Off-Road.gr

Θέματα Forums Αρχεία

  · Κεντρική σελίδα

Επιλογές
· Θέματα
· Κορυφαία άρθρα
· Αγγελίες
· Αναζήτηση

-------------------------
· Συζητήσεις - Forums
· Downloads
· Σύνδεσμοι
· Λέσχες
 


Web Links
  · NoraStudio.gr
· Motobet
· Nora Agapi - Photographer
· TheWorldOffRoad.com
· Νάουσα Ημαθίας
· Qashqai Club
· Η ιστοσελίδα των Μεθάνων
· Σύλλογος Τετρακίνησης Μαγνησίας
· JimnyClub.gr
· MotoRidersClub
 

 
Συνεργασία της BMW με την ΚΤΜ για θέμα ασφαλείας αναβατών

Η BMW και η ΚΤΜ συνεργάζονται στην εξέλιξη ενός συστήματος προστασίας της σπονδυλικής στήλης των μοτοσικλετιστών.

Η αποτελεσματική προστασία των περιοχών του αυχένα και της σπονδυλικής στήλης, ειδικά των αγωνιζομένων σε αγώνες Rally μοτοσικλετιστών, είναι ένα πολύ σημαντικό πρόβλημα.

Η BMW σε συνεργασία με την ΚΤΜ, έχει θέσει σαν στόχο να βοηθήσει στην επίλυσή του εξελίσσοντας ένα σύστημα επαρκούς προστασίας της εξαιρετικά ευαίσθητης αυτής περιοχής του ανθρώπινου σώματος.





Ο σκοπός είναι να μειωθεί η πιθανότητα τραυματισμού του αυχένα, της σπονδυλικής στήλης, του νωτιαίου μυελού και του τραχήλου στην περίπτωση μιας άσχημης πτώσης.

Το πειραματικό πρωτότυπο είναι κατασκευασμένο από ανθρακονήματα, ελαστικομερή υλικά και τιτάνιο και στις εκτεταμένες δοκιμές που υποβλήθηκε από την BMW Motorrad πέτυχε εξαιρετικά αποτελέσματα.

Οι ειδικοί επιστήμονες του τομέα έρευνας ατυχημάτων της BMW Motorrad συμπέραναν ότι το πρωτότυπο συνεισφέρει σημαντικά στην ασφάλεια του αναβάτη.
Η χρήση του μπορεί να μειώσει την πιθανότητα τραυματισμών από ένα ατύχημα, χωρίς να θυσιάζεται η ελευθερία κίνησης του κεφαλιού του αναβάτη, στις παρακάτω περιπτώσεις:


•    Πρόσθια υπερέκταση: Υπερέκταση της κεφαλής όταν πιεσθεί προς τα εμπρός.
•    Οπίσθια υπερέκταση: Υπερέκταση της κεφαλής όταν πιεσθεί προς τα πίσω.
•    Πλάγια υπερέκταση: Υπερέκταση της κεφαλής όταν πιεσθεί προς τα πλάγια.
•    Αξονική Φόρτιση: Συμπίεση της σπονδυλικής στήλης κατά την επίδραση ισχυρής πίεσης στο κράνος.

Για τους αγωνιζόμενους στο Enduro, στα Rally αλλά και όλους τους αναβάτες που οδηγούν καθημερινά στην κίνηση των πόλεων, αυτό το σύστημα προστασίας του αυχένα αναμένεται να αποτελεί ένα σημαντικό βήμα εμπρός στον τομέα της παθητικής ασφάλειας.

«Η οδήγηση μοτοσικλέτας πρέπει να γίνει πιο ασφαλής και θέλουμε να συνεισφέρουμε στην επίτευξη αυτού του στόχου» εξήγησε ο Dr. Herbert Diess, επικεφαλής της BMW Motorrad, όταν σχολίαζε την απόφαση να αφιερωθεί τόσο τεράστια προσοχή σε αυτό το σύστημα.

Και συνέχισε:
«Το σχέδιο αυτό είναι πολλά υποσχόμενο. Αν το σύστημα συνεχίσει να ανταποκρίνεται στις προσδοκίες μας, μπορώ να κάνω την πρόβλεψη ότι θα εισαχθεί στην διαδικασία της μαζικής παραγωγής.»
Η BMW και η ΚΤΜ βρίσκονται σε στενή συνεργασία με μια ομάδα ειδικών επιστημόνων που αποτελείται από αναλυτές ατυχημάτων, βίο-μηχανικούς, χειρουργούς ατυχημάτων ειδικευμένους σε τραυματισμούς της σπονδυλικής στήλης και με τον Dr. Chris Leatt της Leatt-braceΤΜ, που επινόησε το ομώνυμο προστατευτικό.

(Σ.Τ.Μ. Πρόκειται για τον Dr. Chris Leatt γιατρό με ειδικότητα στους τραυματισμούς των μηχανοκίνητων σπορ και παλιό αγωνιζόμενο με μοτοσικλέτα, που εξέλιξε ένα προστατευτικό σύστημα υποστήριξης του αυχένα από ανθρακονήματα, το Leatt- brace που χρησιμοποιείται ευρέως σε πολλές κατηγορίες αγώνων.)

Προς το παρόν  ο Dr. Chris Leatt ασχολείται με την προώθηση της ασφάλειας των μοτοσικλετιστών στην Νότιο Αφρική και εργάζεται ως ιατρικός σύμβουλος των αγωνιστικών διοργανώσεων της χώρας αυτής.

Τέλος το ίδρυμα “Wings for Life”, που είναι αφιερωμένο στην υποστήριξη της ιατρικής έρευνας στον τομέα της αποκατάστασης παραπληγικών ατόμων, θα επωφεληθεί από τις γνώσεις που αποκτήθηκαν από την ομάδα ερευνητών της BMW και της ΚΤΜ.

Το καινούργιο αυτό σύστημα αποφυγής τραυματισμών μετά από ατύχημα, έχει προγραμματιστεί να χρησιμοποιηθεί από τους εργοστασιακούς αναβάτες της ΚΤΜ και της BMW Motorrad πριν το τέλος του χρόνου.

[Γιώργος Φυτάς]



More articles

 

 


 


 
Επιλέξτε γλώσσα

ΑγγλικήΕλληνική
 


 
Google
 



[ Page created in 0.034573 seconds. ]