donald έγραψε:Αν δεν σε πειράζει στα φανάρια βάζε νεκρό (Ν) για θέμα κατανάλωσης και μη τριβής των φρένων, γιατί στο drive (D) το αμάξι δουλεύει με λίγο γκάζι και αναγκαστικά πατάς περισσότερο φρένο.Αυτά όλα βέβαια σε σχέση με τον τύπο του αυτόματου σασμάν γιατί υπάρχει και άλλος τύπος που σταματάς το αμάξι με (D) και παραμένει ακίνητο χωρίς φρένο μέχρι επόμενου πατήματος του γκαζιού.
Για την μυρωδιά δεν ξέρω να σου πω γιατί σε μεγάλα ζόρια δεν μπήκε το αμάξι, πάντως όσο κουράστηκε δεν μύρισε.
Συνηγορώ κι εγώ οτι καλό είναι στα φανάρια να μπαίνει στο νεκρό.
Τώρα όσο ν'αφορά τη μυρωδιά αυτή οφείλεται στο υπερβολικό ζόρι του αυτόματου κιβωτίου που συμβαίνει κάθε φορά σε ανηφόρες ή ανηφορίτσες όταν τις ανεβαίνεις με τη Drive.Είναι ένα ζόρι που δεν είναι ιδαίτερα αισθητό στον οδηγό.Σε αυτές τις περιπτώσεις καλό είναι να βάζουμε 2η ή 1η ανάλογα με την κλίση.Για του λόγου το αληθές μία ανάβαση όπως της Πάρνηθας μπορείς να την ανέβεις συνέχεια με πρώτη και πατημένος χωρίς να σου μυρίσει τίποτα.
Επίσης:Ποτέ μη συμπληρώνεις το λάδι του αυτόματου με λάδι διαφορετικό απο αυτό που συστήνει ο κατασκευαστής.Οι διαφορές μεταξύ των λαδιών για αυτόματα κιβώτια είναι τεράστιες.Οτι είναι κατάλληλο για κάποιο, είναι ολέθριο για κάποιο άλλο.
Καλό θα είναι τις αλλαγές λαδιού στο αυτόματο κιβώτιο να τις κάνεις αρκετά συχνώτερα απο ότι λέει ο κατασκευαστής και πάντα να βεβαιώνεσαι οτι ταυτόχρονα αλλάζει και το φίλτρο εφόσον αυτό είναι μέρος της διαδικασίας.
Αν για κάποιο λόγω γίνει αντιληπτή παρέκκλιση απο το συνηθισμένο τρόπο
αλλαγής των ταχυτήτων, τότε αποσύνδεση της μπαταρίας και επανασύνδεση μάλλον θα λύσει το πρόβλημα καθώς θα έχει γίνει επαναπρογραμματισμός του εγκεφάλου στις αρχικές εργοστασιακές ρυθμίσεις.
Καλά και ευχάριστα χιλιόμετρα.