Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

ΑΠΟΣΤΑΤΕΣ ΤΡΟΧΩΝ ΚΑΙ ΑΚΤΙΝΑ ΣΤΡΟΦΗΣ

Έχετε τεχνικές απορίες; Μάθετε σε αυτή την Θεματική Ενότητα!

ΑΠΟΣΤΑΤΕΣ ΤΡΟΧΩΝ ΚΑΙ ΑΚΤΙΝΑ ΣΤΡΟΦΗΣ

Δημοσίευσηαπό TasosOffRoad » 06 Ιαν 2009, 21:19

Γνωριζει κανεις αν τοποθετησω αποστατες στους τροχους αν αλλαζει η ακτινα κυκλου στροφης?
Καλύτερο από ένα L200 είναι... άλλο ένα L200!!
Άβαταρ μέλους
TasosOffRoad
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 199
Εγγραφή: 19 Ιαν 2007, 07:19

Δημοσίευσηαπό ZooL » 07 Ιαν 2009, 10:20

Θεωρητικά αλλάζει, αλλά στην πράξη αυτό δεν γίνεται αντιληπτό αφού η μεταβολή είναι ελάχιστη (μιλάμε για κάποια cm αύξησης σε ένα κύκλο στροφής της τάξης των 9-11m, ανάλογα με το όχημα).

Χ.

'08 Jeep Wrangler JK Unlimited V6 3.8lt

_____

JPForum.gr
- το Ελληνικό Jeep forum
Άβαταρ μέλους
ZooL
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 628
Εγγραφή: 16 Φεβ 2007, 16:06

Δημοσίευσηαπό m.misk(j)is » 07 Ιαν 2009, 21:36

Μιάς και ήρθε η κουβέντα στους αποστάτες, απο τότε που φόρεσα τα 245/75/16 στο τέρμα το τιμόνι μου στοπάρουν και οι δύο τροχοι στην αντιστρεπτική. Σκέφτομαι λοιπόν μήπως βάζοντας αποστάτες φύγει το λάστιχο απο την αντιστρεπτική. Καμμία σκέψη επι του θέματος?
KJ 2004 3.7 Extreme Sport
WH 2009 3.0 crd Overland
Άβαταρ μέλους
m.misk(j)is
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 359
Εγγραφή: 22 Δεκ 2006, 10:49
Τοποθεσία: Αργυρούπολη, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό tasos953 » 07 Ιαν 2009, 22:15

m.misk(j)is έγραψε:Μιάς και ήρθε η κουβέντα στους αποστάτες, απο τότε που φόρεσα τα 245/75/16 στο τέρμα το τιμόνι μου στοπάρουν και οι δύο τροχοι στην αντιστρεπτική. Σκέφτομαι λοιπόν μήπως βάζοντας αποστάτες φύγει το λάστιχο απο την αντιστρεπτική. Καμμία σκέψη επι του θέματος?

Μπορείς χωρίς αποστάτες να βάλεις στα μπράτσα της κρεμαγέρας (μέσα στις φυσούνες) δύο δαχτυλίδια ώστε να τερματίζει η διαδρομή πρίν φτάσουν οι τροχοί στην αντιστρεπτική. Μου έστειλε τέτοια ένα Γερμανός από τον οποίο αγόρασα μέσω (e-bay) καλοκαιρινά χαμηλοπρόφιλα :oops: :oops: :oops: ασφάλτινα για το Πινίν μου ( 255/45-18 ) και ήταν μάλιστα μανίσιο ανταλλακτικό με το οποίο η Μίτσου συνοδεύει τα φαρδύτερα από τα κανονικά λάστιχα που πουλάει.
<--------THIS IS A SUV, BUT WHAT A SUV!
Όπως λέμε ΝΑΝΟΣ, αλλά με κάτι @..... Νά!!
Άβαταρ μέλους
tasos953
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 837
Εγγραφή: 26 Οκτ 2003, 10:53
Τοποθεσία: ΒΕΡΟΙΑ

Δημοσίευσηαπό vagelis » 08 Ιαν 2009, 08:26

m.misk(j)is έγραψε:Μιάς και ήρθε η κουβέντα στους αποστάτες, απο τότε που φόρεσα τα 245/75/16 στο τέρμα το τιμόνι μου στοπάρουν και οι δύο τροχοι στην αντιστρεπτική. Σκέφτομαι λοιπόν μήπως βάζοντας αποστάτες φύγει το λάστιχο απο την αντιστρεπτική. Καμμία σκέψη επι του θέματος?

Εμενα ο τροχος ακουμπαγε στο υδραυλικο τιμονι που ηταν απο την εξω μερια στο σασι,με 3 cm αποστατες λυθηκε το προβλημα.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό m.misk(j)is » 08 Ιαν 2009, 09:59

Μπορείς χωρίς αποστάτες να βάλεις στα μπράτσα της κρεμαγέρας (μέσα στις φυσούνες) δύο δαχτυλίδια ώστε να τερματίζει η διαδρομή πρίν φτάσουν οι τροχοί στην αντιστρεπτική.

Και αυτή ακούγετε καλή λύση και ίσως πιο "νομιμη"
με 3 cm αποστατες

Αυτή ακούγετε πιο εύκολη.

Φαντάζομαι και στις δύο περιπτώσεις η ακτίνα στροφής μειώνετε το ίδιο.
Οταν λέμε 3 cm εννοούμε στο σύνολο ή στον τροχό? (15mm+15mm)
Άβαταρ μέλους
m.misk(j)is
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 359
Εγγραφή: 22 Δεκ 2006, 10:49
Τοποθεσία: Αργυρούπολη, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό vagelis » 08 Ιαν 2009, 10:07

3 cm στον τροχο.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό ZooL » 08 Ιαν 2009, 10:33

Αποστάτες 3cm ανά πλευρά:

Εικόνα
http://www.taubenreuther.de/shop/artikel_detail.php...

Ψάξ'το λίγο και στο Internet πριν ψωνίσεις, θα βρεις μεγάλες διαφορές από τις εδώ τιμές...

Χ.

'08 Jeep Wrangler JK Unlimited V6 3.8lt

_____

JPForum.gr
- το Ελληνικό Jeep forum
Άβαταρ μέλους
ZooL
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 628
Εγγραφή: 16 Φεβ 2007, 16:06

Δημοσίευσηαπό vagelis » 08 Ιαν 2009, 12:00

ZooL έγραψε:Αποστάτες 3cm ανά πλευρά:

Εικόνα
http://www.taubenreuther.de/shop/artikel_detail.php...

Ψάξ'το λίγο και στο Internet πριν ψωνίσεις, θα βρεις μεγάλες διαφορές από τις εδώ τιμές...

Χ.

Eπισης προσοχη στην ποιοτητα,καλυτερα δωσε κατι παραπανω για να εχεις το κεφαλι σου ησυχο.Ειναι μεγαλο το ζορι στο οποιο υποκεινται.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό ZooL » 08 Ιαν 2009, 12:14

vagelis έγραψε:Eπισης προσοχη στην ποιοτητα,καλυτερα δωσε κατι παραπανω για να εχεις το κεφαλι σου ησυχο.Ειναι μεγαλο το ζορι στο οποιο υποκεινται.
+1

Γενικά προτίμησε αλουμινένιους, για να έχεις το μικρότερο δυνατό φερόμενο βάρος με τη μέγιστη δυνατή αντοχή:

http://www.spidertrax.com/s.nl/it.A/id.2286/.f

Χ.

'08 Jeep Wrangler JK Unlimited V6 3.8lt

_____

JPForum.gr
- το Ελληνικό Jeep forum
Άβαταρ μέλους
ZooL
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 628
Εγγραφή: 16 Φεβ 2007, 16:06

Δημοσίευσηαπό tasos953 » 08 Ιαν 2009, 14:40

vagelis έγραψε:
ZooL έγραψε:Αποστάτες 3cm ανά πλευρά:


Ψάξ'το λίγο και στο Internet πριν ψωνίσεις, θα βρεις μεγάλες διαφορές από τις εδώ τιμές...

Χ.

Eπισης προσοχη στην ποιοτητα,καλυτερα δωσε κατι παραπανω για να εχεις το κεφαλι σου ησυχο.Ειναι μεγαλο το ζορι στο οποιο υποκεινται.

Και πάντα να έχουμε υπ' όψιν την αυξημένη καταπόνηση στα ρουλμάν των τροχών λόγω της εκκεντρότητας της στήριξης και των αυξημένων ροπών στο σημείο
<--------THIS IS A SUV, BUT WHAT A SUV!
Όπως λέμε ΝΑΝΟΣ, αλλά με κάτι @..... Νά!!
Άβαταρ μέλους
tasos953
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 837
Εγγραφή: 26 Οκτ 2003, 10:53
Τοποθεσία: ΒΕΡΟΙΑ

Δημοσίευσηαπό m.misk(j)is » 08 Ιαν 2009, 22:37

Κατατοπιστικότατοι κύριοι.
Ευχαριστώ πολύ!
-Και με καλύπτουν και τα μαμά φτερά.-
KJ 2004 3.7 Extreme Sport
WH 2009 3.0 crd Overland
Άβαταρ μέλους
m.misk(j)is
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 359
Εγγραφή: 22 Δεκ 2006, 10:49
Τοποθεσία: Αργυρούπολη, Αθήνα

Re: ΑΠΟΣΤΑΤΕΣ ΤΡΟΧΩΝ ΚΑΙ ΑΚΤΙΝΑ ΣΤΡΟΦΗΣ

Δημοσίευσηαπό cousto » 14 Ιαν 2009, 14:41

TasosOffRoad έγραψε:Γνωριζει κανεις αν τοποθετησω αποστατες στους τροχους αν αλλαζει η ακτινα κυκλου στροφης?

Αλλαζει, εκει που εκανα επιτοπου αναστροφη στο δρομου του σπιτιου μου και εφευγα τωρα καβαλαω το απεναντι πεζοδρομιο, αλλαγη πανω απο μισο μετρο στην διαμετρο.
Άβαταρ μέλους
cousto
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 84
Εγγραφή: 24 Οκτ 2007, 14:24
Τοποθεσία: ΡΑΦΗΝΑ

Re: ΑΠΟΣΤΑΤΕΣ ΤΡΟΧΩΝ ΚΑΙ ΑΚΤΙΝΑ ΣΤΡΟΦΗΣ

Δημοσίευσηαπό m.misk(j)is » 14 Ιαν 2009, 14:57

αλλαγη πανω απο μισο μετρο στην διαμετρο

με τι αποστάτη?
KJ 2004 3.7 Extreme Sport
WH 2009 3.0 crd Overland
Άβαταρ μέλους
m.misk(j)is
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 359
Εγγραφή: 22 Δεκ 2006, 10:49
Τοποθεσία: Αργυρούπολη, Αθήνα

Re: ΑΠΟΣΤΑΤΕΣ ΤΡΟΧΩΝ ΚΑΙ ΑΚΤΙΝΑ ΣΤΡΟΦΗΣ

Δημοσίευσηαπό m.misk(j)is » 14 Ιαν 2009, 14:57

αλλαγη πανω απο μισο μετρο στην διαμετρο

με τι αποστάτη?
KJ 2004 3.7 Extreme Sport
WH 2009 3.0 crd Overland
Άβαταρ μέλους
m.misk(j)is
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 359
Εγγραφή: 22 Δεκ 2006, 10:49
Τοποθεσία: Αργυρούπολη, Αθήνα

Επόμενο

Επιστροφή στο Τεχνικά θέματα

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 13 επισκέπτες