Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Βελτίωση: Τοποθέτηση μπλοκέ ARB σε άξονα Jeep

Έχετε τεχνικές απορίες; Μάθετε σε αυτή την Θεματική Ενότητα!

Βελτίωση: Τοποθέτηση μπλοκέ ARB σε άξονα Jeep

Δημοσίευσηαπό superspy » 09 Απρ 2009, 08:49

Η οδήγηση εκτός δρόμου είναι σίγουρα ένας εξαιρετικός τρόπος για να δραπετεύσει κανείς από την πίεση της ζωής στην πόλη και να απολαύσει την ομορφιά και το θαύμα της φύσης. Κάποιες φορές όμως όλα μπορούν να χαλάσουν όταν από απώλεια πρόσφυσης καταλήξουμε σε κόλλημα. Αυτό μπορεί να συμβεί ακόμα και στις καλύτερες των οικογενειών.

Βρεθήκαμε στο εργαστήριο της Xtreme4X4 για να καταγράψουμε τη διαδικασία εγκατάστασης ενός μπλοκέ διαφορικού ARB στον πίσω άξονα ενός Jeep.

Σχετικό άρθρο: http://www.off-road.gr/article1457.html
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6821
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό Mudnolis » 09 Απρ 2009, 21:15

Παντως διαβαζοντας το αρθρο, χαρηκα που εβαλα Detroit....
Άβαταρ μέλους
Mudnolis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 951
Εγγραφή: 28 Μαρ 2007, 22:06
Τοποθεσία: Πεντελη

Δημοσίευσηαπό Dr.Format » 10 Απρ 2009, 10:55

Πολύ χρήσιμο το άρθρο για την ΣΩΣΤΗ τοποθέτηση, γιατί αρκετοί είχαν προβλήματα με το διαφορικό τους από κακή εργασία του "μηχανικού" τους :?
Άβαταρ μέλους
Dr.Format
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1468
Εγγραφή: 12 Φεβ 2003, 14:49
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό blackchris » 16 Απρ 2009, 12:22

Καλή προσπάθεια το άρθρο αλλά ελλιπές μιας και δεν είδα φωτογραφίες για ρύθμιση προφόρτισης πηνιού με τι όργανο, ρύθμιση του μέσα-έξω του πηνιού και γενικά τις πέντε ρυθμίσεις που απαιτείται για την ολοκληρωμένη ρύθμιση του διαφορικού, γιατί εκεί είναι το ζουμί της υπόθεσης αυτά που δείχνουν οι φωτογραφίες τα κάνω και μόνος μου :twisted:

Μάλλον ο φωτογράφος βαριόταν η έμεινε από μπαταρία :twisted: :twisted:
Άβαταρ μέλους
blackchris
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2712
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 19:41

Δημοσίευσηαπό superspy » 16 Απρ 2009, 13:12

Βρε blackchris... ο φωτογράφος δε βαριόταν ούτε έμεινε από μπαταρία....
Φωτογράφισε την τοποθέτηση όπως έγινε :-)

Άντε να βάλεις τώρα το διαφορικό του jeep στο jimny :-)

Υ.Γ. Πάντως οι ροδέλλες για την προφόρτιση μπήκαν ;-)
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6821
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό vagelis » 16 Απρ 2009, 15:09

Δεν ξερω τι λετε ,εμενα ο Μητσος το εβαλε,κουνησε λιγο μπρος πισω ,πανω κατω την κορωνα το εκλεισε και 12 χρονια μια χαρα δουλευει.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό blackchris » 20 Απρ 2009, 12:34

superspy έγραψε:Βρε blackchris... ο φωτογράφος δε βαριόταν ούτε έμεινε από μπαταρία....
Φωτογράφισε την τοποθέτηση όπως έγινε :-)

Άντε να βάλεις τώρα το διαφορικό του jeep στο jimny :-)

Υ.Γ. Πάντως οι ροδέλλες για την προφόρτιση μπήκαν ;-)


Σπύρε αν το άρθρο είναι διαφημιστικό καλώς, μάθαμε ότι η extreme κάνει τοποθετήσεις (άσε που το ξέραμε :twisted: )
Αν όμως είναι τεχνική παρουσιάση ορθής τοποθέτησης είναι ελλιπές γιατί λείπουν βασικά κομμάτια.
Όπως το πως ο εγκαταστάτης καταλαβαίνει ότι θέλει παχύτερες ροδέλες ?
Με το ξεχείλωμα που κάνει το expander μετά την αφαίρεση του αλλάζει η προφόρτιση, πως υπολογίζουμε τι ροδέλες χρειαζόμαστε για την τελική προφόρτιση ?
Αλοιφή βάζουμε και στις δυο πλευρές του δοντιού για εμπρός και όπισθεν. Πως είναι το σωστό πάτημα στα δόντια ? Με λάθος πάτημα τι ζημιά παθαίνουμε ?
Πως γίνεται ο έλεγχος του κομπρεσερ για μηδέν απώλειες που υποστηρίζει η ARB και πως επιτυγχάνεται αυτό ?
Για αυτό λέω ότι για ένα προβληματισμένο νέο σαν και μένα το άρθρο είναι ελλιπές 8)
Πάντως αν θες την γνώμη μου τα ARB κατ εμε είναι υπερεκτιμημένα. Σε σχέση με τα OX ας πούμε υστερούν μια και έχουν 3 δορυφόρους αντί 4 των ΟΧ για DANA 35, αν και μπορείς να με πεις αυτά είναι γούστα εδω ο άλλος έβαλε detroit :twisted:
Τελευταία επεξεργασία από blackchris και 20 Απρ 2009, 12:42, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
blackchris
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2712
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 19:41

Δημοσίευσηαπό blackchris » 20 Απρ 2009, 12:36

vagelis έγραψε:Δεν ξερω τι λετε ,εμενα ο Μητσος το εβαλε,κουνησε λιγο μπρος πισω ,πανω κατω την κορωνα το εκλεισε και 12 χρονια μια χαρα δουλευει.


Έσυ κίτρινη ντροπή της τετρακίνησης σιλάνς γιατί το τζάκι μου θα αρχίσει να καίει βαμμένο κίτρινο αλουμίνιο :twisted: :twisted: :twisted:
Άβαταρ μέλους
blackchris
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2712
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 19:41

Δημοσίευσηαπό Mudnolis » 21 Απρ 2009, 19:40

Παντως μιας και το θιξαμε το θεμα του Detroit ειναι απλουστατο στην τοποθετηση, ουτε ροδελες ουτε ειδικα εργαλεια ουτε γνωσεις πυρηνικης φυσικης για την τοποθετηση. Εκτος αυτου δουλευει παντα τη στιγμη που το θες χωρις να περιμενεις να γεμισει το κομπρεσερ, χωρις σωληνωσεις, τρυπες κλπ. Οσο για τις ιστοριες τρομου που κατα καιρους εχουν ειπωθει για τη χρηση του στο δρομο τις θεωρω τελειως αβασιμες ειδικα σε αυτοκινητα με κεντρικο διαφορικο. Α και μια μικρη ακομα λεπτομερεια, κοστιζει λιγοτερα απ τα μισα του ΑΡΒ. Γιατι οχι λοιπον Detroit??
Άβαταρ μέλους
Mudnolis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 951
Εγγραφή: 28 Μαρ 2007, 22:06
Τοποθεσία: Πεντελη

Δημοσίευσηαπό superspy » 22 Απρ 2009, 12:41

blackchris έγραψε:
superspy έγραψε:Βρε blackchris... ο φωτογράφος δε βαριόταν ούτε έμεινε από μπαταρία....
Φωτογράφισε την τοποθέτηση όπως έγινε :-)

Άντε να βάλεις τώρα το διαφορικό του jeep στο jimny :-)

Υ.Γ. Πάντως οι ροδέλλες για την προφόρτιση μπήκαν ;-)


Σπύρε αν το άρθρο είναι διαφημιστικό καλώς, μάθαμε ότι η extreme κάνει τοποθετήσεις (άσε που το ξέραμε :twisted: )
Αν όμως είναι τεχνική παρουσιάση ορθής τοποθέτησης είναι ελλιπές γιατί λείπουν βασικά κομμάτια.
Όπως το πως ο εγκαταστάτης καταλαβαίνει ότι θέλει παχύτερες ροδέλες ?
Με το ξεχείλωμα που κάνει το expander μετά την αφαίρεση του αλλάζει η προφόρτιση, πως υπολογίζουμε τι ροδέλες χρειαζόμαστε για την τελική προφόρτιση ?
Αλοιφή βάζουμε και στις δυο πλευρές του δοντιού για εμπρός και όπισθεν. Πως είναι το σωστό πάτημα στα δόντια ? Με λάθος πάτημα τι ζημιά παθαίνουμε ?
Πως γίνεται ο έλεγχος του κομπρεσερ για μηδέν απώλειες που υποστηρίζει η ARB και πως επιτυγχάνεται αυτό ?
Για αυτό λέω ότι για ένα προβληματισμένο νέο σαν και μένα το άρθρο είναι ελλιπές 8)
Πάντως αν θες την γνώμη μου τα ARB κατ εμε είναι υπερεκτιμημένα. Σε σχέση με τα OX ας πούμε υστερούν μια και έχουν 3 δορυφόρους αντί 4 των ΟΧ για DANA 35, αν και μπορείς να με πεις αυτά είναι γούστα εδω ο άλλος έβαλε detroit :twisted:


Blackchris το άρθρο δεν μπορεί να αντικαταστήσει την τοποθέτηση από ένα μηχανικό. ;-)

Επίσης το άρθρο δεν είναι διδακτικό! Απλά έδειξε γενικά «τι γίνεται» σε μια εγκατάσταση χωρίς όλες τις λεπτομέρειες - δεν έχει και νόημα!
Πχ δεν είδες πως σφίγγεται η κορώνα στο διαφορικό, με πόσα κιλά, πόσο ανοίγει η μέγγενη το καβούκι, την περίπτωση να σου βρίσκει το πηνίο στο σώμα του διαφορικού και πολλά άλλα. (που δεν έτυχαν σε αυτή την εγκατάσταση)

Τα after market συνήθως έχουν και οδηγίες για την σωστή τοποθέτηση τους, άσε που από αυτοκίνητο σε αυτοκίνητο αυτό αλλάζει.
Πχ στα landrover δεν υπάρχουν ροδέλες, μια και η ρύθμιση (δεξιά – αριστερά) γίνεται με το σωστό σφίξιμο του.

Είναι σίγουρο ότι η εμπειρία ενός μηχανικού, καλύπτει αρκετές από τις διαδικασίες πιο γρήγορα.

Απ΄ την άλλη καλό είναι να υπάρχουν απορίες και παρατηρήσεις!
Την επόμενη φορά αφού υπάρχει ενδιαφέρον θα δείξουμε περισσότερα :-)


Υ.Γ. Πράγματι περί ορέξεως διαφορικών κολυκυθόπιτα. ΠΧ ποτέ δεν θα έβαζα detroit στο καθημερινό αυτοκίνητο μου, στο disco είχα προτιμήσει το truetrack, αλλά απ' την άλλη γιαυτό υπάρχουν πολλές λύσεις. Για να είναι όλοι ευχαριστημένοι
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6821
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό blackchris » 22 Απρ 2009, 15:14

superspy έγραψε:
blackchris έγραψε:
superspy έγραψε:Βρε blackchris... ο φωτογράφος δε βαριόταν ούτε έμεινε από μπαταρία....
Φωτογράφισε την τοποθέτηση όπως έγινε :-)

Άντε να βάλεις τώρα το διαφορικό του jeep στο jimny :-)

Υ.Γ. Πάντως οι ροδέλλες για την προφόρτιση μπήκαν ;-)


Σπύρε αν το άρθρο είναι διαφημιστικό καλώς, μάθαμε ότι η extreme κάνει τοποθετήσεις (άσε που το ξέραμε :twisted: )
Αν όμως είναι τεχνική παρουσιάση ορθής τοποθέτησης είναι ελλιπές γιατί λείπουν βασικά κομμάτια.
Όπως το πως ο εγκαταστάτης καταλαβαίνει ότι θέλει παχύτερες ροδέλες ?
Με το ξεχείλωμα που κάνει το expander μετά την αφαίρεση του αλλάζει η προφόρτιση, πως υπολογίζουμε τι ροδέλες χρειαζόμαστε για την τελική προφόρτιση ?
Αλοιφή βάζουμε και στις δυο πλευρές του δοντιού για εμπρός και όπισθεν. Πως είναι το σωστό πάτημα στα δόντια ? Με λάθος πάτημα τι ζημιά παθαίνουμε ?
Πως γίνεται ο έλεγχος του κομπρεσερ για μηδέν απώλειες που υποστηρίζει η ARB και πως επιτυγχάνεται αυτό ?
Για αυτό λέω ότι για ένα προβληματισμένο νέο σαν και μένα το άρθρο είναι ελλιπές 8)
Πάντως αν θες την γνώμη μου τα ARB κατ εμε είναι υπερεκτιμημένα. Σε σχέση με τα OX ας πούμε υστερούν μια και έχουν 3 δορυφόρους αντί 4 των ΟΧ για DANA 35, αν και μπορείς να με πεις αυτά είναι γούστα εδω ο άλλος έβαλε detroit :twisted:


Blackchris το άρθρο δεν μπορεί να αντικαταστήσει την τοποθέτηση από ένα μηχανικό. ;-)

Επίσης το άρθρο δεν είναι διδακτικό! Απλά έδειξε γενικά «τι γίνεται» σε μια εγκατάσταση χωρίς όλες τις λεπτομέρειες - δεν έχει και νόημα!
Πχ δεν είδες πως σφίγγεται η κορώνα στο διαφορικό, με πόσα κιλά, πόσο ανοίγει η μέγγενη το καβούκι, την περίπτωση να σου βρίσκει το πηνίο στο σώμα του διαφορικού και πολλά άλλα. (που δεν έτυχαν σε αυτή την εγκατάσταση)

Τα after market συνήθως έχουν και οδηγίες για την σωστή τοποθέτηση τους, άσε που από αυτοκίνητο σε αυτοκίνητο αυτό αλλάζει.
Πχ στα landrover δεν υπάρχουν ροδέλες, μια και η ρύθμιση (δεξιά – αριστερά) γίνεται με το σωστό σφίξιμο του.

Είναι σίγουρο ότι η εμπειρία ενός μηχανικού, καλύπτει αρκετές από τις διαδικασίες πιο γρήγορα.

Απ΄ την άλλη καλό είναι να υπάρχουν απορίες και παρατηρήσεις!
Την επόμενη φορά αφού υπάρχει ενδιαφέρον θα δείξουμε περισσότερα :-)


Υ.Γ. Πράγματι περί ορέξεως διαφορικών κολυκυθόπιτα. ΠΧ ποτέ δεν θα έβαζα detroit στο καθημερινό αυτοκίνητο μου, στο disco είχα προτιμήσει το truetrack, αλλά απ' την άλλη γιαυτό υπάρχουν πολλές λύσεις. Για να είναι όλοι ευχαριστημένοι


Θέλουμε και άλλα θέλουμε και άλλα :band:

Ερώτηση άσχετη η εκδρομή στην Πίνδο που είναι top story είναι πέρυσι η εφετος ποια εποχή ?
Άβαταρ μέλους
blackchris
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2712
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 19:41

Δημοσίευσηαπό ekarpod » 22 Απρ 2009, 15:31

Επίσης να σημειώσω ότι όταν αλλάζεις το σώμα του διαφορικού κρατώντας πηνίο και κορώνα από το παλιό δεν χρειάζεται να αλλάξεις την ρύθμιση του πηνίου που είναι και η πιό περίπλοκη - συνήθως με ροδέλες...

Η ρύθμιση του νέου γκρουπ ώς προς το δεξιά-αριστερά της κορώνας - όπως είπε ο Σπύρος στο LR και σε πολλά άλλα γίνεται με ρεγουλατόρους.

Και για τις δύο ρυθμίσεις είναι καλό να έχεις το απαραίτητο όργανο, αλλά είναι επίσης σίγουρο ότι για τον πεπειραμένο μηχανικό, αρκούν τα δυό του χέρια...

Διότι οι μετρήσεις που δίνουν οι καταστευαστές είναι ενδεικτικές και έχουν και κάποιο σχετικό εύρος και ένα έμπειρο χέρι (πρέπει να έχει λύσει πολλά παρόμοια ιδίου τύπου) μπορεί να καταλάβει καλύτερα τους τζόγους και να ρυθμίσει σωστά ένα γκρουπ (όταν μιλάμε για φορτηγά και όχι για F1 βέβαια)...
Άβαταρ μέλους
ekarpod
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 703
Εγγραφή: 14 Απρ 2006, 14:12
Τοποθεσία: Λαγονήσι, Αττική

Δημοσίευσηαπό superspy » 28 Απρ 2009, 20:27

Τα περί εκδρομής συνεχίζονται στο http://www.off-road.gr/PNphpBB2-viewtopic-t-11068.html
;-)
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6821
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!


Επιστροφή στο Τεχνικά θέματα

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχει 1 επισκέπτης