gvwagon έγραψε:Αυτα ακριβως τα πραγματα ζηταω να μαθω ποια ειναι και αν κοστιζουν πολυ
....Μαλλον αυτο που παθαινει ζημια ειναι το μπροστινο διαφορικο γιατι τρωγονται τα γραναζια ή κανω λαθος????
Ρωτα καλυτερα κατοχους Grand Vitara, η περνα και απο κανενα συνεργειο να μαθεις για τις βλαβες που βγαζουν και σε τι συχνοτητα ....και ακομη καλυτερα κανε και καποιο test drive ...
Οι μισοι εδω μεσα
ειναι "ορκισμενοι εχθροι"
του GV και προσπαθουν να το βγαλουν αχρηστο ....
Αλλωστε τους ξερουμε ...τους εχουμε φακελωσει και οταν ο αυτοκρατορας δωσει εντολη θα παθουν τα δεοντα ....
Ολα τα αυτοκινητα μπορει να βγαλουν βλαβες αναλογα με τη χρηση που τους γινεται.Δες ομως ποσα Vitara κ GV θα δεις να κυκλοφορουν και επι ποσα χρονια στους ελληνικους και οχι μονο δρομους και θα καταλαβεις αν ειναι αξιοπιστα η οχι ..
Μηπως .....τα Niva ,Pinin,κ.λ.π ειναι αθραυστα ??wink:
Γνωμη μου
το GV ειναι ενα πολυ καλο απο θεμα αξιοπιστιας αυτοκινητο που μαμισιο θα σε παει σχεδον παντου και με τα πολλα after market καλουδια που διαθετει , ανετα μπορεις να το φερεις στα μετρα που θελεις και για πολυ δυσκολες αποστολες , αν το θελησεις !!!