Off-Road.gr

Θέματα Forums Αρχεία

  · Κεντρική σελίδα

Επιλογές
· Θέματα
· Κορυφαία άρθρα
· Αγγελίες
· Αναζήτηση

-------------------------
· Συζητήσεις - Forums
· Downloads
· Σύνδεσμοι
· Λέσχες
 


Web Links
  · NoraStudio.gr
· Motobet
· Nora Agapi - Photographer
· TheWorldOffRoad.com
· Νάουσα Ημαθίας
· Qashqai Club
· Η ιστοσελίδα των Μεθάνων
· Σύλλογος Τετρακίνησης Μαγνησίας
· JimnyClub.gr
· MotoRidersClub
 

 
Συνάντηση της ΕΘΕΑ με το Προεδρείο του Σ.Ο.Α.Α.

Η ΕΘΕΑ με δελτίο τύπου της, απαντά στο δελτίο τύπου που έκδοσε ο Σ.Ο.Α.Α. στις 14/11 σχετικά με την συνάντηση της 9/11 του προεδρείου του ΣΟΑΑ με την ΕΘΕΑ.









Σε σχέση με την συνάντηση της 9/11 του προεδρείου του Σ.Ο.Α.Α. με την ΕΘ.Ε.Α. και για την σωστή ενημέρωση του κοινού μετά την έκδοση Δελτίου τύπου του Σ.Ο.Α.Α. της 14/11 θα θέλαμε να ανακοινώσουμε τα παρακάτω:

 1)     Πράγματι ο Σ.Ο.Α.Α. για πρώτη φορά μετά 8 μήνες από την εκλογή του νέου Δ. Συμβουλίου του ήρθε σε συνάντηση με την ΕΘ.Ε.Α. και με προτάσεις.

 2)     Στο θέμα των τρέιλερς για τη μεταφορά των αγωνιστικών αυτοκινήτων δηλώσαμε ότι η διοίκηση της ΕΛΠΑ εξάντλησε τα μέσα, προκειμένου να λυθεί το σημαντικό αυτό πρόβλημα στα πλαίσια του νέου Κ.Ο.Κ. και ότι αναμένουμε να επιβεβαιωθεί.

 3)     Πράγματι επιβεβαιώσαμε την έκδοση του βιβλίου της χρονιάς 2006 (μία ακριβή και χρονοβόρα έκδοση, που όπως αποδεικνύεται στην πράξη σπανίως μελετάται!).

 4)     Η ΕΘ.Ε.Α. δεν έδωσε καμία υπόσχεση ότι θα θεσμοθετηθεί ο πλοηγός – εκπρόσωπος του Σ.Ο.Α.Α. στους αγώνες, καθότι βγαίνει από τα πλαίσια των κανονισμών κατά τους οποίους:
-       Η οργανώτρια λέσχη κάνει τον αγώνα και έχει την συνολική ευθύνη της καλής και ασφαλούς διοργάνωσης.
-       Η ΕΘ.Ε.Α. ελέγχει με τον διορισμό του παρατηρητή και του προέδρου των Αγωνοδικών.

 5)     Πράγματι συζητήθηκε ότι πρέπει να δίδεται ιδιαίτερη σημασία στην επιλογή των πλοηγών και ζητήθηκε από τον Σ.Ο.Α.Α., εφόσον είναι εφικτό, να προτείνει ονόματα καταλλήλων ατόμων για το ρόλο του πλοηγού, προκειμένου όμως να πλαισιώσουν την οργάνωση του εκάστοτε αγώνα και όχι για να την υποκαταστήσουν.

 6)     Σχετικά με τα  αιτήματα για την ελάφρυνση του κόστους του εξοπλισμού ασφαλείας των οδηγών π.χ. φόρμες, άφλεκτα εσώρουχα, καθίσματα, κ.λ.π., αφού τονίσαμε στο Σ.Ο.Α.Α. ότι:
-       ήδη το 85% των οδηγών (ανεξαρτήτως εάν ανήκουν στο Σ.Ο.Α.Α. ή όχι) έχουν προμηθευτεί τους εξοπλισμούς ασφαλείας,
-       οποιαδήποτε υποχώρηση θα σήμαινε επιστροφή σε κανονισμούς προ 5 ή 6 ετών,
πληροφορήσαμε ότι αναμένουμε τα πορίσματα της τεχνικής επιτροπής της ΕΘ.Ε.Α. και θα επανέλθουμε. 

7)     Ως προς τα τηλεοπτικά δικαιώματα που ζήτησε ο Σ.Ο.Α.Α., στην ερώτηση της ΕΘ.Ε.Α., εάν έχουν κάποιο σχέδιο για την καλύτερη εκμετάλλευση και προβολή των αγώνων, ουδεμία απάντηση ή ιδέα μας εξετέθη προς μεγάλη μας έκπληξη.

Σε όλες τις χώρες του κόσμου όπου γίνονται αγώνες τα τηλεοπτικά δικαιώματα ανήκουν στον προκηρύσσονται τα πρωταθλήματα και γενικά τους αγώνες, θα ήταν λοιπόν άκρως οξύμωρο και επιπόλαιο η ΕΘ.Ε.Α. να εξαιρείτο του κανόνα και να παραχωρήσει τα τηλεοπτικά δικαιώματα σε ένα σύνδεσμο οδηγών, με αμφίβολα αποτελέσματα.

8)     Ως προς τα σεμινάρια κριτών η ΕΘ.Ε.Α. δήλωσε ότι έχουν  προγραμματισθεί και νέα σεμινάρια καθώς και η προσομοίωσή των στους κατάλληλους χώρους, ώστε η προσφορά του Σ.Ο.Α.Α. να περιττεύει.

9)     Τέλος ως προς το θέμα της αύξησης των παραβόλων συμμετοχής που έγινε στο τέλος του 2004 μετά από πολλά χρόνια στασιμότητας και την οποία ο Σ.Ο.Α.Α. βρίσκει υπερβολική η ΕΘ.Ε.Α. επισημαίνει τα ακόλουθα:

α) ο αποκλειστικός λόγος που έγινε η αύξηση των συμμετοχών είχε στόχο την ενίσχυση των οργανωτριών λεσχών με σκοπό να αντεπεξέλθουν καλύτερα στις αυξημένες απαιτήσεις που τους έθεσε η ΕΘ.Ε.Α. για αρτιότερες και ασφαλέστερες διοργανώσεις.

β) το γεγονός ότι όλες οι Λέσχες δεν ανταποκρίθηκαν εξίσου αποτελεσματικά δεν σημαίνει ότι το σύστημα δεν λειτουργεί και τέλος πάντων η ΕΘ.Ε.Α. επιμένει και θα επιτύχει το στόχο με τη στενή συνεργασία και την καλύτερη ενημέρωση και επίβλεψη.

γ) αξίζει να σημειωθεί  ότι ο Σ.Ο.Α.Α. παραβλέπει το γεγονός ότι η ΕΘ.Ε.Α. προκειμένου να αναβιώσουν οι αγώνες ταχύτητας (που τα τελευταία χρόνια είχαν τελματωθεί από την έλλειψη ενδιαφέροντος) έχει καταργήσει τελείως τα παράβολα συμμετοχής και οι αγωνιζόμενοι συμμετέχουν σ’ αυτούς ΔΩΡΕΑΝ.

Να σημειωθεί επίσης ότι μέσα στο ίδιο πνεύμα η ΕΘ.Ε.Α. δεν λαμβάνει παράβολα από τις οργανώτριες Λέσχες, ενώ αντιθέτως πληρώνει το κόστος της ασφάλισης και ενοικίασης των αυτοκινητοδρομίων.

δ) το αποτέλεσμα ήταν ότι στο πρώτο αγώνα ταχύτητας του 2005 συμμετείχαν 30 αυτοκίνητα και στους τελευταίους συμμετείχαν έως και 100 που αποτελεί ρεκόρ των τελευταίων ετών.

10)    Τέλος «στείρα» δεν είναι η φιλοσοφία της ΕΘ.Ε.Α. αλλά εκείνων που «ψελλίζουν» τα ίδια παρωχημένα συνθήματα, που επηρέαζαν και επενέβαιναν στους κανονισμούς προς όφελος των ολίγων και «έστηναν τα μαγαζιά τους» εκμεταλλευόμενοι «αδυναμίες».

Η ΕΘ.Ε.Α. εργάζεται αδιάκοπα με σταθερά βήματα για την πρόοδο, την ισονομία, τον σεβασμό στους κανονισμούς εκ μέρους όλων και την αξιολόγηση των διοργανωτών, η οποία θεσπίστηκε από την αρχή του 2005 και θα συνεχισθεί με αμείωτο ενδιαφέρον και αποτελεσματικότητα.

Σημειωτέον ότι οι νεώτεροι κανονισμοί και οι εξελίξεις των γίνονται επίσης με γνώμονα την οικονομία, ώστε τα πολυσυζητημένα υψηλά παράβολα συμμετοχών να αποτελούν μικρό ποσοστό στον προϋπολογισμό των αγωνιζομένων.

Δελτίο Τύπου 
www.ethea.elpa.gr


Δελτίο τύπου ΣΟΑΑ (14/11)

ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΣΟΑΑ ΕΘΕΑ 9/11/05
Πραγµατοποιήθηκε την περασµένη Τετάρτη 9/11/05 συνάντηση των Προεδρείων ΕΘΕΑ – ΣΟΑΑ όπου συζητήθηκαν τα παρακάτω θέµατα τα οποία παραθέτουµε σαν προϊόν των πιέσεων του Συνδέσµου στην ΕΘΕΑ.

1. Μας αναφέρθηκε ότι για το θέµα µε τα τρεϊλερς θα εκδοθεί Υπουργική απόφαση µέσα στον µήνα που θα επιτρέπει την µεταφορά αγωνιστικών αυτοκινήτων µε τρεϊλερ.

2. Πήραµε υπόσχεση από την ΕΘΕΑ ότι θα κυκλοφορήσει έντυπο το «Βιβλίο της Χρονιάς» το 2006

3. Αναµένουµε στο «Βιβλίο της Χρονιάς» τις αναπροσαρµογές των Ασφαλιστικών καλύψεων.

4. Επανήλθαµε στην επιστολή µας της 6/4/05 για την αναγραφή του ονόµατος των συνοδηγών σεόλα τα έντυπα του αγώνα και µας υποσχέθηκαν ότι θα επανέλθουν.

5. Ζητήσαµε εξοµείωση των παραβόλων συµµετοχής σε περίπτωση συµµετοχής εταιρίας ή οµάδας µε αυτή των ιδιωτών µε σκοπό την µεγαλύτερη προβολή των χορηγών των αγωνιζοµένων.

6. Πήραµε υπόσχεση ότι θα θεσµοθετηθεί µε σχετική εγκύκλιο της ΕΘΕΑ ο Πλοηγός-εκπρόσωπος ΣΟΑΑ στους αγώνες.

7. Συζητήθηκε ότι πρέπει να δοθεί περισσότερη προσοχή στο θέµα των πλοηγών των αγώνων , και ζητήθηκε από τον ΣΟΑΑ να προτείνει κατά περίπτωση ονόµατα οδηγών που να πληρούν τις προδιαγραφές για πλοηγοί.

8. Συζητήσαµε το θέµα των µέτρων ασφαλείας για τους Ελληνικούς αγώνες (ζώνες-καθίσµατα- ρουχισµό) ώστε να ισχύουν κάτω από προυποθέσεις για παραπάνω διάστηµα.

9. Για τα τηλεοπτικά δικαιώµατα , αναφέρθηκε από την ΕΘΕΑ ότι υπάρχει σκέψη να δοθούν επιλεγµένοι αγώνες στην ΕΡΤ. Σαν ΣΟΑΑ επιµείναµε ότι τα τηλεοπτικά δικαιώµατα δεν ανήκουν στην ΕΛΠΑ/ΕΘΕΑ αλλά στους αγωνιζόµενους.

10. Αναφέρθηκε από τον Σύνδεσµο ότι η αστυνόµευση των αναγνωρίσεων , για την οποία αυξήθηκαν τα παράβολα συµµετοχής των αγώνων ραλύ , απέτυχε παταγωδώς. Για τις Αναγνωρίσεις αναφέρθηκε το βασικό συµπέρασµα της επιτροπής του ΣΟΑΑ για τις αναγνωρίσεις ότι οι µέν
αγωνιζόµενοι σε χωµάτινους αγώνες θέλουν περιορισµένα περάσµατα , οι δε ασφάλτινοι ελεύθερα , όµως επιµείναµε ότι σε κάθε περίπτωση η αστυνόµευση για την ασφάλεια και ισονοµία πρέπει να γίνεται.

11. Για τους Κριτές πήραµε την υπόσχεση ότι θα γίνουν Σεµινάρια και ο ΣΟΑΑ προσεφέρθη να συνδράµει µε προσοµοίωση αγώνων.

12. Ζητήθηκε από τον ΣΟΑΑ να προτείνει έναν οδηγό που να πληρεί τις απαραίτητες προδιαγραφές ώστε να χρηµατοδοτηθεί από την ΕΘΕΑ για να πραγµατοποιήσει αγώνες στο εξωτερικό.

13. Για το θέµα των αυξηµένων παραβόλων για τα οποία διαµαρτυρηθήκαµε εντονότατα εκ νέου , η ΕΘΕΑ δεν συζητά καθόλου την µείωση τους παρ’ότι παραδέχθηκε ότι η ανταποδοτικότητα δεν πραγµατοποιήθηκε. Για άλλη µία φορά µας υποσχεθήκανε ότι θα πιέσουν τις λέσχες για
περισσότερη ανταποδοτικότητα. Στην αδιαλλαξία της ΕΘΕΑ στο συγκεκριµένο θέµα , η υποµονή των αγωνιζοµένων έχει ήδη εξαντληθεί. Ο ΣΟΑΑ είναι κάθετα αντίθετος στην στείρα φιλοσοφία της ΕΘΕΑ των τελευταίων πενήντα ετών η οποία µας επανελήφθη προφορικώς «Όποιος έχει χρήµατα τρέχει».




More articles

 

 


 


 
Επιλέξτε γλώσσα

ΑγγλικήΕλληνική
 


 
Google
 



[ Page created in 0.034523 seconds. ]