blackchris έγραψε:superspy έγραψε:Βρε blackchris... ο φωτογράφος δε βαριόταν ούτε έμεινε από μπαταρία....
Φωτογράφισε την τοποθέτηση όπως έγινε
Άντε να βάλεις τώρα το διαφορικό του jeep στο jimny
Υ.Γ. Πάντως οι ροδέλλες για την προφόρτιση μπήκαν
Σπύρε αν το άρθρο είναι διαφημιστικό καλώς, μάθαμε ότι η extreme κάνει τοποθετήσεις (άσε που το ξέραμε
)
Αν όμως είναι τεχνική παρουσιάση ορθής τοποθέτησης είναι ελλιπές γιατί λείπουν βασικά κομμάτια.
Όπως το πως ο εγκαταστάτης καταλαβαίνει ότι θέλει παχύτερες ροδέλες ?
Με το ξεχείλωμα που κάνει το expander μετά την αφαίρεση του αλλάζει η προφόρτιση, πως υπολογίζουμε τι ροδέλες χρειαζόμαστε για την τελική προφόρτιση ?
Αλοιφή βάζουμε και στις δυο πλευρές του δοντιού για εμπρός και όπισθεν. Πως είναι το σωστό πάτημα στα δόντια ? Με λάθος πάτημα τι ζημιά παθαίνουμε ?
Πως γίνεται ο έλεγχος του κομπρεσερ για μηδέν απώλειες που υποστηρίζει η ARB και πως επιτυγχάνεται αυτό ?
Για αυτό λέω ότι για ένα προβληματισμένο νέο σαν και μένα το άρθρο είναι ελλιπές
Πάντως αν θες την γνώμη μου τα ARB κατ εμε είναι υπερεκτιμημένα. Σε σχέση με τα OX ας πούμε υστερούν μια και έχουν 3 δορυφόρους αντί 4 των ΟΧ για DANA 35, αν και μπορείς να με πεις αυτά είναι γούστα εδω ο άλλος έβαλε detroit
Blackchris το άρθρο δεν μπορεί να αντικαταστήσει την τοποθέτηση από ένα μηχανικό.
Επίσης το άρθρο δεν είναι διδακτικό! Απλά έδειξε γενικά «τι γίνεται» σε μια εγκατάσταση χωρίς όλες τις λεπτομέρειες - δεν έχει και νόημα!
Πχ δεν είδες πως σφίγγεται η κορώνα στο διαφορικό, με πόσα κιλά, πόσο ανοίγει η μέγγενη το καβούκι, την περίπτωση να σου βρίσκει το πηνίο στο σώμα του διαφορικού και πολλά άλλα. (που δεν έτυχαν σε αυτή την εγκατάσταση)
Τα after market συνήθως έχουν και οδηγίες για την σωστή τοποθέτηση τους, άσε που από αυτοκίνητο σε αυτοκίνητο αυτό αλλάζει.
Πχ στα landrover δεν υπάρχουν ροδέλες, μια και η ρύθμιση (δεξιά – αριστερά) γίνεται με το σωστό σφίξιμο του.
Είναι σίγουρο ότι η εμπειρία ενός μηχανικού, καλύπτει αρκετές από τις διαδικασίες πιο γρήγορα.
Απ΄ την άλλη καλό είναι να υπάρχουν απορίες και παρατηρήσεις!
Την επόμενη φορά αφού υπάρχει ενδιαφέρον θα δείξουμε περισσότερα
Υ.Γ. Πράγματι περί ορέξεως διαφορικών κολυκυθόπιτα. ΠΧ ποτέ δεν θα έβαζα detroit στο καθημερινό αυτοκίνητο μου, στο disco είχα προτιμήσει το truetrack, αλλά απ' την άλλη γιαυτό υπάρχουν πολλές λύσεις. Για να είναι όλοι ευχαριστημένοι