χειροκινητο κλειδωμα δεν εχει,ακομα και στα κοντα αν το συστημα δεν αντιλαμβανεται σχετικη ολισθηση πηγαινεις με κινηση μονο στον ενα αξονα. Το προβλημα εντοπιζεται κυριως σε καταστασεις εκτος δρομου,αν λεει κατεβαινεις αποτομη κατηφορα για να εμπλακει και ο αλλος αξονας πρεπει να πατησεις γκαζι,αν ...