Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Επιλογή Ελαστικού

Έχετε τεχνικές απορίες; Μάθετε σε αυτή την Θεματική Ενότητα!

Επιλογή Ελαστικού

Δημοσίευσηαπό emmanuil » 03 Μάιος 2009, 15:09

Γεια σας και πάλι!

Θέλω να αγοράσω καινούρια λάστιχα all terrain και με μία πρόχειρη αναζήτηση κατέληξα σε ένα από τα παρακάτω :

1. Michelin LTX A/T

2. Bridgestone Dueler A/T

3. BF Goodrich A/T KO

4. Pirelli Scorpion A/T

5. Pirelli Scorpion ATR

Τί λέει η εμπειρία σας για τις παραπάνω μάρκες; Ποιά μου προτείνετε από τα παραπάνω λάστιχα, ή ακόμα και από λάστιχα τα οποία δεν έχω εντοπίσει δεδομένου ότι δε με ενδιαφέρει ιδιαίτερα η απόδοση στο χιόνι - πάγο όσο η απόδοση του ελαστικού σε λάσπη, χώμα, βρεγμένο οδόστρωμα;

Τέλος να ρωτήσω, πώς καταλαβαίνουμε αν ένα ελαστικό είναι 50 - 50 ή 30 - 70;

Ευχαριστώ εκ των προτέρων!
Άβαταρ μέλους
emmanuil
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 16
Εγγραφή: 19 Φεβ 2009, 16:35
Τοποθεσία: άνω πόλη, θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό vram » 04 Μάιος 2009, 06:25

Σε λασπη κανενα απο τα παραπανω.Χωμα λιγο πολυ τα ATR Pirelli..ασφαλτο προτιμησε παλι AT η ATR...καλο κρατημα λιγο θορυβο και μεγαλη αντοχη.
Άβαταρ μέλους
vram
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 62
Εγγραφή: 07 Ιαν 2009, 22:37
Τοποθεσία: Trinida & Tobago

Δημοσίευσηαπό Jugulator » 04 Μάιος 2009, 08:46

Η εμπειρία μου με Pirelli Sc. A/T ήταν μάλλον τραυματική . Καλές εντυπώσεις είχα από τα Michelin A/T , δεν ξέρω όμως άν ήταν ακριβώς αυτά που αναφέρεις δηλ. LTX .
Για τα Brigestone 694 ακούγονται γενικά καλά λόγια .
Επίσης πολύ καλές εντυπώσεις έχω προσωπικά από τα Yokohama Geolandar .
Για το πως καταλαβαίνουμε ένα λάστιχο άν είναι 50-50 ή ότι άλλο , το χαρακτηρίζουν πρώτα πό όλα έτσι οι ίδιες οι εταιρείες που τα παράγουν . Οι λαστιχάδες (άν είναι εντάξει !) ξέρουν και θα σου πουν.
Άβαταρ μέλους
Jugulator
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 389
Εγγραφή: 24 Νοέμ 2004, 12:43
Τοποθεσία: Βέροια

Δημοσίευσηαπό marousiotis » 04 Μάιος 2009, 14:36

Στη διευθυνση www.1010tires.com εχει αξειολογηση απο τα περισσοτερα ελαστικα. Το μοναδικο που παιρνει 5 με αριστα το 5 σε 7 τομεις ειναι το General Grabar A/T2
Άβαταρ μέλους
marousiotis
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 29
Εγγραφή: 25 Ιαν 2009, 22:21
Τοποθεσία: Μαρουσι

Δημοσίευσηαπό vagelis » 04 Μάιος 2009, 15:27

marousiotis έγραψε:Στη διευθυνση www.1010tires.com εχει αξειολογηση απο τα περισσοτερα ελαστικα. Το μοναδικο που παιρνει 5 με αριστα το 5 σε 7 τομεις ειναι το General Grabar A/T2

Αυτες οι αξιολογησεις ειναι πληρωμενες,φοραω τα συγκεκριμενα λαστιχα και ειναι οτι χειροτερο μπορεις να φανταστεις.
Στο ενα σε 2000 χιλιομετρα μου εφυγε το πελμα σαν να ηταν αναγομωμενο φορτηγου,τους το εστειλα στην αντιπροσωπεια και με κλασανε,τα φοραω ακομα γιατι εσκασα 8 κατοσταρικα.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό marousiotis » 04 Μάιος 2009, 16:42

Aυτο δεν το περιμενα. Μπραβο Βαγγελη που μας ανοιγεις τα ματια. Παιζει φυσικα να ειναι και αστοχεια υλικου αλλα και λογω της αντιμετωπισης απο την αντιπροσωπεια ΑΛΑΡΓΑ...
Άβαταρ μέλους
marousiotis
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 29
Εγγραφή: 25 Ιαν 2009, 22:21
Τοποθεσία: Μαρουσι

Δημοσίευσηαπό teroulas » 04 Μάιος 2009, 18:57

Cooper ST
Δαμιανός
Άβαταρ μέλους
teroulas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1264
Εγγραφή: 20 Μάιος 2004, 08:54
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: Επιλογή Ελαστικού

Δημοσίευσηαπό Researcher » 04 Μάιος 2009, 22:26

Οταν λες λάσπη τι εννοείς φίλε emmanuil?
Ξέρεις πόσο ειδών λάσπες υπάρχουν?
Καλύτερα MUD για όλα τα είδη της παραπάνω περίπτωσης. Για κάτι λίγο απ'όλα (και ψιλολασπούλες φυσικά) σαφώς και ΑΤ για περισσότερη ασφάλεια στο βρεγμένο.
Να προσέξεις μόνο τα πέλματα να είναι σε τέτοια διάταξη που να εξασφαλίζουν και αυτοκαθαρισμό.

Οσο για σένα φίλε Βαγγέλη, και γω θα συνέχιζα να τα φοράω γιατί 8 κατοσταρικάκια δεν είναι και λίγα....
Ποτέ μην αφήνεις τίποτα στην τύχη...

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Researcher
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 306
Εγγραφή: 04 Μαρ 2007, 08:36
Τοποθεσία: Πατήσια, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό emmanuil » 04 Μάιος 2009, 23:15

ευχαριστώ πολύ όλους για τις απαντήσεις!

φίλε Researcher ναι εννοώ κάτι για λίγο απ'όλα. Γιαυτό κατέληξα στα ΑΤ. Τί είδους διάταξη στα πέλματα βοηθούν στον αυτοκαθαρισμό;
Pajero Pinin 2.0L 3θ GDI
Άβαταρ μέλους
emmanuil
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 16
Εγγραφή: 19 Φεβ 2009, 16:35
Τοποθεσία: άνω πόλη, θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό Researcher » 05 Μάιος 2009, 00:08

Αυτά που δεν έχουν κλειστού τύπου και με πολλές γωνίες χαραγματιές-εγκοπές ανάμεσα στα τακούνια, (π.χ προς αποφυγή-προσωπικά πάντα- BF AT). Εγκλοβίζουν λάσπη και δύσκολα καθαρίζουν καθώς πολύ πιο εύκολα στομώνουν. Στο βρεγμένο δε πάντα πρέπει να υπάρχει δίοδος διαφυγής του νερού και ποτέ εγκλοβισμός του. Θα σου προτεινα πέλματα που να προσομειώνουν ασφαλτινο ελαστικό αλλά με μεγαλύτερες αποστάσεις τακουνιών (αλλιώς δεν θα ήτανε και ΑΤ βέβαια :lol: )
Ποτέ μην αφήνεις τίποτα στην τύχη...

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Researcher
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 306
Εγγραφή: 04 Μαρ 2007, 08:36
Τοποθεσία: Πατήσια, Αθήνα


Επιστροφή στο Τεχνικά θέματα

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 2 επισκέπτες