστη κινητική ενέργεια. Επίσης μετά από μια μικρή εκπαίδευση "μαντάρεται" εύκολα. Αυτά τα καλά.

Είναι ιδιαίτερα ευαίσθητο, "πεθαίνει" γρήγορα ακόμα και χωρίς χρήση, λιώνει κοντά στο τύμπανο, κόβεται για πλάκα στα βράχια.

Κοντά στο τύμπανο βάζουμε ένα υφασμάτινο προστατευτικό σωληνάριο για να το προφυλάξει όσο το δυνατό περισσότερο από τη θερμότητα.

Το σχοινί ΠΟΤΕ δεν το μαζεύουμε όπως το συρματόσχοινο, στρωμένο παράλληλα τη μια σπείρα δίπλα στην άλλη.
Αντίθετα το μαζεύουμε πάντα σαν καλούμπα από την μια άκρη στην άλλη χύμα.
Αν το μαζέψετε παράλληλα τη μια σπείρα δίπλα στην άλλη, στο ζόρι το σχοινί θα βρει δρόμο να μπει μέσα στις σπείρες και θα σφηνώσει εσωτερικά, εντωμεταξύ το ζόρι που θα πάρει σε αυτό το σημείο θα είναι τέτοιο που τις περισσότερες φορές σε πραγματική χρήση θα το κόψει ακριβώς εκεί μέσα.
Μετά δε θα μπορέσετε να το βγάλετε -τις περισσότερες φορές- και θα αναγκαστείτε να το κόψετε.

Είναι τόσο ευαίσθητο στον ήλιο, που μπορεί μετά από μια και μόνο περίοδο ακινησίας στον ήλιο να γίνει φυτίλια στην πρώτη οριακή -αγωνιστική- χρήση.

Να σημειώσουμε ότι το σχοινί επειδή ακριβώς είναι εύκαμπτο και μαλακό, έχει μεγαλύτερη τάση από το συρματόσχοινο να «μαζεύεται» σε μια πλευρά με αποτέλεσμα να σπάει τις μπάρες του εργάτη. Θέλει προσοχή στη χρήση και ιδιαίτερα να μην μπλεχτεί στα χέρια – δάκτυλά σας γιατί θα τα χάσετε για πλάκα – αντίθετα με το συρματόσχοινο λόγω του ότι είναι άκαμπτο και μη φιλικό δε σας δίνει την ευκαιρία να το μπλέξετε στα χέρια σας.




Σε περιστασιακή χρήση εκτός αγώνα το συρματόσχοινο είναι πολύ καλύτερο και προβλέψιμο και δίνει από πολύ νωρίς τα σημάδια κόπωσης.
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6821
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό workshop_rover » 04 Ιουν 2011, 08:59

Καταλαβαινω τη λογικη του τυλιγματος καλουμπας. Οταν ομως το σχοινι ειναι υπο φορτιο, αρα τεντωμενο, πως το πετυχαινεις αυτο;
workshop_rover
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 489
Εγγραφή: 06 Ιούλ 2006, 13:45

Δημοσίευσηαπό superspy » 06 Ιουν 2011, 07:26

Σε πάει όπου θέλει. Ελάχιστα μπορείς να του αλλάξεις πορεία.
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6821
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό workshop_rover » 06 Ιουν 2011, 20:41

superspy έγραψε:Σε πάει όπου θέλει. Ελάχιστα μπορείς να του αλλάξεις πορεία.


Αρα λοιπον, καπου θα σφηνωσει στις απο κατω σπειρες και να το προβλημα που ανεφερες προηγουμενως.
Και πώς το δουλευουν οσοι το εχουν, Σπυρο?

Υπαρχουν συρματοσχοινα πιο "μαλακά"? Μιλαω για το ιδιο παχος και φυσικα την ιδια ικανοτητα ελξης. Γιατι αυτο που εχω ειναι σαν μπετοβεργα.
workshop_rover
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 489
Εγγραφή: 06 Ιούλ 2006, 13:45

Δημοσίευσηαπό superspy » 06 Ιουν 2011, 23:40

Υπάρχει μια λύση θα στη δείξω την επόμενη φορά απο κοντά για λόγους ασφαλείας ;-)

Μη σε στεναχωρεί το συρματόσχοινο - μη δινεις σημασία ...
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6821
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό vagelis » 07 Ιουν 2011, 06:59

workshop_rover έγραψε:
superspy έγραψε:Σε πάει όπου θέλει. Ελάχιστα μπορείς να του αλλάξεις πορεία.


Αρα λοιπον, καπου θα σφηνωσει στις απο κατω σπειρες και να το προβλημα που ανεφερες προηγουμενως.
Και πώς το δουλευουν οσοι το εχουν, Σπυρο?

Υπαρχουν συρματοσχοινα πιο "μαλακά"? Μιλαω για το ιδιο παχος και φυσικα την ιδια ικανοτητα ελξης. Γιατι αυτο που εχω ειναι σαν μπετοβεργα.

Υπαρχουν τα ασυστροφα που ειναι και ανοξειδωτα αλα θελει προσοχη μην τσακισουν.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό workshop_rover » 07 Ιουν 2011, 11:11

Ενταξει παιδια, θα τα πουμε αυριο στη συναντηση, αν ειστε εκει.
Ευχαριστω
workshop_rover
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 489
Εγγραφή: 06 Ιούλ 2006, 13:45


Επιστροφή στο Τεχνικά θέματα

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχει 1 επισκέπτης

cron