Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

DAIHATSU YRV 4WD

Έχετε τεχνικές απορίες; Μάθετε σε αυτή την Θεματική Ενότητα!

DAIHATSU YRV 4WD

Δημοσίευσηαπό YRV4WD » 22 Ιαν 2010, 14:27

ΧΑΙΡΕΤΩ ΟΛΗ ΤΗΝ ΠΑΡΕΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΥΝΝΕΦΙΑΣΜΕΝΗ ΚΕΡΚΥΡΑ.

ειμαι ευτυχης κατοχος ενος

DAI YRV 4WD 1.3i 16V - DVVT / EFI - ENGINE: K3-VE
OCTOBER 2004

με μονιμη τετρακινηση και θα ηθελα απο τους γνωστες του θεματος να μου πουν την κατανομη 4κινησης που εχει μεσω συνεκτικου συμπλεκτη viscous.

οταν το αμαξι ειναι στον αερα, στο αναβατωριο και στηριζεται μονο στους μαρσπιεδες, μολις γυρισω τους μπροστα, αμεσως-ταυτοχρονα και σχεδον ισοποσα (η διαφορα 10% ειναι αμελητεα και δυσκολο να γινει εμφανης με αυτο το τεστ) γυρνανε και οι πισω και οταν παω και γυρναω τους πισω, αμεσως γυρνανε ταυτοχρονα και οι μπροστα. επισης οταν γυριζω με το χερι το viscous, στο κεντρο, γυρνανε και οι 4, ολοι μαζι.

ο μηχανικος μου ειπε 50-50, οπως και καποιο παιδι απο αγγλικο φορουμ της εταρειας, ενω καποιος φιλος, επισης γνωστης, ελληνας με τεριος μου ειπε 40-60. (παντα αναφερομαι σε μπρος/πισω).

το αμαξι γενικα ειναι τρενο και ακομη και ψιλο-εκτος τα παει μια χαρα...στα λογικα παντα πλαισια και τηρουμενων των αναλογιων.
Άβαταρ μέλους
YRV4WD
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 5
Εγγραφή: 22 Ιαν 2010, 13:49
Τοποθεσία: ΚΕΡΚΥΡΑ-ΘΕΣ/ΝΙΚΗ

DAIHATSU YRV 4WD

Δημοσίευσηαπό YRV4WD » 22 Ιαν 2010, 14:33

αυτη την 20ποντη σχεδον πουδρα την ανεβο-κατεβηκα με ανεση......
Άβαταρ μέλους
YRV4WD
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 5
Εγγραφή: 22 Ιαν 2010, 13:49
Τοποθεσία: ΚΕΡΚΥΡΑ-ΘΕΣ/ΝΙΚΗ

DAIHATSU YRV 4WD

Δημοσίευσηαπό NIKOLAS_L200 » 22 Ιαν 2010, 20:30

Στη Σαμαρίνα είναι η φωτο?
50-50 δεν υπάρχει περιπτωση να ειναι γιατι αυτη η κατανομη δεν επιτρέπει κίνηση στην ασφαλτο. Απο κει και πέρα πιστεύω οτι υπάρχει καλη αναλογία δυνατοτήτων αυτοκινήτου-τετρακίνησης και δεν θα νιώσεις την μετάδωση να σε προδώνει.
Καλές βόλτες.
www.karasavvidis.com
Καλές διαδρομές..!
Άβαταρ μέλους
NIKOLAS_L200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1290
Εγγραφή: 07 Οκτ 2004, 02:11
Τοποθεσία: Εδεσσα,Κωνσταντία

DAIHATSU YRV 4WD

Δημοσίευσηαπό YRV4WD » 25 Ιαν 2010, 09:24

η φωτο ειναι φουρκα.....10 χλμ. μετα απο την σαμαρινα στην δυτικη πλευρα του σμολικα οπου το αμαξι κινιοταν σε 20 ποντους χιονι μια χαρα απο τα 1350-1700 μετρα!!
παντως νικολα, ακομη και σε ασφαλτο, νιωθω οτι εχω παντου συνεχη ροπη...πχ ακομη και σε παγο, η απλα ολισθηρη , βρεγμενη η με γλιτσα, ασφαλτο, δεν σπινιαρει μπροστα πρωτα και αμεσως να μπει το πισω διαφορικο, αλλα σπρωχνει με τα 4 !!!
Άβαταρ μέλους
YRV4WD
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 5
Εγγραφή: 22 Ιαν 2010, 13:49
Τοποθεσία: ΚΕΡΚΥΡΑ-ΘΕΣ/ΝΙΚΗ

DAIHATSU YRV 4WD

Δημοσίευσηαπό MaxGraves » 25 Ιαν 2010, 11:39

το YRV
φανταζομαι οπως και το Terios
εχει μονιμη τετρακινηση

αλλα σιγουρα δεν εχει 50-50
οπως ειπε και ο προηγουμενος φιλος

το πως δουλευει ακριβως δεν προκειτε να σου πει κανεις
ειχαν ανοιχτει παλιωτερα πολλες συζητησεις πανω σε αυτο το θεμα αναμεσα στους Τεριαδες
κανενας δεν εβγαλε ακρη
(μεχρι και τσακωμοι πεσαν!!!)

οι αντιπρoσωποι δεν γνωριζουν..
η daihatsu δεν αναφερει πουθενα..
ουτε καν στα service manual..

το θεμα ειναι οτι παει super!
τι σε νοιαζει!
Άβαταρ μέλους
MaxGraves
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 31
Εγγραφή: 13 Μάιος 2009, 12:09

Δημοσίευσηαπό meco » 25 Ιαν 2010, 12:27

Το YRV λογικά δεν έχει κεντρικό διαφορικό αλλά ένα συμπλέκτη τύπου haldex (όχι μάρκα haldex) ο οποίος όταν αντιληφθεί διαφορά περιστροφής ανάμεσα στους μπροστινούς και τους πίσω τροχούς εμπλέκεται και στέλνει ροπή στους πίσω.
Το πόσο ροπή θα στείλει εξαρτάται από το πόσο σπινιάρουν η μπροστά.

Τα συστήματα 4κίνησης με κεντρικό διαφορικό στέλνουν ισόποσα τη ροπή ανάμεσα στους δύο άξονα σε ποσοσοτό 50-50. Αυτό όμως δε σημαίνει ότι αυτό το ποσοστό μένει σταθερό καθ' όλη τη διάρκεια κίνησης του αυτοκινήτου.
Μεταβάλλεται ανάλογα με τις απαιτήσεις. Αν το αυτοκίνητο στρίβει, αν έχουμε σπινιάρισμα κ.λ.π.
π.χ. Στο subaru forester έχουμε 4κίνηση με κεντρικό διαφορικό. Όταν το αυτοκίνητο κινείται σε ευθεία χωρίς σπινιάρισμα τότε η καταναμή της ροπής είναι στο 50-50. Αν στρίψει ή αν έχουμε σπινιάρισμα τότε αυτό το ποσοστό μπορεί να μεταβληθεί από 11-89 μέχρι και 89-11.
Στο RAV4 MK2 ισχύει το ίδιο με τη διαφορά ότι εδώ το ποσοστό μεταβολής είναι ανάμεσα σε 35-65 και 65-35.
Από εκεί και μετά υπάρχουν διάφορα 4κίνητα σπορ αυτοκίνητα στα οποία υπάρχει προφόρτιση στην 4κίνηση με αποτέλεσμα όταν το αυτοκίνητο κινείται στην ευθεία η 4κίνηση να είναι στο 40-60 π.χ. και να μεταβάλλεται με σημείο ηρεμίας αυτή τη κατανομή και όχι το 50-50.
Υπάρχει ακόμα η δυνατότητα σε ορισμένα 4κίνητα να μεταβάλεις εσύ την προφόρτιση της 4κίνησης όπως π.χ. το impreza sti που σου δίνει τη δυνατότητα να το κάνεις σχεδόν πισωκίνητο.
Μη μπερδεύεται λοιπόν τη κατανομή της ροπής στη κατάσταση ηρεμίας της 4κίνησης που μπορεί να είναι κάλλιστα 50-50 χωρίς πρόβλημα, με το κλείδωμα στο 50-50 που έχουμε στα 4κίνητα με κιβώτιο μεταφοράς ή κεντρικό διαφορικό που κλειδώνει. Άλλο το ένα και άλλο το άλλο.
meco
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 339
Εγγραφή: 01 Νοέμ 2004, 15:38
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Δημοσίευσηαπό YRV4WD » 25 Ιαν 2010, 12:53

THANKS ΠΑΙΔΙΑ. ναι meco, εχει viscous!!
ΟΝΤΩΣ MAXGRAVES....ΑΠΛΑ για εγκυκλοπαιδικους λογους.....
Άβαταρ μέλους
YRV4WD
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 5
Εγγραφή: 22 Ιαν 2010, 13:49
Τοποθεσία: ΚΕΡΚΥΡΑ-ΘΕΣ/ΝΙΚΗ


Επιστροφή στο Τεχνικά θέματα

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 3 επισκέπτες